Tweeling

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Mima, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mila

Mila Actief lid

Apr 1, 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    **Buddy nieuws van Lyrics**
    Gisteravond zijn onze dochter Marte en zoon Luuk geboren...
    Klein maar gezond :D !
    Liggen nu in de couveuse .
    Wij maken het prima....

Jippie gefeliciteerd Lyrics en man met jullie wondertjes!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    licrys en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter!!

3. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    Licrys gefeliciteerd met je kleintjes.Gaaf hoor een jongen en een meid.Hoop dat alles goed is gegaan.Weer een paar geboren.
    geniet er heerlijk van.Groetjes Jo

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey meiden,we hebben nieuwe kiekjes van onze schatties geplaatst! ;)

5. motormuisje

motormuisje Actief lid

Aug 8, 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    @licrys van harte gefeliciteerd geniet er lekker van!

@daisy wat een heerlijke meisjes zeg echt een rijkdom he

hier is het rust in de tent, vanmiddag lekker naar het strand geweest, ff mn buikje gebruind hahaha
    de 2lingen zijn lekker uit logeren dit weekend, ezra stuiterd hier nog lekker rond hier mn man belde net hij is morgen thuis dus die is helemaal blij. en ik ook! ez gaat ook lekker logeren bij mn oom en tante die hadden tentjes in de tuin staan en ez wilde ook wel kamperen met mn nichtjes. en ik ga mn laatste uurtjes werken van het jaar hahaha dat klinkt lang! ff lekker bij mn broertje achter de bar staan beetje feestje bouwen! nu ff mn stuiterballetje onder de douche knallen. ik vind echt overal zand nu

geniet van het mooie weer dames

6. @Licrys, GEFELICITEERD!

@Daisy, wat een schatjes! Echt plaatjes.

@Motormuisje, wat fijn dat je man morgen thuis komt!

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Live Licrys:
    Supergefeliciteerd met Marte en Luuk!!!
    (erg leuke namen!)
    Hoop dat alles voorspoedig is gegaan en dat de kleine dame en heer hard groeien en vlug mee naar huis mogen!

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Dais: wat fijn om van je te horen! En wát een plaatjes die meiden!
    Super dat het zo goed gaat!
    En ik vond ze bij mij ook behoorlijk verschillend en nog steeds!
    Geniet van jullie week samen!
    Kus!

9. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

Jul 7, 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    @ Essie: mijn buik was 9 juni 92 cm en is nu 103 cm. Ik weet alleen niet meer hoeveel weken ik 9 juni was, volgens mij 19 weken.

@ lyrics: gefeliciteerd!

@ Daisy: wat een schatjes!

Mijn beebs zijn erg druk, ze gaan bijna met de dag harder trappen. Vind het niet zo comfortabel..

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Lyrics en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van die twee ukkepukken! Genieten meid, en hopen dat ze snel groeien en lekker mee naar huis mogen!

Sascha, owja idd als dat zo een smal eng trappetje is dan idd maar even wachten. Hoe was het in de efteling? Fijne dag gehad met de kinders? Wel warm geweest zeker?

Daisy, wat fijn ook weer van jou te horen. Fijn dat jullie nu toch lekker kunnen genieten van de kleintjes. Gaat het met jou ook goed? Herstel enzo? Knap je al lekker op? Ow, ja dus, je bent lekker even naar buiten geweest met ze, fijn zeg! En natuurlijk hoe gaat het met de borstvoeding? Ik hoop zo voor je dat het lekker gaat en dat de meiden lekker drinken.

Audrey, tjonge zeg ruim 39 weken, hoe hou je ze binnen joh! Super hoor! Nu gaat het vast niet lang meer duren en je kan genieten van die twee knullen!

Motormuisje, ik hoop dat je man op tijd thuis is om niks te missen, maar vooral om samen nog even van de laatste daagjes te genieten.

Is het trouwens bij jullie ook zo dat de kinders elkaar ontdekken? En dat dat niet altijd even fijn gebeurd? Haha! Normaal heeft een kind natuurlijk alleen speelgoed in de box dus dat word ontdekt. Ik had ze afgelopen week samen in 1 box gelegd en was even een boek gaan lezen, begin Malou heel hard te huilen, heeft Ruben haar voetje in zijn mond en is er zn tandjes op aan het uitproberen. Haha, was wel zielig maar toch ook wel grappig. Daarna maar ieder in de ‘eigen’ box gelegd. Maarja dit gaat waarschijnlijk nog vaker gebeuren of niet? Iemand ervaring?
    Luiers verschonen gaat hier eigenlijk prima, liggen eigenlijk altijd gewoon netjes stil :oops: maarja we verschonen meestal na een voeding en ja dan zijn ze toch moe! Haha! Misschien dat dat scheelt?

