Wat leuk! Gefeliciteerd! Bij ons ging het ook ongeveer zo. Bij de eerste echo met 9 weken was er maar 1 te zien, met 12 weken 2 Kan me goed voorstellen hoe jullie je nu voelen! Inderdaad..kom eens kijken op de tweeling club! Lees je alle tips/ vragen/ onzekerheden etc mee. Heeft mij veel geholpen want er kan veel op je afkomen! Gefeliciteerd met dit dubbele wonder
gefeliciteerd wat super leuk ik heb vandaag me eerste echo en 2ling komt ook voor bij ons in de familie dus voor ons wordt het ook spannend vandaag of het er 1 of 2 zijn
Hey, Gefeliciteerd met je tweeling! Ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik een tweeling ga krijgen (en ben de schrik nog niet kwijt). Had het al wel een beetje verwacht, omdat ik de eisprong aan beide kanten heb gevoeld. Mar het zit helemaal niet in de familie. Ik ben nu eigenlijk geinteresseerd om met lotgenoten in een clubje te kletsen. Ik heb al een kijkje genomen bij het tweeling onderwerp in zwangerschaps clubs. Maar het lijkt mij best wel een gesloten clubje van tweeling moeders, en minder van zwangeren? Vast veel tips, maar wel echt een heel andere fase. Maar misschien heb ik het mis? Zijn er vrouwen die nu zwanger zijn van een tweeling en die ook zin hebben in een 'tweeling clubje 2009'? Ik denk eraan die te openen.... Liefs, Luca
Hey Luca, Ik denk dat je het een beetje mis hebt met de tweeling club. Misschien lijkt het zo omdat er de laatste weken vele bevallen zijn, en die delen hun ervaringen nog steeds. Ik merk dat ik hier ook veel aan heb, want we zitten toch in hetzelfde schuitje Ik kan goed "spuien" en het is zo prettig dat iedereen ongeveer dezelfde ervaringen heeft en je tips kan geven en gerust kan stellen! Het is dus echt geen gesloten clubje hoor! Kom gewoon eens lekker kletsen! Een tweeling krijgen is best heftig, zeker als je het nieuws net gehoord hebt. Bij ons komt het ook niet in de fam. voor dus wij waren er helemaal niet op voorbereid! Je zit dan misschien met emoties waar je van kunt schrikken (had ik wel; ben ik hier wel blij mee, wil ik dit wel etc) Iedereen in de tweeling-club herkent dit. Of ze nu al bevallen zijn of niet... Groetjes, en nogmaals proficiat!!