Funnyme lekker even zwemmen. Dat je zoveel bekijks hebt is vaak wel eventjes leuk, maar op een gegeven moment heb je inderdaad na de zoveelste keer dat er gevraagd word of het jongetje en een meisje is (beide roze kleertjes en een staartje op het hoofd) er wel eventjes genoeg van. Toen wij in Centerparcs waren gingen er op een gegeven moment gewoon mensen met hun natte haren boven de box hangen, wat een verstand denk je dan. Gelukkig maar dat de kinderarts denkt dat het niks is. Ben je er zelf nu ook wel wat geruster onder? Is het gelukt met de fotosessie, wilden ze wat stilzitten? Ben erg benieuwd naar de fotos. Daisy lekker zon vakantie in het vooruitzicht. Hopelijk gaan de meiden daar heel goed hun best doen en slapen ze alle nachten lekker door. Mooie lengtes en gewichtjes hebben ze al! Mooi dat alles goed was in het ziekenhuis. Bij ons wilden ze toen alleen Marlena controleren terwijl ze allebei in stuit lagen en Allana juist degene was die ingedaald lag in stuit. Maar goed dat we dat aangegeven hebben want Allana heeft iets meer dan een half jaar een spreidbroekje gedragen. O ja en dat ze nu wat ziekjes zijn komt waarschijnlijk van hun prikjes, daar krijgen ze vaak dezelfde dag of een dag later last van. Bolbuikje, op zolder zijn hele kleine kamertjes dus dat is niet zo handig. Er zou misschien net een tweepersoonsbed kunnen staan, maar er is geen ruimte voor kleding e.d. Bovendien is onze slaapkamer nog niet zo lang geleden helemaal opgeknapt en hebben we een grote inloopkast gekregen. We zijn inmiddels al druk bezig om het kamertje boven voor Djuna op te knappen. We laten haar kledingkast dan op haar oude kamertje staan. Komende zomer gaan we nog eens kijken of we dan de financiële mogelijkheden hebben om een verbouwing te gaan doen. Dan kan Djuna op dezelfde verdieping als ons slapen. Mila goed zeg dat Mauro al aan 1 handje meeloopt. Hier komen er steeds meer losse stapjes bij. Het record voor Marlena staat nu op 10 en Allana heeft 3 gezet. Noor ik denk dat het wel scheelt als ze apart liggen dan maken ze in ieder geval elkaar niet wakker. Mooi dat Chris weer helemaal de oude is. Lekker dat je zo lang nog geen weekenddiensten hoeft te draaien. Mclover mijn dames waren inderdaad ook altijd al zo beweeglijk. Met 9 maanden stond Marlena al en met 10 maand liep ze om de tafel. Allana was iets later maar ook nog mooi op tijd. Hier trouwens ook twee lachebekjes vooral samen met hun grote zus hebben ze grote lol. Ook beginnen ze zodra ze muziek horen te zwingen in de box erg leuk om te zien. Beterschap voor de jongens. Hier ook enorme diarree bij de kleintjes maar ook bij mijn man die ligt boven ziek op bed. De winterjasjes zou ik in maat 68 kopen. Onze meiden hebben ook heeeeel lang maat 68 gedragen. O ja prachtige fotos van de meiden in hun badpakjes. Wij kleden de kleintjes trouwens meestal wel hetzelfde maar dan in een ander kleurtje. Of beiden hetzelfde truitje maar een ander broekje of andersom (zelfde broekjes, andere truitjes). Essie het zijn echt de laatste loodjes nu he? Nog even volhouden en dan kun je je kleintjes in je armen houden en er lekker van genieten. Marian mooie fotos hoor, het zijn net echte chinese kindjes zo (op het haar na dan he). Zo weer een heel verhaal. En nu nodig weer aan de studie want het moet maandag ingeleverd worden.
Hey hey, Ik kom jullie een heel fijn weekend wensen en tot Maandag! Wij hopen heerlijk te gaan zwemmen en van ons gezinnetje te gaan genieten Dikke kus!
Veel plezier Daisy! Vandaag hebben we fotos gemaakt van de meiden. Mn broertje zn schoonvader is hobbyfotograaf. En hij is best goed. Dus fotos van de meiden alleen. Shanty (dochtertje uit mn schoonzusje haar eerdere relatie) en de meiden, Shanty alleen, Shanty en Giovanni en Giovanni en de meiden.En 1 van Giovanni alleen. Was wel heel leuk. Meiden werkten niet helemaal mee maar ach. Ik krijg morgen de foto's op een cdtje. We zouden namelijk 1 van de fotos uitzoeken en die op canvas af laten drukken. Donderdag gaan mn schoonzusje, de meiden, Giovanni en ik naar de jongegezinnenbeurs, zijn er nog meer die gaan?
