Tweeling

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Mima, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Noor, werk ze vandaag!

Maaike, wat vervelend, je rug....nog 1 nachtje, dan mag je weer naar de fysio...

Dais, wat voor voeding krijgen de dames nu?

Ik vond het wel lekker, nog ff zo warm....
    Op zich gaat het heel goed...ik heb 's avonds alleen heel erg last van harde buiken, ook als ik niets gedaan heb overdag...en ik merk dat ik stiekem ernstig aan het aftellen ben! Nouja, morgen naar de "echte gyn"voor het eerst(daarvoor steeds vk in het zh), ben benieuwd hoe vaak ik nu moet komen...
    Jeroen heeft vanf woensdag nachtdienst, dus die is nu lekker aan t opruimen enzo, hoef ik niks te doen de komende dagen...lief he?!

Vanmiddag ff boodschapjes doen, de kids zijn vandaag voor het eerst weer naar school na de vakantie...

Ik kom straks nog ff kijken...
    xxx

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    MJ24: ik heb ze bij babboe besteld idd.
    Denk overigens dat je ze ook wel in andere fietsen kunt gebruiken hoor!
    Maar ideaal: ze zijn anders nog echt veel te klein (en veeeeeeel te beweeglijk) om goed op het bankje te kunnen zitten. Dus wat mij betreft de investering meer dan waard!

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Tal: ben vandaag aan het laatste vrije dagje...
    Morgen weer aan de bak....

4. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

Jul 7, 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ja het is zo vreselijk om mezelf te zien in de spiegel. Kreeg ik net een foto toegemaild van mijzelf gisteren aan het water.. had iemand stiekem gemaakt... o alsof greenpeace me zo het water in zou duwen...

En dat invalide gevoel.. als ik dan voor de zoveelste keer moet opstaan om naar het toilet te gaan 's nachts.. dat Peter me op mijn zij moet rollen omdat ik er anders niet uit kom.
    En ik waggel ook echt. Terwijl ik normaal bijna ren en het liefst elke dag sport!
    Ik kan me haast niet voorstellen dat het echt zo snel weggaat en dat het goedkomt.
    Ik hoop gewoon echt dat de striae uitblijft, die buik krijg ik hopelijk wel weer strak.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Roca,
    Hoe is het geweest op je eerste werkdag? Fijn of moest je heel erg wennen? Ik moest de eerste dag echt heel erg wennen en heb niks uitgevoerd geloof ik!

@ Licrys,
    Ik lees het nu pas goed, en je bent gestopt met de borstvoeding, das wel jammer, maar als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet. Dan zul je wat anders moeten en gelukkig hebben we dat hier gewoon voor handen. Maar zoals ik al wel begrepen had, fijn dat de kleintjes het zo goed doen!

@ Tal,
    Sorry dat ik vergat te reageren op je stukje. Tja zo een ‘verleden’ zegmaar maakt het wel iets anders natuurlijk. Misschien helpt het om goede afspraken te maken met je gyn? Wij hadden goede afspraken dat was heel fijn en gaf wat rust. Ik hoop ook dat de kleintjes lekker veel hier kunnen zijn, maar vandaag zijn ze bij de vader en moeder van mn vriend. Ik moet 11 september weer naar de gyn, ben er nu 2x geweest dat word de derde keer.

@ Noor,
    Hoe is het daar? Kleine alweer wat beter? Ik ging in je album kijken voor die foto van de bakfiets, maar wat lijkt jullie dochtertje op jou zeg! Haha! Sorry viel me even op! Hier gaat het redelijk, gaat zeker de goede kant op maar afgelopen week veel twijfels gehad, en wat flinke dipjes, veel gejankt :oops: maar we gaan er weer voor! Zwangerschap gaat goed, wel heel misselijk en steeds overgeven dat moet eigenlijk niet, dus we proberen het niet te doen. En met Ruben en Malou gaat het goed, zijn druk bezig met als maar staan. Terwijl ze nog steeds niet zelf gaan zitten! Maar vooruit ze doen het prima. Vorige week naar het cb geweest, resultaat zie onder mn banner!

@ Daisy,
    Helemaal niet erg dat je zo weinig tijd hebt, de meiden zijn natuurlijk gewoon het belangrijkste! Maarja als ze niks wil, word het lastig natuurlijk! Volgens mij doen die meiden van jullie het netjes hoor met 5 flesjes en snachts nog een slokje voor de honger! En hier idd fijn om iedereen thuis te hebben, maar nu weer iedereen weg! Leander werken en de kleintjes bij zijn ouders. Morgen ochtend komen ze weer thuis!

6. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Geeft niks, Hanneke, dat je niet gereageerd had(noem je over een paar weekjes weer bolbuikje hoor ;) !)...ik ga t gewoon es aankaarten bij de gyn morgen, laat t gelijk horen!

Roca, hoe beviel de eerste werkdag?

Noor...verkeerd gelezen, maar voor morgen: werk ze!

Hoeveel ben je aangekomen tot nu toe, Maaike(als ik er overheen gelezen heb, alvast sorry!)?

