Dank je Licrys! En jij ook gefeliciteerd met je mijlpaal! Geniet van dit weekend. Aan het weer zal het in ieder geval niet liggen
Hoe zou het zijn met Esje? Misschien ligt ze nog te puffen, mss heeftt ze haar kleintjes al in haar armen...... Lycris: mooooooie mijlpaal! En veel plezier! Ben ook benieuwd hoe je controle is maandag.
Ben ook erg beniewd hoe het nu met Esje is....We horen het wel tzt. Licrys, lekker hoor nog even met je mannetje weg. Veel plezier!
Tinneke t is al even geleden dat je je vraag stelde over hoe het is om een tweeling te hebben. Eigenlijk is het hetzelfde als dat je 1 kind hebt alleen moet je de dingen nu 2x doen. Het kost dus allemaal wat meer tijd als met 1 kindje. Maar het mooie is dat je ook twee paar oogjes hebt die je stralend aankijken en dat er van twee kanten naar je gekird word. En ze zullen ook vast wel eens ruzie maken, ze kruipen nu al over elkaar heen of trekken aan elkaars haar, maar ze lachen ook naar elkaar en maken geluidjes om de anders aandacht te trekken. Of ze straks veel naar elkaar toe zullen trekken dat zullen we af moeten wachten. Misschien kunnen ze ook wel helemaal niet met elkaar opschieten, dat kan natuurlijk ook. De tijd zal het leren. Noor toevallig dat jij en jo in hetzelfde ziekenhuis werken. Jullie hebben het beide mooi geregeld. O ja zou je mij het wwoord van je site kunnen pben lijkt me wel leuk om daar af en toe bij te lezen. Vooral omdat ze even oud zijn als mijn dames en jij ook nog een peutertje erbij hebt. Veronique spannend dat dinsdag je kleintjes komen! Waarom had je ook alweer een keizersnede? Liggen de kindjes in stuit? Audrey jij succes met de laatste loodjes voor je studie. Ik heb vandaag mn verslag ingeleverd, nu nog afwachten of het goedgekeurd wordt. Over de borstvoeding en de visite je moet doen waar jij je goed bij voelt. Bij ons zijn de eerste week wel gewoon de naaste familie en beste vrienden geweest. Ik ging dan gewoon even rustig in een andere ruimte voeden. Het is heel erg goed gegaan ik heb de BV 5 maanden volgehouden. Toen ik weer ging werken toen lukte het niet meer. Heb je trouwens nog leuke babyspulletjes gekregen? Funnyme vervelend dat je zon buikpijn hebt. Leuk beroep kraamverzorgster, heb je ook al eens een tweeling gehad in een gezin? Mooie buik heb je trouwens. Het idee van die waslijn met rompertjes klinkt wel erg leuk. Wij hadden zelf gewoon twee ooievaars in de tuin met beide een roze zakje met een babypop erin. Op het raam hadden we een plakkaat (gekregen) waarop staat hoera een tweeling. En een heleboel leuke roze nijntje ballonnen. De kaartjes zijn inmiddels ook gekozen lees ik. Hebben jullie zelf iets ontworpen of iets bestaands gekozen? Ik vond dat er maar weinig keuze was in tweelingkaartjes. Wij hebben dus zelf maar een kaartje ontworpen. Licrys best spannend zon groeiachterstand, je hebt er gelukkig zelf wel een goed gevoel bij. 3 of 4 weken klinkt al erg dichtbij. Daisy niks aan die steunkousen, heb je ze inmiddels al gevonden? Anders zou ik zeggen groene kruis winkel. Over de stuitligging, je hoeft niet beslist een ks als ze zo liggen. Bij mij lagen ze beiden in stuit, maar ik mocht wel zelf kiezen of ik gewoon wilde bevallen of met een ks. Ik vond het trouwens een erg moeilijke keuze, ben uiteindelijk voor de ks gegaan omdat de extra risicos dan voor mij waren en niet voor de kids. Maar vind het nog steeds erg jammer. Je mist gewoon die moeder kind band de eerste paar dagen. Enneh het geluid van qmusic was het dichtdoen van een hagelslagpak met zon lipje. En dan 100x versterkt natuurlijk. Was het een leuk babietje waar je op kraamvisite geweest bent? Handig zon poetstante. Esje jij hebt het inmiddels alweer allemaal achter de rug en bent nu heerlijk aan het genieten van je kleintjes. Ben erg benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar de fotos. Hier vandaag een heel verdrietig meisje. Marlena had gisteravond al 39,4 graden koorts en vandaag had ze constant haar duimpje in de mond en wilde ze het liefst maar wat hangen terwijl ze anders altijd de drukste van het stel is. Gelukkig heeft ze wel goed gegeten en genoeg gedronken. Boven komt een tandje door dus dat zal het wel zijn. Hopelijk morgen weer mn kleine druktemakertje terug. En ik zit hier met enorme pijn in mijn mond omdat woensdag mijn verstandskiezen zijn getrokken. Het lijkt wel of de pijn alleen maar toeneemt ipv afneemt. Heb vandaag ook al gebeld naar het spoednummer van de tandarts, maar het schijnt wel te kunnen dat je zolang last houdt. Nou ja hopelijk is het wel snel gebeurd nu want ik wordt er zo langzamerhand behoorlijk zat van.
