Seks hahahaaha nou dat hebben wij niet veel gehad tijdens de zwangerschap Steef vond het een onprettig idee, was bang dat het kwaad zou doen.... Rustig aan doen: tja was hier ook nogal moeilijk inderdaad. Had toen Isa van twee en ook wij verhuisden toen ik iets van 24 weken zwanger was.... Ik ben met ruim 30 weken gestopt met werken, toen kreeg ik het iets rustiger. bracht Isa ook gewoon twee dagen naar de creche en kwam zo wat meer aan mijn rust toe. Ging ook vaak slapen met haar 's middags. Nu heb ik helemaal geen rust meer hahahaha
hey ik heb nog een vraagje mijn gyn ging volgende keer bespreken om een test te doen naar de rijping van de longen van de tweeling rond 30w maar weet iemand wat dat inhoud? wie heeft er dat ook moeten doen? en wat doen ze dan juist? gr tinne
eindelijk rust de meiden zijn gigantisch onrustig vandaag is nicha stil dan begint angie. en andersom en dan de rest die nog aandacht wil van mama. zit er echt ff doorheen. ezra is gelukkig helemaal van de bof af, hij was gewoon geënt. het leek wel een klein hamstertje. heerlijk bol toetje. morgen weer voor een huis kijken we hebben een heel mooi huis gezien, waar niet echt veel aan moet gebeuren ( geen grote dingen) en volgens john moest ik gewoon het huis van binnen zien dan zou ik zo ja zeggen.. we zien het wel. ik heb eigenlijk geen zin om te verhuizen zo veel gedoe. maar we zitten echt aan de maximale ruimte hier. john kwam vanmiddag al thuis met informatie over bouwkavels hier in de buurt en ik zat daat met 2 huilende meisjes en john kwam met 2 jongens onder de modder thuis.. ja zei hij ik dacht ik laat ze wel ff lekker spelen!*zucht* mannen! ik ga ze hier lekker op bed knallen en dan rust voor mama! ben al lekker een beetje koffers aan het inpakken heb al lekker vakantie kriebels groetjes
ik had eindelijk tijd voor mezelf ben een uur bezig geweest om een foto hier in het forum te krijgen. maar ben zo diep en diep blond, het lukt niet dus nieuwe foto van mn lachebekjes in mn album! dat echte piep is er echt al af, jammer hoor!zeker als ik nu die foto zie maar dit is ook leuk nu liggen ze lekker knock out bij papa op de bank (papa is nog erger knock out) die wordt veel te lui thuis hahaha ik ga de john wakker maken en aan het werk zetten flesjes maken dan ga ik ff in bad.. ff tutteren
Hoi hoi, @Tinneke,fijn om te horen dat het goed gat met de tweeling! Wij mochten gewoon sex hebben hoor alleen de laatste eken is daar niet echt meer veel van gekomen,kon amper mn broek zelf uittrekken,hahah.. Doe maar lekker rustig aan! @Tal,tuurlijk denk ik aan je Het is gewoon zo spannend,voor jullie maar ook voor ons hoor. Heb je een buddy? @Jo,ach gossie wat vervelend voor de jongens! Gaat het weer wat beter? Ja ik zeg tegen iedereen dat het vanaf nu alleen maar makkelijker gaat worden maar dat is toch niet zo heh? @Essie,ja hier ook nog zo 1 die is verhuisd tijdens mn zwangerschap,errug vermoeiend hoor,je kan gewoon niet toekijken tot op en gegeven moment het wel moest,idd je lichaam geeft het wel aan maar pas op dat het niet te laat is hoor! Hoe gaat het verder met je? @Noor,wat schattig dat Steef dacht dat het kwaad kon.. Ja het zal wel druk zijn bij jullie maar wel heel gezellig! @Motormuisje,wat een knappe kids zeg! De hoeveelheid meer in de laatste fles helpt niet echt,nog steeds rond een uur half 3/3u worden ze wakker,weird? Vanmorgen bij de huisarts geweest ivm uitslag bij Linne,blijkt schimmelinfectie te zijn,ze heeft ook al spruw gehad en ook bij haar kontje Mama heeft waarschijnlijk ook schimmelinfectie,had toch verteld over vloeien,nu nog maar nu is het gelig dus nu weer een pil gekregen en dan moet het volgende week echt over zijn.. Voor Fenne heb ik zalf voor haar oogjes omdat zij nog steeds soepogen had om het zo maar te zeggen dus we hebben allemaal wel iets behalve papa,hahah... Verder zijn we geslaagd voor kleertjes voor de doop die is de 28ste,2 ow zo schattige jurkjes van Mexx met een beige achtig truitje eronder en een superschattige maillot.. Hoe is het verder met iedereen? Liefs Dais..