Is Linne nog opgevrolijkt, Dais?

xxx

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whahaha, tal74 toch :oops: :oops: :oops:! Maar idd het is wel zo! Buikje word weer mooi bol! Wonderlijk eigenlijk he! Succes met/bij de gyn. Gewoon uitleggen waarom je het niet ziet zitten, en een moment kiezen dat er tijdens de bevalling so wie so over gegaan word in een keizersnede, dat hadden wij ook. Als de tweede in een stuit zou draaien werd het een keizersnede, maar hij is toen toch 'gewoon' geboren ;).

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Bolbuikje: goed te lezen dat het nu iig weer een beetje gaat met je!
    Grappig dat je Isa op mij vindt lijken: heel veel mensen zeggen dat ze erg op Stefan lijkt,
    Is ook wel zo, maar ze heeft ook trekjes van mij!
    Erg leuk om te lezen hahaha
    Wat een kleine fijne kindjes heb je toch! Maar ze groeien mooi met de curve mee he? Was verder alles goed op het CB?

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Noor, tja ik vind het echt. *gaat op zoek in je album naar je man* Ja, daar lijkt ze ook wel op idd! haha! Nouja duidelijk van jullie samen ;). Hier was alles op het cb goed, tenminste ik ben niet geweest, mn vriend is geweest. Alleen dat ze geen nachtvoedingen meer mogen, maarja die krijgen ze al maanden niet meer :rolleyes: (Malou slaapt idd de meeste nachten door maar Ruben komt minstens 1x per nacht en vaak 2x). Verder volgen ze mooi hun eigen lijntje (in mn album staan de curve's, net opnieuw de laatste erin gezet), en zijn best klein ja, maar ja komt wel goed! Ze groeien mooi! Hoe is het met die 2 mannen daar? Alles goed? En de kleine meid telt natuurlijk ook mee, hoe oud is ze nu? :oops: tja sorry je hebt het vast al 100x verteld maar ik weet het niet meer :oops:.

10. sascha78

sascha78 Actief lid

Mar 3, 2007
    256
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Tjonge wat is hier veel geschreven zeg, kan het even niet bijhouden daarom maar even een egoberichtje. Hier heeft de oudste namelijk de waterpokken dus afgelopen dagen veel met mentholgel gesmeerd en getroost (bij jeuk) en toegestopt op de bank, het gaat nu gelukkig weer de goede kant op. Ben benieuwd of het de dames bespaard blijft of niet.

Afgelopen zaterdag hebben we de foto's (van de nieuwe fotosessie) gehaald van de portrait place en ik vind ze allemaal helemaal super. Ik zal binnenkort wel even wat foto's plaatsen in de mn album (moet ze eerst nog even verkleinen). Morgen weer vroeg weg en laat thuis, dus lees woensdag wel even weer en dan zal wel weer een reageerpoging doen, hihi.

11. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

Jul 7, 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    @ Tal: ben aangekomen tot nu toe van 49 kilo naar 68 kilo. Best veel dus. Nou was ik wel aan de magere kant en zou 55 voor mij ideaal zijn. Ik zat in het begin ook heel snel op 55. Dus vanaf gezond gewicht naar dit gewicht is het 13 kilo en anders al 19 kilo... nou groeien de kids heel goed, dus dat is het dan wel weer waard.

12. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    ......t komt allemaal goed hoor! ;) Kijk naar motormuisje en daisy...je verliest gelijk weer heel wat na een tweeling! Kan me voorstellen dat t frustrerend is dat je niks meer kan doen nu, als je normaal zo sportief bent....nouja, nog effies, het is voor een goed doel! En je beebs groeien goed, da's het belangrijkst toch?

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hahahahahaah!

Isa is van maart 2005, dus nu 3 1/2.
    Over een half jaar gaat ze al naar school! :confused:

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Hee meiden hier ben ik ook weer eens!

Met de ontsteking gaat het steeds beter. Ik ben zelfs van het weekend met de meiden wezen winkelen. (lees mn meiden showen) Ik merk het nog steeds wel aan mn onderkantje hoor als ik teveel heb gedaan. Dan lijkt het of er spontaan nog een kind uit gaat komen.

Anna en Sophie doen het super! Ze zijn zo ontzettend lief. Heb ze nog niet echt horen huilen. Ze mopperen af en toe wel maar echt huilen hebben we nog niet gehoord van ze.
    Wel wil Anna sinds een paar dagen wat minder drinken. Ze is van 60-70 naar 30-40 gegaan. En net dronk ze ineens weer 90. Nou ja het zal wel. Ze plast en poept goed dus alles zal vast goed gaan. We houden het maar in de gaten.

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi meiden,

@Tal,hier krijgen ze nu Friso 1 Normaal....
    En ja hoor,ze is weer opgevrolijkt,was echt niet leuk,zo zielig :cry:
    Hoe was het vandaag bij de gyn?
    Wat een schatje zeg jouw ventje,errug lief!

@Noor,vandaag weer werken?
    Succes meid!
    Hoe gaat het verder met je boys en je girl?

