@Las....wat lees ik nu. Ben je bang dat het er meer dan 1 is? Moet zeggen dat mijn zwangerschap van de tweeling weinig verschilde met die van de jongste, maar je weet het nooit.
hoi hoi ben na de laatste keer niet meer trug geweest terwijl ik zei dat ik dat wel zou doen foei foei mijn echo's waren prima er zit een goede scheiding tussen de 2 kindjes ze konden nog niet echtz eggen of dat de 2ling een of 2 eiiig was maar dat maakt mij op zich ook niet uit morgen moet ik naar de gyn voor het eerst dat was eigenlijk de vroige keer de bedoeling maar ze hadden in het ziekenhuis de fax van de vk verkeerd begrepen dus tja... en dus mag ik morgen weer weet alleen niet of ik dan weer een echo ga krijgen of en heb ondertussen ook beide hartjes horen kloppen volgens de vk lagen de geluidjes te ver uitelkaar om van een kindje te zijn dus dat is ook allemaal prima in orde
he woepie wat leuk voor je meid dat je de hartjes hebt mogen horen @las ik weet precies wat je bedoeld hoor, ik zie het wel bij me eigen. deze twee jongens worden voor mijn man en mij onze vijfde en zesde kleintje dus was voor ons ook even slikken toen we het hoorde maar je pas je eigen zo gaan aan ,aan de situatie laat je het ons vlug horen, ben eigenlijk ook wel heel nieuwsgierig
Chaya vrijdag moet ik voor mijn echo dus dan weet ik eindelijk wat. Het is wel spannend. Heb al echt een buikje! Kan me niet herinneren dat ik dat bij de andere ook gehad heb groetjes las
hoi las ik had dat ook ja in het begin van mijn zwangerschap al een echt buikje, dacht nog van misschien omdat het mijn derde kindje is en ben je daarom eerder dik maar bij mij was het dus omdat er 2 kleintjes zitten..... zou je het heel erg vinden als het er 2 zijn? of is het meer dat het toch een schrik reactie is? ik ervaar het toch, hoe meer kindjes je hebt hoe makkelijker je je erover heen zet en je erbij neerleg dat het nu eenmaal zo is.... er is altijd wel weer een oplossing voor, ik moest ook heel wat omschakele, en mijn werk zal ik voorlopig moeten op geven, maar heb me er nu helemaal bij neergelgd dat het nu zo is, en het heeft toch ook wel wt hooor! nou ik ben benieuwd een vrijdag!
Nou chaya als het er 2 zijn is dat natuurlijk leuk maar ik denk ook schrikken. Dan gaat bij mij alles draaien. We hebben een grote auto maar 5 kids op de achterbank gaat niet lukken dus andere auto. Maar dat is eigenlijk het enigste. Waren er ook nog andere dingen waaraan je merkte dat deze zwangerschap anders is? Ik ben nu ontzettend misselijk en moe. Kan me dat bij die andere niet herinneren. Vandaar dat ik ben gaan twijfelen. groetjes las
jep ik had het zelfde...... was veel moeier als bij mijn andere zwangerschappen, meer misselijk enz, eigenlijk dezelfde klachten alleen erger......dubbelop zeg maar..
@Las ... spannend meid. Ik blijf je volgen hoor. Maar er passen toch ook geen 4 kindjesop de achterbank? Als ervaren tweeling moeder kan ik zeggen ... het is geweldig een tweeling!
Ik ben benieuwd Las! Maar moet zeggen dat ik al regelmatig in m'n omgeving heb gezien dat bij een 2e of 3e kindje de buik sneller dik kan worden. En misselijkheid kan ook echt per zwangerschap verschillen. Dus denk dat de kans nog steeds klein is dat je een tweeling krijgt... maar je zult het wel horen vrijdag! Ik ben net weer terug van de gyn. Was een lange zit, hadden om half 11 een afspraak en waren om half 2 weer thuis Met de beebs is alles goed! Ze groeien prima en zitten gemiddeld op 4,5 pond ieder nu, wat heel netjes is bij 34 weken voor een tweeling. En ze hebben zelfs al wat vetjes op hun buikkie! Ikzelf heb echter de kleine kans dat er zich een zwangerschapsvergiftiging aan het ontwikkelen is. Heb al een paar dagen last van duizeligheid, vlekjes zien en misselijk en niet te vergeten heeeeel veel vocht vasthouden. In de urine zat een klein beetje eiwit, dus willen ze dat donderdag nog even weer controleren. Ik hoop dat het meevalt!