Hallo allemaal! Hoe is het hier? Geen zin en tijd om bij te lezen, kom alleen even vertellen dat hier alles ok is! Ze slapen al twee nachten volledig door, dus ik heb weer een beetje slaap ingehaald! Oja, wat ik nog wel wilde vragen, Motormuisje, ik ben zo benieuwd naar die gezellige groepsfoto van alle kids! Die heb je vast al wel gemaakt! En ik wilde je veel succes wensen, met zoveel kinderen op zo'n jonge leeftijd in het vliegtuig! Petje af voor jullie, ik vond het met twee al zwaar! Gelukkig gingen er wel wat extra mensen mee of niet?
Hey MJ, ik heb eerst een paar rondjes zonder kids erin gefietst over het industrieterrein (waar wij op wonen). Dan kon in ieder geval niemand zien hoe ik stuntelde! Het is inderdaad erg wennen, maar nog even en je hebt het onder de knie! Succes!
ik heb een fietskar gekocht..ik kan de bocht niet maken naar de tuin met een bakfiets...ben er erg blij mee hij is aluminium dus super licht! ik lach me rot met die 2 erin..ze moesten er erg aan wennen, voor op de fiets in een zitje vinden ze veel leuker! En ik ben ook erg benieuwd naar een groepsfoto van motormuisje al haar kindjes...lijkt me super leuk om te zien! Hoe is het met jullie allemaal...ik ben ff een tijd niet zoveel online omdat ik het erg druk heb thuis...maar lees nog wel mee hoor!
ik heb een foto van mn fietskar in mn album staan en nog eentje van Mauro en Javy op hun eerste fietsjes! Kjoet he?
Mila: leuk joh die gastej op die driewielers! Leuke broekjes, heb ik ook Motormuisje: jaaaaaa gaaf, ik wil ook wel graag een foto van de hele meute zien, lijkt me super!
Hey hey, hier een errug uitgeputte mama Het was weer raak vannacht,22.30u laatste fles en vanaf 01.30u weer huilen en werkelijk de hele nacht door,alles geprobeerd behalve voeden,ik wil niet dat ze daar aan gaan wennen maar volgen smij hadden ze geen honger want als ik ze oppakte waren ze stil.. We hebben ze niet mee in bed genomen,alleen troosten en weer terug maar helaas werkt voor geen meter,ik zei tegen Lars kom we halen ze er maar uit maar Lars zei,nee op bed laten liggen,is ook wel zo anders willen ze straks nooit meer in hun eigen bedje... Schonnmoeder heeft de ramen gewassen en heeft de dametjes meegenomen,ik doe niks als huilen(net als de kids,hahah)gewoon oververmoeid denk ik.. Zo nog ff stofzuigen en dan ga ik mn bed in,ze mogen vannacht ook blijven logeren bij mn schoonouders,ik vind het een goed plan,ff kijken wat papa ervan vindt! Wanneer weet je of ze last hebben van maagzuur? Ik ben pitten! Sorry voor superego bericht xxx
Goh was jullie even kwijt, maar ben weer terug. Onze meiden hebben de waterpokken het is echt geen gezicht. Gelukkig beginnen ze nu wat in te drogen en verdwijnen ze langzaamaan weer. Mijn oudste dochter houd er waarschijnlijk nog een paar littekens aan over op haar voorhoofd. Die waren zo dik dat er gewoon kuiltjes overbleven toen de korstjes eraf vielen. Daisy wat vervelend die slapeloze nachten. Onze buurvrouw heeft ook een tweeling en die heeft hetzelfde probleem gehad. Het klinkt heel cru heb ik weet ook niet of ik het zelf zou kunnen, maar zij heeft ze gewoon een paar nachten beneden gezet op een plek waar ze ze niet kon horen. Na 1 of 2 nachten was het over en sliepen ze door. Prachtige foto's trouwens. Ben benieuwd naar de doopfoto's. Motermuisje, leuk zo'n aftelkalender, ik ga er straks denk ik eentje doen voor de verjaardag van mijn oudste. Mila leuke foto's van de jongens. Verder weet ik even niet meer wat iedereen geschreven heeft. Het begint wel weer spannend te worden voor een aantal. Succes met de laatste loodjes!
Nou ja zeg,lig ik in bed kan ik niet in slaap komen! Heb gebeld met het CB en ze adviseerde me om dus geen 210cc als laatste fles te doen maar 150cc,beter te weinig dan teveel,als dat niet helpt proberen om helemaal over te gaan op Comfort en ze apart leggen als de 1 huilt en de ander slaapt want soms is het zo dat ze elkaar wakker maken,idd laten huilen,hlf uurtje,geen speentje meer tyussendoor geven,zijn allemaal prikkels.. Nou ben benieuwd! @Sascha,ik denk dat wij daar ook eens aan moeten,zo kan het niet langer,de meiden krijgen superweinig slaap maar papa en mama ook wat niet bevordelijk is voor onze relatie Fijn dat de waterpokken weer zoetjesaan verdwijnen!
