Wat n gave foto's weer! En wat zie je er goed uit, buddy ! Vandaag voor mn reguliere afspraak geweest, alles zag er goed uit. Gyn heeft gevoeld, bmm is wel week aan t worden, maar nog geen mm ontsluiting ...donderdag terug, als alles dan hetzelfde is, wil ie toch een ks plannen, dus, donderdag weten we meer! Ga vanaf morgen weer netjes op iedereen reageren, ben nu total loss...én geen middagdutje én waarschijnlijk de spanning van vanmiddag...! xxx
Leuke foto's! Meiden, zit er ff door heen. Ik kan alleen maar janken, man begrijpt me niet, heb een moeder die te beroerd is om me te helpen, wat ik echt heel erg vind, ik heb al dagen kramp in mijn handen, voeten en benen, wat vandaag geloof ik z'n hoogtepunt heeft bereikt waardoor ik bijna geen stap kan zetten. Maar ik 'moet' nog zoveel! Verder heb ik geloof ik wat verkeerd gedaan wardoor manlief heel erg boos op mij is. Maar als iemand je spullen sloopt bij een verhuizing is het toch niet meer dan logisch dat ze dat vergoeden? En doen ze dat niet uit zichzelf dat je er om vraagt? Maar nee, nu heb ik geloof ik een familieruzie veroorzaakt. Ach, ik kan het altijd nog op mijn hormonen gooien Pfffff.....ik ga weer verder met mezelf heel erg zielig vinden......
@ Brezjika, Tja idd dat kan ik me wel voorstellen. En idd waarschijnlijk is dat gewoon omdat je het zo gewent bent. Ik vind die twee meestal ook niet zo druk. Ben natuurlijk niet gewent hoe het is om er maar een tegelijk te krijgen . @ Spekkie, Dankje voor de felicitatie! Poeh 9 kilo is idd wel veel, fijn dat de emesafene werkt. Hier werkt het ook echt prima. Gelukkig! Hier zijn de kleintjes meteen op hun eigen kamertje gegaan, ieder een eigen bedje maar wel op 1 kamertje. Met 6 maanden hebben ze ieder een eigen kamertje gekregen. Kinderwagen hebben wij een urban jungle duo, ideaal! @ Tal, Tja, die buik met 20 weken was ik echt nog bijna plat, maar die foto was dus 6 dagen voor de bevalling . Ik heb ze er weer afgehaald, en vandaag weer even opgezet op verzoek van iemand die ze gemist had haha en benieuwd was! En slank, tja dankje! Ik wou dat ik dat met je eens was ! Gelukkig dat alles bij de controle toch goed was! Das wel even schrikken lijkt me! @ Essie, fijn dat de controle goed was. Spannend hoor die geslachten. Vorige keer met de tweeling wilde ik het super graag wel weten, maar deze zwangerschap heb ik dat (nog) helemaal niet. En echt naar je lichaam luisteren meid! Als de ukjes en jullie zelf maar een bedje en melk hebben is het prima! Maakt niet uit als het nog niet helemaal tip top in orde is . Maarja, ik snap ook dat dat nu heel moeilijk is voor je! Knuffel! @ Daisy, Mooie fotos! Morgen is dus de grote dag, voor ons ook! Haha! Jullie dopen en bij ons de eerste verjaardag! Ik wil jullie een hele fijne en mooie dag wensen morgen! Wij wilde eigenlijk geen cadeau doen, want ja, alles wat ze nodig hebben krijgen ze toch wel. Maar toen ik zwanger was heb ik 2 visjes gekocht. En in de loop van het jaar is die van Malou dood gegaan en een paar weken geleden die van Ruben ook. Dus we gaan nieuwe visjes voor ze kopen! Ze vinden dat gewoon zo super interessant om naar te kijken. En tja speelgoed, kleren en troep hebben ze genoeg en daar komt morgen ongetwijfeld nog meer bij! Hoe is het bij de huisarts geweest? Jeuk zou je bijv kunnen zien omdat ze als maar woelt als ze ligt. Of jeuk op het hoofdje door echt te schuren langs het bedje met het hoofdje. Wat ik trouwens bedacht wat doen jullie meiden als je ze op hun zij of buik te slapen legt? Of vind je dat eng om te doen? Malou hier slaapt altijd op haar buik en Ruben altijd op zn zij (uitzondering dan ligt ie op zn rug). @ Maaike, Tja die rotstrepen, daar doe je niks aan vrees ik! Maar dat wil je niet horen denk ik ! Fijn dat jullie weer aangekomen zijn en niet halverwege gestrand! @ Noor, Tja dat doorslapen, als we ze dat nou eens gewoon uit konden leggen en ze het dan snapten he ! Dat zou wel super fijn zijn! Maar helaas, dat zit er niet in! Woordjes en gebrabbel, das echt leuk he! Tja eigenlijk vind ik alles leuk aan die ukkepukken! Zelfs snachts vind ik het niet eens erg om ze aan te leggen of een flesje te geven. @ Mila, Leuke fotos! Leuk leuk, haha die woordjes en lopen achter de loopkar. Uhm verschil in karakter, tja niet echt moet ik zeggen, ze zijn hier beide erg rustig, wel allerlei gebrabbel en gegil en gededdel, maar niet dat ik zeg van de ene is veel drukker als de ander. Tuurlijk zijn er wel verschilletjes maar niet zo heeeel verschillend zegmaar volg je het nog? Haha! Ik hoop dat ik iedereen gehad heb, en alles gelezen/gereageerd heb, anders sorry! Liefs, Hanneke!