Ik was vanavond uit eten en kreeg BUDDY-ALERT! Veronique/Veertje schreef: Hoi. Mijn vliezen zijn gebroken en ik moet nu naar het ziekenhuis. XXX en even later: Ik heb nu een infuus en ben om 22.00uur ongeveer aan de beurt voor de keizersnee. Heb last van gezonde spanning! Dus: spannnnnnnnnnend! Zoadra ik meer nieuws heb horen jullie het!
Jeetje spannend hier zeg.... Succes Veertje (waarschijnlijk is het al gebeurd!) Ben benieuwd hoor en ook naar Esje....
Buddy-nieuws Hoi! Gisteravond om half 11 zijn onze twee meiden geboren! Isabelle is de oudste en weegt 3375 en 2 minuten later kwam Elise die 2900 weegt. Ik lig nog bij te komen. Hihi. Groetjes! Veronique.
Dus Veronique en man: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE 2 MEIDEN! Prachtigen namen en supergewichten! Nu heerlijk bijkomen en genieten van en met elkaar! Tzt lezen we graag jullie verhaal en zien we de foto's! Dikke zoenen!!
Wauw, Veertje, gefliciteerd, wat een onwijze mooie namen! Is iemand al buddy van Dais? Dan kunnen we het smssen.....die zit natuurlijk internetloos te overhuizen! Over buddy's gesproken....Noor, je was goed, wil je ook de mijne worden ?!
Grrrrrrr hele bericht weg! Nou opnieuw - Veronique en man gefeliciflapstaart!!!! Mooie namen, leuk bij elkaar en goede gewichten! Sascha - wat voor opleiding doe je? Fijn dat je je laatste verslag heb gedaan. In antwoord op de vraag wat wij allemaal doen - ik ben HBO docent, en doe een taalkunde twee-jarige opleiding in m'n vrije tijd (wordt nu drie jaar, half jaartje eruit, en dan nog twee vakken in 2009). Ik zou ook graag een buddy willen, maar een beetje zinloos gezien ik geen mobiel heb om te SMS'en Ja! Die mensen heb je nog! Nou ja, iedereen zegt dat ik met twee kleintjes strak niet eromheen kan - ik zal aan de mobiel moeten... Kan altijd manlief vragen te SMS'en natuurlijk. Nou, hopelijk tot horens van Esje, maar tot gauw iedereen!
Heeeey Meiden, @Veertje,meid van harte gefeliciteerd met jullie 2 meiden,mooie namen en hele mooie gewichten! Ik zag het op je hyves,superleuk! Hopelijk is alles gd gegaan? We horen het graag van je! Geniet van je gezinnetje! Dikke kus! Eindelijk in vannacht in ons nieuwe huis geslapen,ow sow heerlijk! Lang geleden dat ik een nacht zo goed door heb geslapen.. Verder voerl ik me zo over de top zwangerr,echt overal last van en kan bijna niks meer,pffff.... @Tal,lief dat je aan me denkt meissie.. Gelukkig was er gelijk internet! @Sascha,nee nog geen steunkousen,ben ook druk geweest dus geen tijd. De gyn begon er zelf over,als ze niet gedraaid is dan een KZ,we wachten maar ff af,moet de 17e weer op controle... En ja die kleine was zo lief en flink lachen al,zo mooi! Mn tante is heel het weekend hier geweest om te poetsen,zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten,aangezien ik zelf niet veel kan doen @FunnyMe,mooie buik zeg! Hoe gaat het met je? @Audrey,hoe voel jij je meid? Hopelijk niet zo beroerd als ik? @Noor,bedankt voor het buddynieuws! Nou ik ga weer ff genieten van mn huis samen met mn schattie... Tot snel weer!
Veertje, GEFELICITEERD! Wat een mooie namen ook! Misschien een beetje domme vraag, maar wat is een buddy?
veertje gefeliciteerd met je meiden.Wat een gewichten.Je zult het zwaar hebben gehad.Leuke namen.Lekker bijkomen en ik hoop snel je verhaal te lezen groetjes Jo
Essie: een buddy is iemand met wie je 06nummers uitwisselt, die kan je dan op de hoogte houden van belangrijke zaken omtrent bevalling etc, zodat de buddy het nieuws hier kan verkondigen! Wie er nog geen buddy heeft: jullie mogen me jullie nummers PBen! Geen enkel probleem, doe het graag! xxxx
Essie, een buddy is iemand met jouw mobiele nummer(...eh.....Audrey?! !)....als je ih zh opgenomen wordt, of aan t bevallen bent, kan je je buddy contacten, als je zelf niet zo lekker kan posten en is de rest toch gelijk op de hoogte.... Lekker Dais, je nw huis! Geniet ervan! Liefs, Tal