Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat zijn jullie allemaal lief! Met mij niks aan de hand hoor (behalve een vervelend pijntje rechts in mijn zij/buik/rug, geen idee waar het vandaan komt), ik heb het alleen druk met werk en het nieuwe huis wat er aan zit te komen. Maaaaar, vanaf vanmiddag heb ik lekker 3 weken vakantie! We willen nog wel weg, maar hebben niks geboekt, dus we zien het wel.

FunnyMe, wat een verhaal weer zeg. Hoop dat na de rust alles weer goed zal gaan met je.

Tal74, fijn dat alles goed was!

Audrey, dat van het bowlingbaleffect kan ik me helemaal voorstellen. Ik heb het nu al af en toe (oke, bij mij is het mischien dan nog een moeloentje oid).
    Hihihi en ik moet lachen om het verhaal van die enorme toeter.

2. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Arme Audrey, door de regen naar de conrole.....zou zeggen, neem een plu mee, maar ik ben bang dat je bowlingbal daar niet onder past :) !Hoe laat moet je? Wel ff melden hoe t was hoor!

Met de andere kids gaat ook alles goed, Julia(2 jaar en ruim 3 mnd)is een draakje, ben benieuwd hoe jaloers die dalijk is...
    Vincent en Freek vinden het leuk, 2 baby's erbij, maar die zijn al 6 en half en bijna 8, dus die hebben hun eigen leven ;) ! Zijn op het moment trouwens ook niet op hun best, maarja, we zijn weer de laatste met vakantie, de laatste ruk van meivakantie naar zomervakantie is dan errug lang, ik zie alleen maar overspannen, schuimbekkende ouders op het schoolplein!

Essie, zouden het je banden kunnen zijn, die pijn? Ik heb er ook last van...alles rekt op he, dat meloentje doet enthousiast zijn best ook een bowlingbal te worden!

Eh, Dais, schoon huis is ok hoor, maarreh.....waar blijven je uurlijkse posts ;) ?!

Noor, mooi dat t zo goed gaat! Kan me voorstellen dat t heftig is voor Isa...moet je aandacht delen...én speelgoed! Hier is het andersom hoor, de mannen lopen vrolijk hele dagen met Juul dr little people enzo te spelen!

xxx

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat een vies weertje zeg,bah!

Nou schoon huis valt wel mee hoor,mn tantie is nu aan het poetsen,zo fijn,ik heb gister opgeruimd en stad in geweest,best heavy,pfff...

@mj,wat goed zeg van je meiden...
    En ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je onderhand zelf harder brult dan je kids :cry:

@Essie,lekker hoor vakantie!
    Maar hopelijk wordt het weer een stuk beter voor jullie!
    Willen jullie naar het buitenland toe?
    Doen zou ik zeggen!

@FunnyMe,lastig dat vocht vasthouden hoor!
    Veel sterkte meis!

@Tal,nu al dwarsliggers? :confused: ;)
    Mooi dat ze op gewicht zijn!
    En hier ben ik weer meid,ieder uur lukt me niet vandaag,starks naar de voetpedicure en wil eigenlijk nog naar de kapper ;)

@Audrey,ook al zoveel afspraken?
    Lijkt wel of iedereen je nog wil zien met dikke buik,hahhah...
    Nou we lopen gelijk op,ik nu 24 kg(straks nog ff wegen maar dit was vorige week)
    Draaien in bed is heeel erg lastig idd,ongelooflijk dat het uberhaupt nog lukt heh ;)
    Wat een schat van een man heb jij zeg!
    Kan ik m niet ff lenen,hahah,de mijne is ook errug lief hoor alleen niet zo van het opruimen/poetsen,helaas....

@Noor,fijn dat ze het zo goed doen je boys :D
    En wat Isa betreft,ik snap haar heel erg goed hoor,is ook niet leuk als alles afgepakt wordt!
    Maar al ze ook wel aan wennen denk je niet ;)

Nou meiden,ik sta op het punt naar mn laatste controle te gaan,spannend!
    Begint op te schieten nu!

Fijne dag ondanks het rotweer!

4. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal

Sorry, sorry, sorry.....

