@Daisy: dikke knuffel! Zelf gooi ik de onrustige dagen ook op regeldagen, op de een of andere manier weet ik dan dat het tijdelijk is. Ze hebben hier een paar keer in de week regeldagen , de afgelopen twee nachten waren bal... maar ik weet wel: zodra ik er aan gewend ben dat het goed gaat, gaat het slecht, als ik er aan gewend ben dat het slecht gaat, gaat het ineens weer beter... Geen peil op te trekken... Helaas... Klaag maar van je af, als er ergens mensen begrijpen hoe lastig twee kids kunnen zijn is het hier ! Oh ja, ben benieuwd hoe het met je gaat met vloeien enzo... En hoe wist je dat je je menstruatie al weer had gehad? Was het vloeien bij jou al gestopt? Hier begon ik vorige week ineens rood bloed te verliezen, terwijl het vloeien nog niet was gestopt... Zal dit dan toch menstruatie zijn? En hoezo stopt het nog niet?!?! Hihi, dat was geen serieuze vraag voor jou , dat was frustratie van deze zijde! Gaat het bij jou beter al? Overdag liggen doe ik overigens zovaak als mogelijk. Sommige dagen lukt het totaal niet, andere kan ik heerlijk even slapen ! Gewoon de boel de boel laten, het eigen welzijn is een stuk belangrijker! @Noor, gefeliciteerd met je verjaardag! @Sascha; wat een prachtige foto's! @Trotse mama: gefeliciteerd met deze bijzondere zwangerschap! @Maaike, benieuwd hoe het bij de gyn was! Alle meiden: het leven begint bij 30! Hier verder alles goed, de kindertjes doen het prima (behalve dan een paar onrustige nachten... veel spugen en vaak tegelijk huilen om voeding...): Marte is nu bijna 51 cm (was 45 cm) en 3080 gram (was 1730); Luuk is nu bijna 52 cm (was 47 cm) en 3380 gram (was 2385). Ze doen het allebei verder prima! Luuk is het er nu niet mee eens dat ik achter de computer zit, dus ik ga maar eens even kijken of we het weer eens kunnen worden ! Fijne avond allemaal!
Ik kom me even afmelden voor een tijdje, want ik ga dit weekend op vakantie naar Turkije. Samen met mijn ouders en broertje, dus dat wordt wel gezellig. Kunnen we Pete ook af en toe bij mijn ouders op de hotelkamer laten slapen, zodat wij ook even ongestoord kunnen slapen. Over 2 weken ben ik weer terug. Doeiii
he noor gefeliciteerd.Mijn man is vandaag ook jarig.Grappig. Ik heb weinig tijd om even terug te lezen.Ga dat volgende week wel even doen want dan heb ik vakantie. Succes allemaal groetjes jo
@ Jo, Gefeliciteerd met de verjaardag van je man! @ Sassie, Hele fijne vakantie gewenst en geniet van het mooie weer! @ Licrys, Wat groeien die twee heerlijk zeg! Super!
Ff snel: Noor, nog gefeliciteerd met je verjaardag. En idd zoals Lirycs zegt: het leven begint bij 30! Daisy: gaat het al ietsjes beter? Sassie: lekker genieten! Ik ga er nu snel vandoor, want ons nieuwe huis is opgeleverd! Moest gisteren wel even huilen hoor: mijn man moet alles alleen doen (en dat naast zijn drukke baan en avondstudie), ik kan en mag niks doen. Vind het zo sneu voor hem, niemand die even spontaan z'n hulp aanbiedt. En om nou te gaan zeuren voor een beetje hulp bij anderen....Zelfs mijn ouders laten me op dit moment zitten. Al kwamen ze maar helpen in het huishouden, want dat gaat ook door. Aan de andere kant, typisch iets voor hen. Sorry voor mijn geklaag, maar het zit me echt hoog.