Met mij, voor de dames die erna vroegen, gaat het soms een paar dagen goed, en soms heb ik een paar dagen wat minder goede dagen. De kleintjes zijn nog veel bij de opa’s en oma’s, maar afgelopen week toch ook veel thuis geweest. Zogauw mijn vriend thuis is haalt ie ze op en zijn ze lekker thuis. Nouja, ik hoop dus nu de goede weg gevonden te hebben, de weg die ik hebben moet om weer helemaal de oude te worden zegmaar. Alleen ben ik er nog lang niet, dat is iets wat me wel duidelijk is! Maar het komt echt goed!

Liefs, Hanneke.

11. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Dais, wat n mooie moppies!

Licrys, van harte met de beebs, gave namen!Hoop dat ze snel groeien en lekker snel mee naar huis mogen

Motormuisje, jippie, bijna weer samen met manlief! Geniet ervan!

Audrey...?xxx!

Ben ook erg benieuwd naar mn buikomvang....ga morgen es op zoek naar een centimeter!Maaike, hoeveel weken ben jij n precies zwanger?

xxx

12. sascha78

sascha78 Actief lid

Mar 3, 2007
    256
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    daisy wat een poppies zijn het zeg, echt schatjes! Kan me voorstellen dat je supertrots bent. Mijn meiden zijn ook 1-eiig maar het zijn wel echt twee verschillende karaktertjes hoor en ze kijken ook ander uit hun ogen.
    Ik moet zeggen dat ik ze in de vluggenheid ook wel eens door elkaar gehaald heb, maar als ik goed kijk hoeft dat niet.

Licrys van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter. Mooi om te horen dat alles goed gaat met jullie.

Motermuisje lekker zo bakken op het strand en heerlijk dat je twins allemaal weg had, lekker time alone met Ezra.
    Wij zijn vandaag alleen met Djuna op stap geweest ze genoot er ook echt van dat ze de aandacht alleen had. Mooi dat je man
    toch nog eerder thuis komt.

Bolbuikje, we zijn vandaag toch niet naar de efteling geweest, alles liep een beetje anders dan gepland. Wel met Djuna weggeweest maar naar de Linnaeushof. Was daar nog nooit geweest, maar t was een waar paradijs voor peuters, echt heel leuk. Alleen erg warm vandaag, pff. En nu?.... bliksem, regen (heel hard) flitsen, niks aan. We gaan volgende week zondag naar de efteling.
    O ja dat ontdekken van elkaar is erg herkenbaar hoor. Als ik ze samen zet wordt er ook wel aan haren of oren getrokken en moeten ze juist
    dat speelgoed hebben dat de ander heeft. Maar ze kunnen ook erg lachen met elkaar heel lief om te zien en horen.
    Ik verschoon ze ook na de voeding maar dat maakt niks uit, ze moeten over de kop en alles pakken wat binnen handbereik ligt.
    Volgens mij heb ik een beetje gemist waarom het niet zo goed met je gaat, heeft dat te maken met je nieuwe zwangerschap?
    Mooi om te horen dat het steeds een beetje beter gaat. Fijn dat de opa's en oma's zo goed voor je klaarstaan.

Morgen lekker een rustig dagje thuis en dan volgende week alle dagen volgepland. Maandag zwembad, dinsdag fotoreportage van de kleintjes en een verjaardag met bbq, woensdag met de kleintjes naar het consultatiebureau ('s avonds gaat mn man te forelvissen), donderdag lekker shoppen met een vriendin en vrijdag een bbq bij ons thuis
    voor al onze vrienden. En dan is de week alweer om. Druk druk druk dus, maar wel allemaal leuke dingen gelukkig. Hopelijk wordt het weer ook weer wat beter en is het niet alleen maar regen volgende week.

Goed weekend nog allemaal!

13. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    oja, gevonden maaike, 25.4 weken........

14. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Oeps, Hanneke, zie nu pas je banner :oops: , sorry!
    Van harte gefeliciteerd meis! Geweldig!
    xxx

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ennuh een nog grotere whoopz van mijn kant!
    Vergeet het helemaal te melden maar idd zoals jullie zelf al opgemerkt hebben, wij verwachten een derde mormeltje :D !

Tal, dankje meid :D .

Sascha, geeft niet dat je dat gemist hebt, maar nee dat het minder ging heeft daar niet mee te maken. dat is al vanaf begin mei. Maar dat het nu wat beter gaat (moet gaan) heeft er wel mee te maken. Maar daar dus ook ontdekking van elkaar haha! Maar dus wel een fijne dag gehad jullie ondanks dat jullie niet naar de efteling geweest zijn.

16. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    bolbuikje gefeliciteerd met je zwangerschap.Ik herken wel wat in je verhaal.Hier gaat het ook de ene dag wat beter dan de andere.In het begin hebben ze veel gehuild.Gelukkig is dat nu een heel stuk minder.Soms zit er nog wel zń dag tussen en dat is erg vermoeiend.
    Ook bij mij zijn ze elkaar erg aan het ontdekken.Ze willen altijd het speelgoed wat de ander heeft en dat is het brullen.De liggen in een tweelingbox.Dit ging goed totdat ze beide konde omrollen.Nu liggen ze vaak op een kleed op de grond zodat ze wat minder in elkaars vaar water zitten.

Daisy wat een mooie meiden.Leuk al die foto'sZou willen dat ik daar ook wat handiger in zou zijn.Mijn man moet me helpen maar we hebben het zo druk dat het er bij in schiet.Veel succes allemaal en een fijne dag

Groetjes Jo

17. motormuisje

motormuisje Actief lid

Aug 8, 2007
    137
    0
    0
    fysiotherapeute
    ik heb vannacht laatste uurtjes gewerkt net heerlijk uit geslapen(was lang geleden) zo stil in huis, verschrikkelijk gewoon, ga zo heerlijk mn mannetje halen. net nog ff foto's gemaakt en buikje opgemeten en die was met 34 weken 124cm. ben het zo zat voel me echt zo'n koe....

straks samen met john de kindjes ophalen en heerlijk genieten dat we weer compleet zijn..

18. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Misschien wel een derde EN vierde mormeltje? :)
    Gefeliciteerd hoor! Leuk om te lezen dat je weer zwanger wilde worden met een tweeling van 10 maanden in huis. Ik denk dat ik hierna nog wel een keertje zwanger wil worden, als het ons gegund is, maar de meeste denken dat ik van gedachten ga veranderen, omdat het te druk zal zijn met een tweeling.

Licrys, gefeliciteerd met je kindjes, hopelijk kunnen we snel foto's bewonderen. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie.

Daisy, wat een geweldige foto's, ze lijken echt veel op elkaar!

19. roca81

roca81 Bekend lid

Oct 26, 2006
    851
    0
    0
    Licrys, hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Marte en zoon Luuk !
    Ik ben heel benieuwd naar de foto's!

Daisy, wat een mooie meisjes! Hoe gaat het met Fenne en Linne?

Hanneke, gefeliciteerd met je zwangerschap ! :)

Kunnen alle zwangeren het nog uithouden met dit warme weer?
    Audrey, ben heel benieuwd hoe het gaat!

Groetjes Roca

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bedankt voor de felicitaties meiden! :D

Jo, tja dat speelgoed idd dat is hier ook af en toe vreselijk, maar nu scheeld het als ze appart liggen dan is er niks aan de hand. En tja het is hiet niet echt door de kindjes dat ik het niet zie zitten zegmaar. Ikzelf doe dingen die ik niet zo zou moeten doen, daardoor heb ik totaal geen energie zegmaar en kan eigenlijk niet veel. Daarom zitten die kleintjes bij de opa's en oma's. En tja dat doet me echt wel verdriet. Ik vind het vreselijk, maar ik kan ze gewoon niet thuis hebben. Hoop dat er snel verandering in komt! (en ja sorry het is wat vaag allemaal, maar ik wil dit gewoon niet op het forum - so wie so een forum - zetten, gewoon te prive) Sorry!

Roca, hoe is het met jou en de meiden? Alles oke?

Sassie, nee, geen vierde mormeltje, afgelopen woensdag echo gehad en duidelijk maar 1 mormeltje op komst! En (ik hoop dat ik nu niemand beledig, en ik ben echt wel blij dat wij nog een kindje mogen krijgen) maar het zat niet echt in de planning om zwanger te worden. Maar dit kindje is gewoon heel erg welkom, geen twijfel over mogelijk, dit kindje wil blijkbaar gewoon graag hier zijn, anders was het vast niet bij mij gekomen.

Motormuisje, fijn dat je gezinnetje nu weer helemaal compleet is, nog even wachten en dat complete is nog completer ;) !

Ik ga weer stoppen, knuffel voor iedereen!
    Liefs, Hanneke.

Share This Page