@Marian: wat een geweldige foto's zeg!Mooie kindjes heb je. Dikke kans dat die van ons ook rood/ rossig haar krijgen. Had mijn man vroeger ook. Echt heel leuk die chinese kleertjes. @funnyme: superschattig zeg, die meiden in hun roezels... Hier verder alles goed. Ik begin de kinderen nu echt goed te voelen. Ik heb het idee dat ze hard aan het groeien zijn de laatste weken. Krijg ook steeds meer last van hormonen. Zomaar opeens tranen over mijn wangen als ik een mooi liedje hoor ofzo. Kan er wel om lachen, want ik ben normaal nogal een nuchter type. Volgende week hebben we deel 2 van de 20 weken echo. Leuk om de kindjes weer even te zien. Blijft toch weer spannend, met dat hele twin-to-twin in je achterhoofd
hello hier ook een twin mama... 2 jongens van bijna 1 jaar... ik geniet elke dag van ze... en wat ik zo grappig vind, is dat al je met 1 kind ergens bent dat mensen je niet echt vriendelijk aankijken of soms gewoon kijken en dan weer keren, terwijl als je met beide kinderen bent kijkt een ieder je al smilend aan en krijg je dan complimenten en vragen en opmerkingen van "is het een tweeling?" of "wauw zo leuk kijk een tweeling" ik moet er altijd om lachen hoor... anyway... 2 all the twin mama....succes!
HJ: leuk joh dat je zo zo goed voelt nu! Haha die emoties herken ik wel: gaat nooit helemaal over Enneuh: hier ben ik zelf rood, maar: 3 blonde kindertjes! Missyellyann: Kom lekker meekletsen! Al druk aan het voorbereiden voor de eerste verjaardag?!?!?!
ha lieve meiden! hier weer eens een berichtje van mij..... Maaike, van harte gefeliciteerd! Ik heb wel gelezen, maar ben meer dan de helft alweer kwijt(ook iets wat, samen met de emoties, niet meer overgaat vrees ik !) Heb nogal hectische dagen achter de rug. Isabel is, sinds ze uit het zh is, strontverkouden. Op zich ging het wel, had eigenlijk maar bij vlagen een hele verstopte neus(als ik de baby-otrivin en het neuspompje pakte, ging het alweer...), maar woensdag was het wel heel erg. Ze dronk goed, maar had het duidelijk benauwd(blauwe lipjes bij het drinken en raar ademen daarna)dus ik heb toch maar de ha gebeld. Die stuurde me door naar het zh. Ze hebben een RS-sneltest gedaan en een foto van haar longetjes gemaakt en wilden haar opnemen(zodat ze aan de monitor kon liggen, kon de zuurstof in haar bloed in de gaten gehouden worden), maar er was geen monitor in Delft. Dus moest ze naar Rotterdam. Sneltest wees uit dat het niet het RS virus was en op de foto was geen longontsteking te zien. Affijn, ik was om half 3 in het ziekenhuis, om half 6 hoorde ik dat we naar R'dam moesten en om half 9 kwam de ambulance(anders kon de monitor niet vervoerd worden). Om half 12 waren we thuis...In Rotterdam hebben ze donderdag nog eens de test gedaan, wederom negatief, maar het is waarschijnlijk wel een aanverwnt virus(in de volksmond bij volwassenen ook wel een ordinaire flinke verkoudheid). Vanaf woensdagnacht heeft ze via een neusbrilletje(slangetje in de neus)zuurstof gehad, vanaf donderdag al wel minder...op zich gaat het nu redelijk, het is nu een kwestie van goed uitzieken en hopen dat het zuurstofgehalte in haar bloed hoog blijft, ook zonder hulp. Wanneer ze naar huis mag valt niet te zeggen, volgens het personeel niet voor het begin van de week. Met Floris gaat het goed, vannacht om 00.30 een fles en vanmorgen om 06.00...