Goedemorgen @maaike,ik ben ook wel errug benieuwd naar je buik,kan je m niet ff showen hier? Hoe was het bij de gyn? @Noor,gefeliciteerd meid!(had ook al op je hyves gefeliciteerd hoor )En idd wat ze al allemaal zeggen.,het leven begint echt bij de 30! Leuke dag gehad? @Bolbuikje,dank je wel voor je meedenken Het kan idd wel zo zijn want vannacht hadden ze ook weer zo'n honger en vroeger dan normaal.. Hoe gaat het met je meis? De kinderen zijn weer full time thuis? En met de zwangerschap? Heb je al een buikie? Wat een vragen weer heh,hahah.... @Licrys,ik vloei nog steeds,vorige week had ik idd ook rood bloed(vloeien was ook niet gestopt) en veel dus ga ik er maar vanuit dat het mn menstruatie is geweest,nu is het weer bruiniger zeg maar.. Ik heb pillen gehad,moet ik een week innemen en dan moet het over zin,misschien toch een ontsteking? Je hebt gelijk idd over dat slapen in de middag,ik ga het toch ns proberen vanaf Maandag nu nog te druk... Wow wat doen ze het goed zeg! @Sassie,heel veel plezier,geniet er van! @Jo,nog van harte met je mannetje! @Essie,een dikke knuff voor jou meissie! GGRRRR,vannacht weer bijna geen oog dicht gedaan! Lars heeft ze gisetravond meegenomen naar mn schoonouders zodat ik lekker naar bed kon,ik lag er om half 9 in en ben gelijk in slaap gevallen,heerlijk! MAARRRR om 1.00u worden de dames weer wakker,eerst Linne,daarna Fenne en zo blijven we aan de gang Mn hoofd spat zowat uit elkaar,pfff.. Dus al met al ze hebben bij ons in bed geslapen en toen was het wel goed! Ben benieuwd hoe het vandaag overdag gaat? Ik ben er vandoor want ik Fenne ligt te huilen,ga ze maar gelijk badderen!
Hier is ie dan, mijn buik afgelopen dinsdag! O ik kijk wel een beetje chag en voel me wel een olifant, maar ok. http://img.photobucket.com/albums/v134/ ... 1wk030.jpg Deze is niet scherp http://img.photobucket.com/albums/v134/ ... 1wk029.jpg En de laatste http://img.photobucket.com/albums/v134/ ... 1wk027.jpg De controle was goed! Gelukkig, de baarmoederhals was de vorige keer 29 mm en nu 30 mm. Ik had me al op het ergste voorbereid. De beebs doen het super. De een is nu 1700 gram en de ander 1500. Ik had wel 1 contractie op de ctg, maar ik moet zeggen dat ik wat vaker harde buiken heb de laatste dagen. Wij gaan dus over ruim 1,5 week naar Nederland verhuizen. Tenzij de beebs hier komen. Eigenlijk vind ik het jammer dat ze niet hier worden geboren, ja niet dat ik wil dat ze te vroeg komen, maar ik bedoel, dat we niet later naar Nederland konden gaan. Ik heb zulke goede herinneringen aan dit land dat het me wel leuk leek dat ze hier kwamen. Als wij gaan rijden naar NL ben ik over de 33 weken. Ik zei het tegen mijn gyn. Zegt ze dat ik wel goed onderweg in de gaten moet houden waar de ziekenhuizen zijn voor het geval dat. Nou ik hoop dus niet dat ze onderweg in Duitsland komen. Ik zei al tegen PEter: als we net over de grens zijn en het begint, hup omdraaien en naar Basel terug, dan komen ze in ieder geval nog in Zwitserland haha.. (is verzekeringtechnisch ook het best: of Zwitserland of Nederland).
Essie, Sterkte meid! Kan me zeker voorstellen dat het rot is dat je niks kan doen en je man alles moet doen! En ook een teleurstelling dat niemand ff hulp aanbied! Maaike, Jaaaa, daar is die buik weer . Nou dat is al snel zeg! Ik hoop dat je de autorit zonder 'kleerscheuren' overleefd! Halfweg naar een ziekenhuis snellen lijkt me niks, nouja dat is het ergst nog niet, maar je zit daar dan wel een tijdje 'vast' zegmaar! Nou, succes, nog ff meid! Controle was goed, dat is fijn zeg! Daisy, Tja, wat moet ik zeggen, die meiden. Ik weet ook niet wat je eraan kan doen meid! Misschien bij jullie op de kamer laten slapen? Niet in jullie bed maar naast jullie bed? Misschien dat ze dat prettiger vinden? Uhm een shirt wat jij aangehad hebt in het bedje bij ze leggen, evt glad trekken over het matras, zodat ze er niet in kunnen verstrengelen -> op die manier ruiken ze jou en misschien denken ze dat je toch bij ze bent. Hebben ze misschien ieder een knuffeltje of lapje in bed? Misschien kan je dat een nachtje bij jullie in bed nemen zodat jullie vertrouwde geur eraan komt? (sorry heel verhaal met veel vragen, zal nu ff je vragen beantwoorden, wij zijn wel goed in vragen stellen he? haha!). Met mij gaat het nog altijd redelijk, meer kan ik er niet van maken het is gewoon vreselijk moeilijk allemaal. En nee, de kindjes zijn niet thuis, alleen smorgens. Tenzij mn vriend thuis is, dan zijn ze de hele dag en nacht thuis. Ik wilde het eigenlijk proberen om ze thuis te houden, gewoon omdat ik het nog altijd vreselijk vind om ze op te laten halen . Maar snachts durf ik gewoon niet. Heb pillen, voor savonds (eigenlijk ook smorgens, maar dat doe ik niet) waar ik echt heel moe/duf van word, en dus bang ben dat ik die kleintjes niet hoorl Zwangerschap gaat eigenlijk best goed ja, wel heel erg misselijk, en echt een paar keer per dag overgeven daar zijn dus ook die pillen voor. Verder is mn ijzer te laag daar heb ik ook pillen voor maar aangezien ik geen pillen kan slikken is dat een drankje geworden nu. Buikje begint te komen, mooi bolletje komt tevoorschijn . (sorry voor het hele verhaal). En tja ik zit dus gewoon smiddags als tijdverdrijf maar hier En dames, misschien dat ik binnenkort een weekje weg ben! Tja lastig aangezien ik eigenlijk niet echt wil vertellen wat er hier is, en ook lastig om het gewoon te vertellen, maar misschien wel goed omdat ik het dan een beetje kwijt kan, maar ik sta op de lijst om een weekje (of korter, of langer) naar het ziekenhuis te gaan, om te kijken of ze daar kunnen helpen. Nou ik ga weer stoppen, zit weer helemaal in tranen! Hoe is het met alle andere mama's (in spe). Iemand eigenlijk nog iets van Audrey gehoord? Of heb ik haar berichtje(s) gemist? Liefs, Hanneke!
