Hoi hoi, @Funnyme,ik wil ook om en om borstvoeding gaan geven,lijkt me ideaal.. Steunkousen verkopen ze ook bij de hema,zal eerst daar ns gaan kijken want aanmeten voor dat fftjes nog? Ziet er gezellig uit bij jullie dan,leuk! Mooi buikje heb je hoor Ik ben ook hard op zoek naar iets leuks voor in de tuin en idd voor het raam,moeilijk zeg en dat gele vind ik ook niet mooi,heb toevallig net een mailtje gestuurd naar een site waar ze bvolgens mijn tante ook maken,dus ff afwachten en anders laat ik het je weten oke? @Noor,zo is dat,alles voor mn meiden,tuurlijk! Maar ergens baal ik er wel een beetje van,maar goed het is niet anders! Ja gaat zeker hard met jullie boys,wel leuk om weer naar uit te kijken heh! @Veertje,jij loopt echt lekker lang door zeg,ze zitten lekker warm bij mama En al 5 pond,heel goed,ben je niet al nerveus? Ik ga zo op kraamvisite,leuk leuk! Heb net 2 hoeslakentjes gekocht en 2 overtrekjes,zo schattig... Morgen komt mijn tante poetsen in ons nieuwe huisje en dan kunen we gaan inrichten,heb er echt zo'n zin in,kan niet wachten!Dus morgen ff een klamboe halen en wat kleertjes uitwassen..... Fijne middag nog!
Hoi meiden, Hier even een update. Ik heb ook zojuist mijn laatste controle gehad, want als alles goed mag gaan word ik vrijdag mama! Ik heb gelukkig al 3 cm ontsluiting, dus er is mij verzekerd dat het inleiden verder geen problemen zou moeten opleveren, voor 5 uur s'middags zouden mijn beebjes er kunnen zijn! Vind het zo spannend! Veertje, geniet van je laatste paar dagen in zoverre het nog kan, ik moet zeggen dat ik er wel naar uit kijk om die buik kwijt te raken... Audrey, slapen is bij mij ook een ramp de laatste weken geweest, zo wie zo moet ik er om het uur uit om te plassen, doodvermoeiend! Licrys, pfff wat een verhaal, succes! Ik duim voor je dat alles goed gaat!
Esje! Heel erg veel succes meid! Ik verheug mij er ook enorm op! Er zit dadelijk maar een weekend tussen onze kids!
Lyrics, sterkte! Audrey, hoe ist met studeren?! Dais, hehe, gaat t eindelijk bijna gebeuren, het echte verhuiswerk! Esje, wat spannend! Heb je hier al n buddy uitgezocht Heb morgen de 20 weken echo en ik ben me toch een partij zenuwachtig, niet normaal meer! xxx
@Esje,wow,wat spannend! Heel erg veel succes gewenst alvast! @Tal,ja eindelijk heh! Jullie morgen heel erg veel succes met de 20 weken echo.. Ik was ook heel erg nerveus,we gaan er vanuit dat alles goed is met jullie 2 beebjes Hoe laat moet je er zijn?
Dag dames, wat een leuke drukte. Noor - waarom was je opgenomen de laatste paar dagen? Lijkt me verschrikkelijk - bij allebei m'n operaties moest ik blijven slapen in het ZH, en beide keren mezelf vroeg ontslagen omdat ik niet nog zo'n nacht kon hebben. Al die snurkende vrouwen om je heen die wel lekker doorslapen - ik deed geen oog dicht (hé! lijkt wel thuis! ) Esje - succes vrijdag. Mooie termijn ook, ruim 38 wkn. Hoe liggen ze eigenlijk? Licrys, echt vervelend, maar je wordt goed begeleid, en je klinkt zelf erg posi. Daisy - als je maar niet doet wat een vrouw in de Uitzet forum deed - die kocht een wiegklamboe van 180 euro! Nee hoor, moet je zelf weten, maar bij de Xenos en Ikea zijn ze ook hartstikke leuk. Zelf heb ik een witte van de Xenos ergens liggen, en een zak stoffen bloemen en mooie lint - ik wilde het zelf versieren, maar ja, het worden jochies, kan ik niet maken! Een collega had trouwens een tip - zij vond de klamboes voor de kinderwagen heel duur, en kocht gewoon een stukje vitrage op de markt. Tal - lief dat je vraagt naar de studie - het is een drama ](*,) wel maandag een groot stuk ingeleverd, nog een grote en twee kleintjes de komende week. Iedereen zegt tegen me, "Je moet genieten van de zwangerschap, niet zo druk leren" maar ja, ik heb alles dit semester al gehaald, het zou zonde zijn om het niet af te maken. En jij ook succes met je 20 wkn echo - ik hoop dat de kindjes goed meewerken en alles laten zien. Dit is net niet het moment om verstoppertje te spelen. Loop je eigenlijk in een academisch ZH of ga je naar een echokliniek? Dames - tot gauw, Audrey
