MCLover: GEFELICITEERD!!! Wow joh, wat super! Beetje vroeg, maar toch wel dusdanig dat ze alleen nog een beetje verder moeten groeien! Mooie gewichten hoor! En wát een leuke namen! (terwijl jullie nog geen jongensnamen hadden hahahaha) Geniet van jullie prachtige knullen, dat ze maar gauw groter mogen groeien en mee naar huis mogen! Dikke kus!
Suzanne: gelukkig was alles goed! Kan idd door snelle groei komen, heb ik ook gehad! Toch maar rustig aan doen he?! MJ: wat een prachtige meiden heb je toch! Waren ze nou 2-eiig? Ze zijn echt supercute! Dat worden zorgen voor papa later !
Inderdaad weer een paar leuke foto's ! Nadat ik gisteren erg slecht geslapen heb, heb ik vannacht weer heel goed geslapen. Ik voel me vandaag dan ook een stuk fitter. Heb alleen last van mijn bekken volgens mij. Kan moeilijk lopen, pijn zit volgens mij links onder in mijn rug/bil. Dus ik doe weer lekker rustig aan vandaag. Hoe is het verder met iedereen, lekker aan het genieten van het zonnetje? Groetjes Roca
Ik heb dat ook aan mijn linkerkant. Fysio hielp niet dus daar ben ik mee gestopt. Genieten van de zon...ik kom alleen buiten als ik ergens naartoe moet of als ik de was ophang. Door de warmte buiten hou ik vocht vast alsof ik Spongebob Squarepants ben...jammer.
Na zwanger te zijn denk je nooit meer licht over een goede nachtrust, en iedereen mij maar proberen te troosten met de gedachte dat het goede oefening is voor later. Klopt toch niet?, we moeten nu juist energie bundelen. Enfijn - je hebt weer lekker geslapen Roca - fijn. Ja, vervelend, die bilpijn kennen we allemaal Veronique - is het nou toeval, maar als ik kuit- of bilpijn heb, is het altijd links, of links erger. Jullie ook? MJ - leuke fotos en schitterende meiden. Nou, groetjes iedereen, geniet van het weer nog - duurt tot Pinksteren heb ik gehoord.
MC Lover en MC Lover-man, Van harte gefeliciteerd met jullie 2 prachtige mannetjes! Wat een mooie gewichten trouwens zeg! Goed hoor! Klinkt als een best snelle bevalling! Nou, geniet van je mannen! En hoop dat jullie ze snel mee naar huis mogen nemen! Dan word het dubbel zo hard genieten van ze! Liefs, Hanneke&co !
veertje. eerst hadden ze alleen intresse in ons, maar nu lachen ze naar elkaar en kijken veel naar elkaar
bij ons wel, maar misschien verschild dat. ze zijn natuurlijk ook lange tijd gescheiden geweest in het ziekenhuis
Hallo allemaal. Om te beginnen wil ik mc lover even feliciteren met haar twee mannen.Leuke namen.Hoe zijn jullie nog zo snel aan jongens namen gekomen?Leuke foto's lekker gaan genieten. Mijn eerste werkweek zit erop(2 dagen)Heerlijk om weer terug te zijn.De jongens heb ik wel erg gemist maar gelukkig is alles goed gegaan.Ze hebben alleen erg weinig geslapen en waren helemaal stuk toen we thuis kwamen.Wilde niet eens de laatste fles drinken.Dat is wat minder met dit weer maar goed hopen dat ze morgen weer alles opdrinken. wat is jullie ervaring met tandjes?Beide hebben op het moment zure ontlasting.Wel wat vroeg om nu al tanden te krijgen niet?
Jo: hier nog steeds helemaal geen tandjes haha. Het zou kunnen overigens. Maarja, zure poep kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben.....
