Das niet duur zeg! Ik heb van de week mn reiswiegjes kunnen verkopen voor 200 euro samen. De adapterset heb ik ook verkocht voor 50 euro. Maar die heb ik nog nodig dus die geven we over een week of 2. Ik zet ze nu even liever niet in de buggyinzet. Weet je dat je volgens het nieuwe protocol niet meer hoeft uit te koken? Je hoeft ook geen gekookt water meer te gebruiken voor de flesjes. Er is een onderzoek geweest en daaruit bleek dat kindjes te steriel behandeld werden. Daardoor gingen ze juist allergien ontwikkelen. Spulletjes mogen nu ook in de vaatwasser.
Sweepy, Ow oke, die reiswieg kan dus wel gedraaid zegmaar, dan zou ik hem persoonlijk best handig vinden, tenminste voor zoals ik hem dan zo zie. Hebben ze hem niet bij babypark/prenatal/babydump/wat-hebben-we-nog-meer-voor-grote-winkels ! Maar ik zou een wagen ook niet zomaar kopen zonder er even mee gelopen te hebben/even uitgeprobeerd te hebben/in het echt gezien te hebben. 600 euro vind ik trouwens nog best meevallen. HJ, Hoe is het met je mannetjes? Alles nog goed met ze? En lekker even een stukje gewandeld dus, fijn zeg! 300 euro das echt geen geld zeg! Wat betreft die flesjes idd ik heb ook gehoord dat dat met kunstvoeding niet meer hoeft, maar bij borstvoeding moet je wel uit blijven koken hoor ! Sorry weet even niet of je nu nog bv geeft (gedeeltelijk/volledig) gekolfd. Maar als je over bent op kv hoeft het idd niet meer perse, net wat je wil ! FunnyMe, Hoe gaat het met je meisjes ondertussen? Knappen ze alweer op? Of nog niet echt? Hoop van wel hoor!
Wbt de wagen: de Urban Junge vind ik ideaal. Je kan er overal mee op pad. Lekker door het bos banjeren of wat dan ook. Ook lekker makkelijk te besturen, kan met 1 hand bellend overal langs. Die van Zoom vind ik ook wel mooi, maar die wieltjes dat lijkt me dus niks. Ik vind het fijn dat de UJ van die opblaaswielen heeft. Dat heeft die Zoom niet en lijkt me niet fijn rijden. De UJ was wel een investering, maar ik vind 'm echt ideaal. En ik denk maar zo, volgens mij zit een tweeling wel iets langer in zo'n wagen dan dat je een eenling erin laat. 2 peuters die 'selluf-willen-lopen' dat doe je denk ik niet zo snel als je alleen bent. Volgens mij laat ik ze wel een tijd in die wagen zitten. Ik heb een duobak waar ze gezellig in liggen. Mocht een van de zwangeren de UJ halen en een duobak willen. Ik ga die van mij voor weinig wegdoen. Ik had een keer de regenhoes er niet goed omgedaan en nu zitten er kringen aan de binnenkant van het dekje over de bak. Je ziet het niet als je ermee loopt, maar ik kan 'm nu toch niet meer voor veel verkopen. Verder is ie erg fijn! Ik gebruik 'm nu zelf nog, maar tegen de tijd dat jullie uitgerekend zijn niet meer. http://img.photobucket.com/albums/v134/ ... hi5012.jpg Ik zal gauw eens een update plaatsen, maar hoor net dat zoonlief wakker is geworden voor een fles!
Hey meiden, hoe is het hiero? @Bolbuikje,begint echt op te schieten voor je zeg! Spannend! @Hj,hoe gaat het verder met jullie? Lekker aan het genieten? @FunnyMe,en hoe is het met jullie? @Noor,lang niet gezien of ik heb erover gekeken,kan ook,HOW ARE YOU? @Zwangere onder ons,hoe voelen jullie je? Wij hebben ook de Easywalker en zijn er superblij mee,ik vind m persoonlijk fijner dan de Urban,die kan je niet eens verstellen,moet je een aparte beugel voor kopen. Hij rijdt echt super super en draaien is een makkie De meiden doen het nog steeds helemaal super! Ik dne dat er tandjes aankomen omdat Fenne steeds rode wangen heeft en veel jengelt?Ik voel alleen nog niks? Ze worden echt al groot zeg,maat 74 dragen ze en heb al broekjes gekocht van 80 die ze al aan hebben gehad Zal zo ns een foto plaatsen van mn schatties! Liefs...
Wat een moppies Daisy! ( je meiden dan ) Hier gaat alles goed..mn buik begint nu met de dag te groeien..Mn mannetje is er helemaal verbaasd van. Ik heb de beebs niet ( meer ) gevoeld, begin nu ook te twijfelen of ik ze wel voelde..ach geduld..denk nog steeds dat ik het straks duidelijk voel als ik over een week heerlijk ontspannen op een bergtop zit te ontspannen tijdens onze vakantie. Oei en dan de 24ste de 20 weken echo. Hey meiden..vraag waarom hebben jullie helemaal niet naar de Duo X Adventure gekeken.. Lijkt het jullie wat trouwens..
Daisy, Idd het schiet al op hier! 34 weken alweer! Fijn dat je meiden het zo goed doen zeg! Lekker gezommen jullie dus ! Leuke foto's! Hoe gaat het met jouw zwangerschap? Alles goed? Olove, Geen idee eigenlijk waarom niet. Weet alleen dat ik de UJ al gezien had en hem super vond en die dus ook wilde hebben ! Ook niet naar die gekeken die daisy en funnyme hebben ! Ik zou het persoonlijk geen fijne wagen vinden omdat er geen reiswiegjes op kunnen, enkel die babynestjes. Maar dat is een keuze die je zelf moet maken. Ik heb de reiswiegjes veel gebruikt om ze na het wandelen lekker in te laten slapen, daar liggen ze gewoon in net zoals in het bedje. Ik vind dat met die nestjes wat minder zegmaar. Snap je? En je gaat lekker op vakantie begrijp ik? Heel veel plezier alvast meid! Maaike, Met die banden, ik snap wat je bedoeld, maar wij hebben nu ook van die inklapbare buggys zonder opblaasbare wielen, en eigenlijk lopen die ook prima. Helemaal geen last van dat er geen luchtbanden onder zitten ! Maar oke die inklapbarekarretjes is natuurlijk niet te vergelijken met een wandelwagen ! Sorry meid! Had over je vraag heen gelezen ! Maar ik heb de hele zwangerschap al verlof ! Ben na de geboorte van Malou en Ruben thuis geweest tot ze 6 maanden waren. Toen ben ik 2 ochtenden en 1 hele dag in de week gaan werken. Maar een paar weken later weer moeten door wat persoonlijke problemen zegmaar. Afgelopen maanden wel 2x een ochtendje op het werk wat dingen gedaan die ik eigenlijk altijd deed en niemand anders. Maar heb mn contract laten beëindigen in overleg met mn baas (tevens schoonpa ). Omdat ik dus niet weet wat ik straks wil als alles hier weer goed is en de kleine erbij is. Mocht ik toch weer bijv 2 dagen willen gaan werken ofzo krijg ik gewoon weer een contract ! (echte vriendjespolitiek dus ) Liefs, Hanneke!
Daisy: wat een schatjes. Vanmorgen opvang geregeld voor de aanstandje ukjes. Er was nog plek dus alles is geregeld. Voelde echt heel prettig allemaal. Man vond het ook erg prettig.
Wij vonden het niet zo'n stabiele wagen, met die 2 wielen zo tegen elkaar. Wij hadden liever een goede stabiele wagen waar we jaren mee kon doen dan een wagen die minder stevig is. Ik vond veiligheid en comfort belangrijker dan dat de easywalker stuk duurder was.
Daisy wat een moppies zeg op je foto! Hier zitten ze nog in 62. 68 is echt veel te groot. Hoe voel jij je? Vind je het zwaar om zwanger te zijn met 2 kleintjes? Bolbuikje, nu ik je verhaal lees, denk ik o ja dat had je wel eens verteld. Goed geregeld hoor!
Olove wij hebben de x-adventure twinco lime (volgens mij staat er een foto van in het album) en hij bevalt ons prima. Heel goede wagen voor relatief weinig geld. Hij stuurt lekker ligt en de kleintjes hebben ook behoorlijk lang in de nestjes gelegen, volgens mij waren ze al bijna 9 maanden oud. Daisy wat een schatjes zeg, moest wel lachen om de maten. Mijn dames zitten nu namelijk ook in maat 80 (sommige dingen zijn zelfs nog wat te groot). Voor de rest fijn om te lezen dat alles over het algemeen goed gaat met iedereen. Hier het ene trieste bericht na het andere, hoop dat het nu maar weer eens afgelopen is. Vorige maand is mijn oom overleden 68 jaar (had te horen gekregen dat hij hooguit 4 maanden te leven had maar was na 2 weken al overleden), daarna een moeder van de school waar ik werk 42 jaar hartstilstand, vervolgens krijg ik te horen dat een collega van mij ongeneeslijk ziek is (52 jaar) een tumor in de buik met uitzaaiingen naar de lever en afgelopen dinsdag de vader van een jeugdvriendin van mij overleden 58 jaar (kanker aan de tong). Pff vind het nu wel even welletjes. Volgende week vakantie en ik heb helemaal niks gepland heerlijk even rust.
@sascha78 ja die bedoel ik! Lijkt mij ook een prettige wagen..snap alleen niet zo goed wat ze bedoelen met babynestjes en reismandjes..en wat ze bedoelen met dat het niet zo prettig zou zijn 2 wielen naast elkaar. Hoe duur waren de nestjes..en die kan je er zo opklikken ofzo..kan me er zo weinig bij voorstellen nog..?
Ik lees net mn stukje en het komt nogal snobachtig over, maar zo bedoel ik het helemaal niet hoor! Het was gewoon niet de wagen voor ons! Sasha, hoop dat het nu afgelopen is met die ellende voor jullie.Sterkte!
@funnyme..zo had ik het niet eens gelezen hoor Ik ga iig de wagen op tijd laten bestellen zodat ik het even kan testen thuis hoe het loopt..neem aan dat ik het anders gewoon retour kan sturen..maar miss hebben ze de wagen ergens in de winkel. Sascha weet jij dat? En..ik zou graag willen weten hoe jullie dat hebben gedaan met een box..je hebt speciale tweelingboxen..is dat wat?
ah super Sascha! Dank je wel! En wat een mooi weer op de foto..kan niet wachten tot het voorjaar er weer is!
Hai meiden! Zo er is hier heel wat afgeklept de afgelopen twee dagen! Hier maandag met alledrie naar het CB geweest, was best even doorwerken zo in mijn eentje. De jongens doen alles wat ze volgens het lijstje zouden moeten kunnen en waren goed gegroeid (zie onderschrift) Isa ook alles prima, die was voor het laatst. Ogentest prima, alle opdrachtjes keurig uitgevoerd en geen kik gegeven tijdens de prik. Alleen, had dit niet verwacht omdat het de 5de DKTP-prik in haar leventje was, heeft ze wel een reactie gekregen op de vaccinatie. Pijnlijke arm en koorts, ze lag 's nachts helemaal te ijlen en was heel verdrietig. Kort nachtje voor mama dus, maar de volgende morgen was ze, op een nog zere arm na weer helemaal oké. Verder de laatste tijd erg druk, ook met werk en dingen buiten werktijd die wel werk zijn En moet me nu zo zoetjes aan toch gaan bezighouden met de voorbereidingen voor Isa's verjaardag! Morgen eerst maar eens uitnodigingen maken! Zo, dat was even een ego-verhaaltje, annex teken van leven
Twee wielen naast elkaar kan ik je niet mee helpen. Tenminste niet wat er niet prettig aan is ! De reiswiegjes vind ik meer als een soort van wiegje. Een babynestje vind ik enkel om in te liggen. Een nestje heeft naar mijn weten een zachte bodem en een reiswieg een harde bodem met een matrasje. Een nestje rits je dicht en de reiswieg maak je op met een lakentje+dekentje alvoor je het dekje erop ritst. In de reiswieg kunnen de kindjes mi beter lekker liggen, op de zij, op de buik terwijl ze mi in de nestjes enkel lekker liggen op hun rug en misschien een beetje op de zij. De box hebben wij voor ieder een eigen 1-persoons box. Hierdoor hebben ze ieder gewoon hun eigen plekje. In een tweelingbox (die is dus wat langer dan een 1-persoons box) zitten ze met zn tweeen in een grote box. Ik heb enkele boxen zodat ze ieder een eigen plekje hebben, samen spelen doen ze gewoon op de grond op een kleed. In het begin wel vaak samen in 1 box gelegen tot ze elkaar gigen schoppen, slaan, trekken, etc !