Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Hee meiden!

Ik kan niet van iedereen precies onthouden wat iedereen allemaal schrijft ;) Maar ik wil jullie wel bedanken voor de reacties en voor jullie wens ik je natuurlijk een super zwangerschap, want ik geloof wel dat het met 2 tegelijk een stukje zwaarder is dan met één ;)

@Roca: meid, wat spannend! Heel erg leuk :) Wat een gek idee eigenlijk he, als je weet dat je morgen je hummeltjes in je armen kunt houden! Heb je er zenuwen voor? In ieder geval veel succes ermee en geniet er maar lekker van als het allemaal achter de rug is!

@ Veertje: heel veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je op dit moment niet zit te wachten op zulk soort opmerkingen! Ik hoop voor je dat ze zich snel zullen melden :)

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tweeling1, gefeliciteerd met de geboorte van jullie jongens! Geniet lekker van ze! Fijn dat ze alweer en paar weekjes thuis zijn!

Daisy, tja, ik kon het gewoon niet opbrengen om ook hier nog steeds te typen. Had mn hoofd er gewoon niet bij (nog steeds niet echt hoor). Maar met Malou gaat het echt een stuk beter. Vandaag als het goed is voor het laatst oordruppels en neusdruppels. Ze krijgt ook nog steeds zetpilletjes, maar dat is ook al minder als van de week. Morgen moeten we even terug naar de huisarts. Oef, en daar bij jullie. Nog niet klaar met overhuizen dus. En die voeten en hand, tja, ik weet ook niet wat je eraan kan doen. Nou heel veel sterkte van ons hoor!

Roca, heel veel succes meid! Jullie zullen wel helemaal op zijn van de zenuwen! Nou, ik hoop dat jullie vannacht nog lekker even kunnen slapen, morgen word een heftige dag! Heeeeeel veel succes! Je kan het!

Veertje, voor jou heel veel sterkte! Tis niet niks hoor! En ja, je doet het dan wel voor het goede doel, maar gewoon lekker even kunnen klagen is gewoon heel fijn! Lekker doen hoor! En ik hooop voor je dat moeder natuur andere plannen heeft als de gynaecoloog, goed? Haha!

3. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    roca succesmorgen

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Veertje: meis kn het me helemaal voorstellen, en dan met deze hitte.....
    Wens je heel veel sterkte en hoop dat je je nog een beetje beter gaat voelen. Hoop voor jou dat je beebs zich snel zullen aankondigen.
    Dikke knuffel!

5. Heel erg veel succes Roca!

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ROCA; je zult dit vandaag niet meer lezen, maar: HEEL VEEL SUCCES!

7. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Ha meiden,
    Ik ben er weer....en wat n nieuws allemaal....tweeling en mclover, van harte!

Jeetje, Roca vandaag mama....spannend! Ik ben errug benieuwd!

Veertje, ik voel met je mee!

Dais, heel veel succes met de verhuizing

Hier alles goed, heb nog niet zo'n last van de warmte, houd alleen aan het eind van de dag veel vocht vast in mijn voeten/benen...nu al!

Ben erg aan het uitbuiken, zag net dat mijn buikomvang bij 16 weken net zo was als bij Freek met 32 weken!

De vakantie was lekker, maar ik ben ook blij weer thuis te zijn(heb t hier meelezen wel gemist haha!)

Nou, ik ga duimen voor Roca en nog even genieten van t mooie weer....tot gauw!

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Roca,heel veel succes meid,wat een spannende dag!\
    Tot gauw!

@Tweeling,van harte gefeliciteerd!

@Tal,waar zijn je foto's dan van je buik? ;)

@Bolbuikje,super dat het beter gaat met Malou!
    Hoe was het bij de huisarts?

@Veertje meid,ik begrijp dat je het helemaal zat bent!
    Het wordt er ook niet makkelijker op en zeker nog met dit weer erbij :(
    Hang on meis!
    Kom hier maar op zn tijd vloeken en tieren.
    Veel sterkte!

