Noor, dankje! Hoewel ik wel een beetje teleurgesteld ben in mijn boobies ! Maar ach ze 'doen' het nog dus dat is al super! Enne ik denk idd dat die twee daar (en ook hier) over een jaar of 14-15-16 wel doorslapen! Enne na die tijd dan liggen we weer met zn allen thuis wakker wanneer ze thuiskomen van het stappen ! Poeh dat duurt nog heeeeeeel lang hoop ik .
Ze heeft inmiddels 1 cm ontsluiting en ligt aan het CTG in het ziekenhuis in Veldhoven. 1 Beebje ligt al start klaar maar we hopen dat hij/zij nog even wilt wachten! We hopen dat de weeen remmers zullen aan slaan. Ik hoop ook dat ze een beetje kan slapen vanacht want dat lijkt me ook geen overbodige luxe voor haar. Bedankt dat jullie allemaal zo met haar meeleven! Ik zal het voor haar uitprinten en meenemen als ik een zaterdag op bezoek ga.
Hmmm we duimen hier dat ze echt nog even binnen blijven! Sterkte hoor! Hopen dat de remmers hun werk gaan doen!
beebjes blijf nog maar even lekker zitten! effe een ego berichtje, ik ben 26/09/08 bevallen van ryan en dion met 34 week en 2 dagen ryan weegt 1990 gram en dion weegt 2000 gram, ze liggen nog wel in het ziekenhuis, ze hebben geen infuusjes meer, alleen een sonde, ze liggen sinds vandaag in bedjes, na een weekje in de conveuse te hebben gelegen, weer een stapje dichter naar huis ze hebben beide nog wel last van dat als ze slapen dat ze vergeten te ademenen, maar dat hoort bij de leeftijd borstvoeding komt op gang, lang leve de kolf hihi liefs janina
Janina, Van harte gefeliciteerd met je knulletjes! Geniet er maar lekker van, hopen dat ze snel mee naar huis mogen! Fijn dat je borstvoeding al lekker op gang komt. Succes meid!
Goedemorgen, @Janina,van harte meid,wat een schatjes zeg! @Essie,heel erg veel succes meis en ik hoop dat ze toc nog even willen blijven zitten.. Ik denk aan je! Klavertje bedankt voor het doorgeven @Tal,heel veel succes vandaag,je leest dit niet meer waarschijnlijk,ik stuur je nog wel een sms @Bolbuikje,ik vind het ook erg knap van je hoor,petje af! Ik kom zsm nieuws brengen als ik iets van Tal hoor! Spannend! Fijne dag! xxx
Essie het zou mooi zijn als de kleintjes nog even blijven zitten. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen. Spannende tijd is dit. Fijn dat je zus ons even op de hoogte houdt. Janina wat een schattige kereltjes zeg! Gefeliciteerd! Zijn ze 1 of 2-eiig? Tal ook voor jou is het spannend het duurt nu niet lang meer voor je je kleintjes in je armen mag houden. Hier is het de laatste tijd ook bijna elke nacht raak. Allana begint dan ineens te krijsen en daar kun je niet snel genoeg zijn voordat Marlena ook wakker is. Gevolg twee huilende baby's midden in de nacht. Wat soms ook nog tot gevolg heeft dat de ouste ook nog uit bed komt. Pff gisteren was het 5 uur, vanmorgen 6 uur. Ik heb ze getroost en ben daarna weer naar mn eigen bed gegaan (waar de oudste ook al lag). Ik heb ze best lang laten huilen in de hoop dat ze weer gingen slapen, maar dat werkte ook niet. Voor 7 uur waren wij dus alweer beneden en dat op mn vrije dag. Bovendien zijn we hier allemaal behoorlijk verkouden (misschien speelt dat ook wel mee) en kunnen we dus allemaal al niet zoveel hebben. Ik hoop wel dat het toch voor hun 16e weer over is en dat we ook nog wat nachten heerlijk door kunnen slapen.
o ja nog vergeten, hier een mijlpaal. Marlena heeft maandag haar eerste stapjes gezet! Het record staat nu op 6 stapjes alleen.