Hoi meiden, Wat een gezellig, druk bezocht topic! Alleen ik heb niet zoveel tijd om alles te lezen Ik las dat iemand vroeg of er nog iemand het EK gaat volgen: Ikke! Vind het altijd super leuk een EK of WK en kijk er ook altijd naar uit. Veertje: lijkt me zo'n raar idee: je laatste week zwanger......veel succes volgende week. En Esje jij vrijdag al! Wow! jij ook veel succes uiteraard. En wat zijn er al veel meiden ver: jullie ook allemaal succes want als ik het zo lees kan het behoorlijk zwaar zijn. En ik heb nog steeds amper een buik . Zo raar te bedenken dat als alles goed gaat ik straks misschien ook wel mega dik ben en allerlei kwaaltjes ga krijgen. Nou meiden, ik ga proberen wat intensiever te lezen, want ik vind het echt leuk om hier me te mogen en kunnen schrijven.
Esje: dus jij zorgt nog mooi voor het weekend voor mooi nieuws Jeetje spannend joh! Mocht ik je niet meer spreken, dan wens ik je een voorspoedige en mooie bevalling toe! Zet m op! Tal: succes morgen, hoop dat je ondanks de zenuwen goed kunt slapen! Audrey: op de echo + doppler die ik op dinsdag toen had, werd gezien dat de navelstrengdoorbloeding van Chris (kindje A ) niet optimaal was. Daarom moest ik plat. Dagelijks CTG controle, alles was goed. Die vrijdag was de doorstroming op de echo+doppler ook weer helemaal normaal. Ze wilden toen maandag weer kijken of dat nog steeds zo was en dan zou ik naar huis mogen, maar vrijdag- op zaterdagnacht braken spontaan mijn vliezen. De hele dag gebeurde er niets. De volgende nacht begon het te rommelen, toen om 5 uur toch maar Stefan opgebeld (Isa logeerde gelukkig al bij mijn broer!) en om 8.50 was Chris er al en 12 minuten later zijn broertje Tijn! Had gelukkig geen last van snurkers, maar ik kon gewoon niets meer, niet lekker liggen, niet eten, misselijk of toch honger, slap enz.... Ach, those were the days en ik kreeg er twee gezonde zij het nét wat te vroeg geboren knullen voor terug, wat wil je nog meer? t is da tmijn gezin compleet is, maar anders zou ik het zo weer doen!
Hallo dames! Esje, heeeeeeeeeel veel sterkte, succes en plezier morgen, ik zal aan je denken! Alles was prima met onze beebs! Baby A is nog steeds een jongetje en baby B nog steeds een meisje. Ze lagen allebei nog(of weer ) in een stuit(mag van mij zo blijven)en er waren geen rare dingen te zien. Groei was van allebei ook perfect. Ik ben weer helemaal blij! xxx
Esje heel veel succes vandaag! We zijn eindelijk uit de kaartjes. We wilden eerst een andere maar ik ben begonnen met twijfelen. Dus van een paar andere de proefdrukjes aangevraagd en ja hoor ik ben er helemaal uit! Vandaag gaan we ze bestellen! Hanneke, hartstikke bedankt voor je pb! Vond het erg ;euk om te lezen. Had veel aan je info.
Esje, heel veel succes, sterkte en kracht vandaag! Wat een bijzondere dag! En Veertje, ook jij heel succes, sterkte en kracht volgende week! Tal74, JIPPIE, alles goed! Meiden, hoop voor jullie allemaal het allerbeste! Ga zelf nog even op de valreep een weekendje naar een hotelletje met mijn lief, lekker nog met ons twee ! Ben de komende dagen dan ook niet online, maar leef met een ieder mee! Maandag mag ik alweer naar de gyn, ben erg benieuwd wat hij dan zegt... Hopelijk zijn de groeiafwijkingen nu stabiel ! Heel goed weekend!