Hallo, Ik heb een paar vragen: - hadden jullie eerder en meer symptomen. - hoe snel is op een echo te zien dat je zwanger bent van een meerling? Bedankt voor het antwoordt
Hallo ladies, @Essie,wat fijn dat het zo goed met je gaat joh! Ik ben nu toch ook aan het twijfelen met d ebox,we hebben nu een gewone box maar de wijkverpleging was vanmorgen hier en zei dat in het begin niks uitmaakt maar straks als ze gaan draaien enzo wel fijn is om er nog een box bij te doen,ook omdat ze dan ieder een eigen plekje hebben.. Hier idd aftellen,van de gyn mag het vanaf vandag gebeuren,oei oei.... @Nyncke,ik heb met nog 6 weken een echo gehad en daar waren al 2 mooi kloppende hartjes te zien..En mn test was superduidelijk,een dikke vette streep! Denk je dat je zwanger bent van een tweeling? @Noor,is dat zo dat het emotionele blijft? Gaat het zo hard dat alles toch een beetje langs je heen gaat? Heb je nog tips voor ons? Hoe gaat het met de rest? Hier wel oke,ben er nu echt iedere dag mee bezig,zou het vandaag zover zijn?Hahahahah,van mij mogen ze! Fijne aaf!
Die mogelijkheid zit er wel ivm clomid. Een kennis van mij is para en die voelde een week voor mn nod dat het wel goed kwam maar dat het er meer als 1 is, vandaar.
Hoi, @Nyncke,nou das spannend dan idd! Wanneer mag je voor een echo? @Audrey,waar ben je? Alles goed? En de rest,het is hier aardig rustig zeg.... Heb ff een vraagje,gister was de wijkverpleegkundige hier en die wilde laten zien hoe de Maxi Cosi in de auto est en wat denk je,het past niet? De riem is tekort of de Maxi Cosi's zijn groter want bij haar in d eauto past ie ook niet,mn moeder net nog geprobeerd maar ook daar lukt het niet bij(die past op mn petekindje en heeft onlangs nog Maxi Cosi in de auto gehad?) Iemand nog meer problemen mee,we hebben de Maxi Cosi Cabriofix,Limited Edition,legergroen aan de buitenkant met blauwe ruitjes in de binnenkant? Maar goed dat we het eerst ns probeerde heh xxDais...
Spannend Nyncke, ben heel benieuwd! Audrey...waar ben je?! Dais, hoe groot en zwaar zijn de dames nu? Of heeft gyn dat niet gezegd? Goh, vanf nu mag t gebeuren.....voel je al wat ?! FunnyMe, hoe voel jij je? En hoe gaat t met de "echte"tweelingmama's? xxx
Heb vandaag mn eerste echo gehad. En we hebben maar 1 hartje zien kloppen. Dus voor mij geen tweeling. Alle zwangeren van een tweeling sterkte met alles
haha, hier moest ik wel om lachen! Sorry hoor.... Hier gaat alles redelijk zijn gang, we hebben een paar hele goede nachten gehad, alleen afgelopen nacht was weer ellende! Tot half vier in de weer geweest, dus kon mijn middagslaapje goed gebruiken! Hoe is het met de dames die "al een eind" zijn? Houden jullie het nog een beetje uit? Gelukkig voor jullie is het niet al te warm op het moment! Lotte loopt al erg goed, Martijn begint steeds meer te brabbelen en "loopt"op hoge knieen, op zijn voeten lopen verrekt hij nog... Nou ja, alles op zijn tijd he? Het komt vanzelf, hij kan het wel, dat hebben we al gezien.... (zou hij gewoon een beetje lui zijn? )
Goede morgen iedereen - heb gisteren ook een lange kletsverhaal geschreven, maar toen ik op OK drukte, liet Casema - nee, Ziggo heten ze tegenwoordig hé?, mij in de steek - bericht weg. Marian, poef - ze maken het je makkelijk - wat hadden ze dan, dat ze zo in de weer waren? Jouw box is geweldig trouwens. Wij hebben geen vrije muur, maar als we een kast verplaatsen naar de eetkamer misschien.... super grote ruimte heb je zo gemaakt - heb je die hek/tweelingbox laten maken op maat, of kan je dat zo kopen? Dames, hier goed nieuws - gisteren de laatste cijfers binnen gekregen (voor de 2-jarige deeltijd opleiding die ik naast m'n werk doe) - ik heb alles gehaald! Was even spannend, m'n