Janina GEFELICITEERD! Prachtige mannetjes! Hopelijk snel naar huis! Essie: hoop dat je een rustige nacht hebt gehad en dat de weeenremmers aanslaan!
Het is zeker een rustige nacht geweest. Ze heeft nog wel steeds buikpijn maar het zijn geen weeen meer, dus de weeen remmers slaan aan. Maar ja, ze krijgt ze maar voor 48 uur dus hopelijk is het daarna rustig. 48 Uur betekend zaterdag avond als ik het goed heb. Dus duim nog even met ons door! Die ukkies mogen nog niet naar buiten!
Klavertje: gelukkig dat de weeenremmers aanslaan! Hopelijk blijft alles rustig! We duimen hier hard hoor! Doe haar veel lieve groeten!
****BUDDYNIEUWS**** van Tal vanavond om 21.55u en 21.57uzijn Floris en Isabel geboren met een keizersnee. 2575gr en 2515gr. ****EINDE BUDDYNIEUWS**** Tal en man,van harte gefeliciteerd met julie zoon en dochter! Liefs,Dais..
Tal gefeliciteerd met jullie koningskoppel! Geniet er maar lekker van. Ben benieuwd naar de foto's en het verhaal.
Janina: GEFELICITEERD met Ryan en Dion! Wat een mooie mannetjes! En mooie gewichten hoor! Bij mij was Marte 1730 gram, en mocht naar huis zodra ze ongeveer 2 kilo woog en haar flesjes kon drinken (maw geen sonde meer nodig had) ! Hoop voor je dat ze snel mee naar huis mogen! Tal: GEFELICITEERD met Floris en Isabel! Toch nog een keizersnee, ging/gaat het? Essie: ik duim voor je dat ze nog even blijven zitten! Sascha: Joepie, eerste stapjes voor Marlena! Wat goed! Dat lijkt me zo bijzonder ! En is de rust weer een beetje weder gekeerd? Hier doen de kleintjes het prima! Maandag weer naar het CB, ben zo benieuwd hoe zwaar en hoe lang ze nu zijn! Op de een of andere manier hebben ze telkens op donderdag een slechte dag, maf is dat. Maar: op vrijdag zijn ze dan weer helemaal uitgeteld, dat scheelt weer ! Had zelf een drukke week, redelijk veel bezoek, 1x naar de huisarts, 2x naar het ziekenhuis... Pff... Had een bobbeltje in mijn borst, maar dat bleek gelukkig niets. Verder ook de nacontrole bij de gynaecoloog gehad, alles prima! Vloeien is nog steeds niet helemaal over, maar omdat dat nu toch wel echt minder werd, hoefde ik me er geen zorgen over te maken. Heb nog wel een (inwendige) echo gehad, gyn heeft gekeken of alles weer op zijn plek zat. Vond er niets aan! Helemaal geen lieve kindjes in mijn buik... Helemaal saaie boel, daar! De gyn was in ieder geval wel tevreden, en dat is natuurlijk goed ! Verder met mijn teamleider overlegd, ik kan aansluitend op mijn verlof nog zo'n 3 weken vakantie opnemen ! Dat vind ik wel lekker, dan moet ik half november weer aan de slag. Kindjes gaan per 1 november naar de opvang, kan ik vast een beetje wennen . Tot zover weer even, fijn weekend allemaal!
Licrys: jeetje dat was schrikken dus! Gelukkig dat het loos alarm was! Alsnog een dikke knuffel! Klavertje/essie: hoe is het daar? xxx
Janina en Tal: gefeliciteerd! Wat fijn dat ze er zijn! Ik denk dat het niet lang meer gaat duren bij mij. Het rommelt de laatste dagen en ik trek het echt nog heel slecht. Maar ik ben ook doodsbang voor de bevalling..