Morgen moet ik langs komen bij de huisarts,ben benieuwd want die hand irriteert me echt zo erg,zo'n naar gevoel.
    Trekt zelfs ook naar mn arm?
    Ik heb vandaag een rustdag ingepland iig tot vanavond,ik ga niet naar het huis pas als mn schatje thuis is,ben ff wat was aan het doen voor ons thuis,die zitten al 2 weken in turkije,morgen komen ze weer terug..

Lijkt me zo'n raar idee te weten dat je vandaag papa en mama gaat worden,mar wel helemaal superleuk!
    Nogmaals veel succes Roca en man!

Liefs..

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hey Daisy

Sterkte joh met alle verhuistoestanden...
    Ik ben ook vorig jaar deze tijd verhuisd.... Bleh.....
    Heb je geen Carpaal Tunnel Syndroom?
    En weer een minimijlpaal: de 28 weken voorbij!

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Oooh misschien ligt ROca nu al te puffen! Spannend he?!?!?!?!

MClover: hoe is het met jou?

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey Noor,

waar zijn we aan begonnen heh om in deze tijd te verhuizen,haha...
    Maar eerlijk gezegd hadden we gedacht al eerder klaar te zijn,het valt een beetje tegen!
    Ik heb er wel iets over gelezen maar weet niet of het dat is,kan ook door vocht komen heb ik gelezen,horen het morgen wel!

En jaaaaa,dat is echt een mijlpaal heh,ben er ook helemaal blij mee! :D

Hoe gaattie met jullie?
    Lekker badje buiten staan?

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Vandaag nog aan het werk en dan: VAKANTIE!
    Vrijdag gaan we voor een week naar Centerparc Meerdal. Ben heel benieuwd, nog nooit in CP geweest.

13. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Goh, wat ik vandaag toch weer had: Ging naar de acupuncturiste en die voelde meteen dat ik zwanger ben! Nu komt het: Rechts voelde ze een meisje, links een jongetje... ;) Ik ben nu wel heel erg benieuwd! Ik ga er nog steeds niet van uit, maar er zijn nu wel al veel tekenen die erop zouden kunnen wijzen... Ik hou jullie op de hoogte!

@ Daisy1975: Meid, wat hebben jullie moeten meemaken! Ik zit hier met tranen in mijn ogen... en wat een ontzettend mooi versje in haar kaartje... Ik wens je in ieder geval ontzettend veel geluk met je tweeling! Ik ben nog niet zo lang hier op de site aan het kijken, maar weet je het geslacht al van je twee kleintjes?

14. Ik zit ook al aan Roca te denken. Vanmorgen ingeleid...het is nu 3 uur...het zou kunnen :)

Is het misschien handig om 1 persoon als telefoonvriendin of zo te hebben? Dus als ik lig te keizersneden dat ik iemand een sms kan sturen die namens mij een bericht kan plaatsen over hoe het gaat? Ik zie dat wel eens bij andere topics. Buddies noemen ze dat.

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Vind ik wel leuk hoor!
    Ik wil best een buddy zijn van iemand.
    Ben echter wel vanaf vrijdag een week weg, dus da's misschien niet de allerhandigste optie om een hoogzwangere aan mij te koppelen.

Wie is voorstander? Dan maken we een lijstje!

16. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Hoi Yvette, gefeliciteerd! Een jongen en een meisje, dat zou wel heel erg leuk zijn! Ik hoop volgende week te horen wat t gaat worden....Daisy gaat vast gauw antwoorden, maar mocht je TE nieuwsgierig zijn....ze krijgt 2 dames!

Daisy, ik moet idd foto's gaan plaatsen...ben daar alleen niet handig in, ga mijn Lief maar eens lief aankijken!

Hoe zou t met Roca zijn? Ik moet veel aan haar denken!

Gatver, er is een grote brand hier in Delft, in een redelijk nabijliggende wijk, ik zit dus al vanaf 12 uur met ramen en deuren dicht. De kinderen zijn ook niet naar school. Er is nog geen asbest vrijgekomen, maar ze verwachten dat het gebouw in gaat storten en dan kan het alsnog...lekker, met dit weer!

17. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Tuurlijk....heb zo lang over t posten gedaan dat ik 2 berichten gemist heb! Ja, het buddie idee vind ik leuk!

xxx

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Roca, oei een spannende dag zeg! Misschien heb je nu je kleintjes al wel lekker op schoot liggen, en misschien ben je juist nog druk bezig met de weeën opvangen! Nouja, ik (we) hopen snel van je te horen!

Noor, fijne vakantie alvast! Word vast genieten met zn allen!

Daisy, oei, het verhuizen gaat dus langzamer dan verwacht. Nouja, rustig aan doen, als het maar af is tegen de tijd dat die twee meiden bij jullie komen kijken, is het vroeg genoeg toch! Haha! Lief dat je het vraagt, bij de huisarts was het met Malou goed, onsteking is al een flink stuk weg, nog niet helemaal, maar dat gaat vanzelf over. Druppels en spray mag gestopt, zetpilletjes langzaam afbouwen (waren we al mee bezig). Alleen kreeg ik van de huisarts op mn kop :oops: . Ik ben weereens begonnen met afvallen. Blijk ik weer eens te enthausiast te zijn, ruim 3 kilo in 1 week eraf, was ie niet blij mee :rolleyes: . Mag van hem niet verder afvallen :( .

Yvette, nou, dat maakt het nog wel extra spannend! Had je zelf verteld dat je dacht dat het er twee zijn of had ze dat echt zelf bedacht? Ben benieuwd hoor! Hier ook een jongen en een meid! En het is geweldig hoor!

Tal, gatver! Zit je met dat mooie weer binnen 'opgesloten'. Nou, ik hoop dat jullie snel weer naar buiten mogen!

Veertje, ik weet niet hoe dat buddy-gedoe :D werkt maar ik wil je anders best mijn mobiele telnr geven, zodat je me een smsje kan sturen. Maar ik weet dus niet of ik heel snel online ben, aangezien die kleine hier toch nog niet helemaal opgeknapt is, en ik ook nog moet werken. Misschien nog andere gegaardigde? :D

Fijne dag nog allemaal! Liefs, Hanneke.

19. KleintjeValentijntje

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Tal, wat vervelend! Om met zo'n weer binnen te zitten, ik hoop dat je snel weer alles open mag zetten, wat zal dat benauwd zijn! En nog bedankt voor de info ;) 2 meiden, wat leuk :) Ook spannend voor jou, volgende week! Ik hoop dat ze het van je beide kleintjes kunnen zien :)

Bolbuikje, ik had haar niets verteld! Alleen dat ik dus inderdaad zwanger was, want daar vroeg ze zelf al naar ;)
    Ach, we wachten af, voor het zelfde geld is het er gewoon één :)

Ja en verder ben ik ook heel benieuwd hoe het met Roca gaat :) Zal wel goed zijn toch?! Ze is in goede handen!

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    McLover, mooie namen zeg voor je mannetjes! Hoe heb je dat zo snel gedaan? Jullie hadden nog geen jongensnamen toch?

Ben inderdaad benieuwd hoe het met Roca gaat!

Hier eigenlijk niet zoveel bijzonders te vertellen. O jawel we hebben de geboortekaartjes uitgezocht en net via de mail besteld. Dus gedichtje namen enz enz.... helemaal leuk! Als het goed is krijgen we dan via de mail een proefdrukje van het kaartje. Hebben er wel 1 besteld via internet, maar dat was gewoon een kaartje met ander gedichtje enzo... Nu wordt het wel heel echt.
    Morgen naar de gyn dus ben benieuwd!

Deel Deze Pagina