Ik heb al ontzettend lang niks meer van me laten horen :oops: :oops: :oops:

Maud en Fenna zijn inmiddels 8 weken oud en ik heb eindelijk enkele foto's in het album geplaatst. Zoals jullie zien 2 verschillende meiden en zoals we nu al kunnen merken, 2 verschillende karaktertjes!
    Het is een hele zware en pijnlijk bevalling geweest, maar toen ik de 2 meiden eindelijk in mijn armen had, was ik de pijn grotendeels weer vergeten. Ik ben ingeleid geworden met 37,5 week en Maud en Fenna wogen 2500 en 2715 gram. De dag erna mochten we lekker naar huis en toen begon ons hele nieuwe leventje!

Pff.. een tweeling is toch best wel zwaar. Het zjn 2 hele lieve meiden, en eigenlijk ook lekker rustig. Alleen in het begin, 7 voedingen op een dag dat was erg zwaar. Ik geef geen BV meer, ze krijgen vanaf dag 2 de fles.
    Inmiddels zitten ze op 5 voedingen op een dag en 's nachts slapen ze steeds beter, soms slapen ze zelfs al door tot 7.00, maar meestal melden ze zich rond 5.00 - 5.30. Maar hier zijn papa en mama al erg blij mee.
    Het is inderdaad dubbel zo zwaar, maar ook echt dubbel genieten. Wat een rijkdom !

Gisteren de eerste prikjes gehad, eventjes gehuild, maar daarna heerlijk geslapen. Gewicht inmiddels 4250 en 4550 gram, ze doen het dus heel goed.

Ik moet op het forum nog vanalles terug lezen en wat ik snel even zag is dat er ook veel nieuwe tweeling mama's bij zijn gekomen! Allemaal proficiat !

Audrey, Funny me en Daisy, voor jullie wordt het nu ook best spannend he. Heel veel succes met de laatste loodjes. Voor wie zijn het nu nog meer de laatste loodjes?

Vanaf nu zal ik weer actiever proberen deel te nemen aan dit forum, want dat vind ik toch wel erg fijn. Het kraambezoek hebben we grotendeels helemaal gehad en nu weer meer tijd voor mezelf, dus ook meer tijd om lekker even achter de pc te zitten.

Ik ga vanmiddag eens bijlezen en dan tot snel weer he!

Liefs Roca :)

5. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Hee Roca!

Wat een moppies zeg!
    Leuk dat je er weer bent en goed te horen dat het allemaal zo voorspoedig gaat met de meiden!

xxx

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Roca
    Fijn ff van je te horen!
    Ja het is best zwaar in het begin! Vind dat ze het al super doen hoor! Jeetje al op 5 voedingen en de nachten al zo goed doorslapen! En wát een scheetjes, idd allebei een heel eigen gezichtje, maar wel allebei lekker een koppie met haar!

Daisy: hoe wa je controle?

Audrey: haha dat draaien in bed weet ik nog alles van! Wat een happening!

7. Audrey

Audrey Actief lid

9 nov 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Dag dames,

Roca, wat leuk, berichtje en fotos. Hoe voel jij je, trek je het? Zo te horen houd je het goed uit. En geen sorry! De ervaren tweeling mams weten hoe het is, en de mams in spé hebben alleen ontzag voor je! Petje af hoor! =D> Waarschijnlijk roep ik in het z-huis, "Houden jullie maar voorlopig een, ik ga eerst thuis oefenen met éen baby, ik kom wel terug voor de ander als ik het een beetje onder de knie heb". Aardig mensen bij de CB? Je hoort zulke uiteenlopende verhalen over de CBs.

Tal, ik ken het, het duurt echt te lang, zeker op de basisscholen, en eigenlijk is het momenteel alleen een beetje tijdsverdrijving, want de kinderen zijn het gewoon zat. Gelukkig nu niet zo heet meer. Nou ja, volgend jaar zijn wij eerder. Julia heeft het denk ik het zwaarst wat jaloezie betreft straks, gaat zich misschien weer een beetje baby gedragen, maar wie weet, niets over te zeggen.
    Ben als een doetje met de bus gegaan, ipv de fiets. Ja, geen jas in huis die nog past! Maar wel veel zwaarder, lopen naar en vanaf de bushaltes. Fietsen is toch makkelijker.

Daisy, laat het weten, wij binnen benieuwd!

Ester, zoek een lekker warm land uit. Je laatste vakantie met z'n tweetjes.

Even ego: de controle was prima, HB en glucose goed, beebs maken het ook goed (hart, buik, blaas, vruchtwater). Baby A is keurig ingedaald, dus ja, wie weet wanneer het gaat gebeuren. De gyn kon alleen niet genoeg benadrukken dat ik hun beweging in de gaten moet houden, en onmiddelijk contact moet opnemen als ik twijfels heb. Ze had het over de verminderde werking van de placenta vanaf 37 weken. Zelf dacht ze dat ik de controle van volgende week vrijdag misschien niet haal. In ieder geval laten ze me niet langer lopen dan 38 weken. Ook al gaat het goed met mij, de beebs moeten dan ws eerder op pad. Hmmmm....

Dames, tot gauw!

8. Audrey

Audrey Actief lid

9 nov 2006
    175
    0
    0
    Randstad
    Hoi Noor, wij waren tegelijk aan het tikken - ben je vandaag thuis (werk je in deeltijd?).

Groetjes, A

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Certainly!
    Werk 20 uur, dinsdag, vrijdag en 1 weekend per maand!

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Audrey: laatste week ingegaan dan maar denken! Raar idee he?!

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hallo daar is ze weer!

@Roca,ow wat een scheetjes zeg,wow! :D
    Goed man dat ze het al zo goed doen en wat kijken ze wijs op de foto's zeg,heel mooi!
    Fijn om weer van je te horen meis!

@Audrey,oei wordt echt spannend nu heh!
    Nog een weekje en dan mag ook jij jullie boys gaan knuffelen,onvoorstelbaar heh vindt je niet?
    Hou ons op de hoogte heh!

@Noor,hoe issie met jou?

De controle was weer goed,de dametjes liggen alletwee met de hoofdjes boven,eigenwijsjes ;) Ze waren al aan het oefenen om zelf te ademen,mooi om te zien :)
    Nu wachten tot woensdag,ik geloof nooit dat ze nu nog eerder komen..

xxxDais..

12. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Dais,
    Wordt t woensdag nou een ks of een natuurlijke bevalling? Nog 5 dagen....wat gaat t snel zeg!

Audrey,
    Fijn dat jij je zo goed voelt....verrassend he, nog hooguit een week!

Noor,
    Werk ze vandaag!

Hoe gaat het met de andere (a.s)tweelingmama's?

Ik kom zo nog wel es ff buurten, tot zo
    xxx

13. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Tal,het wordt een keizersnee omdat ze in stuit liggen,de 1 met het kontje naar beneden en de ander met de voetjes naar beneden..
    Ook al zou het eerder beginnen dan woensdag dan wordt het nog een keizersnee..
    Ben erg benieuwd hoor,pfffff....
    Zijn nu al eigenwijsjes,hahahah..

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hahahaaha nu lach je nog! ;) ;)

15. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hoi Meiden...
    Kreeg net een sms van Funmy-me
    Ze is gister opgenomen omdat 1 kindje niet of nauwelijks bewoog.
    De hartjes kloppen allebei en ze zijn goed gegroeid, maar 1 baby beweegt vrijwel niet
    Ze heeft al 5 ctg's gehad en de dokter komt vanmiddag naar haar kijken..
    Ze weten dus nog niks...

Ik hou jullie op de hoogte....
    Pff schrok me rot!
    ik hoop dat er niks is....

16. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    He, getver....wat een kl*tenieuws, Mila...ik ga duimen, hou ons op de hoogte.

Een keizersnee valt reuzemee hoor, Dais! Ik vond t vooral goed voor de "bonding" met papa....die zat vrolijk met Juul in de verloskamer 3 kwartier toen ze mij aan het dichtritsen waren!

xxx

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    oef jeetje dat is erg schrikken!
    Hoop dat het allemaal meevalt! Fijn dat je ons op de hoogte houdt!

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ow jee ik schrik me ook helemaal rot.
    Hopelijk valt het mee...

Sterkte FunnyMe!

@tal,ja dat is wel zo,papa kan alvast goed kennis maken :)
    Heb je verders geen last gehad van de wond?

19. tal74

tal74 Actief lid

21 feb 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Zullen we het daar maar niet over hebben, Dais? ;) :) !
    Nee, effe heel serieus, tuurlijk deed t pijn, maar de eerste 24 uur krijg je heeeeeeeeeeele goeie pijnstillers(die helpen écht!)en daarna vond ik het vooral verbazingwekkend hoe snel de pijn minder werd.

xxx

20. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    dat is schrikken hoop dat we snel weer een beter bericht krijgen van funnyme

Deel Deze Pagina