Hoi! Tijdje geleden heb ik gereageerd op een vacature bij een school hier in de buurt. Zij zoeken een roostermaker. Ik werk nu ook op een school en doe bijna hetzelfde werk maar zoals jullie wel weten loopt het tussen mij en de leidinggevende niet lekker doordat ik niet gelooft werd dat ik pijn had in mijn bekken etc. Nou ja, dat weten jullie. Dus ik was behoorlijk op zoek naar iets anders. Heb gereageerd maar nooit verwacht dat ik er nog iets van zou horen. En wat denk je...ik ben net gebeld! Dinsdag de 27ste heb ik om half 2 een gesprek! Zit ik daar met mijn megabuik, whahaha. Daarna meteen controle bij de gyn. Planning he? Functie gaat gelukkig pas in als mijn verlof erop zit. Dus dat sluit wel mooi aan. Maar ik ben nog steeds van slag. Zat gewoon te stuntelen aan de telefoon...
Hee meiden, wilde ff doorgeven dat ik weer thuis ben! Moet vrijdag weer terug voor een cervixmeting en controle bij de gyn. Bij die ontzettende harde buiken die regelmatig komen moet ik terug komen. Net als bij slijm en bloedverlies. Heb nog wel harde buiken maar neit meer zo pijnlijk als eerst!
Veertje, wat gaaf! Ik ga voor je duimen! FunnyMe, succes vrijdag, hopen dat alles tot die tijd rustig blijft... Noor, ben je in CP gebleven?! Nou, ik ben voor de pretecho geweest, alles zag er goed uit(pff, wat een opluchting!)en het was erg duidelijk: we krijgen een JONGEN en een MEISJE!!! Nu dus helemaal zeker dat t twee eiig is.... Kunnen we ons nu op namenverzinnen en shoppen gaan storten!
FunnyMe: Heel erg veel sterkte! Ze moeten nog wel een paar weken bij je blijven zitten! Tal74: Een jongen en een meisje! Mooi zeg! Veel plezier bij het shoppen
@Mila,ja 2,5kg in 2 weken tijd heh,niet in totaal Dat is ietsje meer,18kg maar liefst en dan zijn we er nog niet... Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie mannetjes @Veertje,fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie meiden,minder voor jouw idd maar aftellen nu heh,zoo spannnend! Wat een geod nieuws van je bijna nieuwe baan,verwcht je ook niet als je hoogzwanger bent heh,gefeliciteerd! @FunnyMe,fijn dat je weer thuis bent meis,hopelijk zakt het nu... Doe rustig aan meis! @Tal,wat super een jongen en een meisje,van harte gefeliciteerd! Idd lekker shoppuhhh! Ze gaan overleggen nu wat te doen met alle troep en schade die ze achter gelaten hebben,ik ben benieuwd! We hebben nu ook nog een lekkage erbij,we kunnen niet verder nu,we balen er zo van,waarschijnlijk moet het bad eruit en we willen zo graag over volgende week Vrijdag komt de babykamer dus willen we eigenlijk helemaal klaar zijn,morgen komt de expert kijken en dan pas Maandag zal de loodgieter weer komen... Zit een beetje tegen allemaal... @Noor,idd waar ben je meis? @Regenboog,hoe gaat het met je gezinnetje? Fijne dag dames!
@ FunnyMe: Wat goed meid dat je weer thuis bent! Gelukkig maar! Dat ze nog maar even lekker blijven zitten waar ze zitten @ Veerjte:GEFELICITEERD met je nieuwe baan! Ik wens je er alvast heel veel geluk mee! Jee Tal74! Wat leuk en super speciaal! Geweldig hoor, gefeliciteerd nog maar een keer en veel plezier bij het shopen!
Oh ja, ik wilde zeggen dat ik jullie maandag al kan laten weten of het er 2 zijn. Heb enorm pijn op één plek, net iets links boven mijn stuitje. VK zei dat ik toch maandag al moest komen voor een echo om te kijken of alles goed is met de kleine. Als alles goed is met onze uk (of onze ukkies) dan heb ik waarschijnlijk bekkeninstabiliteit... is wel heel erg vroeg he? Maar goed, maandag dan laat ik jullie wat weten!
@ Veertje: Oh... ehm, succes dan! Haha, misschien wel een goed voorteken, dat ik denk dat je de baan al hebt
Jeetje Daisy, 1450 en 1600 gram - met 29 weken. Wat voer jij ze? Ik was vorige week (met 28 wkn) op 1200 voor allebei. Kennelijk doe jij iets heel erg goed. Misschien moet jij een boek schrijven - soort tegenhanger van Sonja Bakker. Dan gaat heel zwanger Nederland aan het Daisyen. Sterkte met alle huis toestanden - kan je nu toch helemaal niet gebruiken, als je nesteldrang aan komt zetten! Tal, leuk - een van ieder - zouden we bijna allemaal willen, denk ik.
Hahaha,weet ook niet hoor,ik eet op zich niet heel veel MAARR,bij 27 weken wogen ze 850gr en 1000gr dus het kan nog bij jouw hoor Audrey,wanneer moet je weer op controle? Ik zal er toch ns over na gaan denken over dat boek,veel stress maar meestal groeien ze dan niet goed,nou bij mij wel,hihi... @FunnyMe,ja hoor dat kan,kijk even op www.hoe word ik groot in mama's buik.daisy,whahahahaha. Hoe gaattie met je? @Yvette,alvast veel succes Maandag! Spannend hoor,minder dat je al zoveel last hebt van je bekken..
