Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    ik zou 68 doen....mijn kleintjes hebben van de herfst verleden jaar tot de zomer dit jaar met 68 gedaan!

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Maaike gefeliciteerd met je 2 kleintjes!

Mila, goed man van Mauro! En Javy zo lekker aan het kletsen. Oh kan niet wachten tot de meiden dat ook gaan doen.

Noor, de fotos staan op de site. Ik zal wel eens proberen om ze hier ook te plaatsen.

Daisy, wij hebben ook veel pakjes in 2 kleuren. Anna is meestal in het roze en Sophie gaat dan in de andere kleur. Soms hebben ze hier ook wel hetzelfde aan hoor!

MCLover, oh dus jij hebt voor die verwarring gezorgd in het zwembad door je jongens ook 2 zwempakjes met ruches aan te trekken? Beterschap voor Julian en Thomas!

Vanmorgen dus bij de kinderarts geweest. Hij hoorde alleen af en toe een ruisje. Omdat het niet constant is weet hij zeker dat ze erover heen groeit. De intrekkingen waren normaal. Tja af en toe schokte ze iets maar hij maakt zich er geen zorgen over. Het is echt niets had hij gezegd.

Mijn broertje zn schoonvader is fotograaf. Morgen gaan we een fotosessie houden met Anna en Sophie en Giovanni (zoontje van mn broertje, 2 weken oud). Dat laten we dan afdrukken op een canvasdoek en dat geven we aan mn vader zn verjaardag! Ik probeer de fotos wel op cd te krijgen dan kunnen jullie ze ook zien!

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik krijg ze er alleen maar superklein op. Vanavond ga ik er ff voor zitten en zet ik de fotos erop!

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goeiendag :)

@Noor,nou da slekker zeg de weekenddiens voorlopig niet,dat doe je goed!
    Fijn dat het weer betre gaat met Chris,en wat leuk om die verschillen te zien heh :D

@MC Lover,hier ook een en al vrolijkheid,das toch echt geweldig om te zien heh! :)
    Op zich slapen ze wel goed door maar net wat je zegt soms zitten er rare nachten tussen,nu met 4 voedingen even afwachten,vannacht hoorde ik Linne al om 03.30u dat vindt mama toch iets te vroeg,hahah..
    Bij jullie slapen ze goed?
    Beterschap met je boys!

@FunnyMe,wat een goed nieuws he meis!
    Je gaat er waarschijnlijk toch met een hoop spanning naartoe,ben superblij voor jullie!
    Leuk foto's maken,ik hoop dat ze het beter doen dan hier,hahah,wij zijn 3x terug geweest,ze vonden het niet zo leuk en de laatste keer sliepen ze,is toch wat!Iig veel succes!
    Ik heb aangegeven dat we ze ieder anders willen kleden,wel idd zelfde stijl maar net andere kleuren,MAAR mn schoonmoeder heeft nogal wat gekocht,allemaal hetzelfde en gister kwam ze WEER aan met dezelfde kleertjes(heel lief hoor maar ik snap dat niet ),ze wist het wel zei ze maar vond het zo mooi dat ze het niet kon laten liggen,hoezo eigenwijs heh...

Vandaag zitten de meiden niet lekker in hun velletje,weet niet wat er is maar ze wisselen elkaar af met huilen :cry:
    Linne is nog steds verkouden,ow ik hoop zo dat het Vrijdag over is anders kunnen we niet gaan zwemmen,heb eigenlijk het idee dat het iets erger wordt.
    Heb druppels gehaald van VSM,hopelijk werkt het?

xxx

5. Hoi Daisy,

Met mij gaat het goed, dank je! Het gaat alleen wel erg zwaar worden. Ik heb nu veel last van mijn bekken en als ik teveel doe, voel ik het meteen aan mijn buik. Een stukje lopen zit er ook al bijna niet meer in omdat dat gewoonweg niet meer gaat. Maar ze zitten er nog in en dat is het aller belangrijkste!
    Wat zijn jou meiden goed gegroeid zeg! Het gaat idd allemaal erg hard.

6. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    @Mila: Thanks voor je snelle reactie, weet ik weer wat meer, wel moeilijk vinden zeg twee dezelfde winterjasjes in dezelfde maat voor een redelijke prijs (ja, ik ben wel zo'n tweelingmoeder die ze het liefst hetzelfde kleed, maar als ik er een moet verschonen ga ik die ander echt niet ook doen. En straks ga ik ze zeker niet pushen om hetzelfde aan te doen, maar voor the time being vind ik het toch wel heel leuk twee van die mannetjes)

@FunnyMe:ja, was ik inderdaad. Ik zocht eigenlijk twee stoere zwembroekjes maar bij gebrek aan beter (zie mijn schrijven aan Mila hierboven) was de enige optie twee dezelfde roze badpakjes met ruches ;) Je moet toch iets als tweelingmoeder van een identieke tweeling, ehum :D
    Ben blij dat het zo goed meeviel bij de kinderarts, een hele opluchting niet, fijn ook dat je er zo snel terecht kon!
    Ik zou ook graag foto's met ze maken maar ik voorzie een ramp dus stel het nog even uit. Al moet ik zeggen dat de pasfoto's een tijdje terug peanuts waren! (ik bedoel dus een makkie ze zagen er fantastisch uit). Ben benieuwd naar de foto's.

@Daisy: heeft toch ruim vier maanden geduurd voordat ze doorsliepen, sliepen toen een paar weken redelijk door, toen weer twee weken niet en nu slapen ze heerlijk van ca. 20.00 uur tot 08.00 uur, daar heeft deze mama lang over gedroomd voor die werkelijkheid werd (al zullen sommigen onder jullie denken, lang? dat is echt helemaal niets, en ik moet jullie gelijk geven: Ik bof enorm met twee van die lieve doorslapertjes!)
    Hoest Linne ook of is ze alleen neusverkouden? Hier had eerst Thomas het flink te pakken en nu is Julian aan de beurt, hij ziet zo zielig wit en van zijn beweeglijkheid is nu nog maar weinig te merken, zo sneu! Hoop dat Linne snel opknapt zodat je lekker kunt gaan zwemmen!

7. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    mc lover ik bedoel met jasjes dan he...die waren een vrij grote maat 68 dus daar hebben we zeg maar van herfst/winter 2007 tot einde lente mee gedaan....

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    McLover,
    Ik zou voor die 68 gaan, groter zou ik niet doen hoor, dan verzuipen ze erin en kan je je kindjes niet meer vinden in de jasjes. Misschien kan je kijken bij prenatal, v&d of c&a ofzo? Enne natuurlijk niet blindstaren op de maat ;) het ene valt veel groter dan het ander! Hier trouwens niet dezelfde kleertjes :). Ruben met een jurkje ofzo ziet er zo gek uit he? Hahaha!

FunnyMe,
    Gelukkig dat het allemaal wel mee viel bij de kinderarts! Dat is wel heel fijn hoor!

Essie,
    Idd dat is het allerbelangrijkst! Nog eventjes meid! Nu is het echt niet heeeeel lang meer! Probeer je ook nog een beetje te genieten ;)!

Daisy,
    Beterschap voor Linne, en tja een minder dagje dat kan natuurlijk, ik hoop voor je/jullie dat ze morgen weer lekker vrolijk zijn en dat jullie vrijdag toch lekker kunnen gaan zwemmen!

Liefs, Hanneke!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Sophie:

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Mooie meiden hoor! Geniet er maar lekker van!

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat een leuke foto's! Ik zal er zo ook nog eentje plaatsen van een verkleedpartij. Mijn ouders zijn op vakantie geweest in Vietnam en hebben chinese kleertjes voor ze meegenomen...

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Nou ja, kan dus niet kiezen dus maar wat meer foto's....

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    En de laatste...

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    FunnyMe: schattig! oooh echt zo lief! En zo klein weer! Heerlijk die zwempakjes!

Marian: superfoto's ook hee! Gaaf! Erg mooi die kleertjes op die mooie kindertjes! Ze lijken toch zo groot en wijs!

Deel Deze Pagina