@Bolbuikje,fijn om te horen dat het weer beter gaat,echt ben ik echt blij mee!
    Ze doen het ook hartstikke goed maar iedereen zei dat ze van die nachtvoeding af moesten maar als ze het nodig hebben is het prima,ik nam maar aan wat 'iedereen' zei,doe ik niet meer,ik volg mn gevoel of bel het bureau!

@Sascha,ik ben benieuwd naar de foto's!
    Beterschap ermee!

De krampjes zijn er nog steeds hier,die Cinababy werkt nog niet echt,ik heb net het bureau gebeld en kan tot 10 dagen duren voordat het werkt,oww :confused: Wachten we nog ff af!
    Verder zijn het zulke schatjes,slapen veel overdag,s'avonds willen ze perse beneden in de kinderwagen(ook goed want dan slapen ze)en s'nacht nog steeds om een uur of 3 en vanochtend waren ze er weer om 05.00u,maar bij me in bed genomen en dan is het goed maar dat mag eigenlijk niet heh,gevaarlijk maar wat moet ik anders als ik ze niet stil krijg,iemand tips?
    Vanavond laten we foto's maken van ons viertjes,ben heel erg benieuwd!
    Verders ben ik ontzettend moe,de nachten zijn zo kort maar dat hoef ik jullie niet te vertellen heh,ik slaap van 00.00u tot 03.00u en dan van 03.30u tot 05.00u en dan weer tot 06.30u,wilde eigenlijk vanmorgen terug naar bed gaan maarja het huishouden moet ook gebeuren heh..
    Pfffff mega lang verhaal,sorry...

Iemand nog iets van Audrey vernomen?
    Verders alles goed met iedereen?

Dikke kus!

16. Niet meer actief

Ik ben in verwachting van een tweeling :D

Liefs

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Noor,
    Kijk aan echt een grote meid zeg! Dat zal wel wennen zijn, naar de basisschool! Echt weer een grote stap zeg! (poeh, wat ben ik toch een jankerd! haha! Zit gewoon te janken bij het idee aan de basisschool! :oops:. Maarja ik geef mooi de hormonen de schuld ;))

@ Trotse Mama,
    Gefeliciteerd met de zwangerschap! Hoe lang ben je nu in verwachting? En hoe voel je je? Alles goed? En al 2 dochters zie ik aan je banner! Drukke boel daar straks ;).

@ Daisy,
    Idd gewoon je eigen gevoel volgen. Hier nog altijd nachtvoedingen. En soms denk ik wel eens nu moet het eens afgelopen zijn, maar dan bedenk ik weer, zelf pak je ook iets te drinken of te eten als je honger hebt, dus waarom zouden hun dat niet mogen? En tips over die avonden, gewoon lekker zo doen. Als ze tevreden zijn is het prima vind ik, hier nog hebben we dat altijd gedaan, en nog altijd gaan ze 'pas' rond 21.00-23.00 naar bed. Krampjes geen idee, hebben ze hier nog nooit gehad (of ik heb het niet herkend). Verder veel plezier met het maken van de foto's! Slapen, tja idd nachten zijn kort, misschien kan je overdag even een dutje doen? Dat heb ik tijden gedaan, denk pas met een maand of 5-6 gestopt ben met smiddag ff naar bed te gaan/ff op de bank te liggen.

Liefs, Hanneke!

18. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Gefeliciteerd Trotse Moeder! Hoelang en hoe gaat het?

Dais, dankje, ik zal t m zeggen ;) !

Vanmiddag naar de gyn geweest. Heb steeds meer last van harde buiken, sinds een paar dagen, dus de timing was mooi! De gyn heeft gekeken naar mn baarmoedermond, die was mooi lang. Voor de harde buken mocht ik aan de ctg. Die registreerde idd veel piekjes, maar mocht er na een half uurtje wel gewoon af(neem aan dat alles dus"normaal"was, anders had ik wel langer moeten blijven?). Morgen om 9 uur moet ik terugkomen voor weer een ctg...tenzij de buiken pijnlijker worden of mijn vliezen breken, dan moet ik meteen bellen....heb er een beetje dubbel gevoel over, heb aan de ene kant niet het gevoel dat er snel iets gaat gebeuren, maar zoveel harde buiken in korte tijd, terwjl ik vadaag echt helemaal niets gedaan heb...kweetniet wat ik ervan moet vinden!

Hoe gaat t daar met iedereen?

xxx

19. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Tal,
    Tja, lastig he! Aan de ene kant snap ik best dat je het misschien niet erg vind dat ze geboren worden, maar aan de andere kant zou het zo goed zijn voor ze om lekker nog even bij jou te blijven! Dat je weer mocht gaan lijkt er idd op dat het goed was. Anders had je wel langer moeten blijven of zelfs echt moeten blijven. Nouja doe maar rustig aan, en afwachten maar! Succes morgen maar vast!

20. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

Jul 7, 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    @ Tal: ik heb juist het omgekeerde. Geen enkele keer een harde buik, maar juist het gevoel dat die baarmoederhals het gaat begeven over een niet al te lange tijd.. en ik lig bijna alleen maar..

Share This Page