Hallo allemaal, leukl een meisje en een jongen.Ik had heel erg sterk het gevoel dat hij bij mij ook een jongen en een meisje zouden worden maar wij wilden het niet weten dus ik zat er naast.Hebben jullie ook het idee dat de kindjes verschillend zijn in de buik? Daisy wat balen dat het tegen zit in je nieuwe huis. Voor de gene die "op zoek zijn "naar noor, volgens mij schreef ze dat ze een weekje weg ging dus dan komt ze pas morgen terug.
@Audrey,vandaag alweer 30 weken! Gefeliciteerd! \/ Ps,ik word nu wel heel ongeduldig,ben zo nieuwsgierig naar je buik! @Jo,ik had eigenlijk gelijk al zoiets van dat het meisjes zouden zijn,misschien ook meer gehoopt,haha... Ik denk niet dat m kindjes erg verschillend zijn,ik ben wel heeeel errug nieuwsgierig,pffff! Ow ik dacht dat Noor een weekend wegging
Dag dames, weer een mooie dag om rustig in de tuin te zitten met een boek (hele stapel flutromans bij de bieb gehaald gisteren - kan alleen "gezellig" hebben momenteel - geen ellendige beelden op TV, of dramatische boeken, maar dat herkennen jullie misschien, dat je je afzet tegen ellende). Daisy - ik zal vanavond manlief vragen een 30 weken photo te maken, en dan op een manier dat het geupload kan worden. Ja, 30 weken, en wat gaat het hard. Aan de ene kant ben ik het zat, maar aan de andere kant, weet ik dat als ze er eenmaal zijn, dat alles voor altijd anders zal zijn, en dat vind ik toch wel eng. Twijfels of ik het allemaal aankan, en of ik het een beetje goed zal doen. 30 weken, en toch kan ik precies dat gevoel weer oproepen van de avond dat ik posi testte. Het zou dag 1 van de nieuwe cyclus zijn (ik ben altijd keurig 28 dagen), maar ik had zo de hoop opgegeven in de IVF, ook al was het maar de 2e poging. Ik had op weg naar huis een test gekocht, al had ik me voorgenomen om een paar dagen te wachten. Thuis, na het eten, even getest, en ja hoor - vage streep. Ik ging naar beneden, met trillende stem tegen manlief, "Ik geloof dat het positief is", maar totaal geen blijdschap, alleen angst. Hij was heel lief - reageerde ingetogen. En nu een behoorlijke toeter! Weten jullie nog hoe het ging - de test en het vertellen aan je lief?
Oh en Daisy, wij weten allemaal dat volgende week voor jou een enorme mijlpaal is. Sta alle gevoelens toe die opkomen, maar hou je vooral vast aan dat moois dat nu in je buik groeit.
@Audrey,ik heb je mail ontvangen,mooi buikje hoor,valt mee tegenover mijn buik vindt je niet? Gek dat het zoveel kan verschillen. Ik herken je gevoel wel idd,ik heb het nu ook heel erg,vind het reuze spannend en denk ook vaak,hoe zal het gaan,kan ik het wel,ben ik wel een goede moeder,etc... Maar ik heb ook gelezen dat het normaal is hoor dus maak je geen zorgen. Ik kan me ook nog goed herinneren de dag van de test,ik wilde wachten tot Zondag zodat ik zeker zou weten of hetwel/niet zou zijn maar manlief wilde dat ik gelijk al Donderdag testte,en ja hoor,gelijk zo'n mega dikke streep,we konden het niet geloven,het is ook zo'n wonder heh! Superblij maar ook superonzeker waren we.... Volgend week een mijlpaal,bdoel je 30 weken? Ik ben volgens onze gyn 1 dag langer zwanger dan hier staat aangegeven dus houden wij tuurlijk ook die datum aan,dat betekent dat ik gister 29,4weken was en met dit aantal weken is vorig jaar ons mooie meissie geboren,voelt een beetje raar,nu ben ik een dag langer zwanger en ben tuurlijk superblij maar ik ga weer helemaal terug naar 28-06-07,maakte gister alles weer even mee,soms heb je van die dagen dat ik zo zo erg mis,terwijl ik weet dat Merel* er voor ons is en voor haar zusjes.. Sorry voor het lange verhaal... Enne bedankt voor je lieve woorden!
oooh daisy wat moet dat een raar gevoel zijn. zo veel gemixte emoties. en dat je haar mist is toch normaal. ze is en blijft jouw mooie prinses
@ Audrey....ik weet nog wel hoe het ging... Wij wouden heel graag zwanger worden voordat mn man op uitzending ging, dat was januari 2007! nou 1 maand voor zijn vertrek werd ik zwanger, het was op zaterdag, 2 dagen voor kerst dat ik de hele dag al met een gevoel zat van; volgens mij is het raak. Mn temp was al dagen hoog maar ik durfde niet te testen. Ik was zo bang voor weer een teleurstelling....na de hele dag onzelf gek gemaakt te hebben heb ik rond 1800 de test gepakt (had 1 dure gekocht voor als ik zeker wist dat het raak zou zijn) Ik heb nog nooit zo snel een test pos zien worden...hahahahaha ik liet hem van schrik vallen en riep mn man....volgens mij is het raak zei ik doe jij es kijken! Dat gevoel vergeet ik nooit meer, wat was dat heerlijk! 1 dag voor zn vertrek kregen we een echo met 7 weken ivm eerdere mk... Die vrouw zegt wil je nog een hartje horen maar ik begreep nog een keer. Dus ik zeg tuurlijk kan er geen geneog van krijgen.... nee zegt ze ik zie niet 1 hartje maar ik zie er 2....whaaaaaaaaaaaaa Wij hebben echt de hele dag in een roes geleefd wat fantastich! Hahahah en nu zijn ze alweer 9 maanden....