hey gezellig ik moet pas om 14:10 en dan duurt het hier 40 minuten (20 per kind) dus word wel een lange ruk daar in het ziekenhuis maar ben zooooo nieuwsgierig wat we krijgen en jij wil jij weten wat het word denk dat het bij mij een jongen en een meisje is
Ik wil het wel weten maar pas als me vriendje terug is van uitzending...word dus pas ergens in week 23....hopen dat ik dus per ongeluk niks zie de 20e...hehehehehe
mila daar zitten 8 weken tussen Balen. Kan hij niet via de cam meekijken. Zeg maar wat! Ben toch een muts dus. groetjes las
Nee joh! ga ff ergens anders zitten mutsen.... Daar zitten 5 weekjes tussen...zit in me 18e week met die echo van 20 maart....en hij komt in me 23e week terug! reken uit de winst.....nja whatever,.....vind het wel erg leuk om samen te horen wat voor smaakjes we krijgen....heb tot nu toe alles alleen moeten doen en das ook nie leuk... En nee via de cam gaat het niet lukken hoor,.....wel een leuk idee!
Hoi! Ik breek even in Ik verwacht zelf geen tweeling maar ik wilde jullie op de hoogte stellen over de meerlingendag die 11 maart plaats gaat vinden. Ik wist niet zeker of dit al bekend was, vandaar Ik las het in een tijdschrift en dacht: Misschien vinden jullie dit wel wat! Op deze site lees je er meer over: http://meerlingendag.nvom.net/
was bij mij nog niet bekend tnx ik ga eens op die site kijken @mila jammer meis dat je moet wachten maar wel zo leuk als je het samen met je mannetje voor het eerst hoort
waar is die meerlingen dag dan want dat kan ik dus nergens vinden op de site ik zoek me te pletter weet wat de toegang kost maar weet niet waar ik heen moet
tnx gek dat ik op die site nergens de plaats kan vinden toch misschien heb ik er wel overheengelezen dan ofzo zal straks nog eens kijken maar ik denk dat we wel gaan als mijn mannetje daar zin in heeft naar de 9 maanden beurs was ie met geen stok heen te krijgen ha ha ha ha ha
Meerlingendag 2007 -------------------------------------------------------------------------------- Makkelijk bereikbaar, in een pand met een opvallende uitstraling. -------------------------------------------------------------------------------- Euretco Expo Center, Houten Adres: Euretco Expo Center Meidoornkade 24 3992 AE Houten groetjes Loraine
Hallo mag ik me hier ook nog toevoegen. Ik kwam op dit onderwerp via google en het lijkt me wel leuk om mee te kletsen. Ik ben nu bijna 15 weken zwanger van een 1-eiige tweeling.
Hallo Dames Mijn mannetje en ik hebben vrijdag onze uitgebreide 20 weken echo gehad. Wow dat is echt plezant. Met onze kindjes is alles in orde. Ze zijn mooi mee op gewicht, hun hartjes zijn voorzien van alle kamers, hun lipjes zijn mooi gevormd, kortom ze zijn medisch ok Wel een opluchting hoor. De arts zei dat ze zelfs erg actief zijn ( dat beloofd voor de toekomst). Ze wou ons ander kindje onderzoeken en had het mooi in beeld, Ze krijgt een telefoontje, en twee seconden later was ons kleintje al aan de andere kant van mijn buik . En plots zat het ene kindje met zijn bips aan de wang van het andere, weliswaar met de vruchtzak tussen, maar toch een grappig zicht hoor. Wow nu ben ik echt gerust zwanger. En het toeval wou, in de wachtzaal zat een dame die even ver zwanger was van een tweeling, ben ik blij dat haar buik even dik was als die van mij . sorry voor mijn geratel maar ben zo gelukkig
wat goed joh en weet je ook al wat het word of wilde je dat niet weten en zoja mogen wij het dan ook weten hihihihi
jaja we weten al wat ze zullen zijn, maar dit houden we liever als verrassing. Maar eerlijk gezegd was alles ok voor mij. Als ze maar gezond en wel op de wereld zullen komen.