laatste werkstuk was gewoon echt bagger - geschreven uit pure zwangerschapsdementie, maar het was een voldoende, dus yippeeeee. Ik heb ook officieel toestemming van de universiteit om een half jaar te stoppen ivm komst tweeling, en ik mag de laatste vakken verspreiden over 2009. Dus de komende half jaar, geen werk, geen studie, mij helemaal richten op Baby A en Baby B (moet toch echt nu namen verzinnen). Daisy - ik had gisteren ook de intakegesprek met de thuiszorg - ze was erg aardig, maar het kwam er wel op neer dat ik op zoek moet gaan naar mantelzorg omdat ze niet de uren kunnen leveren. Ja, makkelijk gezegd - mijn familie woont in het buitenland, en mijn vriendinnen wonen of in andere steden, of werken, of hebben het druk met combinatie werk en gezin. Ja, iedereen biedt aan, "Als ik wat kan doen, moet je het zeggen" maar ik zou dat toch niet zo gauw vragen, en manlief weigert een werkster te nemen. Hij wil per se alles zelf doen (ik doe sinds een paar maanden niets in of om huis behalve de was sorteren). Nou ja, we zien het wel - maar de 49 uur plus de extra 16 tweelinguren zullen niet gebeuren - ze willen alleen 24 uur garanderen (min wat je in het ziekenhuis doorbrengt). Ach, ergens is het toch ook wel een luxe toch, in andere landen sturen ze je naar huis en mag je het zelf uitzoeken. Tal, hoe gaat het met jou - begin je het fysiek zwaar te vinden? Noor, emotionele incontinentie - mooie naam. Bij mij valt het wel mee - ik moet alleen elke keer huilen als ik een bevalling zie op TV, zoals op "De Kraamafdeling" - kijk ik soms 's ochtends. Volgens mij liggen de tranen ook zo dicht bij de oppervlakte als je constant moe bent. Daisy, gek die Maxi-Cosi, hoe kan zoiets niet passen? Terug naar de winkel? Nou dames, ik kom vanmiddag eventjes kijken weer, hopelijk is er lekker veel bijgekletst.
Goedemorgen! Geweldig Audrey, gefeliciteerd!Lekker je helemaal concentreren op baby A en baby B(is Arie en Bert misschien wat ?!)en geen studiestress meer voorlopig... Waar in de randstad woon jij precies? Dais, lekker verhaal, die maxi cosi's.....ga vanmiddag maar es kijken of ze passen, heb ook de cabriofix.....en zo niet, dan toch maar een cabrio kopen....flauw! Oh, volgens mijn mannetje "past ie gewoon"...en anders is een nw autogordel goedkoper dan zo'n easybase.....tuurlijk schat, je zegt t maar...! Ja , het wordt nu wel ietsje zwaarder. Het comfortabel liggen wordt wat lastiger....ik houd nog wonderbaarlijk weinig vocht vast(afkloppen) trouwens..... nou, meiden, spreek jullie straks weer xxx
Goedemorgen, @Audrey,gefeliciteerd meid! Ik vind het knap dat je ahet allemaal voor elkaar krijgt zeg en wat heerlijk dat je het eerste halfjaar op je 2 beebjes kan gaan richten Jammer dat je niet de volledige uren krijgt,wij wel ivm tweeling(nja hebben jullie toch ook)en ivm met wat er vorig jaar allemaal gebeurd is.Wij krijgen dus 49uur,die 19uur extra kon ze niet garanderen... Bedankt voor de link over die MC Hoe voel je je verders? @Marian,ja dat geloof ik,fijn dat je s'middags nog wat kan slapen joh! Ze zeggen wel altijd dat jongens luier zijn dan meiden heh... Maarre ik zou ook wel ns willen weten of je de box/hek hebt laten maken? Lijkt me toch wel makkelijk @Tal,de gyn heeft al 4weken niet kunnen meten,dat is wel balen want we willen heel graag weten hoe zwaar ze nu zijn.... Hoe gaat het met jou? @FunnyMe,hoe is het meis? Ik voel me sinds gister best een betje raar,voel vanalles onderin mn buik,heb gister flinke harde buiken gehad,zou het al een beetje bezig zijn? Even nog over de MC,het is niet zo dat ze alleen niet in de wat oudere auto's passen,mn moeder heeft een nieuwe auto en de wijkverpleging ook daarom vind ik het zo raar... xxxDais..
