Hoi meiden, Ik wil jullie even op de hoogte houden maar kann iet steeds achter de pc ivm niet lekker voelen en gewoon niet kunnen opbrengen...dus even snel een reactie. Nou het is dus gebeurd de baarmeoder is eruit en ow wat valt het me allemaal zwaar. Heb veel pijn en ben emotioneel zo kapot dat ik alleen maar huil en helemaal op slot zit. WErdt in het ziekenhuis ook zo gek dat alles op me af kwam..het hele jaar vloog aan me voorbij. de operatie is goed gegaan ben we l 2x heelmaal weggevallen (bloeddruk) dus dat was minder. Tja en nu het herstel wat me nu op het moment erg zwaar valt...veel pijn en gewoon niet lkker in mijn vel zitten valt me echt zo giga zwaar allemaal En ja mijn meiden zijn nog uit logeren en komen morgen terug zie er erg tegenop allemaal omdat ik ook vanuit de gemeente helemaal geen hulp verder krijg dan een uurtje voor de kids op een dag...nou meiden wees eerlijk wat is dat nou? Dus zit er ECHT ECHT ECHT helemaal doorheen. Heb nu maatschappelijk werk gekregen vanuit het ziekenhuis die mij helpt met mijn ''rouwproces'' want zo noemen ze het..... Nou meiden nu is mijn energie op, ik ga weer liggen. Probeer morgen nog even bij jullie te lezen nu kan ik niet meer.... Voor iedereen een dikke knuf en kus
Lieve Kreeftje, een hele, hele dikke knuffel voor je. Vind het een beetje moeilijk om de juiste woorden te vinden, maar ik wil je iig heel veel sterkte wensen.
Hoi Kreeftje, Ik denk dat een rouwperiode een hele goede benaming is voor waar je nu doorheen moet gaan. Je sluit een bepaald hoofdstuk van je leven af, neemt afscheid van een lichaamsdeel, maar ook van bepaalde wensen die door het verwijderen van je baarmoeder onvervuld blijven. Ik wens je heel veel sterkte. Het lijkt me ontzettend moeilijk. Probeer vooral van je mooie meiden te blijven genieten. Groetjes, Ellen
Ff kort en ego: Heb gisteren contact gehad met easywalker. Had op de beurs gezien dat er speciale adaptersets te koop waren voor duowagen. Die waren nog niet te koop toen wij de wagen kochten. Dus gemaild en blijkt dat ze pas over ongeveer 5 weken te bestellen zijn. Nu kreeg ik vandaag een mailtje van easywalker dat ze een set voor me te pakken hebben gekregen en dat ze die naar de dichtsbijzijnde babywinkel (in mijn geval prenatal) gaan sturen. Ik kan de set dan waarschijnlijk dinsdag al ophalen! Heerlijk niet meer telkens die reiswiegjes erop klikken, en dan past het weer net niet in de station dus wielen eraf en opnieuw proberen. Straks is het alleen wagen uitklappen, mc erop en rijden maar! Straks hebben we de fotoshoot! Wat voor kleertjes adviseren jullie om mee te nemen?
Wat een rust hier! Heb ook even niet veel te vertellen... en weinig tijd om te reageren! Dus houd ik het bij: een heel fijne dag, meiden!
Ja ik ook! Alleen is t voor mij minder erg als voor jou Marian! Dikke knuffel voor jou! Fotoreportage was leuk maar kort. Enne we hebben de adapters voor de mc. Heerlijk! Lekker makkelijk! Omdat GW heeft gebeld naar easywalker, we hebben toen de meiden paar dagen oud waren 4 klapbanden gehad met easywalker. Werd niets gedaan met die klacht. Op de jongegezinnenbeurs gesproken met iemand en kon kontakt opnemen met hem. We hoefden van hem de 90 euro voor de adapters niet te betalen en mochten ze in weesp ophalen. Ligt vlakbij gw zn ouders dus geen probleem! Ziet er wel heel raar uit! Vandaag misschien ff naar t bos als t weer t toelaat. En morgen heupecho van Sophie!
