Essie, Welkom thuis! Fijn dat de meiden het zo goed doen! Rustig aan meid en genieten! Banner, tja hier op de site kan het blijkbaar niet. Ik heb even gekeken voor je. Bij www.lilypie.com kan het wel !
Hoi bolbuikje, Ik ben zo technisch....hihihi. Heb het maar even simpel zo opgelost, zie dat Daisy dat ook heeft.
Haha, geeft niet! Zo is het ook prima! Wel vaag trouwens dat je geen tweeling meer kan kiezen bij de baby banners! Misschien eens even als tip door geven hier op de site !
Hai meiden! Nou zoals beloofd even vertellen hoe het is geweest! Leuk park, niet te grootschalig, superhuisjes met alles erop en eraan voor kids. Voor kinderen van deze leeftijd en iets groter echt perfect. Geen megagroot zwembad en dergelijke, lekker overzichtelijk en op deze leeftijd hebben ze toch nog weinig aan wildwaterbanen en dergelijke Isa heeft erg genoten van de activiteiten: koekjes bakken, slingers maken en natuurlijk de minidisco! De jongens vonden de ballenbak fantastisch! We hebben grotendeels droog weer gehad en gewoon lekker genoten!
Fijn dat jullie het jullie zin gehad hebben noor! Ik ben naar de dokter geweest ivm flauwvallen, en me bloeddruk was laag 110-65, maar dat is volgens mij normaal voor mij omdat ik altijd heel veel gesport heb(6 keer per week) dus daar kan je niet veel aan doen.Me HB was wel veeeels te laag en dus moet ik even bloedlaten prikken welk hb te laag is(kan ook vitaminetekort zijn,maar verwacht ik niet eet zoveel fruit en verse groenten) en dan krijg ik ijzertabletten,bah !
@bolbuikje: Dankjewel ! Ja het gaat redelijk goed,heb veel last van mijn bekken,en kan niet lang lopen maar verder gaat het prima.
Noor, Fijn dat jullie het zo lekker naar je zin gehad hebben! Voor herhaling vatbaar ! Esther, Rustig aan doen maar dan! Diana, Fijn dat alles in ieder geval even gecontroleerd word! Bloeddruk valt volgens mij ook wel mee, maar ik weet eigenlijk niet wat normaal is . Mijn bloeddruk was vanmorgen 80-58 ! En ijzertabletten zou misschien wel helpen dat zou fijn zijn voor je. Succes met prikken!
Diana: start sowieso vast met het nemen van FLORADIX, dit is een drankje bij ijzertekort, heeft mij indertijd gigagoed geholpen! Sterkte!
Haay lieve meiden, @Essie,welcome back! Vreemd eigenlijk,laatste keer schreef je nog zweanger en nu ineens schrijf je met 2 kindjes,leuk! Super dat het zo mee is gevallen allemaal! @Bolbuikje,dat mens spoort idd niet zeg,nog geen 50kg en dan vragen of je dikker bent geworden,pfff! Mooi laten kletsen! Ik bedoel idd de buggy van de wandelwagen,vanmorgen op het bureau zeiden ze dat ze er al in mogen,jippie,ik krijg ze nl ook bijna niet meer uit de bakken Het is zeker weten heerlijk om 2 van deze kindjes te hebben zo wil ik er wel 10 Fijn dat je er goed over kan praten meid,dat scheelt zoveel,en vooral ook blijven doen hoor! Het gaat zeker de goede kant op zo te lezen,ga zo door meid! @Noor,wat een mooie kids hebben jullie toch zeg! En klinkt erg leuk daar,zal het onthouden! @Diana,mijn bloeddruk was ook al die tijd zo laag maar dat was alleen maar goed voor in je zwangerschap! (bolbuikje,die van jou is wel errug laag niet?) Hopelijk voel je je snel weer beter! *********************************************************** Vanmorgen naar het bureau geweest en de meiden doen het hartstikke goed,ze mogen al groente,leuk! Morgen gaan we het proberen,ik begin met bloemkool,ben benieuwd! De prikjes vielen ook weer mee,wat een bikkels toch! Qua ontwikkeling waren ze vroeg want dat vele brabbelen en antwoorden en bewegen doen ze pas vanaf een maand of 5 zei ze,dus ook netjes! De gewichten ,zie hieronder Stevige dametjes maar net iets boven het gemiddelde dus ook erg netjes! Mn blaasontsteking is nog niet weg,vanmorgen kon ik medicijnen ophalen maar wat denk je hebben ze de verkeerde voorgeschreven dus ik kan straks weer terug! Met oma gaat het redelijk,vandaag naar de anesthesist geweest en dit jaar wordt ze nog geopereerd,is vervroegd! Erg spannend allemaal! Sorry voor degene die ik vergeten ben meiden,ik heb mn best gedaan! Fijne dag nog! xxx
Daisy, Idd, dat mens is gek! Vandaag was ik trouwens 50.1 kilo dus dat zal het wel geweest zijn! Whaha! Nouja maar gewoon niks van aantrekken, maarja das wat moeiljk! Mijn bloeddruk is idd al weken heel laag, maarja we doen het er maar mee, ik zou eigenlijk niet weten wat netjes is ! Poeh, 10 kinderen, whaha dat maar niet hoor, hoe lief en rustig ook ! Fijn dat jullie meiden het zo lekker doen! Heerlijk! Wat een super mooie gewichten! (ze zijn bijde al zwaarder als Ruben , we geven die van ons echt wel te eten hoor ). Mooi dat de prikjes meevielen, nu hopen dat ze er achteraf geen last van krijgen! Succes met het eerste hapje! Liefs, Hanneke!
@Bolbuikje,ik zie het nu idd,jee wat een verschil dan zeg! Heb je geen foto's van je kids zodat we ze even kunnen bewonderen? Hoef je verder niks te slikken voor je bloeddruk? Tot nu toe hebben ze nergens geen lsat van,gelukkig,ze liggen nu lekker in de box te slapen. Eten verder goed en hebben geen koorts Fijne avond all!
Aan de ervaren Easy walkers mama's,ik wil dus nu de buggy gaan gebruiken,mik ben niet zo technisch aangelegd maar ik ga het wel proberen nu,ik wil wel alvast vragen weet iemand hgoe het moet? Het is toendertijd wel uitgelegd maar ik weet het niet meer
Hey Daisy, Tja een heel verschil, maarja eigenlijk heb ik nog nooit foto's van de kleintje en van mezelf op internet gezet, ik vind dat eigenlijk een beetje eng . Laatst 1x mn buikje laten zien, en zelfs dat vond ik eigenlijk eng. Verder mag het eigenlijk ook niet van Leander ook hij vind het eng. Ik vind het overigens wel super dat jullie dit wel allemaal durven, en ik zie jullie spam berichtjes dan ook graag ! Dus voor de foto, sorry! Voor mijn bloeddruk hoef ik niets te slikken, gelukkig, nog meer erbij wil ik echt niet! Heb nu al een hele kist met medicijnen , vreselijk gewoon! Maarja..............als het moet dan moet het maar. Liefs, Hanneke! Owja kindewagen -> wandelwagen geen idee ! Geen gebruiksaanwijzing oid waar je het kan zien?
Daisy is het nog gelukt met je easywalker? Hier willen ze ook liever niet in de wagenbak. Dus liggen ze vaak in de maxi cosi die we op de wagen klikken. Maar vanaf wanneer mogen ze nou eigenlijk in het buggygedeelte? Ik dacht dat dat pas na 6 mnden mocht.
@FunnyMe,het is gelukt door Lars Ze mogen nu al in de buggy volgens het bureau,hier passen ze bijna niet meer in de bakken vandaar,ze hebben het nooit erg gevonden om daarin te liggen. Welke hebben jullie? @Bolbuikje,oh ja dat is ook ieder voor zich hoor,ik was alleen nieuwsgierig naar jullie kindjes No sorry! Ik ga even lunchen en daarna wandelen,ik ben erg benieuwd want nu kunnen ze alles zien,dat vinden ze vast niet erg Fijne dag!
Haha Essie! Ja, druk is het zeker! Doe maar rustig aan meid, vind eerst je ritme en kom dan lekker verslag doen over je eerste weken als tweelingmama! Ik hoop dat het goed met jullie gaat! Hier ook weer druk, vooral in de nachten. Martijn is al een hele week weer van slag 's avonds en 's nachts. Dus veel gehuil aanhoren en zelf slecht slapen. Vanmiddag wel nog even een uurtje kunnen liggen gelukkig, dat deed me wel even goed! Nou, ik ga me bezighouden met uitzoeken wat we vanavond weer op tafel zetten, sorry dat ik niet op oedereen reageer, maar heb niet echt terug gelezen. Tot gauw weer....