Hier kun je hem kopen, ik heb hem voor weinig overgenomen van kennissen van vrienden. Die deden hem de deur uit omdat de tweeling er niet meer in wilde... Ik ben er nog niet aan toe om hem weg te doen, anders deed ik dat met plezier aan een van jullie, ze zijn best duur.... http://www.baby-walz.com/ext/typ/artikel/land/NL/sprache/nl/nummer/295558 Maar op mp kun je ook wel e.e.a. vinden... http://link.marktplaats.nl/169039093 http://link.marktplaats.nl/158946327 Vannacht was beter, hoefde er maar twee keer uit, Lotte heeft doorgeslapen, Martijn was wat onrustig... Weet niet meer wie het vroeg, maar wat er dan met ze aan de hand is is ons niet helemaal duidelijk. Al vanaf dat ze een maand of negen zijn hebben ze hier last van, de ene week erger dan de andere. Soms gaat het nachten achter elkaar goed en soms is het gewoon echt ellende! Dan weten we niet meer wat we met ze aan moeten. En niemand kan je helpen. Laten huilen zeggen ze dan, alsof we dat nog niet geprobeerd hadden, maar dat werkt dus ook niet... Dokter kijkt een keer naar ze, zittend in de wandelwagen en zegt, ze zien er erg gezond uit, overdag is er niets aan de hand, dus het is niets medisch en ik ben geen pedagoog, ga maar naar het CB.... We hebben besloten dat we er doorheen moeten en hopen dat het vanzelf weer overgaat!
Hai Dais...pff, ook stom, dat ze al 4 weken niet hebben kunnen meten...gaan ze dat nog proberen?(tenzij je ineens vandaag gaat bevallen natuurlijk....heb je al een buddy hier? ). Ben benieuwd of het echt al voortekenen zijn..... Hier gaat alles goed, wel handig, dit forum, ik zit zo af en toe es verder terug te bladeren en, met mijn agenda ernaast, weken en kwalen te vergelijken! xxx
hoi gisteren naar de gyne geweest, met de tweeling is alles goed ze groeien en wegen goed het grappige was dat ze in 69 lagen de hartjes kloppen goed en ze bewegen ook veel. dus het kan niet beter he ben al aan het uitkijken naar de volgende echo dan weten we het geslacht. voor de rest voel ik me goed alleen nog veel moe en lui groetjes
Daisy: spannend, gerommel... Ik had een paar dagen voor ik beviel ook gerommel met harde buiken (niet pijnlijk) denk dat dit wrs het indalen van Chris is geweest. Heb je al een buddy?
Tal fijn dat het goed gaat, hihi ja handig om terug te lezen he? Tinneke: gelukkig voel je je goed, de vermoeidheid knapt straks wel (even) wat op. Audrey: jouw buikie nog rustig? Marian: hier soms ook onrustige nachten hoor, al gaan ze meestal na een aai en een speen wel rustig verder slapen. Pfff kan je daar moe van worden heee?
Ik mag over een uurtje ff langs komen voor een CTG,houdt jullie op de hoogte! enne nee nog geen buddy hier maar ik kan wel ff iemand vragen jullie op de hoogte te houden... Tot later!
Doe ik! Enne zouden jullie niks op mn hyves willen zetten anders krijg ik weer bezorgede telefoontjes Tot strakkies..