(en in het zh zeiden ze gisteravond dat ze Isabel van 8 naar 7 flessen willen brengen, toch een tweeling met telepathische gaven?!)en met de andere kids ook. Stop ze maar vol met vitaminen e.d. zodat er hier niemand verkouden is als Isabel thuiskomt, ben als de dood dat ze weer aangestoken gaat worden!De oudsten hadden herfstvakantie, dus het was lekker druk, qua organiseren van ziekenhuisbezoeken enzo... Tot overmaat van ramp kreeg ik gistermiddag gigantische pijn in mijn rug, rechts bij mn ribben(nieren?)en in mijn onderbuik zo'n zeurgevoel....ik vrees dat ik een blaasontsteking heb...het loopt hier dus fijn, not! Verder ademen we gewoon door(ik heb hier ergens gelezen dat dat dat makkelijk is, als je zoveel kinderen hebt!)en gaan we dit weekend maar rustig aan doen(vooral Jeroen veel laten slapen, die zit er nog meer doorheen dan ik, toch best zwaar, ook nog fulltime werken!)en duimen dat Isabel snel verder opknapt... xxx Tal
Daisy als het goed is lig jij nu lekker te genieten in het zwembad. Tot maandag! Funny me, leuk zo'n fotosessie. Staan de meiden er niet alleen op? Wij gaan heel misschien zondag naar de jongegezinnenbeurs, moet eerst mn man nog even overhalen, hihi. HJ mooi dat het zo goed gaat en dat je ze goed voelt is wel fijn natuurlijk. Missyellyann welkom hier. Heel herkenbaar wat je zegt. Heb je nog meer kinderen of alleen de tweeling? En je kunt ook al aftellen naar de eerste verjaardag. Nog speciale plannen voor het feest? Tal mooi om weer wat te horen van je, minder mooi dat het met Isabel niet zo goed gaat. Onze jongste heeft toen ze een maand oud was ook een week in het ziekenhuis gelegen (niet verkouden maar hele hoge koorts) en ik vond het echt doodeng zo'n kleintje aan die aparatuur. Hopelijk knapt ze gauw weer op en mag ze weer naar huis. En dan zelf ook nog een blaasontsteking (waarschijnlijk) vervelend zeg, kan je er ook nog wel bij hebben. (niet dus). Heel veel sterkte met alles. Hier knappen de meiden gelukkig weer wat op. Ze hadden elke dag behoorlijk wat erge diarree luiers (zo waterig dat alles vies is, bleeh). Ik heb het idee dat het weer wat vaster wordt gelukkig. Verder heeft Marlena nu ineens de gewoonte dat ze haar drinken alleen wil drinken als ze bij mama/papa op schoot zit. Ze zet het dan op een brullen als je de fles voor haar houdt of gooit hem weg. Niet drinken is ook geen optie omdat de diarree nog niet helemaal over is, dus dan neem ik haar maar weer op schoot. Ze beginnen me sowieso wat meer te claimen heb ik het idee. Enorme verlatingsangst wanneer ze op bed moeten. Lees alles bij elkaar brullen. En ook niet lang in de box willen, maar bij mama op schoot. Af en toe moet je ze dus echt maar gewoon laten huilen, ze kunnen niet altijd hun zin krijgen. Maar das wel lastig want in dat gekrijs zitten is ook niks. Marlena begint ook wat eenkennig te worden nu. Wanneer een vreemde aan haar zit en mama net niet in de buurt is, dan zet ze het ook op een brullen. Hoop dat ook dit weer een fase is die gauw voorbij gaat.
Tal; jeetje heavy meid! Hoop dat Isabel vlug weer is opgeknapt! En jij ook! Veel sterkte en beterschap, BIG HUG! Sascha: gelukkig weer aan de beterende hand daar! Ik herken sommige dingen wel die je schrijft. Hier laten ze ook meer van zich horen en soms hangen ze erg veel aan me. Andere momenten gaan ze weer lekker hun gangetje. Beginnen lekker temperamentje te ontwikkelen.. en als iets niet volgens plan gaat..... Sterkte, na ziekte is het altijd extra zwaar is mijn ervaring, hangen ze nog meer aan je...
