Daisy, Fijn dat alles goed gaat! En idd beetje rustig aan doen dan! Wij gaan idd met zn tweeen hebben het cadeau gekregen van de ouders van Leander voor zijn verjaardag. Vond het eigenlijk helemaal niet leuk maar oke, we gaan wel, is het echt niks, zijn we zo weer thuis !
Daisy en Hanneke mooi dat alles zo goed gaat met de zwangerschap. Hanneke voor jou begint al aardig op te schieten zeg. Ik zie trouwens dat je nog steeds borstvoeding geeft, hoe ga je dat straks doen als de kleine er is? Alvast veel plezier op jullie weekendje weg. Margrit, leuk zo'n 20 weken echo (die heb je nu zo ongeveer, hihi), hopelijk is alles goed daarbinnen. Bijzonder he als je ze voelt schoppen, heerlijk gevoel. HJ fijn dat Midag nu ook wat meer tot rust komt. Wel rottig van die kraamzorg zeg, dat was nu juist wel even lekker geweest even een paar tips en wat extra handen. Noor hoe gaat het met Isa op school al helemaal gewend aan het breng- en haalritme? En met de jongens ook alles goed? Marjan, nog gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Lotte Martijn, wel een beetje laat, maar dacht er ineens aan. Zijn jullie inmiddels al helemaal over of nog steeds druk aan het klussen? Hier gaat alles lekker, de kinderen zijn sinds gistermorgen uit logeren dus ik heb mn handen even helemaal vrij, heerlijk. Gisteren de voorjaarsschoonmaak maar vast gedaan, nu dus een heerlijk schoon en fris huis (tot de kids weer thuiskomen ) Vanavond halen we ze weer op en gaan we nog even samen gezellig shoppen. Morgen laatste vakantiedagje en dan zit het er weer op. Maandag gelijk flink aan de bak omdat ik dan 's middags een studiedag moet organiseren, woensdagmiddag is het tweede deel daarvan. Mijn eigen studie (ICT Coƶrdinator) heb ik nu helemaal afgerond, heerlijk gevoel is dat. Gisteren heb ik mn laatste cijfer binnengekregen en nu is het aftellen naar de diploma-uitreiking.
Even snel: net terug van de 20 weken echo en beide kleintjes zagen er goed uit! Goed gegroeid en helemaal compleet! Ze waren allebei lekker aan het bewegen. Zo mooi om te zien! En we weten wat het zijn! Maar dat hou ik nog even voor me . Was vanochtend best zenuwachtig, maar nu helemaal blij en gelukkig!
Sascha, Gefeliciteerd alvast met je diploma ! En lekker even de kinders uit logeren is wel fijn . Haha, heerlijk schoon/fris huis, tot de kinders weer thuis komen , tja, dan is het weer gedaan dan is het weer speelgoedruimen! Hier geen borstvoeding meer hoor, ze hebben bijna 16 maanden mamamelk gehad 24 januari heb ik de laatste keer gevoed, 4 dagen voordat het 16 maanden zou zijn dus. Nu zijn ze alweer bijna 17 maanden ! Maar als ik nog had gevoed dan had ik gewoon blijven voeden zoals ik deed en de kleine erbij. Alleen kolven had ik dan voor Malou niet meer gedaan, het zou dan voor Malou en Ruben of live drinken geweest zijn, of geen borstvoeding meer. Die kleine wil ik best voor kolven als het nodig is, maar dat hopen we van niet. En dankje! Verder schiet het hier aardig op over 5 weken mag ze komen eerder niet ! Margit, Fijn zeg dat alles goed was! En jullie weten wat het zijn, leuk hoor! En geheim houden is ook wel leuk! Wij hebben het bij Malou en Ruben toen we het wisten eigenlijk meteen verteld , deze zwangerschap wisten wij het al een week of 3 en toen pas aan enkele verteld. Maar geniet maar lekker van de groeiende wondertjes in je buik meid! Marian, Idd nog van harte gefeliciteerd met de tweede verjaardag van Martijn en Lotte, zie dat het zelfs al 5 dagen geleden is, ik dacht dat het nog even duurde ! Nouja hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben!
Lieve Daisy, wat fijn dat je nog even aan mij denkt! Allereerst, gefeliciteerd met je zwangerschap, en jij ook Hanneke. Uiteraard ook alle nieuwe tweelingmoeders-in-spe, geniet ervan - een tweeling is werkelijk fantastisch. Maaaaarrr... wel druk. Ik ontken het altijd als mensen zeggen, "Zeker druk?" maar het is wel aanpoten. Heb zelden momenten dat ik iets voor mezelf kan doen, als simpelweg een boek lezen, of lekker op het internet wat lezen of schrijven. En dan zijn ze om 19.00 in bed, en dan kan ik kiezen uit of neerstorten, of de keuken/bergen was/etc aanpakken. Ik lees wel een paar keer per week alles van jullie, maar ik log zelden in, omdat het net is als een cigarette opsteken bij een bushalte - zal je zien, komt de bus dan aan! Of in dit geval, komt er gebrul van boven! Mijn jongetjes zijn wel heerlijke wezentjes - lekker makkelijk, huilen weinig (beetje mag wel, toch? Het zijn tenslotte babies), eten goed, slapen aardig. De BV gaat nog (te) goed - het afbouwen wil maar niet omdat ze erg veel moeite hebben met de fles (de een wil intussen wel, de ander weigert echt), en vaste voedsel is ook nog niet een geweldig sucess, maar ach, als ze achtien zijn eten ze alles, toch? Lieve meiden, ik lees stilletjes mee de komende tijd, en zal ook af en toe wat meekletsen (was toch altijd heel gezellig en leerzaam hier). Veel liefs, en gezondheid en gezelligheid toegewenst, Audrey PS kan nog steeds niet fotos klein genoeg maken voor de album, moet het nog leren.
Audrey, leuk om wat van je te horen! Margit, wat fijn dat alles goed was. Daisy: had je daar ook al last van tijdens je vorige zwangerschappen? Hier verder alles goed, al heeft Isis wel even een terugval. Ze huilt alweer een paar dagen, maar gelukkig is ze ook wel vrolijk als ze even niet huilt. Ik probeer niet ongerust te zijn, maar ben het toch wel een beetje.
Audrey, Leuk eens van je te horen meid! Gelukkig gaat alles zo met jullie! Essie, Das wat minder meid! Maar rustig aan doen en idd niet teveel zorgen maken. Even gequote uit de maart lijst ! Esther die zich hier een tijdje geleden gemeld heeft is bevallen van twee kleine mannetjes! Denk zet het hier ook maar even neer ! Gefeliciteerd met jullie mannetjes ! Liefs, Hanneke!
Hey Meiden, Ik ben weer terug van weg geweest en heerlijk genoten van de vakantie en stiekem ook nog even op de ski's gestaan..op een kinderweidje @Margit...ik wacht ook nog steeds totdat ik de kleintjes mag voelen..morgen 20 weken ( banner klopt niet )..net voelde ik snel een geduw van binnenuit..maar dat was zo snel weer weg..Ik denk elke keer weer wat te voelen..maar dan is het weer mn maag en dan weer mn darmen..pffff...As dinsdag hebben wij de 20 weken echo..zal blij zijn als het zover is want maak me soms best zorgen, want het is echt heel rustig bij mij..geen kwaaltjes etc etc. LIefs
Ik weet niet of sommige mij nog kennen, maar ik heb een tijd geleden hier meegeschreven. We hebben het erg druk gehad met o.a. verbouwingen en een zieke schoonmoeder, waardoor ik hier bijna niet meer kwam. Ik wilde wel even laten weten dat ik op 5 februari (40 weken en 1 dag zwanger) ben bevallen van onze jongens Luc en Stan. Luc is na 3 persweeen geboren, maar Stan ging daarna dwars liggen en moest met een keizersnede gehaald worden. Luc woog 3450 gram en Stan 3330 gram en ze waren beide ongeveer 50 cm lang. Groetjes Saskia
Sassie: jaaaaa ik weet het nog wel!\ Wat leuk dat je even een update geeft! En: GEFELICITEERD! Wow wat een mooie gewichten! En jeee, 40+1.... Wat zul je het pittig gehad hebben de laatste weken! Hoe is het nu? En hoe reageert Pete op zijn broertjes?
Gefeliciteerd Sassie! Wow, 40 weken en 1 dag: wat goed zeg! @ Olove, gezellig dat je er weer bent en goed te horen dat je een fijne vakantie hebt gehad. Morgen je 20 weken echo: spannend, maar ook heel leuk. Ik had 'm vorige week donderdag. Was echt best zenuwachtig 's-ochtends, want ik had (net als jij) geen kwaaltjes en voelde af en toe wel iets, maar niet heel veel. Gelukkig is met de kleintjes alles goed. En ik ga er gewoon vanuit dat dat bij jou ook zo is. Het is heel normaal om je zorgen te maken, helemaal als je een tweeling verwacht. Dat is toch niet niets! Heel veel sterkte vandaag! Hoe laat mag je morgen? (Over kwaaltjes: merk sinds een paar dagen wel dat het wat pijnlijker wordt om lang te lopen... pijn in de onderrug en in mijn onderbuik. Vooral dat laatste vind ik wel eng. Is het normaal dat het daar ook pijn doet? Of is dit bandenpijn?).
@margit, Die kwaaltjes herken ik ook..op vakantie voelde ik me echt een oud wijffie..moeite met mn schoenen aantrekken zelfs vanuit zittende positie..lopen is meer waggelen geworden..en met mn rug heb ik op het werk en in bed en op de bank ook meer moeite. Vroeger vond ik het altijd zo raar als zwangere vrouwen hoger wilden zitten..nou gister was ik die vrouw die op de eetstoel tv wou kijken ipv hangen op de bank. Het hoort erbij..ga ik vanuit..alles rekt en je buik word zwaarder, denk wel dat het heel belangrijk is dat je nu juist heel goed op je houding moet letten..geen holle rug, bekken kantelen etc. Vanaf 23 maart begin ik met mn zwangerschapcursus..heb er zin in..en het schijnt goed te helpen.. Morgenochtend om 0930 uur heb ik de echo..ben zo zenuwachtig, hoop dat ze het van beide beebs kunnen zien! Trouwens, heb sinds een paar dagen meer het idee dat ik de kleintjes ook begin te voelen. Als ik plat lig op bed..is het heel soms net alsof er wat schuift in mn buik en heel licht voel ik plopjes, belletjes..maar het is nog zo vaag dat ik ook weer twijfel. Ach we wachten af. Heb weer nieuwe 20 weken buik foto's!
Olove: ja joh, dat zijn echt die kleintjes die je voelt hoor! lekker van genieten! Over een paar weken beginnen ze je beurs te schoppen Veel plezier en succes bij de echo morgen! Keep us posted! O, en mooie buik!
Thanx Noor! En over een paar weken wordt ik beurs getrapt..mmhmm..dan mag ik wel even van genieten van de rust hahaha
Hoi dames, @magrit: ik sport nog steeds en fietsen en wave en crosstrainer gaatgewoon goed,maar een klein stukje lopen doet pijn in me onderbuik,zal toch van je banden of bekken afkomen.Gewoon niet te snel willen lopen. @sassie gefeliciteerd met de geboorte van je kindjes.Lang vol gehouden zeg. @adi: gefeliciteerd met je drieling. Aan alle dames, ik heb met vlagen dat ik ontzettend gelukkig ben met de tweeling in me buik en er echt naar uit kan kijken,maar ook met vlagen dat alles op me af komt.Vooral de nachten lijken me erg,kan totaal niet tegen slaaptekort, en het feit dat ze samen op de kamer moeten.We hebben net de zolder verbouwt en daar slaapt onze oudste en de tweeling zal dus samen moeten, in het begin niet erg,maar als ze ouder worden?Kan er echt tegen op zien. Ik wil ze proberen om te hetzelfde ritme te krijgen dit omdat ik niet de hele dag aan het voeden wil zijn en ook rekening moet houden met breng en haal tijden van de school van me dochter.Soms zie ik zoveel bergen dat genieten moeilijk is.De hele week intens gelukkig gevoeld door het geluk van 2 kleintjes ,maar nu weer even een giga dip, wie kan me er uit trekken?