wat heb je toch een rare mensen bolbuikje, kan het mij niet voorstellen. hier 2 boxen, heb er nu nog maar 1 staan ,maar zodra ze gaan rollen dan zet ik de andere neer
Hoi! Inderdaad, Daisy, heerlijk weer! Ik ga zo lekker met een boek achter het huis in de tuin zitten lezen. Mijn vriend is vandaag jarig! Is 30 geworden! En hij heeft van zijn broer het boek van Kluun gekregen: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Schijnt er leuk te zijn dus ik ga het eerst maar even lezen Wij hebben ook 2 boxen. De ene staat al omdat we Esmée hebben. Die andere plaatsen we zodra de kleintjes thuiskomen. Bij ons zit het ook niet in de familie. Niet aan mijn kant in ieder geval en volgens de gyn was dat belangrijker dan aan de kant van je partner. Morgenmiddag weer controle bij de gyn. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid zijn. Het bewegen wordt nu meer "schuiven". Heb het idee dat de ruimte nu toch wel krap wordt.
Hoi allemaal, Enne, allemaal een fijn weekend gehad? Wij zijn gisteren naar de meerlingendag van NVOM geweest, deze was in Burgers Zoo. We hadden onze nichtjes van 3 en 5 meegenomen. Het was een heerlijke dag, met heeeeeel veel meerlingen. Het was wel erg druk, maar dat is logisch met zo'n meerlingendag aanbieding. Wij hebben een tweelingbox, deze is 1,5 keer zo groot als een normale box. Ik zal er dadelijk eens een foto van maken. Bij ons zitten tweelingen een beetje in de familie. Maar we zijn gelukkig zwanger mogen worden door middel van IVF/ICSI. Er waren 2 embryootjes terug geplaatst, dus dan is er een kans op een tweeling. We waren hier uiteraard heel erg blij mee. (en nog steeds, hihi) Veertje, bij jou schiet het ook al aardig op he. Ben benieuwd hoeveel de kindjes gegroeid zijn. Ik moet vrijdag weer op controle. Proficiat met je vriend ! Mijn vriend wordt half mei 30 jaar! Misschien krijgt hij wel het mooiste verjaardagscadeau ooit! Ik ben dan bijna 38 weken zwanger... Ik sta trouwens op de wachtlijst voor kleinere klossen. Die grote heb ik echt ingeleverd, met een circusact moest ik in bed komen, haha. Volgens thuiszorg was er veel vraag naar lagere klossen, deze hebben ze wel, maar niet zo heel veel op voorraad. Waarschijnlijk heb ik ze binnen een weekje. Verder ga ik nu de tuinset met kussens in de tuin zetten. Dan kan ik vanmiddag lekker van het zonnetje gaan genieten! Groetjes Roca
hallo allemaal, De jongens hebben hun eerste uurtje op het KDV doorgebracht.Matthijs vond het wel gezellig maar jasper heeft veel gehuild.Woensdag gaan ze weer 1 1/2uur en dan vrijdag 3 uur.Vanaf volgende week gaan ze een hele dag. Wij hebben een tweelingbox.Dit gaat tot nu toe nog erg goed.Of dat ook zo blijft als ze groter worden, dat zien we dan wel weer. Succes iedereen die deze week voor controle moet. Ga heerlijk met de jongens een eind wandelen. groetjes Jo
@Veertje,van harte gefeliciteerd met je mannetje! En feessie vandaag? Leuk boek trouwens,ik heb m ook gelezen Veel succes morgen bij de yn! @Roca,heb je veel info op kunnen doen gister? @Jo,misschien ff wennen voor Jasper? Wat lekker om te gaan wandelen,ik wil ook! Wel met baby's he Nou ik ga ook ff in het zonnetje zitten! Geniet van deze mooie dag!
ff kort: Vanmorgen babydump gebeld, kamertje zou na half 2 gebracht worden. Kwart over 2 nog eens gebeld of ze al een iets preciezere tijd wisten. Ja 5 over half 4 stonden we in de planning. NOu het is nu kwart over 6 en er is nog niemand geweest. Dat is toch belachelijk!
hoi dames! ik weet niet of jullie haar nog kennen maar dannyb heeft hier volgens mij ook ooit geschreven. ze was via iui zwanger geworden van een tweeling. ze is gisterennacht bevallen van een jongen dani en een meisje senna. ze maken het goed. ze was 35 weken en senna woog 2200 en dani 1900 gram. ze moeten nog wel in het ziekenhuis blijven in de couveuse en danny omdat ze een ks heeft gehad. groetjes en veel succes nog!
@Mila,sorry ik heb geen interesse,heb al zoveel buikbanden... @FunnyMe,nou das echt belachelijk! En heb je nu eindelijk jullie babykamer binnen? @Dannyb,ik ken je niet maar ik wil je onwijs feliciteren met jullie manneke en jullie meissie! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis en lekker gaan genieten! xxxDais..
FunnyMe, nou, dat is niet leuk zeg! Toch nog gekomen? Of dat niet? Ik moet zeggen dat ik vanavond wel een babydump vrachtauto met pech heb zien staan, zal toch niet he? . Ik hoop dat jullie kamertje lekker toch nog gekomen is vandaag. Daisy, even geduld! Dan mag ook jij lekker wandelen met de kleintjes! Ik had ook graag gewandeld met dit prachtige weer, maar helaas ik moest werken . Over de kraamverzorgster, tja, dat was wel een wat andere situatie natuurlijk. Geen idee wat ik in zo een situatie zou doen, maar waarschijnlijk vooral waar we onszelf het beste bij voelden. En als dat 'wegsturen' betekend dan is dat zo. Jo, ach die Jasper toch, misschien dat het de volgende keer beter gaat? Anders misschien een shirt met jou geur eraan mee geven? Heeft hier vrijdag enigszins gewerkt. Vandaag weer niet . Veertje, gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Haha, dat boek, alleen al om de titel moest ik lachen! Dannyb, ook ik ken je niet, maar van harte gefeliciteerd met jullie twee wondertjes! Hoop dat jullie snel samen naar huis mogen! De rest, zwaai , en alle controle dames, veel succes al vast!
Hellohello! Ja wat een zaaaaalig weer was het he? Ik was gelukkig vrij, morgen weer dagje werken. Hopelijk blijft het zo! Hoop het ook voor jou, Bolbuikje! Jo: hopelijk gaat het vandeweek beter met wennen! 1 uurtje zegt ook niet zo heel veel. FunnyMe: kamertje uiteindelijk nog gekomen? Veertje: leuk boekje hoor! Heb m met grote grijns gelezen! En van harte! Jeetje 30 jaar! Veel plezier op je controle morgen! Tja, de ruimte wordt idd wel steeds beperkter, dat kun je op de echo's ook wel zien! Roca: jeetje joh, wat gaat het ook hard he voor je? Jij ook alvast veel succes op de controle vrijdag! Leuk dat het zo leuk was in Arnhem gisteren! Daisy: buik verder rustig? Lekker genoten van het weer? All: hoop dat het met iedereen goed gaat!
@Dannyb: gefeliciteerd met je @Jo: fijn dat Matthijs het naar zijn zin had, hoop dat Jasper snel went. @FunnyMe: handig om te weten wat een kraamverzorgster zoal doet. Niette geloven hoe aso sommige mensen zijn zeg. Is je kamertje nu gekomen, erg frusterend als je de hele dag vol verwachting zit te wachten en er komt niets. @Bolbuikje: Hoop dat de kleintjes snel wennen. @Audrey: we hebben een X-adventure, gekregen van een tante van mijn vriend met nog wat andere spulletjes, zij werkte op een KDV dat ermee stopte, hebben we veel geluk mee gehad! Ik moet inderdaad de 24ste op controle, hoop dat bij jullie alles goed gaat. @Roca: wie weet krijgt je vriend inderdaad wel twee wondertjes als verjaardagskado, heel bijzonder. Ik ben uitgeteld op vaderdag, lijkt me ook wel bijzonder als dat zo zou zijn. @Daisy: Was leuk die meerlingendag, wel druk. Nooit zoveel meerlingen bijelkaar gezien! Vond op zich de info wat mager maar we konden ook niet naar de lezingen want we moesten smiddags nog naar een familiereunie. @Veertje: Nog proficiat met je vriend. Ben benieuwd hoeveel jouw kleintjes nu wegen(we zijn ongeveer gelijk uitgerekend) Ik voel ze nu inderdaad ook meer schuiven/draaien dan echt schoppen (behalve dan in mijn ribben). Begint nu wel dichtbij te komen, vind je niet. Verder hoop ik dat het met iedereen goed gaat! Ik moet donderdag op controle, ben benieuwd hoe ze nu liggen, of ze allebei met de hoofdjes omlaag liggen, de vorige keren lagen ze steeds weer heel anders. Ik heb ook het gevoel dat er eentje aan het indalen is. Is dit normaal bij 32 weken? Liefs
Nee het kamertje is niet meer gekomen. Ik was gisteren zo boos dat ik de rest van de avond een harde buik had. Dus ik ga ze straks maar even bellen als ik in mn gezin ben. En eigenlijk ga ik eisen dat ze alsnog het kamertje vandaag (of uiterlijk morgen, maar dat zeg ik er dan niet bij) komen brengen. En hoe we het gaan oplossen dat we allebei een vrije dag hadden voor het kamertje. Ik weet niet meer wie het zei, maar zelfs al hadden ze met pech gestaan hadden ze toch ook even kunnen bellen? Op de bestelbon staan het huisnummer en 2 mobiele nummers!