@Maaike; GEFELICITEERD, meis, met de geboorte van Babette en Bohdi! Ben heel benieuwd hoe je de bevalling uiteindelijk in NL hebt ervaren! Hoop dat het je is meegevallen! En wat een leuke foto's, ook! Enjoy, enjoy! @Daisy, hoop dat je een geweldig weekend hebt! @FunnyMe: leuk, foto's! Laat je ze zien ? Ga overigens niet naar de Jongegezinnenbeurs (ben nu al bang dat binnenkort mijn pasjes worden afgepakt door mijn lief , hahahah) @HJ1977: ik heb een rossig lief, met een heel blanke huid. Ben zelf donkerblond, en word makkelijk bruin. Het lijkt er op dat onze kindjes een absolute mengelmoes zijn: Marte blond en een heel blanke huid, Luuk wat rossig met mijn huidje. Benieuwd wat het uiteindelijk word! Leuk dat je zo zo gaat voelen, en alvast sterkte voor deel 2 van de 20 weken echo! @Missyellyann: gezellig, klets mee ! Vaak vind ik de opmerkingen ook wel grappig. Laatst, op het kinderdagverblijf, beweerden ze dat ik een 1-eiige tweeling had ! Ze waren verder allemaal zo razend enthousiast dat er weer een tweeling was, dat ik me toch ook stiekem echt wel trots voelde . @Tal74, joh, wat heftig! Hoop dat Isabel snel opknapt en dan weer snel naar huis mag! Wel sneu, zo'n kleintje weer in het ziekenhuis . Hoop dat jij ook snel opknapt! Sterkte in ieder geval! @Sascha78, hoop voor je dat het een sprongetje is en dat het inderdaad gauw weer voorbij gaat, pff! Sterkte, gillende meiden is wel echt intensief.. Fijn dat ze al wel opknappen! Verder gaat het hier prima! De kleintjes gaan vandaag voor het eerst uit logeren... en wij gaan een avondje uit, lekker uit eten en naar de musical. Ik had (lekker scherp) niet in de gaten dat de klok een uur terug ging, dus ik heb ineens een uur over! Lekker hoor! De kindjes groeien geweldig, Luuk gaat zelfs nog harder dan Marte, 's nachts doorslapen zit er nog niet in, maar vaak zijn ze in ieder geval wel een uur of 6 onder zeil. Overdag redden ze ook eindelijk hun voeding om de 4 uur, dat is ook wel lekker. Verder een CenterParcs huisje geboekt voor volgend jaar, van die Felicitas aanbieding, heb er nu al zin in! Hopelijk kunnen ze dan ook al lopen, lijkt me geweldig! Heb enorm veel lol in Oki en Doki. Ze gaan nu echt proberen te praten, heel schattig. En buikspieroefeningen doen ze ook graag, sit-ups ! Heel erg leuk, deze nieuwe fase! Tot zover weer even, iedereen een heel fijne zondag!
Die bevalling was zo zwaar. Ik had uit het niets ineens bijna volledige ontsluiting, geen tijd meer voor een ruggeprik. Kon bijna meteen persen. Maar wel 2 uur geperst over Babette, Bodhi kwam er in 1 wee achteraan.
Ha lieverds! Dank voor de lieve woorden! Met Isabel gaat het langzaam steeds een beetje beter, vanochtend heeft ze een fles gedronken zonder dat ze aan de zuurstof hing en dat ging goed, jippie! Ze zouden kijken hoe ze verder reageert zonder extra zuurstof en als dat goed blijft gaan, zal ze na 24 of 48 uur naar huis mogen....duimen dus! Sascha, ja, zielig he, zo'n ienieminie in zo'n ziekenhuis...vind t 3 keer niks! Licrys, heeeeel veel plezier! xxx
Hoi! Weer even snel, want tja druk, druk, druk en geen internet thuis nu. Afgelopen weekend zijn we verhuisd! Er meot nog een hoop gebeuren, maar dat komt allemaal wel. As weekend ga ik met mijn zusje de babykamer eens inrichten....eindelijk! En ja, ze zitten er nog steeds in gelukkig! Al doe ik nu weer gewoon de dingen die ik normaal zou doen voor tijdens en na een verhuizing. Het gaat dus nog steeds goed. Sorry dat ik op niemand reageer, maar ik lees wel globaal mee hoor!
ff snel Wij hebben gisteren een kraamfeest bij mn schoonouders gehad. Hebben best leuke dingen gekregen. Maar ook kleertjes in 2 maten (terwijl we s-moeder hebben laten zeggen dat de meiden dezelfde maat hebben) Ook hebben we nog geld gekregen. Ik ben zo ontzettend moe. De meiden kwamen 23.00, 2.00, 5.00 en 8.00 Heb nog geprobeerd een speentje te geven en verder te slapen maar neehoor! Ze sliepen zo lekker door, maar sinds datze de entingen hebben gehad is het pet!
FunnyMe: leuk die cadeaus! Poeh vernoeiend! Hier hadden ze dat trouwens ook erg na de inentingen, was na een paar nachten over.... Hoop bij jou sneller!
De cijfers van vandaag: Tijn 10045gram (+1110) en 78cm (+2,5), hoofdomvang 47cm (+1,2) Chris 9385 gram (+1030) en 78cm (+ 3), hoofdomvang 46,5cm (+1,5) Verder allebei de prikjes gehad, moesten meer brullen om het in de houdgreep houden, gelukkig na de prik meteen over... nu maar heel hard hopen dat ze geen last ervan gaan krijgen!
hey Noor Hier vandaag ook de prikjes gehad! Toevallig zeg! Alles ging goed,Mauro ff gepiept en Javy helemaal niet! kleine helden zijn het! Mauro 9.7 kg Lengte 78.5 cm hfd 47,6 cm Javy 10,1 kg lengte 78,5 cm hfd 48 cm Verder zag alles er prima uit.. Lekker dat het bij jouw mannen ook goed was.!
Fijn dat het bij jou ook goed ging Mila! Onze mannen gaan redelijk gelijk op he?! Grappig! Verder alles goed?