zo ik ben ook trug van de gyn met zeggen is me goed bevallen hij was erg aardig jammer dat we steeds een andere krijgen helaas maar goed tis niet anders hier in breda zijn ze ook nog aan het verbouwen gaat lekker dus die muts van de balie had me naar wachtkamer 2 gestuurd ik was veel te vroeg was er om 10 uur al en moest pas om 10:20 uur maar beter te vroeg dan te laat tch dahct ik nou stuurt zei me dus naar wachtkamer 2 die voor echo's is blijkbaar komt ze me later halen zegt ze je zit in de verkeerde kamer hoor je moet naar kamer 1 nouja zeg ik je stuurt me hier zelf naar toe muts kijkt ze me vuil aan whahaha ja nou ze moet haar werk maar goed doen hoor maar goed met de kleintjes gaat alles prima hartjes kloppen goed en ze doen de boogie woogie daarbinnen volop beweging dus en dat is ook te voelen ik kan weer genieten
Op 14 februari zijn onze Martijn en Lotte 4 weken te vroeg geboren. Ik ben op maandag de 12e opgenomen met verschijnselen van zwangerschasvergiftiging en de groei echo wees uit dat ze te weinig gegroeid waren. Dinsdag de 13e zijn ze begonnen met medicijnen om de weeen op te wekken. Op valentijnsdag om 11.34 uur en 11.45 ben ik bevallen van twee prachtige kinderen. Nadat Martijn geboren was daalde de hartslag van Lotte gigantisch, toen heeft de gyn haar met de vacuumpomp gehaald. Doordat ik de weeen zo goed heb weggezucht en de kindjes zo klein zijn ben ik bijna helemaal heel gebleve van onderen. Ik heb alleen een paar schaafwondjes door de vacuumpomp. Het geboortegewicht van Martijn was 2340 en van Lotte 1980. Ze hebben beiden op de kinderafdeling gelegen. Lotte iets langer dan Martijn. Zaterdag mochten Martijn en ik naar huis, Lotte hebben we maandag op mogen halen. Ons gezinnetje is nu dus helemaal compleet! Er staan wat foto's in mijn album. Marian
van harte gefeliciteerd marian met je kinders wat een leuke namen ook lijkt me wel erg vervelend joh om eentje achter te moeten laten in het ziekenhuis of nie ik zit er nu toch echt wel aan de denken om te kiezen voor een keizersnede als dat kan dat speelde al een tijdje in mijn achterhoofd omdat ik metd e eerste al niet soepel beviel de gyn zegt zelf dat de meeste 2lingen natuurlijk geboren worden maar ik was met de eerste dus best wel bang en ben toch ook bang dat ik mijn kleintjes in gevaar breng door gewoon een natuurlijke bevalling te doen
marian hartelijk gefeliciteerd met je kids. Geniet van de eerste periode want het is zo snel voorbij. groetjes las
Hallo Dames eerst en vooral proficiat aan de mama van die mooie kindertjes. Maar waarvoor ik hier even een vraagje heb. Krijgen jullie ook zo vaak de melding of vraag hoe lang je nog moet. En als ik dan zeg: 4 maanden zie je ze kijken, AMAI Ik moet er altijd bij vermelden, "het is een tweeling" en dan is alles blijkbaar duidelijk. Hebben jullie ook zo een dikke buik? Ik vrees dat ik een walvis zal zijn op het eind pfff Ik vraag me af of ik de enige ben die zo gebuikt ben, want anders ben ik niet verdikt hoor.
ja ik ben ook gigantisch nu al kijk maar eens in mijn album die vragen zullen nog wel komen denk ik hihihhi
hahahah ja heeeeel bekend, hier ook die vragen.....hoe vaak ik niet heb gehoord dat ik zeker hoogzwanger bent....hihih mijn buik kan ik nu vergelijken als toen ik met mijn dochters hoogzwanger was maar ja er zitten ook nu twee kleintjes in en dat gaat hard ja, vraag me ok wel een berzorgd af hoe ik er wel niet uit moet zien als ik op het einde loopt pffffff
ik heb net een paar foto`s gemaakt vraag ik vanavond even aan mijn mannetjeof hij ze op de pc wilt zetten dan zal ik ze ook in mijn album zetten....leuk kunnen we buikjes vergelijken whoehahahaha