Funny me, heel veel sterkte! Da's niet niks, twee zieke kindjes. Even een heel praktisch vraagje aan jullie. Wat voor luiertas hebben jullie eigenlijk? Ik heb een Urban Jungle Duo wagen (oud model) en zag dat er speciale tweelingtassen zijn die je aan de wagen kunt hangen. Iemand van jullie ervaring met deze tassen of handige tips?
HJ, Wij hebben gewoon een zwarte a4 formaat schoudertas zegmaar. Volg je me zo? Haha! Hier zat altijd gewoon alles in. Laatste tijd gaat er wat meer mee dus is er nog een net iets kleinere bij gekomen. Zo een dus (en een die net iets kleiner is/lijkt in het fel roze) ->
FunnyMe: heel veel beterschap voor de kleintjes en succes met alles. Voor de meiden is het niet leuk, maar jullie zijn er ook flink zoet mee.
@FunnyMe, wat vervelend dat je kleintjes zo ziek zijn. Wat is rs? @Olove, gaat het met jou weer wat beter? Niet meer zo ongerust? Je vroeg of ik de babies al voel: af en toe denk ik van wel, dan voel ik wat gerommel in mijn buik en volgens mij zijn dat niet mijn darmen, maar ik weet het niet helemaal zeker. Verder is mijn buik lekker aan het groeien en ziet het er van bovenaf al heel indrukwekkend uit . Als ik ga liggen blijft er alleen niet zoveel buik over, alleen een kleine welving. Heb jij dat ook? Ben jij trouwens al veel aangekomen? Ik nog geen 3 kilo... @HJ: mensen kunnen inderdaad stomme dingen zeggen! Hoewel ik zaterdag op een feestje was en daar 1 iemand vond dat ik nog zo weinig buik had voor een tweeling en de volgende zei: "Goh, je hebt al best een dikke buik, maar dat komt natuurlijk omdat het een tweeling is ". Ach ja... ik probeer me er maar gewoon niets van aan te trekken. Hoe gaat het met jouw twee mannen verder? @de rest: hebben jullie nog goede tips voor wandelwagens voor een tweeling? Wij willen binnenkort beginnen met rondkijken en het is wel handig om dan alvast wat tips te hebben.
@Margit Ik voel me nu wel weer gerust hoor..gelukkig. Wat een geluk dat jij de babies wel al voelt..Liggen jou placenta's voor? De mijne wel..ach ik moet gewoon nog ff geduld hebben Ik had vannacht toch iets raars..ik zou zweren dat ik wakker werd omdat ik de kleintjes voelde..links bij mn navel ( voor de kijkers rechts )..en ik legde mn hand erop en ik sukkelde weer in slaap. Maar ik werd er helemaal wakker van..ben nu zo in de war dat ik denk dat ik het heb gedroomd...owwwwwww ..pffff...Nou ja..van het weekend op vakantie en dan lekker ontspannen en wie weten beginnen ze lekker te kicken. Haha..erg grappig van het weekend toen we nog lekker in bed lagen zei ik al tegen mn vriend dat het grappig aanvoelde mn buik..echt een bolletje..veel "platter" . Normaal als ik sta begint het al onder mn borsten op te zetten vanaf mn maag zeg maar. Dus ja ik heb dat ook haha En over dat aankomen..ik weet wat ik voor mn zwangerschap woog..en daarna nooit meer gewogen..is dat erg raar?..Heb geen idee dus. Stom he..ben wel benieuwd..weet dat mn boobs behoorlijk zijn gegroeid al..ietwat bij mn heupen..en natuurlijk mn buik..Durf eigenlijk gewoon niet op die weegschaal te staan..voel me nu zonder dat ik het weet veel prettiger..en dat gevoel wil ik niet kwijt..wat niet weet wat niet deert toch.. Let wel op mn eten..als ik trek heb neem ik een broodje of yoghurt, en natuurlijk ook weleens wat lekkers..maar dat deed ik voorheen ook.
De vraag over wandelwagens vind ik ook erg interessant en wilde ik ook stellen. Zijn er dames bekend met de abc design Zoom. Lijkt me een hele mooie praktische wagen.
Sweepy en Margit..wij gaan voor de Duo X Adventure ( of X Duo Adventure )..Die heb je al voor 350 euro! Heel gaaf..met zwenk wielen..maar helaas reiswiegjes moet je apart halen..in dat opzichte worden we wel benadeeld. Google maar eens en je komt ze overal tegen.