Ben ff kort. Kreeftje: heel erg veel sterkte en beterschap meid! Denk aan je! Funny: ben benieuwd hoe het eruit ziet met de MC's erop! Succes morgen! Allemaal een fijne zondag! Wij gaan morgen een midweekje naar de katjeskelder, dus tot daarna weer! xxx
Jammer hoor, Marian. Wat een teleurstelling hè? Ik vond het een zware tijd, dat hele zwanger worden. Al die onzekerheid en dat wachten...pfff. 'T is maar goed dat je er aan het einde iets heel moois aan overhoud! Hoe zou je er tegenover staan als je weer zwanger zou zijn van een tweeling? Ben ik wel benieuwd naar. Funny me, wat een gedoe zeg met de easywalker! 4 klapbanden, daar wordt je niet vrolijk van. Wel fijn dat je nu die adapters gratis krijgt. Wij hebben een One Tree Hill wagen, een Urban Jungle Duo (voor een prikkie van Marktplaats gekocht), maar ik hoop dat de banden het nog een poosje houden. Noor, hele fijne vakantie! Geniet ervan. Wij hebben aanstaande woensdag weer controle in het ziekenhuis. Ben benieuwd of het eigenwijze stuitliggertje al weer met het hoofdje naar beneden ligt. De zus van mijn man gaat met ons mee. Ze heeft een verstandelijke beperking en woont binnen een instelling. Ze wilde zo graag een keer mee naar een echo kijken, mede omdat ze zelf nooit kinderen zal krijgen. Ben erg benieuwd naar haar reactie. Dit weekend heel druk geweest met de kinderkamer. Allerlei gaten geboord voor planken, wiegjes in elkaar gezet, visnetten van de ikea opgehangen... 't wordt heel leuk! Groetjes allemaal!
Ja, ach ja, we gaan er een beetje vanuit dat het niet weer gebeurd, maar je weet maar nooit he? En als het zo is weten we in ieder geval al wat ons te wachten staat...
Dank je wel noor, jij een hele fijne midweek gewenst in de Katjeskelder (hihihi wat een naam. Waar is dat?)
Ff snel,Essie heel veel succes meissie! Ik wens je een spoedige bevalling toe en we horen het wel! Ben erg benieuwd! Zet um op meid! Dikke kus!
Even snel reageren, ben zelf ziek geweest en begin een beetje op te knappen: @Essie: Spannend, heel veel succes en sterkte! @Noor: heel veel plezier! @Marian: Wel weer even jammer, hoop dat het snel raak is! @Hj: zo te horen is de babykamer bijna klaar, welke van de twee ligt in stuit (of liggen ze naast elkaar?). Bij mij ging Thomas (lag bovenin) pas op het einde in stuit liggen, heel de tijd netjes met zijn hoofdje naar beneden gelegen (dacht toen ineens: he, zo lig ik nog lekkerder ) Hoop dat je schoonzus het heel leuk vindt. @FunnyMe: wanneer krijg je de foto's of heb je ze al? @Kreeftje: heel veel sterkte met de verwerking, denk aan je. Afgelopen woensdag bij het CB geweest, alles was goed hoeven pas weer begin januari terug te komen. De arts was helemaal verliefd op J&T. Ik was met de fietskar gegaan omdat manlief geen vrij kon krijgen en de auto nodig heeft om te gaan werken. Julian en Thomas zaten dan ook heel parmantig in hun blootje (met luier) hand in hand met een enorme smile in de fietskar de dokter aan te staren. Julian: 65 cm (was 43) en 7555 gram (was 2100 gram) Thomas: 64 cm (was 42) en 7545 gram (was 2190 gram) @Daisy: die van mij zijn dus ook twee echte mollige , heerlijk toch (qua gewicht zitten ze gemiddeld maar qua lengte zitten ze tussen de onderste lijn en het gemiddelde).
