Dag allemaal, Ben even weg geweest, maar nu weer terug. Vond het ook jammer dat er zo weinig meiden hier aanwezig waren die NU zwanger zijn van een tweeling, maar ik zie dat we nu al met z'n 4-en zijn! Ik ben inmiddels 17 weken zwanger van mijn 2-eiïge tweeling (uitgerekend 8 juli 2009). Alles gaat gelukkig goed tot nu toe. Buik begint eindelijk te groeien (vanaf 16 weken)! Ben wel veel en snel moe, maar verder eigenlijk niet zo heel veel te klagen gelukkig! Het wordt met de dag werkelijker dat ik echt zwanger ben van een tweeling. En ook met de dag leuker! Ik ga proberen weer wat vaker hier te schrijven, dus tot snel! Groetjes, Margit
HJ: jee wat doen je mannetjes het goed zeg! Wat een fijne berichten! Hoe was t gesprek met de kinderarts? Margit: jee 17 weken alweer! Leuk idd dat jullie nu met zijn 4tjes zijn die ongeveer even ver zijn! Dat wordt weer spannend over een paar maanden! Daisy: thanks for the update! We zien je gauw! xx Mama2B: spannend blijft het dus nog even! Wanneer heb je je eerste echo? Sascha: poeh ja die drukte krijg ik straks ook! Hoe vindt ze het op school? Sweepy: hopelijk voel je je snel wat beter! De eerste weken zijn soms erg pittig...
Bedankt voor de lieve berichtjes. Leuk dat we nu al met 4 zwangeren zijn. En heel veel ervaringsdeskundigen.
Meiden zijn eindelijk aan de beterende hand. Ze hoesten nog steeds de longetjes uit hun lijf maar zijn vrolijk en spelen weer. Sophie is toch weer terug gegaan op 5 flessen (die is ook niet zo van het fruit en de groenten) en Anna zit nog steeds op 4. Die krijgt ongeveer 18.30 haar fles en slaapt dan tot 8 uur. Ik ben weer aan de arbeid. Leuk gezin. Ongepland zwanger, 1eiige tweeling. Dus kan ze lekker veel uit eigen ervaring vertellen. Stelt ze volgens mij ook wel op prijs. 5 uurtjes zorg (ze wilden zelf maar weinig zorg, omdat ze bij haar schoonouders wonen). En vanaf morgen krijg ik er een gezin bij. Buitenlandse vrouw. 3e kind. andere zijn 12 en 16 jaar. 3 uurs zorg. En ik weet dat ik ervoor gekozen heb maar ja dan kom ik laat thuis en kan k de Anna nog net de laatste fles geven. Sophie geef ik dan ook graag de laatste fles omdat ik dan nog even met ze heb. En hoewel ik het werk super vind, twijfel ik of dit wel iswat ik wil. Het is heel dubbel en weet ook niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.
Funnyme: fijn dat het al weer wat beter gaat. Kan me voorstellen dat beginnen met werken vooral in het begin toch wel erg zwaar is.
Hey Meiden, volgens mij voelde ik de kleintjes vanmorgen. Was gewoon aan het werk totdat ik onder mn navel een soort van geduw/geklop van binnenuit voelde..kan me voorstellen dat anderen die ervaren als geplop..ik legde mn hand erop en het stopte..vervolgens haalde ik mn hand weg en het kwam weer ff..voel ook al de hele dag een soort van prikje rond die streek. Kunnen dit ze zijn?
het is echt fantastisch..heel kort..maar ik voelde me heel speciaal en werd er emo van..dus kan haast niet missen denk ik dan.. En die prikjes..had jij dat ook?
jaaaaaaaaaa gaaf OLOVE! Heel herkenbaar! Hier waren het eerst ook plopjes, later echt duidelijk schopjes, kon soms precies voelen wat t was: handje/voetje/kontje, kon dan bijna een voetje beetpakken! Zooooooo mooi en bijzonder!
Hallo allemaal, Wat leuk dat je ze al hebt gevoeld Olove! Ik voel wel de hele tijd van alles in mijn buik, maar weet niet of het de ukkies of gewoon mijn darmen zijn... maar even afwachten... Vraagje over buiken voor de meiden die bij hun eerste zwangerschap een tweeling verwachtten: vanaf wanneer begon jullie buik echt te groeien? Ik zie van mezelf wel dat mijn buik dikker is, maar anderen zullen eerder denken dat ik gewoon dikker ben geworden. Wordt er af en toe best onzeker van: het zijn er immers twee, moet mijn buik dan niet harder groeien? Volgens de gynaecoloog gaat het gewoon niet zo snel bij je eerste zwangerschap, maar ik wil ook wel wat verhalen van jullie horen. En hoe zit het met de meiden die nu zwanger zijn en rond de 17 weken: hoe zijn jullie buikjes? Groetjes, Margit
Hey Margit.. Mijn buik begom echt ongeveer vanaf 12 weken..en nu gaat het steeds sneller ( 17 weken )..ik vind mn buik nog redelijk bescheiden..heb niet echt het idee dat ik voorop loop..maar ik draag 'm nu ook erg hoog..vanaf mn borsten ( dus bij mn maag ) steekt het al behoorlijk naar voren. zal ff kijken of ik een foto kan plaatsen..van 16 weken. Kijk maar in mn album..als het is gelukt.
Mooie buik hoor! Wij lopen echt bijna gelijk trouwens, leuk! Ben jij dan uitgerekend op 7 juli? En verwacht je een 1- of 2-eiige tweeling? Groetjes!
Ik ben uitgerekend op 13 juli, mn banner loopt niet helemaal goed Ben nu precies 17 weken en 1 dag. Ik verwacht een 2-eiige, en jij? En kan je mijn buik een beetje vergelijken met die van jou
Margit: dat zijn vast je kleintjes! En joh, geen zorgen maken over je buik hoor! Mijn eerste was er 1tje en groeide pas laat, de jongens ging veel sneller, maar nog steeds geen megabuik hoor, zoals je bij sommigen ziet... In mijn album staan denk ik nog wel wat plaatjes
Dank je Noor! Je hoort, ziet en leest zoveel, dat je jezelf wel kunt blijven vergelijken met anderen, maar daar word je alleen maar onzekerder van. We gaan er maar gewoon vanuit dat het allemaal goed gaat. Olove, ik verwacht ook een 2-eiige! En ik ben 8 juli uitgerekend. Nu 17 weken en 5 dagen.
Lex is thuis! Echt super! Hij ligt nu lekker bij me op schoot. Wel heel dubbel om Midas achter te moeten laten, maar hopelijk volgt hij snel. We hebben het nu wel superdruk met 1 kind thuis en 1 in het ziekenhuis. Groetjes!
Heerlijk HJ. Geniet ervan. Hoop dat Midas ook snel naar huis mag! Wat een vechtertjes! Hoop dat je snel heel je gezinnetje thuis hebt. Liefs MC lover