Kinderwagen: Wij hebben de easywalker sky duo. Hij is echt helemaal super! En je kunt er als enige wagen 2 maxi cosi's opzetten.
Wij hebben een urban jungle duo, bevalt ons prima! Heerlijke wagen! Anders hadden we hem ook niet gekocht, maar echt ontdekken of ie zo fijn is als we dachten deden we pas toen we hem echt in gebruik hadden! Heel wat wandelingen mee gemaakt en hoop dat er nog vele komen ! Niet helemaal ! Je hebt tegenwoordig een tweelingwagen van Zoom, daar kunnen ook twee maxi cosi's op , zie plaatje hieronder!
bolbuikje: naar die wagen zitten wij te kijken om te kopen. Het lijkt me praktischer om de kindjes niet naast elkaar te hebben omdat ik ook veel met de hond ga lopen en lijkt het me niet zo handig. Maar is deze wagen niet heel erg lang. Iemand hem in het echt gezien? We gaan hem bestellen in engeland als we het doen. Dat scheelt heel erg veel. Dan heb je een complete wagen voor minder dan in nl het onderstel.
Bolbuikje oke daar heb he gelijk in. Ik bedoelde dat het de enige wagen naast elkaar is waar 2 mc op kunnen. Medicijnen beginnen hier gelukkig aan te slaan. Heb wel met ze opgelopen van 1.45 tot 4.30.
Volgens mij kosten die wagens een godsvermogen waar jullie mee aankomen..dat kan ik mn ouders niet aandoen..die geven ze ons kado.
Ja das waar. Tweelingwagens zijn duur! Wij hebben voor de kinderwagen(+buggyinzet)+ 2 reiswiegjes + 2 voetenzakken 1055 euro betaald. (2x149 voor de reiswiegjes, die we zondag voor 200 euro voor allebei verkocht hebben) (en 2x 79 euro voor de voetenzakken)
Poehey wat een prijzen zeg! Je zal maar een achtling krijgen Ik hou het bij deze.. 329,- ex babynestjes.. http://shop.mijnwinkel.nl/data/v3217/objects/
FunnyMe, Ik dacht idd al dat je dat bedoelde, maar denk zet even een plaatje van die wagen neer ! Sweepy, Nee heb hem nog nooit in het echt gezien. En als ik heel eerlijk ben, vind ik als er twee reiswiegjes opmoeten wel dat degene die voorop ligt zegmaar wel erg raar ligt. Ik zou die reiswieg liever dezelfde kant op hebben als de andere zegmaar, dus beide met de in-kijk-kant van de kap naar de 'duwer' toe. Weet niet of dat ook kan hoor maar op dit plaatje vindi k het er niet fijn uitzien. Verder is de wagen denk ik net zolang als een andere wagen waarbij ze voor elkaar zitten. En in die wagens kunnen niet beide kindjes liggen, dus niet handig met tweeling, wel voor 2 kindjes met verschillende leeftijden. En idd die wagens zijn super duur! Wij hebben ongeveer 1300,00 euro betaald voor onze wagen met wandelwagen inzet, 2 voetenzakken en 2 reiswiegjes.
Helemaal mee eens bolbuikje! Wanneer ga je met verlof? (of heb ik daar overheen gelezen) Ik ben flink wat babykleertjes op marktplaats aan het zetten. Kan maar niet alles bewaren helaas...
Bolbuikje: Je kunt de wiegjes ook de andere kant opzetten. Ik vind dit ook niet echt een goede optie. Ik heb de wagen gevonden, alles bij elkaar (autostoeltjes, wiegjes en inzet voor als ze groter zijn) voor onder de 600 euro. Nieuw en dan brengen ze hem bij mij voor de deur. Ik wil hem alleen graag in het 'echt' zien. Ik hoop dat ze hem op de 9 maandenbeurs hebben staan.
Ik heb een urban jungle duo gekocht via marktplaats. Inclusief wiegjes, wandelwageninzetjes, voetenzakken, regenscherm en dekentjes en lakentjes voor 350 euro. Deze week heb ik hem alleen met Lex geprobeerd, maar hij rijdt echt super. Via babyjungle.nl kun je ook adapters voor maxi cosi's kopen voor de duo en allerlei andere accesoires. Vandaag trouwens ook een magnetronsterilisator gekocht voor flesjes! Wat een uitvinding zeg!