@Kreeftje,we nemen je niks kwalijk hoor,je zal het wel megadruk hebben! Je maakt me jaloers,ik ben het nu al een beetje zat,maar ze moeten nog wel enkele weken blijven zitten hoor.... Maar ben ook zoo benieuwd naar mn meiden... Mooie foto's hoor,wat een knapperds! Lieve meiden ,ik lig er ff uit,ivm onze verhuizing worden we morgen afgesloten,weet alleen niet hoe nlang het duurt voor we er gaan wonen,zeker nog 2 weken dus zal ik er niet zijn Meiden met de laatste loodjes,heel erg veel succes! De rest tuurlijk ook hoor! Tot snellie! Liefs Dais..
@daisy Thanxxx voor het compliment van onze meiden! Jaik was het echt zat op het laatst en om heel eerlijk te zijn vondt k de zwangerschap ook niet leuk. Maar goed inmiddels zijn de meiden alweer 5 maandjes Het zijn echt 2 schatjes! Idd je moet nog even volhouden meid. Succes met de verhuizing en rustig aan doen hoor! @all Trekken jullie het nog wel?
Haha, zo bedoelde ik het niet he! Dat snapte je wel he! En aan de foto's in je album te zien valt het wel mee hoor! Zo flink ben je volgens mij helemaal niet! Maar ik weet niet of je dit nog leest, heel veel succes met de verhuizing, doe rustig aan! Kreeftje, wat een scheetjes zeg! Prachtig! Marian, gelijk heb je, rustig aan doen, het is al druk genoeg! En wel fijn dat je man je nu een beetje (meer?) mee helpt. Ik ga weer weg, dus groetjes allemaal! Liefs, Hanneke.
Goedemorgen allemaal! Iedereen een leuke Koninginnedag gehad? Wij zijn even over de kindermarkt gelopen en hebben leuke boekjes gekocht en een tummytub Met Esmée nooit gehad/gebruikt maar het schijnt voor een baby heerlijk te zijn. Dus ach, waarom niet. Proberen kunnen we het altijd. Slapen gaat nog steeds niet helemaal geweldig. Denk dat dat alleen maar erger wordt. Ik slaap bijvoorbeeld 2 uurtjes en word dan wakker om naar het toilet te gaan. Dat opstaan doet gewoon pijn! Mijn buik is dan verre van mooi rond, net alsof de kindjes door het liggen helemaal verschoven zijn en als ik dan draai dan doet dat gewoon pijn. Ze schuiven dan mee. Wordt best zwaar nu. Heeft iemand van de mama's een tip voor deze laatste weken? Aan de ene kant geniet ik van deze tweelingzwangerschap. Het is toch heel erg bijzonder tenslotte. Aan de andere kant raak ik steeds meer in mezelf gekeerd de afgelopen dagen en kan weinig hebben. Herkennen jullie dit? Ben snel moe (ik slik tegen mijn zin in staaltabletten van de gyn) en raak sneller geirriteerd. Zal er wel bij horen. Volgende maand...dan worden ze geboren...
@Daisy als je dit nog kunt lezen: hoop dat de verhuizing voorspoedig verloopt! @Veertje, zo herkenbaar dat niet goed slapen en net of die babys helemaal meebewegen (heb vaak ook van die uitstekende bulten op de raarste plaatsen, waarschijnlijk billetjes) en die moeite en pijn bij het opstaan. Begin het nu ook zwaar te vinden, vooral omdat ik nu ook steeds vocht vasthoud en ik heb toch pijn aan mijn borsten (vooral tepels) volgens mij doordat ze zo zwaar worden, heb jij daar geen last van? Ik voel me de laatste dagen echt zo een lui, zeurderig olifantje, toch hoop ik dat de kleintjes toch nog zeker een week of 4, 5 blijven zitten. Dus die tips zijn bij mij ook erg welkom! Ik ben bezig met het geboortekaartje ontwerpen (via geboortepost.nl) maar vind het toch wel lastig hoor! Wil er ook een leuke/mooie tekst op liefst niet zo doorsnee. Hoe zit het met jullie geboortekaartjes, zelf ontworpen of kant en klaar? Ik ga nu even genieten van het mooie weer en dan nog even het centrum in voor nog wat babyspulletjes.Ik wens iedereen een fijne dag! Veel Liefs
MC Lover, je slaat de spijker op de zijn kop. Inderdaad rare uitstekende bulten en pijn bij het opstaan. Ik zie dat we precies evenver zijn dus we kunnen wel wat steun bij elkaar zoeken, hahaha. Aan de ene kant begin ik het een beetje zat te worden maar aan de andere kant moeten ze inderdaad nog een aantal weken blijven waar ze zijn. Nog 5 weken...en dan is het 10 juni en krijg ik een keizersnede. Vandaag wel een goeie dag eigenlijk. Heb lekker buiten de was opgehangen en Esmée is met opa en oma mee naar familie die op een boerderij wonen. Ze is druk met de biggetjes en kippetjes, hihi. Dus effe lekker een dag alleen.
Ik hou wel vocht vast, vooral als het avond begint te worden, maar heb geen pijn aan mijn borsten. Had ik in het begin wel maar nu niet meer. Ik heb wel uitslag onder mijn borsten en moet het iedere dag echt grondig schoonmaken...
Dames, kop op! Nog even volhouden he! Jullie kunnen het! Veertje, denk eraan dat je borsten nu op je buik steunen, zeker met dit warme weer zouden het wel eens smetplekken kunnen zijn. Lekker goed afdrogen en dun sudocreme erop smeren, evt een gestreken handdoek tussen je borsten/buik/bh doen. (tips van mijn oma )
Hoi allemaal, Ik had vanmiddag een een heel stuk getypt, en op de een of andere manier ineens alles weg... balen. Maar ja, nu dus maar even in het kort. Daisy, succes met je verhuizing! Veertje, slapen wordt inderdaad een stuk lastiger. Ik slaap nu met 2 hoofdkussen, dan lig ik wat hoger en buik heeft dan meer plaats. Slaapt een stuk prettiger. De afgelopen dagen ben ik 's nachts maar 1x op hoeven staan. Alleen draaien is lastiger, voor mijn gevoel moet ik eerst mijn buik draaien en vervolgens de kindjes er achter aan, haha. En die uitstekende bulten.... ziet wel grappig uit he. De ene keer steken de billetjes uit, de andere keer het hoofdje van bovenste kindje. Over 5 weken een keizersnede. Heb je niet het gevoel dat de kindjes eeder zullen komen. Omdat gemiddeld een tweelingzwangerschap zo'n 37 weken duurt? Natuurlijk hoop ik dat de kindjes lekker nog 5 weken in je buik blijven zitten! Hoe langer hoe beter he. Ik ben nu blij met mijn mijlpaal van 36 weken (morgen dan). Het wordt heerlijk weer, dus we zouden graag een weekendje naar zee gaan. Maar ja, van hier uit toch zeker zo'n 3 uur rijden. Vrienden van ons zitten in zeeland op de camping. Maar we durven toch niet. Gevoelmatig duurt het nog wel even voordat de kindjes komen, maar ja, voor het zelfde geld kan het heel snel gaan he. Dus we blijven lekker thuis. In het zonnetje in de tuin hebben we ook beetje vakantie, dan denken we de zee er maar bij, haha. Uitslag aan borsten herken ik helaas ook. Komt ook zeker door het warmere weer. Is inderdaad niet erg fris... Ik zal ook eens een creme gaan kopen. Bedankt voor de tip! MC Lover, wij hebben kaartje laten ontwerpen, omdat we geen leuk kaartje konden vinden in al die boeken. De keuze voor tweelingkaartjes is echt beperkt. Eerst heb ik zelf iets ontworpen, maar dit laten drukken bij drukkerij was minder mooi dan ik had gehoopt. Nu dus laten ontwerpen, via internet. Resultaat is echt super, ben ook ontzettend trots op ons kaartje. Verheug me al op kaartjes te gaan sturen. Je betaald uiteraard kosten voor ontwerp, maar dat hadden er wel voor over! Kreeftje, leuke foto's van je meiden, inderdaad 2 schatjes! Wat gaat het snel he, alweer 5 maanden. Zo, ik ga even boodschapjes doen, heb ineens zin in verse aardbeien! En daarom ga ik deze NU halen en eet ze denk ik helemaal alleen op, haha! (hormonen?!) Groetjes Roca
He meiden! Bedankt voor de lieve reacties! Ik heb inderdaad te lang geroepen dat het allemaal helemaal niet zwaar was, het allemaal wel meeviel en ik het makkelijk aan kon... Dan ben ik net iets te goed in toneelspelen, want iedereen is er in getrapt en ik ben een beetje half ingestort.... Dus dames, wees gewaarschuwd! Vraag optijd om hulp! We hebben een eigen bedrijf, dus het is erg druk, en mijn man heeft ook gedacht dat ik het aankon, ik wilde zelfs tegen hem niet toegeven dat ik het eigenlijk niet trok. Nu het er uit is heeft hij een heleboel werk uit handen gegeven en is er veel meer voor ons. Hij ziet ook in dat hij niet echt goed bezig is geweest afgelopen jaar, en baalt dat hij zoveel heeft gemist van de kinderen. Ik slaap nu ondertussen weer bijna iedere middag en moet zeggen dat dat erg goed bevalt, even bijtanken! Verder geen tijd om te reageren, moet de kinderen eten gaan geven. Wilde ik een kwartier geleden al aan beginnen, maar dacht aan jullie en ze waren nog zo lief aan het spelen!
Goeie morge dames, Ik zit nu al achter mn laptop, kan niet meer slapen. En het is pas 6.45 uur. Ben eigenlijk klaar wakker en heb al lekker ontbijtje gehad. Eigenlijk werd ik wakker van de honger, heb ik normaal nog nooit gehad. Ach ja, dan haal ik vanmiddag wel wat slaap in. Dan kan ik wel alvast wennen met de korte gebroken nachten Vandaag weer een mijlpaal gehaald, 36 weken! joepie ! Marjan, wat fijn dat je nu even lekker bij kunt tanken. Goed dat je eindelijk toe hebt gegeven dat je het niet meer trok. Het lijkt me wel moeilijk, zeker als het toneelspelen je al die tijd zo goed af is gegaan. Maar uiteindelijk val je toch door de mand, en dan is het misschien te laat. Nu heeft je man een heleboel werk uit handen gegeven en dit zal voor iedereen het beste zijn. Wat is het zwaarst geweest het afgelopen jaar? Een druk eigen bedrijf en een tweeling lijkt me heel erg pittig, er komt zoveel op je af. Succes en doe voorlopig lekker rustig aan he. (voor zover dat dan kan he) Fijne zaterdag allemaal! Groetjes Roca
Roca, hoe smaakte de aardbeien? En bah zeg, zo vroeg al wakker zijn. (de wekker staat hier tegenwoordig standaard om 6.00 uur ) Honger, ja, als je dat hebt, kun je dus echt niet slapen he, heb dat tegenwoordig weleens, geen idee waar het ineens vandaan komt! Normaal gesproken at/eet ik nooit smorgens, en nu kom ik met 'honger' uit bed. Hihi, kun je vast wennen aan de gebroken nachten . Weet je, ik vind die gebroken nachten niet eens zo erg. (hier nog altijd 2-3 nachtvoedingen, meestal nog verspreidt ook). Maar veel erger vind ik het als er na die voeding niet geslapen word . (zoals nu, met dank aan onze lieve Malou ). Nou, ik hoop voor je dat je vannacht beter slaapt, en idd smiddags even liggen is een super goed idee! Marian, Idd super goede tip! Optijd hulp vragen. Zo te lezen ben jij erg goed in 'toneelspelen', en het lijkt me idd super druk, eigenbedrijf en de kindjes. Voor jou ook, lekker smiddags even naar bed, als het het toelaat natuurlijk. Dat is echt super fijn! Raad dat iedereen aan! Anders hol je echt jezelf voorbij he? En dat moet je eigenlijk niet hebben. Ik ben juist pas sinds een maand of 2 gestopt met smiddags ook even het bed induiken. Maar van de 7 dagen, ben ik er 3 smiddags in bed/op de bank te vinden. De rest van de dames, alles nog oke en rustig daar? En zwaai!
zag dat vergo een vlindersite hefet gemaakt. link staat bij haar berichten. Je kan daar ook een boodschap achterlaten
Ik ga meteen even kijken en een berichtje achterlaten. Hoe is het met jullie? Ook zo blij met de weersverwachting voor de aankomende week? Het is hier kermis. Vandaag met onze kleine meid voor het eerst in de draaimolen geweest Ze was meer onder de indruk van het orgel in het midden waar die muziek uit kwam dan van het paard waar ze op zat, hihi. Foto heb ik in mijn album geplaatst
Leuke foto Veertje! Wat kleurden jullie leuk bij ekaar! Alles goed met iedereen? Houden de zwangere dames het een beetje vol met dit weer?
Hee meiden, Ik zal proberen weer wat vaker langs te komen. Ben in overleg met de bedrijfsarts voor 100% ziek gemeld. Ik ga vanaf morgen 3 ochtenden arbeidstherapeutisch werk op kantoor doen. Dus weer wat meer tijd om hier te komen buurten hoop ik.
Voor wie er benieuwd is naar mijn kiddies: heb eindelijk weer eens nieuwe foto's in mijn album geplaatst!
Hallo allemaal, Wat een leuke foto's staan er bij verschillende mensen in hun album. Noor wat lijken je jongens sprekend op elkaar.Bij mij thuis ga je steeds meer het verschil merken tussen de twee mannen.Beide krijgen een eigen gezicht. Morgen begint dan echt mijn eerste werkdag.Zou eigenlijk 1 mei al beginnen maar door omstandigheden werd dit een weekje later.Heb er erg veel zin in.Ben benieuwd wat ik ga aantreffen. Ga nog even van het heerlijke weer genieten. Succes alle zwangeren,hoop dat het niet te warm is voor jullie groetjes Jo