@ Lyrics, Oei idd dat is best schrikken lijkt me! Gelukkig dat het niks was! @ Essie/Klavertje, Hoe is het daar? Alles nog rustig hoop ik! En dat het nog even zo blijft! @ Daisy, Dankje krijg er rode wangen van zeg! Hoe is het met jou en de meiden (en papa?). En de nachten hoe gaan die nu? Liefs, Hanneke!
Maaike: oe spannend joh. Ik kan alleen maar zeggen: wees niet bang voor de bevalling, laat het gebeuren, laat het over je heen komen. Tijdens de zwaarste weeen probeerde ik steeds beelden voor me te halen van twee kindjes in de box, twee kindjes in mijn armen enz. Dit heeft mij er onwijs goed doorheen gesleept. Probeer je niet te verzetten tegen de weeen. Ik weet het, makkelijk gezegd vanaf mijn kant.... Maar je kunt het! Dikke knuffel.
Chantal en de kids liggen nog in het ziekenhuis. Floris is wel al bij Chantal, maar Isabel heeft nog wat extra aandacht nodig. Waarschijnlijk mag ze vandaag ook naar chantal toe. Ik hou jullie op de hoogte. gr, Jeroen
Hoi meiden, @Licrys,nou wat een schrik zeg,gelukkig is er niks aan de hand joh,pff! Fijn dat het inwendig allemaal goed eruit ziet! Hoe is het met je schatjes? @Sascha,wowie,en zijn er meerdere stapjes bijgekomen? Leuk joh! @Essie,meid ben zo benieuwd hoe het met je gaat,hopelijk zijn je kindjes nog lekker bij mama in de buik.... We blijven zeker nog duimen Klavertje! @Maaike,heh meis dat is niet leuk dat je zo bang bent,idd wat Noor ook al zegt,laat het over je heen komen,denk idd aan je kindjes die je dan te zien krijgt. Makkelijk gezegd idd,rustig aan meissie! @Bolbuikje,hier gaat het wel goed,de ene keer slapen ze door tot 06.30u/07.00u en de andere keer tot 05.00u,ze weten nog niet dat ze iedere dag tot 07.00u moeten slapen Hoe gaat het met jou? Wanneer was je er ff tussenuit?Sorry ik weet het niet meer @Noor,hoe is het daaro? Mag morgen bellen voor deuitslag van mn kweek,ben benieuwd... Nu ben ik wel ongesteld en hoe Weet niet of dit normaal is,al 3 dagen echt heel erg? Verder hebben we een weekend weg geboekt,de 24e gaan we naar Center Parcs met zn viertjes,heb er echt superveel zin in... Fijne (zeer natte)dag! xxx
@Dais: ooh lekker vooruitzicht zeg! Hoop dat de uitslag goed is! En dat je wat minder heftig bloedverlies krijgt... Met mij gaat het goed, ben aan het werk momenteel.
@Hey Noor,ben je nu aan het werk? Wat doe jij eigenlijk precies,misschien heb je het wel al ns vertekd maar mn geheugen is een vergiet,hihi.... Blij om te horen dat het goed gaat met jullie!
@mj,ik las dat jullie vandaag de 1ste verjaardag vieren van jullie kids,ik wens jullie een hele fijne dag vandaag! Erg speciaal! Liefs Dais en xjes van Fenne en Linne... xxx
Ja het is niet te geloven maar ik verveel me,Lars slaapt nog en de meiden ook nog Heb al gestofzuigd,gedweild,wasje aan gezet,kleertjkes klaargelegd maar niemand wordt wakker! Hhahaahhaahha.....
@ Jeroen en Tal, Fijn dat de kleine man al lekker bij mama mag liggen, nu jullie kleine meisje ook nog en dan lekker met zn allen naar huis! @ Maaike, Sorry had je bericht gister gemist, ik denk dat we tegelijk aan het typen waren, of ik moet een bril . Maar spannend hoor, tja die angst voor de bevalling, ik ben het eens met wat Noor zegt. Kom op meid, je kan het......Echt waar! @ Daisy, Zijn ze ondertussen al wakker geworden ? Maar wat heerlijk zeg, heeerlijk even ertussenuit samen. Heel veel plezier vast! Bloed verlies, geen idee, hier na de bevalling niet ongesteld geweest, ik hoop voor je dat het snel minder word. Heerlijk dat ze zo lekker slapen zeg! Dat is fijn voor jullie nachtrust . Ik ben vanaf morgen 'even' weg , dus ja straks tas pakken, en vandaag en gister al veel tranen gehad . Dus ja, ik weet niet of ik hier vandaag nog kom, maar anders, tot volgende week meiden! Liefs, Hanneke!
Tal?Jeroen: lief dat je ons op de hoogte houdt! Hopelijk mag Isabel ook gauw bij mama op de kamer! xx
@Bolbuikje,Meis,we zullen je missen! Zet um op he! Tot volgende week! Dikke knuffel... @Jeroen,sorry je berichtje zie ik nu pas,wat fijn zeg dat Floris al bij mama is nu Isabel nog,hopelijk vandaag! Doe je vrouwtje lieve groeten en hopelijk mogen jullie snel naar huis! Knuff voor jullie.. Hier is alles wakker en aangekleed,nu ik nog,hahah.. 'Doeiiii
Update Essie: Geen weeen meer gehad en ook geen buikpijn meer. Ze doet nu mee aan een nieuw onderzoek waarbij de weeenremmers blijft krijgen Of een placebo. Dat weet ze niet van tevoren natuurlijk. Alles is rustig in haar buik. Ook de twins gedragen zich nu netjes rustig. Ester zag er een stuk beter uit als vorige week toen zei ik al tegen haar dat ze dit niet lang zou volhouden, dus eigenlijk maar goed dat ze nu in bed moet blijven liggen zodat ze ook aan haar rust komt. Zodra er weer nieuws is kom ik het natuurlijk vertellen!
Dat zijn goede berichten, Klavertje! Super! Hopelijk blijven de kleintjes nog lekker een paar weekjes bij mama in de bolle buik! xxx