Hey hoi, wat een mooie foto's zag ik weer voorbij komen Wat een schatjes allemaal! Ff een korte reactie,we moeten om half 12 al bij ons thuis zijn ivm koopzondag en aangezien onze kerj midden in de stad is @Bolbuikje,van harte gefeliciteerd met jullie twins! Een hele fijne dag ! Reageer snel weer wat uitgebreider! xxx
Daisy hoe was de doopdienst? Hebben de meiden zich wat gedragen tijdens de dienst? Bolbuikje van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag! Hebben jullie een leuke dag gehad? Jullie zijn vast bekaf nu. Wij zijn ook bekaf vandaag op verjaardag geweest bij een neefje en die wonen anderhalf uur bij ons vandaan dus blijf je vaak de hele dag. Op de terugweg begonnen de twee meiden te brullen (De een stak de ander aan) en hebben we dus een dik uur daarin gezeten. En de oudste lag er tussen in te slapen. Op een gegeven moment wel twee handen voor de oren, maar de ogen nog dicht. Pff ben blij dat het spul weer op bed ligt allemaal en dat er weer rust is in huis. Eenmaal thuis was het huilen over en waren ze weer aan het lachen, dus wat er nu was?
Oef dat is niet fijn zo'n gekrijs in de auto...... Ze vonden het kennelijk wel genoeg geweest de heenreis al Dais: hoe was de doop? Hanneke: hoe was de verjaardag? raar: vandaag een jaar geleden was mijn uitgerekende datum.....
Meiden, bedankt voor de felicitaties! We hebben een hele drukke dag gehad, tenminste het is op het moment al gauw druk natuurlijk! Maar vooral gezellig geweest, en die twee schatten zijn echt super verwent. Taart was niet zo heel lekker vonden ze maarja een stukje banaan gedoopt in de slagroom van de taart was wel lekker! Vanavond lekker broccolie gegeten en voor het eerst een frietje geproeft. En wie er friet bedacht heeft weten ze niet, maar friet is vies, daar word je niet blij van! Broccolie is veeeeel lekkerder! Verder natuurlijk overspoeld met cadeautjes. Maar waarom krijg je een mooie doos met een mooi gekleurd papiertje erom en moet je dan dat papier eraf scheuren? Gewoon een doos in mooi gekleurd papier is ook heel mooi, en eraf scheuren is zonde! Zelfs wat traantjes bij Ruben toen papa hem hielp iets uit te pakken! Hij wilde het gewoon in het papier laten ! Nouja we hebben een heerlijke dag gehad. Verder nog een heel klein persoonlijk feestje, de kleintjes zijn nu 1 jaar en dat betekent dus ook 1 jaar borstvoeding! Hoewel we geregeld gebruik hebben gemaakt van nutricia, toch een heel klein feestje voor mezelf dat ik nog altijd voed! Knuffel en een kusje van Malou en Ruben. Liefs, Hanneke! @ Daisy, Hoe is jullie dag geweest? Mooi? En hoe hebben de dames het gedaan? @ Noor, Best een speciale dag vandaag dus eigenlijk! @ Sascha, Oei, 2 krijsende kindjes op de achtebank! Vreselijk! Als wij in de auto zitten en 'de sirene' gaat stop ik er wat melk in (borst of fles) en dan als het weer stil is gaan we verder . Maarja dat is natuurlijk niet bij iedereen de oplossing! Nouja de rust is weer weder gekeerd dus t zal wel goed zijn .
ff snel, moet om 9 uur in de auto zitten, moet nog douchen (bikinilijn scheren), en meiden aankleden, luiertas in orde maken... kortom druk druk druk! Moet namelijk om 10 uur bij de gyn zijn en het SFG is toch wel stukkie rijden voor me. Hier een rotnacht achter de rug. Anna spuugde telkens haar fles uit. Had honger. Kon niet in slaap komen. Kortom ze was heel zielig. Sophie sliep wel door van 2100-5.30! Anna hebben we om 12 uur maar bij ons in bed genomen want ze bleef gillen was zo zielig! Om 1.30 haar ingebakerd (doen we normaal niet bij haar omdat ze daarvan in paniek raakt) en om uur of half 3 is ze in slaap gevallen. Om 5.30 kwam Sophie voor de fles, dus de nacht was erg kort. Helaas kan ik vanmiddag ook niet ff gaan liggen want heb beloofd om naar gw zn ouders te gaan. Bah! Maar ja belofte maakt schuld! Heb paar hele lieve fotos van mn meiden maar die plaats ik van de week ffies! Ik ga rennen!
Bij de gyn was alles goed. Gek idee dat ik daar nu niet meer heen hoef. Hij had het nog over anticonceptie. Maar ja aangezien ik zwanger ben geworden dmv ivf-icsi gebruiken we eerst maar een tijdje condooms en daarna laten we het op zn beloop. Komt er een 3e prima komt er geen 3e ook goed. Heb de apgarscore van de meiden gekregen (Anna 9/10 en Sophie 8/10) ALs ik aan het einde van het haar nog zo'n druk op mn onderkantje heb dan moet ik terugkomen en gaan ze kijken of ze een ring gaan plaatsen (dan is het waarschijnlijk een verzakking) maar hij verwacht niet dat het zover gaat komen. Hij vond onze wagen super en de meiden al helemaal! Ik ga ff slapen voordat de meiden weer komen. MOrgen kom ik weer reageren!
FunnyMe: Fijn dat alles goed was bij de gyn! Idd raar idee dan he dat je er niet meer heen hoeft i.p. Hoop dat het allemaal meevalt "van onderen"! Ben erg benieuwd naar de foto's! En prachtige apgarscores he!