pijn schaambot en bovenbenen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Dames,

Ik heb sinds een week ofzo vooral savonds en snachts pijn onder bij me schaambot. Het is meerendeels als ik moet keren ofzo. Het lijkt ook of die pijn in me bovenbenen zit. Het is zo vervelend. Betekent dit dat me meisje aan het indalen is? ze ligt al bijna 4 weken met haar hoofdje vast in mijn bekken-ingang, maar zal ze nu nog lager gaan liggen dan??

2. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    zou best kunnen bij indalen bij mij voelden ook zo erg vervelend.anders je verloskundige laten voelen.
    hoe ver ben je nu dan?

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

BI, zsm afspraak bij fysio maken!

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik ben a.s. woensdag 36 weken..

5. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    zou verloskundige even vragen en laten controle leren of geen BI is en bij mij voelden indalen namelijk ook zo ze deed dat eind week 34 tot week 35 en paar dagen was over

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Wat houd BI in dan? en is dat erg? kan dat kwaad?

7. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik moet ook zeggen dat ik al 3 dagen soms het gevoel heb dat ik moet *poepen* maar dan kan ik niet.. Het is niet dat ik krampen heb ofzo.. maar gewoon het gevoel dat je naar de wc moet omdat je moet poepen, maar als je eenmaal zit, is er niks..

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Het hoeft gelukkig echt niet meteen Bekkeninstabiliteit te zijn als je last hebt van je schaambot...
    Als ik jou was zou ik een lekker kussen of je voedingskussen pakken en daarmee tussen je benen slapen. De pijn ontstaat doordat je met je benen je bekken inelkaar drukt, als je met je benen wat wijder slaapt staat er minder druk op. En verder ook overdag zoveel mogelijk met de benen wijd, dus niet je voeten/ benen overelkaar slaan. Vermijd het tillen van zware dingen en ook het draaien op je plek met je voeten op dezelfde plek.

9. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Nou overdag heb ik nergens last van.. Het is alleen savonds als ik op bed lig.. slaap ik altijd op mijn zij.. en als ik dan wil keren om op mijn andere zij te liggen dan doet het pijn met keren.. maar zodra ik smorgens ook weer opsta heb ik nergsn last van..

Ik heb alleen nu wel een rommelend gevoel in me buik.. ik weet niet of dat iets betekent.. maar het is een apart gevoel.

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hoi Meiden,

Wou jullie even laten weten dat het "denk ik" geen BI is.. Vanacht had ik VEEEL minder last.. ik kon keren wat ik wou en het deed niet echt pijn.

Wel denk ik dat ik voor weeen heb.. want ik heb steeds een keiharde buik net of die op ontploffen staat.. terwijl ik dan niet druk ben ofzo..

Deel Deze Pagina