hoi mima, je moet maar eens kijken onder de onderwerpen geboren... ze is gisteren bevallen van 2 prachtige dochters dr vriend heb wat neer gezet....super he?
hehe eindelijk een tweelingen onderwerp wij willen ons ook aansluiten, ik ben nu 21 weken zwanger en ik voel de twee sinds 16 weken, mijn vriend voelt ze nog niet want meestal is hij net te laat. Het zal niet lang meer duren voordat hij ook mee kan genieten van het gespartel. aanstaande woensdag hebben we de 20 weken echo we verheugen ons er erg op.
pfff spannend nog een dag en dan hebben we de uitgebreide echo ben zo benieuwd naar de geslachtjes van onze kindjes ik denk zelf een jongen en een meisje
nou ik ga ook voor je duimen, mogen wij ook weten wat het gaat worden of blijf het voor ons een verassing?
tuurlijk mogen jullie het ook weten en zal ik jullie op de hoogte houden ik ben zo benieuwd en ook maak ik me zorgen ik hoop geowon ehct dat alles in orde is want dit is toch de echo waarbij ze enige afwijkingen kunnen zien mits die er zijn natuurlijk pfff echt spannend
whaaaaaa woepie morgen de grote dag! ik ook morgen de 20 weken echo alleen wil ik wachten met de geslachtjes tot me ventje weer thuis is.. Nog ff geduld tot week 23...pfffff Succes jij morgen !
Mila: jij ook veel plezier bij de echo! ben heel benieuwd! Ook naar de plaatjes van jullie echo's! Mila: Is je man veel op zee ofzo? Liefs Noor
hey mila, spannend hoor voor je. nou ik laat mijn duimen over uren draaien, dat jullie alletwee vandaag maar 2 gezonde wondertjes mag zien.
Hey meiden, Sorry dat ik zo laat pas reageer. Het is ook zo druk Maar ik ben idd vrijdag bevallen van 2 prachtige meisjes Dat zullen jullie inmiddels wel gelezen hebben in het geboortetopic! Het is echt super, niet 1 maar 2 van die kleintjes! En dat een bevalling langer duurt met 2... uhhhh, volgens mij niet, heb er 3,5 uur over gedaan Geniet lekker van jullie zwangerschap...hoop dat het allemaal net zo voorspoedig mag gaan en blijven gaan als bij mij! Oh zag volgens mij nog een nieuwe tweelingmama to be? Gefeli
hey caithlin, gefeliciteerd meis met je schitterende meiden... wat heerlijk voor je dat je je bevalling zo heb ervaren en dat het allemaal zo vlotjes is verlopen, we duimen inderdaad maar dat het bij ons ook zo mag gaan.... meid ga heerlijk van je wondertjes genieten... @ woepie, proficiat joh met je knullen, leuk ik krijg er ook 2
he woepie, ik zie het nu pas,je hebt al 2 meiden en nu dus zwanger van 3 en 4 en dat zijn jongens hahahah leuk hoor precies zoals ik...
hey caithlin van harte gefeliciteerd zeg wat een prachtige meiden zag ik in je album ' geniet er maar lekker van mooie namen ook trouwens @chaya:ik ben er zooo blij mee dat het 2 jochies zijn en mijn vriend helemaal die werd gek van al het meidengedoe whahahahaha die zag de tampon en make up tafarelen al voor zich en stond al met een honkbal knuppel bij de deur om de jongens eraf te slaan whahahaha nu heeft ie straks 2 zoons die hem daarin kunnen steunen arme meiden whahahaha heb volgende week weer een echo omdat ze niet zeker weten of dat het een of 2 eiig is de scheiding was neit goed op de echo gezet de laatste keer nu behandelen ze de jonges als 1 eiig voor het geval dat en dus meer controle