Ik ben weer terug van vakantie, dus ik zal binnenkort even bijlezen en uitgebreid reageren. Mijn man heeft nog een paar dagen vrij en zit dan vooral achter de pc, dus dan heb ik weinig tijd om achter het forum te kruipen. Maandag hebben we trouwens de 20-weken echo, erg spannend, want we zijn ook erg benieuwd naar het geslacht. Even nog een buikfoto, genomen met 19 weken: Groetjes Saskia
daisy, wat lastig zo, ik heb met tygo vaak eerst een fles 150cc idd en toen in badje met lavendel van zwitsal, werkt een beetje slaapverwekkend en dan in bed, werd hij wakker liet ik hem gewoon liggen ( er niet uit halen), even aai over de bolletjes, welterusten muziekje weer aan en dat telkens na 15 minuutjes herhalen als ze nog huilen. en als het echt niet werkte dan haalde ik tygo eruit en legde hem ook bij ons neer, ik vind dat je baby's niet kan verwennen, ze zoeken gewoon troost, maar dat vind ik , soms heb je echt je slaap nodig hihi hier een ego berichtje ben sinds woensdag opgenomen in het ziekenhuis, lig aan weeen remmers en heb longrijpers gehad, ik had een bmm van 4 cm die naar 15 mm is gegaan en week is geworden, veeel harde buiken, nu is het even wat rustiger, ik krijg tot 34 weken remmers en daarna zien ze verder de gyn wou geen bandje meer plaatsen, hij wou het aanzien hoe het gaat na 34 weken, heeft hier iemand ervaring mee?, ben een beetje benauwd de gewichten liggen op 1837 en 2090, ik hoop dat ze nog wel even blijven zitten super mooie buik foto zeg, ook erg leuke kleren! groetjes janina
@ Daisy, Ow, wat een gedoe toch met die meiden! Ze zijn echt niet van plan snachts te slapen he! Tja ik kan je echt geen tips geven, sorry! Het enige wat ik zou doen zeg je zelf al dat je niet denkt dat ze daar behoefte aan hebben, en dat is dus voeden. Maar dat hebben wij altijd al gedaan en nog steeds. Huilen is drinken, ook niet goed misschien maar voor ons werkt het! Ik hoop voor je dat de tips van het consultatiebureau helpen! En wel fijn dat je moeder even geholpen heeft en de meiden mee heeft genomen. Sterkte hoor! Dikke knuffel! @ Tal, Nog eventjes meid! Het begint nu echt op te schieten hoor! Wat een leuke banner trouwens vandaag 35 weken zwanger. Slechts 35 dagen te gaan. Heel veel succes met alles hoor! Lijkt me echt zwaar! @ Noor, Tja, gaat echt hard nu hoor! Nog een ruime week en dan is het zover! Ow geweldig zeg, lopen achter de loopkar! Superrrrrrr . Aan de ene kant kan ik niet wachten maar aan de andere kant waren ze zo lief en klein toen ze nog samen in 1 kinderwagenbak konden liggen ! @ Tinneke, Mooi dat alles goed was bij de controle! En tja geen seks ..dat hebben ze ons (gelukkig) niet verteld! Wij hebben het geregeld gedaan hoor . Tja op het laatst niet echt meer, maar verder wel! Maarja als het je verteld word kun je het misschien beter rustig aan doen! En dan vooral met de kleine man tillen etc. Maarja das lastig, kruipt en loopt ie al een beetje? Hij is nog wel jong hoor! Nou, succes iig! @ Jo, Die twee daar groeien netjes hoor! En zo te lezen al lekker ontdeugend ! @ Essie, Meid, gewoon doen wat je kan! Niet overdrijven, daar heb je alleen jezelf mee! Tenminste dat had ik. Als ik vandaag veel te veel deed, dan kon ik morgen echt een stuk minder dan ik normaal zou kunnen. Dus ik zou zeggen wel naar je lichaam luisteren. @ Motormuisje, Succes met de verhuisplannen hoor! Spannend! Maar vooral een hele fijne vakantie! Geniet ervan! Als ik tenminste nog op tijd ben! Wanneer gaan jullie? Of ben je al weg ! @ Marian, Ja het komt hier nu echt dicht bij! Daar dus lekker doorgeslapen, dat is wel fijn! Hopen dat ze het nu door hebben en ermee doorgegaan zijn! @ Sassie, Succes met de echo! Spannend hoor! Ik hoop voor je dat ze het geslacht kunnen zien! Wat een mooie buik al zeg! (ben altijd jaloers op mooie grote buiken, mijn buikje werd helemaal niet zo groot, of dat leek zo! Haha! Ben benieuwd hoe dat dit keer zal zijn!) @ Janina, Oei, sterkte meid! Hoe lang ben je nu zwanger 33+2? Hopen dat ze nog even binnen blijven hoor! Daar is het waarschijnlijk toch beter dan dat ze al uit hun warme veilige plekje komen! Gewichten zijn niet slecht volgens mij hoor! Hmmm, ik geloof dat ik iedereen gehad heb! Anders sorry! Prettig weekend allemaal! Ik meld trouwens vas mijn afwezigheid, de week van 6 oktober tot 13 oktober zal ik niet op het forum zijn. Liefs, Hanneke!