funny me:Balen zeg dat het kamertje niet is gekomen.Je kijkt er erg naar uit en dan komt het niet. bolbuikje.Ik ga de volgende keer ook iets van een shirt meegeven.Kijken of het werkt.Jammer dat het nu niet werkte. mc lover:bij mij lagen de kindjes met 32 weken beide met hun hoofdje naar beneden.Echt indalen deden ze nog niet. Iedereen een fijne dag.Weer z'n dag met heerlijk weer.We gaan vandaag een dagje naar de speeltuin met de kleine van mijn zusje.Ik neem het er nog even van voordat ik weer aan de slag mag.
Goedemorgen meiden, @Bolbuikje,geduld is een schone zaak idd @Noor,buik is idd wat rustiger maar ow als ik iets doe dan begint het gelijk weer knoerhard te worden,dus als ik rustig aan doe is alles oke. Morgen naar de gyn,ben benieuwd wat hij zegt... Met jullie alles goed? Werk ze vandaag! @MCLover,lijkt me idd wel erg leuk om te zien al die meerlingen bij elkaar! Ik heb geen flauw idee of je kindjes nu al ingedaald kunnen zijn,vraag anders de VK hier op het forum? @FunnyMe,jeetje wat een rotstreek! Ze hadden zeker ff kunnen bellen,ben benieuwd wat ze ervan zeggen.. Rustig blijven hoor! @Jo,veel plezier vandaag! Het is hier markt dus mn moedere en mn tante zijn daar nu ongeveer en bellen mij als ze op een terrasje gaan zitten,ideaal Ik wens jullie allemaal een hele mooie dag vandaag en geniet er van!
Ik heb vanmorgen de babydump gebeld. Die mevrouw snapte niet waarom ze niet geweest waren. Ging het uitzoeken en uur later werd ik teruggebeld. Ik had vorige week gebeld dat we de kinderwagen zelf wel op kwamen halen in juni (anders staat die hier ook maar in de weg) dus ze hadden ons wel op de route gezet, maar erbij gezet dat er geen spullen geleverd hoefden te worden. Nou zou ik denken dat er dan iets niet klopt maar goed daar gaat dus geen lampje branden. Ik heb gezegd dat we allebei vrij hebben genomen omdat we erbij wilden zijn. Dat vond ze heel vervelend. Als troost kon ze ons aanbieden dat we geen montagekosten hoefden te betalen. Dus ik zei tegen die vrouw, het kamertje wordt in elkaar geleverd omdat het eerst gespoten moet worden. Nou datwas niet waar en ik werd gewoon voor leugenaar uitgemaakt. Ik kookte, maar was bij mn gezin. Ik heb heel netjes gezegd dat het me niet kan schelen wat er op de bon stond (staat ongemonteerd geleverd, maar heb het meteen toen we bestelden gevraagd, omdat ik niet zelf het kamertje in elkaar wilde zetten. Toen werd er al gezegd dat het eerst gespoten moest worden en zo gebracht werd, maar dan moest er op de bon staan dat het niet gemonteerd werd anders zouden de bezorgers niet uitkomen met de tijd ofzo) Nou alles wat ik zei was niet waar. Dus ik dacht gaan we straks wel verder op in. Dus vroeg wanneer het kamertje geleverd werd. 9 mei. En eerder ging echt niet lukken. Heb gezegd dat ik daar niet mee akkoord ging en dat als het niet deze week geleverd werd ze het kamertje, de wagen, maxi cosi enz allemaal konden annuleren want dan zou ik het wel ergens anders bestellen. Toen kon het ineens wel. Mijn man heeft ze boos gebeld. Die heeft gezorgd dat donderdag tussen 7 en 9 het kamertje bezorgd wordt en dat we er 2 gratis matrasjes bij kregen twv 69,- p.s. Het is dus eindelijk geregeld!Nou nog maar eens zien of ze deze keer wel komen....
Hallo tweeling mama's, Klein berichtje van mij (omdat ik het eigenlijk wel van de daken wil schreeuwen): TWEE GEZONDE BOYS IN DE MAAK! (kortom: goede 20wkn echo en duidelijk twee jongens!)
@Hester,gefeliciteerd met jullie boys! @FunnyMe,nou wat een gedoe zeg en wat belachelijk hoe het tegenwoordig allemaal gaat zeg! Daar kan je zoo boos om worden he! Nou op naar Donderdag dan,hopelijk hebben ze alles bij en klopt alles nu wel!Ik duim voor je! Fijne avond!