Tnx nog voor de feli's meiden! Jo, jij ook nog van harte! Poeh, beetje druk de laatste tijd, haha Dais: hoop dat het de komende nacht beter gaat! kus! Bolbuikje: tjemig meis, ik maak me echt zorgen om je!..... Maaike: mooooooie buik! Jee spannend zeg de grote verhuizing! Keep the babies inside! Essie: dikke knuf voor jou!
Maaike: idd wat een mooie buik zeg! Bolbuikje: en dan loop ik te klagen.....heel veel sterkte meis. Daisy: ook een dikke knuffel aan jou! Ook jij sterkte.
Goedemorgen @Maaike,wat een mooie buik heb je zeg,wow! Fijn dat de controle goed was. Jeetje en dan ook nog verhuizen,pff wordt heftig meid,ik ben zelf ook verhuisd met ongeveer 30 weken en wij zijn Nederland gebleven @Bolbuikje,ja dat ga ik proberen een shirt ofzo,kijken of het helpt! Laat je weten wanneer je ons verlaat,ik hoop met heel mn hart dat ze je daar kunnen helpen meis! *knuff* Vannacht werd Linne om 2.30u wakker,ze had de fles van 23.00u iet helemaal leeggedronken dus we hebben we Fenne laten liggen in de hoop dat ze door zou slapen(we hadden iets meer voeding gegeven)maar helaas om 04.00u werd Fenne wakker van de honger,daarna wild eze allebei niet meer gaan slapen en hebben we ze bij ons in bed gelegd(dit was echt de laatste keer!) Vanmiddag weer ff stad in en dan strak wegbrengen want de dames gaan logeren Ben benieuwd! Laters!
Daisy, Dankje ik hoop het ook! En ja ik meld het zeker eventjes als ik er dus ff tussenuit ben. Shirt kan je proberen, of het helpt weet ik niet. Dan gewoon een shirt waar je in geslapen hebt of wat je een dag aangehad hebt. Vannacht weer weinig geslapen dus, das niet fijn zeg! Maar ze gaan logeren? Spannend hoor! Enne papa en mama ff bijslapen . Essie, Geeft toch niet, ieder heeft gewoon haar dingen die niet lekker gaan, en dingen die wel lekker gaan! Wanneer denken jullie in het nieuwe huis te kunnen? Noor, Hoe is het eigenlijk met de oortjes van Tijn? Weer helemaal goed? En de uitslag van de AB weer weg? Enne tuurlijk is het druk, 3 kinders, werken, en dan nog de rest van het huis draaiende houden! Owja, kleintjes zijn vandaag lekker met papa en oma zwemmen! Hebben ze vorige week zaterdag ook gedaan, en bleken ze erg leuk te vinden!
Ja de oortjes van TIjn doen het weer Uitslag was na ca 1 1/2 dag weggetrokken. Nu is Chris weer verkouden.... nuja. it comes and goes zullen we maar denken....
We hebben heerlijk geslapen vannacht We hebben een feessie gehad en lagen om 02.00u in bedom 9.45u werd ik pas wakker,och mn meissies,ik vond het zo sneu dat we ze zo lang achter hadden gelaten Maar ze waren in goede handen en hebben niet extra gehuild zeg maar,gelukkig! Ik ben nu dolblij dat ze weer thuis zijn,mn schatjes! Ik had Vrijdag andere voeding gekocht(kruitvat) en de meiden zijn opeens een stuk rustiger,zou het toeval zijn of aan de voeding liggen? Ze drinken goed en plassen en poepen ook dus hoef ik me geen zorgen te maken toch? Liefs..
Wauw Noor! Wat een geweldige foto! Heb je er nog meer? Ben altijd dol op foto's! Zal ik ook even showen...?