Poeh, uhm geheugen is echt als een zeef ! Maar ik hoop dat ik het een beetje onthouden heb ! Essie, Heel veel succes met de bevalling meid! Zet hem op! En we horen het wel als het zover is! Noor, Ik weet het, ik ben te laat, maar toch, heel veel plezier gewenst met jullie weekje weg! FunnyMe, Hoe is het op de fotoshoot geweest? Mooie plaatjes denk je? Ach met die mooie meiden van jullie moeten het wel mooie plaatjes zijn ! Deden de meiden het een beetje goed? De klapbanden zijn niet zo mooi, dat jullie nu die adapters zo hebben kunnen halen is wel echt super natuurlijk! Kreeftje, Tjonge idd lijkt met zeker niet niks hoor! Hoe gaat het ondertussen? Ik hoop dat je je alweer iets beter voelt! McLover, Mooie cijfertjes hoor! En die twee hadden het dus wel naar hun zin op het cb ! HJ, Leuk zeg, dat jullie de zus van je man mee nemen! Echt super lief vind ik dat! Jullie nog lekker druk in de weer met de babykamer, leuk hoor! Marian, He meid, jammer zeg! Hopelijk volgende maand meer geluk! Hier alles zn gangetje! Kleintjes zijn nog druk aan het oefenen om langs de tafel, de kast, de bank te lopen. Maar ze zijn het er unaniem over eens dat kruipen echt veel makkelijker is en je daarmee veel verder komt. Dus hier lekker nog aan het kruipen! Zwangerschap gaat weer redelijk gelukkig ik voel me weer wat lekkerder! Maar vooral lekker rustig aan doen. Verder ook iets minder fijn nieuws, maar ook die dingen gebeuren, zaterdag middag is de opa van Leander overleden. Maar het was waarschijnlijk gewoon zijn tijd. Zo dat was het denk ik wel weer, sorry voor degene die ik gemist heb ! Liefs, Hanneke!
Hanneke gecondoleerd met Leander zn opa! Was hij ziek? Ik hou het ff hierbij. Ben veel te lang niet geweest. Zo nu ff ego verder. Fotoreportage gehad. Was erg leuk. Hebben de proefdrukjes gehad. Maar ze moeten nog bewerkt worden. Als we uitgekozen hebben welke foto we willen voor de kerstkaarten dan vergroot hij die uit en die komt dan in de etalage. Vanmorgen met Sophie naar het ziekenhuis geweest. Eerst een echo gehad met de assistentes. Daarna arts erbij en nog eens met de echo gekeken. Maar de arts twijfelde of het wel goed was met haar heupjes. Dus nog een foto gemaakt. Morgen tussen 1630 en 1830 worden we gebeld met de uitslag. Dus duimen maar!
FunnyMe, Owja, sorry helemaal vergeten , de echo van de heupjes van Sophie! Spannend, nu maar even afwachten! Jullie meiden komen dus ook nog in de etalage ! Leuk hoor! Dankje. Opa van Leander was niet ziek, maar gewoon oud. Ging al een tijd niet goed met hem, ging gewoon erg achteruit, hij was gewoon op als het ware. Liefs Hanneke!
Hoi ik zal ook weer even wat schrijven om te laten weten dat ik er nog ben. Ik was afgelopen donderdag jarig, dus heb het vanaf toen nogal druk gehad met feestvieren, haha. Het kamertje van Djuna is inmiddels ook klaar en ze heeft er gisteren voor het eerst een nacht geslapen. Oma sliep er ook en daar heeft ze vanaf 12 uur bij in bed gelegen (matras op de grond). Ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Ze heeft haar schoentje gezet en we hebben gezegd dat Sinterklaas wel oplet of ze wel op haar kamertje blijft. zo zag hij er eerst uit: