Tweeling

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Mima, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    Hai Bolbuikje. leuk om te lezen hoe jouw kids het doen...
    Dan even over die van mij.

eten ze al zelf met een vork?
    Nee. vork word mee getimmerd, akeesh kan als ik prik het wel keurig in haar mond doen. moet eerlijk zeggen dat ik ook niet erg goed oefen er mee. met de handen gaat het prima.
    Hier eet akeesh geregeld met haar handen, gaat goed. en het is een dametje dus meestal gaat het redelijk netjes. Emani is een kledder dus die voer ik. als ik haar zelf laat eten wil ze alles tegelijk in haar handen en mond en zo snel mogelijk..
    heb haar van de week zelf spagetti laten eten. moest toch nog dweilen en ze moesten in bad. geeft erg leuke foto's ;)

lopen ze al?
    Aan de tafel, hand, bank etc. akeesh kan al een tijdje losstaan en heeft op de creche en bij papa 3 a 4 stapjes gezet een paar keer. maar bij mij nog niet. flauw he..? ze durft nog niet echt.
    emani oefend nu met losstaan.. eigenlijk is akeesh overal sneller mee.

hoe is hun woorden schat
    erg matig. er komt erg veel geluid uit, maar verstaanbaar? tata is papa... mama, als ze aan tafel zitten voor warm eten en het duurd iets te lang gaan ze op de tafel slaan en roepen ze eeuen (klinkt als eten).. heb ik ze zelf geleerd.. niet echt verantwoord opvoeden ;) maar wel grappig.. en zelf vinden ze het erg leuk..
    en de poes aaien is aaeen..

en hoe zwaar/lang zijn ze ongeveer?
    laatste meting van 13 jan. waren ze ongeveer 8.5 en 9.5 en 74 cm en 75 cm.. morgen weer een nieuwe meting bij da KA.

en wanneer ga jij beginnen met leren op een potje?
    denk idd nog even niet. 1x geprobeerd bij emani.. ging met mijn mond scheetjes laten en ze liet een klein poepje.

zo te lezen doen mijn kids het nog best aardig..

bolbuikje, wat ben jij al ver in je zwangerschap.. spannend. het kriebeld bij mij ook wle weer hoor.. maar ik wacht toch nog echt even..

HJ. nog even volhouden meid. voor je het weet is de kleine thuis.

funny me, beterschap met de kinderen, vervelend zeg long en oor onsteking. wat zielig...

2. Olove

Olove Actief lid

Oct 23, 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Hey Meiden,

Wil even mijn vreugde met jullie delen..Gisteren weer voor controle geweest en alles ziet er goed uit! De hartjes hebben we nu voor het eerst horen kloppen!
    Ik heb de placenta's voor liggen dus ik zal ze wel wat later voelen.
    Ik probeer even de echo foto's in mn album te plaatsen.
    Vind het overigens wel een beetje jammer dat er bijna niemand aanwezig is die nu zwanger is van een tweeling..

Liefs!

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Olove: fijn nieuws zeg!
    Ja kan me voorstellen dat dat jammer is, t is toch fijn om in hetzelfde schuitje te zitten he?
    Maar barst vooral los hoor, ook de reeds bevallen mama's kunnen zich alles nog heeeeel goed herinneren!
    Hoe voel je je verder?
    xxxx

4. Olove

Olove Actief lid

Oct 23, 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Ik voel me verder perfect! Echte kwaaltjes heb ik niet gehad..en merk nu ook dat ik minder moe ben.
    Tot nu toe gaat het heel erg voorspoedig allemaal.

Liefs

5. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    @olove: wat een bijzonder gevoel is dat het als je de hartjes hoort kloppen? Echt ontroerend. Oja, ik ben ook zwanger op het moment van een tweeling..
    @bolbuikje: Ja jij schiet idd al aardig op!
    @funnyme: Sterkte met je zieke kindjes. Dat kan je soms zo aan het hart gaan, als je ziet dat een zo klein kindje pijn heeft.. Ik hoop dat ze snel weer beter zijn.

De echo maandag was helemaal toppie! Zo leuke dames op het zkh! Eerst probeerde ze ze allebei samen op foto te krijgen, maar dat lukte niet (ze zijn nu al net zo eigenwijs als hun grote broer). Toen per kindje individueel gekeken en alles is goed! Hersentjes goed ontwikkeld, maagje goed (en met inhoud), zelfs al een blaasje aanwezig! Wat mooi dat je met deze technieken nu al zo duidelijk kunt zien hoe je kindjes eruit zien. Zelfs een klein handje hebben ze op de foto gezet, je kunt de vingertjes tellen! Hartslag was ook goed, de ene heeft een hogere hartslag dan de andere. De ene is ook iets groter dan de ander (paar dagen verschil..). Ik moet vrijdag naar de gyn, dus zal ik vragen of dat nog iets te betekenen heeft.

Op het werk reageerden ze allemaal heel leuk! Ik had het mijn baas al verteld (hij is ook mijn zwager, de broer dus van mijn man) en hij vind het helemaal fantastisch! De rest ook helemaal verbaasd, een tweeling. Ik dus laconiek: Ja dat kan ook nog.

Heb me vandaag vast ingeschreven voor het KDV, want ze hebben een wachtlijst van 9 maanden.. Er staan 100 ! kindjes op de wachtlijst!

Hoe doen jullie werkende tweelingmoeders dat met opvang, hoe hebben jullie e.e.a. geregeld?

Tot gauw!

xxx JOanne.

6. Sweepy

Sweepy Bekend lid

Oct 15, 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik zal me hier ook even voorstellen. Ik heb al wel eens mee gelezen maar dacht dat het vooral voor al bevallen mama's was. Maar ik zie nu een aantal aanstaande tweeling mama's die ongeveer even ver zijn als ik.

Ik ben in verwachting van een twee eiige tweeling. het zit totaal niet in de familie dus was niet verwacht. Niemand geloofde mij dus ook toen ik meteen zei dat het er 2 waren toen ik wist dat ik zwanger was. Maar ik heb dus wel gelijk gekregen.
    En uiteraard zijn we er heel erg blij mee maar moesten toch heel erg aan het idee wennen dat ik 2 kindjes in mijn buik heb.

7. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik kom jullie even melden hoe het met ons gaat. De kids hebben de waterpokken en Lotte is er ook nog eens ziek bij. Diaree, overgeven, echt héél zielig! Vandaag ging het wel redelijk, ik hoop dat ze de nacht goed doorkomt. Afgelopen nacht heb ik maar drieeneenhalf uur kunnen slapen doordat Lotte twee keer verschoond moest worden (incl. haar bed). En vervolgens Martijn dus ook klaarwakker en niet willen slapen, dus was even heftig! Vanmorgen de hulp van mijn schoonmoeder gekregen zodat ik nog even kon slapen, dat was heerlijk.

Verder gaat het hier ok, het huis schiet al mooi op, nog een week of twee en dan kunnen we waarschijnlijk wel over.

Ik ga nu mijn bedje maar eens opzoeken, een keer optijd naar bed zal me goed doen!

8. Olove

Olove Actief lid

Oct 23, 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @sweepy!

Gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Bij ons zit het heel erg ver in de familie..familie aan de andere kant van de wereld notabene ( N-Zeeland ) ;)

Ik moest ook erg wennen..mijn vriend volgens mij niet eens. Wij stopten met de pil en binnen een maand was ik zwanger..dus dat was al even schrikken want dat had ik nooit verwacht..en een maand later hoorde we dat het er 2 zijn.

Nu ben ik echt aan het genieten..en merk ik dat het steeds leuker wordt.
    Afgelopen maandag weer naar het ziekenhuis geweest en daar hebben we voor het eerst de hartjes horen kloppen en alles ziet er goed uit.
    ( Ik probeer nog steeds met man en macht mijn foto's erin te krijgen..)

Hoe voel jij je..last van kwaaltjes?
    Ik mag absoluut niet klagen..eigenlijk nergens last van..kleine dingetjes maar niet noemenswaardig.

Geniet lekker!

Liefs

9. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    @Sweepy: gefeliciteerd en welkom!
    @Olove: fijn dat je je verder goed voelt!
    @Joany: fijn dat de echo zo mooi was!

@werken/opvang: ik werk als senior verpleegkundige in een ziekenhuis. Dit houdt sowieso in dat ik al alleen dagdiensten doe. Ik heb nu gelukkig twee vaste dagen kunnen krijgen (di + vrij) en werk daarnaast 1 weekend per maand.
    De kids gaan die twee dagen naar het KDV (straks Isa naar de BSO en de jongens naar het KDV) en in het weekend dat ik werk is papa natuurlijk thuis ;) Heb nu nog 8 uur per week Ouderschapsverlof, dat loopt nog t/m halverwege 2010!

10. Joaney

Joaney Actief lid

Aug 15, 2006
    455
    0
    0
    @Sweepy: Wat leuk, jij ook al in verwachting van een tweeling! Gefeliciteerd! Wij lopen echt bijna gelijk op meis. Hoe voel je je verder? Ben je erg misselijk (geweest)? Heel veel geluk met je zwangerschap!

@Noor: Dankje voor je reactie! Dat lijkt me een goeie regeling, hoe jij het doet met je werk. Gelukkig heb ik ook vaste dagen waar ik op werk, di en do.. Ouderschapsverlof had ik nog niet eens aan gedacht, maar dat ik idd ook een optie. Zal ik me eens in verdiepen.

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Marian: beterschap daar!

12. marianm

marianm Lid

Jan 29, 2009
    22
    0
    0
    hallo,

Ik zie hier een topic over tweelingen. Weet iemand hoe het zit met de kans op een tweeling?
    ik ben zelf van een 2-eiige tweeling, mijn vader ook, en zijn opa ook! verder zit het bij mijn moeder ook in de familie.

dus nu vraag ik mij af of de kans groot zou zijn dat ik ook een tweeling krijg?

marian

13. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    FunnyMe, hoe gaat het met de meiden?

Marian, gaat het alweer wat beter met Lotte?

Sweepy, gefeliciteerd met deze bijzondere zwangerschap(en Joaney en olove ook natuurlijk nog, als ik dat nog niet gezegd had!)

HJ, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met de mannekes...

xxx

14. sascha78

sascha78 Actief lid

Mar 3, 2007
    256
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    hoi, even laten weten dat ik er ook nog steeds ben. Kom alleen niet aan reageren toe, druk druk druk. De kleintjes zitten nu in een fase van alleen maar bij mama op schoot willen zitten en brullen in de box, pfff. Je kan dus echt niks en alles moet gebeuren op het moment dat ze op bed liggen. Het is sowieso al een stuk hectischer nu de oudste elke dag naar school moet alles draait om schooltijden, ze moet ineens naar verjaardagsfeestjes en dan zit ze nog op streetdance. Ik moet zeggen dat ik alweer uitkijk naar de voorjaarsvakantie (voor ons nog 2 weekjes). Even rust, geen verplichtingen, heerlijk. Sorry hoor moest even mn hart luchten.

Hoe is het verder met iedereen hier? Ik las dat er weer twee nieuwe zwangeren bij zijn gekomen? Welkom hier!

MarianM ik heb even wat voor je opgezocht:
    Als vrouw is de kans op het krijgen van een twee-eiige tweeling groter als je een moeder, zus of tante (aan moeders of vaders kant) hebt die een twee-eiige tweeling gekregen heeft. Als man kun je het beste een vrouw zoeken die aan deze beschrijving voldoet, aangezien het erop lijkt dat de man geen invloed heeft op de kans op een tweeling -hoewel hij wel de aanleg kan doorgeven aan zijn dochters. Een andere belangrijke factor is de leeftijd van de moeder. Een vrouw die op haar 37e zwanger wordt heeft vier keer meer kans op een twee-eiige tweeling dan toen ze 18 was; de kans om zwanger te raken is wel kleiner, aangezien bij veel vrouwen de eierstokken op die leeftijd al achteruitgang vertonen. Interessant is dat noch de leeftijd van de moeder noch de afkomst invloed lijkt te hebben op het krijgen van een eeneiige tweeling; er is sprake van een vrijwel universele constante van ongeveer vier op de 1000 geboortes. Tenslotte dient gezegd te worden dat het bovenstaande alleen van toepassing is op spontane, natuurlijke zwangerschappen.

Hoop dat dit je vraag een beetje beantwoordt?

Marian beterschap voor de kleintjes en succes alvast met de verhuizing!

Funnyme jij ook beterschap voor de kleintjes!

HJ hopen heb je je gezinnetje gauw helemaal compleet thuis dan kun je echt gaan genieten!

Dan nog even de vragenlijst beantwoorden:
    eten ze al zelf met een vork?
    Het lukt ze nog niet goed om iets op de vork te prikken maar ze stoppen hun broodjes wel zelf met de vork in hun mond (ik prik het er voor ze op)

lopen ze al?
    Ja ze lopen al een tijdje ze waren ongeveer 1 jaar en 2 maanden toen ze los liepen.

hoe is hun woorden schat?
    Marlena kan in ieder geval koek zeggen en dat woordje wordt heel vaak gebruikt met hevig ja geknik van Allana omdat zij ook wel een koekje lust. Verder zegt Marlena mem, mama, heitie, papa, pake, beppe, baby, pop, koka (Koda de hond) happies (hapjes) ham (als ze een hap neemt), poe (poes), dit en dat. Allana zegt heitie, papa, mama, mem, pake, beppe, oma, baby, pop, aap, poesss, koka (Koda de hond) happies, ham, die en dat. Misschien zijn er nog wel meer woordjes, maar ik er zo niet meer bedenken in ieder geval. Ze zeggen trouwens geen dingen op commando maar alleen als zij er zin in hebben. Ook knikken ze heel vaak als ze iets willen en schudden ze hun hoofd wanneer ze iets niet willen.

en hoe zwaar/lang zijn ze ongeveer?
    pff ik zou het eigenlijk niet weten, laatste meting was in oktober. Ze waren toen 1 jaar en 2 maanden en wogen allebei rond de 8 kilo en qua lengte zaten ze allebei op 76,2 cm.

en wanneer ga jij beginnen met leren op een potje?
    Misschien deze zomer een beetje dan zijn ze bijna 2. Maar dan meer spelenderwijs wat op het potje. Vanaf 2,5 jaar kunnen ze er pas controle over hebben (uitzonderingen niet mee gerekend), dus dan pas serieus aan de slag. Je kunt het toch niet forceren.

Zo das alweer een heel verhaal zeg. Dat krijg je natuurlijk als bijna nooit meer iets schrijft. Ik ga ook niet meer zeggen dat het vanaf nu weer ga proberen bij te houden want ik weet niet of ik het ook waar kan maken. Mijn best doe ik in ieder geval wel.

15. HJ1977

HJ1977 Actief lid

Jun 6, 2007
    447
    1
    0
    Sweepy en Joaney gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Tweelingen zijn zo leuk!

Andere dames, ik lees dat het goed gaat met jullie. Fijn om te horen!

Hanneke, alles verder goed met je zwangerschap?

@werken/opvang: ik werk als coördinerend begeleider op een begeleid wonen-project voor mensen met een verstandelijke beperking.
    Ik werk 5 uur per week mijn co-uren overdag, maar draai ook slaapdiensten.
    Als ik weer ga werken is mijn man 1 dag in de week thuis. Hij heeft heel veel ADV dagen en gaat elke week een halve dag thuis werken waardoor hij een dag in de week thuis kan zijn. Op die dag ga ik mijn co-uren werken. Daarnaast probeer ik een vaste slaapdienst in de week te nemen en de rest van mijn uren (ook zo'n 8 uur) voorlopig op te nemen als ouderschapsverlof.
    Onze kinderen gaan niet naar een KDV. Opa en oma gaan oppassen en als zij niet kunnen, kunnen we een beroep doen op de gastouder van mijn vriendin. Zij heeft ervaring in het oppassen op tweelingen en is gewoon een heel lief mens. Gelukkig hebben we maar weinig oppas nodig. Ik begin om 15.00 uur 's middags en Berry is om 18.00 thuis. De volgende dag draai ik ook mijn co-uren, dus is Berry vrij.
    We hopen dat het zo een beetje gaat werken de eerste tijd na mijn verlof, maar zo ver is het gelukkig nog lang niet.

Met Lex en Midas gaat het steeds beter.
    Midas groeit hard. Hij weegt nu 1400 gram, is dus in 4 dagen toch 200 gram aangekomen. Hij ligt nog wel in de couveuse, maar doet het erg goed. Hij ligt niet meer aan de monitor en heeft gisteren bij Berry op schoot voor het eerst zijn complete voeding uit een flesje gedronken! Echt zo leuk om te zien. Bij hem is het puur een kwestie van groeien op dit moment en het flesje-drinken verder uitbouwen.
    Lex gaat super! Hij heeft het drinken ook opeens ontdekt en is onafscheidelijk geworden van zijn speen als hij sondevoeding krijgt. Hij drinkt nu ongeveer de helft van zijn voedingen uit de fles. Hij weegt nu 2240 gram.

Er wordt al gepraat over of we er eens over na willen denken wat we er van vinden als Lex eerder naar huis zou komen als Midas. Kindjes kunnen namelijk ook naar huis als ze nog gedeeltelijk sondevoeding hebben. Dan komt er een verpleegkundige bij je thuis om je te helpen bij de sonde en om je kind verder te leren drinken.
    Voor ons zou het super zijn als Lex eerder thuis zou komen, maar onze voorwaarde is dat hij dan wel alle voedingen zelf moet drinken. Of we zouden de verpleegkundige begeleiding voor Lex kunnen krijgen vanuit de afdeling waar Midas ligt, zodat we dit kunnen combineren met ziekenhuisbezoek aan Midas. Vanmiddag hebben we een gesprek met de kinderarts. We zijn heel benieuwd wat hij gaat zeggen.

16. Sweepy

Sweepy Bekend lid

Oct 15, 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Marian: Beterschap met Lotte.

Olove: Dat is inderdaad een verassing zo snel raak en dan 2.
    Bij ons was het raak in ronde 2. Ik zei vanaf ik wist dat ik zwanger was dat het er 2 zijn en niemand geloofde me. We hebben op eigen initiatief een echo laten maken en mijn vermoeden werd bevestigd. Ik was ook totaal niet verbaasd. Daarna wel onder de indruk. Want anders mocht ik nu pas bij de verloskundige komen. Daar ben ik nu helemaal niet geweest, meteen naar gyn.

Klachten: helaas veel aanwezig, ik heb veel last van misselijkheid en braken. En ook veel buikpijn in het begin en moe de afgelopen weken. Deze week voel ik me duidelijk beter, op het dagelijkse spugen na voel ik me nu prima en gelukkig zwanger.

Joaney: leuk dat we inderdaad vrijwel gelijk lopen. Hoe voel jij je?

Sascha: Leuk om te lezen, het is nog verre toekoms voor mij, maar toch leuk om alvast te lezen.

HJ1977: Fijn dat het nu met beide mannetjes goed gaat. Succes met je gesprek vanmiddag.

Ik vind dit topic erg prettig en vind het leuk ervaringen te lezen van tweelingmoeders en aanstaande tweelingmoeders.

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Olove,
    Fijn dat aller er goed uitzag op de echo! En de hartjes horen kloppen, dat is echt super! Hoop voor je dat er nog wat meer zwangere meiden zich komen melden hier! Gelukkig heb je weinig kwaaltjes! Dat is natuurlijk super!

Joanne,
    Fijn dat de echo goed was! Jammer dat ze ze er niet samen opkregen! Das wel leuk vind ik! Maar ach, zo appart van elkaar is ook super natuurlijk! Toen ik werkte werkte ik 1 hele dag en 2 halve dagen. Kinderen gingen dan afwisselend naar mijn ouders en naar de ouders van leander. Maar ik ben na een paar weken weer moeten stoppen met werken. Nu gaan ze als Leander werkt (tijdelijk maar 2 dagen per week) op maandag naar mijn ouders en op woensdag naar de ouders van Leander (kan soms wisselen als de ouders weg moeten oid). Maar toen ik weer aan het werk ging heb ik ze na toch maar ingeschreven op een KDV en nu belde ze toevallig woensdag dat er plek is. Nooit meer aan gedacht natuurlijk! Maar oke, ik wist eigenlijk helemaal niet wat ik ermee wilde, maar we hebben besloten dat ze voortaan op woensdag naar de opvang gaan, zo leren ze toch met andere kindjes spelen. En wat rust voor mij straks met de kleine is ook wel fijn omdat Leander straks ook weer gewoon fulltime gaat werken!

Sweepy,
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Je ben helemaal welkom om hier te kletsen hoor! Tis voor iedereen! Alleen idd weinig zwangere op het moment! Das wat jammer! Maar nu tenminste weer 3! Wel fijn voor jullie natuurlijk! Misselijk en braken is niet fijn meid! Hoop dat dat snel minder word!

Marian,
    Beterschap voor de kleintjes! Fijn dat het huis al opschiet zeg! Nog eventjes en dan lekker erin! Nog net voor de verjaardag ;)!

Mj,
    Leuk jouw antwoorden te lezen! Eigenlijk gaan ze best gelijk op met die van ons toch? Fijn dat je meiden het goed doen!

Sascha,
    Daar drukke boel dus! Das wat minder, ook die tijden van school als maar in de gaten houden lijkt me echt niks! Maarja, over een tijdje moet ook ik daaraan geloven ;)! Leuk jouw antwoorden op die vragen ook te lezen! Wat een hoop woordjes al zeg!

Hj,
    Wat fijn dat het zo goed gaat met die twee mannen daar! Zou wel super zijn natuurlijk als jullie Lex al mee naar huis mogen nemen! Dat is natuurlijk wel heel fijn! Je hebt je kindjes natuurlijk het liefste thuis! Das gewoon zoals iedere moeder (en vader) het wil! Hoop op goed nieuws vanmiddag! Hier is alles goed met de zwangerschap idd! Voel me eigenlijk een stuk beter dan eerst! Maar dan nog mag ze best al komen hoor! Haha! Die buik begin ik wel een beetje zat te worden :oops: ;)!

Verder eigenlijk niks te vertellen! Haha! Kleintjes doen het super! Ruben heeft nergens problemen mee dat ie niet meer aan de borst mag. Malou doet het ook super! Niks te klagen hier! Zwangerschap gaat zoals ik hierboven al zei dus ook gelukkig goed! Hoeven niet meer naar het ziekenhuis voor ctg's. Volgende week weer controle!

Liefs, Hanneke!

18. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

Jan 15, 2009
    2,196
    0
    0
    Hallo ervaren tweelingmoeders!

Ik heb twee vraagjes aan jullie. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. misschien is de vraag hier wel al eerder gesteld, maar dit topic heeft zoveel postings dat ik ze onmogelijk allemaal kan gaan lezen :D dus hier komen mijn vraagjes...

1. Als je bij de eerste zwangerschap met 7 weken al een behoorlijke bolle buik hebt (vantevoren gewoon slank), is dit een indicatie dat het een tweeling zou kunnen zijn?

2. Als je zelf van een tweeling bent, is de kans dat groter of kleiner dat je zelf een tweeling krijgt?

Ik ben zelf namelijk van een tweeling, maar de andere helft heeft het in mijn moeders buik niet gered helaas, is heel vroeg al gestorven. Ik vraag me echter wel af of het mogelijk is dat de kans bij mij dan groter is, zeker omdat ik mijn buik nu al behoorlijk bol vind... ;)

Alvast hartelijk bedankt voor jullie reactie!

Groetjes
    mamatoB

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    *Zwaai Zwaai*

Hopelijk alles goed hier?
    Heb het even wat drukker,kom snel weer kletsen!
    Alles gaat goed hiero :thumup:

*Zwaai Zwaai*

20. marianm

marianm Lid

Jan 29, 2009
    22
    0
    0
    sascha,

bedankt voor je antwoord,
    al is het natuurlijk toch nog even afwachten en hoor ik het snel genoeg mochten het er 2 worden. ;)

groetjes marian

Share This Page