Hoi allemaal, Vandaag weer op controle geweest in het ziekenhuis, alles weer goed. Qua gewicht zullen ze nu zeker 2500 gram zijn, de kindjes lieten zich echter vandaag niet opmeten, dus het was meer een gokje. Zelf heb ik dus sinds enkele dagen last van bekkeninstabiliteit, ook de gyn zei dit. Fietsen, autorijden, slapen is geen probleem. Lopen gaat echter heel slecht. Maar 's morgens en 's middags wel beter dan 's avonds. Dus moet ik me de laatste dagen maar flink laten verwennen! Wat we vanmorgen niet hadden gedacht is vandaag toch gebeurd. De gyn stelde voor om de bevalling volgende week in te leiden. Ik ben dan 37,5 week, de kindjes hebben een mooi gewicht en voor mij hoeft het ook niet meer zo lang te duren. Gewoon heel raar om nu een datum te hebben dat de kindjes geboren gaan worden, via natuurlijk weg. Komende dinsdag 13-05-2008, om 7.30 uur moet ik in het ziekenhuis zijn en worden mijn vliezen gebroken. Naar alle waarschijnlijkheid zullen volgens de gyn de kindjes aan het eind van de middag geboren worden. Dinsdag worden we papa en mama, pff... wat mooi, maar wat moeilijk te beseffen, hihi. Zo, dit wilde ik even kwijt! Groetjes Roca
Hoi roca, Raar idee dat je weet dat ze nu snel worden geboren.Je houd het lang vol.Bij de meesten waren de kinderen al geboren. Succes met je bekken.Het einde is nu inzicht.
Roca, wat bijzonder dat je volgende week ingeleid wordt. Doen ze dat ook terwijl alles eigenlijk goed gaat? Ruim 2500 gram is echt super. Dan mag je misschien ook wel snel naar huis. Ben ontzettend benieuwd. Ik schrijf thuis op de kalender dat je dan naar het ziekenhuis moet! Ik ga heel erg hard voor je duimen die dag!
Ja, we beginnen langzaam te beseffen dat we echt papa en mama gaan worden. Als alles met mezelf en de kindjes goed is, mogen we woensdag morgen al naar huis volgens de gyn. Maar ik ga er gewoon van uit dat we misschien enkele dagen in het ziekenhuis moeten blijven, dan kan het alleen maar meevallen. Veertje, omdat ik nu slecht kan lopen kwam de gyn meteen met het voorstel om te te leiden. Omdat de kindjes een goed gewicht hebben en omdat de 37 weken dan gepasseerd zijn, vond de gyn het goed geweest voor mij. Vanavond zijn we onze ouders het nieuws vertellen, leuk leuk! Tevens schoonzus die op vakantie is even aan de telefoon gehad. Ze reageerde wel positief, maar zei er wel bij dat ze zelf nooooooit voor de 13e zou hebben gekozen... Reactie viel ons best wel tegen, maar ja. Heeft iemand van jullie misschien ervaring met het inleiding van een bevalling? Ik las dat inleiding vaak zwaarder is als een normale bevalling omdat je uit het niks opeens weeenstorm krijgt. Ik zie er niet tegenop, vind het wel spannend! Groetjes Roca
Jeetje Roca, wat spannend! 1 ding is zeker: tussen nu en dinsdag worden jullie ukkies geboren! Ik denk dat het niet perse zo hoeft te zijn dat een inleiding zwaarder is. Ik had ook een behoorlijke weeenstorm (in 1 1/2 uur van 3 naar bijna volledige ontsluiting) Het enige wat ik je kan meegeven: probeer tijdens de weeen "mee te gaan". Het heeft mij heel erg geholpen om steeds als de pijn heel heftig werd aan het beeld te denken van twee kindjes in de box, twee kindjes in de wieg etc. In mijn hoofd "pufte" ik als het ware die zinnetjes. Ik weet zeker dat het ertoe heeft bijgedragen dat het snel is gegaan! Ik wens je alvast heel veel succes met nu écht de laatste loodjes en ik hoop dat alles zeer voorspoedig zal gaan en dat we snel wat horen als de kleintjes er zijn! Dikke zoen!