Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adi

adi Niet meer actief

hallo meiden, wat een drukte hier zeg!

Ik vind het echt fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie twin-baby's.

Kar, ik krijg ook elke keer een echo bij de gyn, misschien gaan ze straks ook luisteren naar de hartjes, maar met drie zal de onderscheid nog moeilijker zijn denk ik.

Ik maak me ook zorgen over de plek in de buik, hoe gaan ze straks liggen en raken ze niet beklemd of zo? (ik ben maar 1.62m)

MC Lover, ik haal die uren al niet meer hoor, ben echt zooo ongelooflijk moe. Geen idee of dit overgaat na 3 maanden of niet. Volgens mijn gyn kan ik me wat ervaringen betreft best goed aansluiten bij tweelingzwangerschappen, want heeel veel verschil is er niet (alleen maar 1 kindje hahaha)..
    A.s. donderdag weer een echo, met 10,5 weken, vind het best spannend al hoor ;)

2. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Poeh, het is hier bijna niet meer bij te lezen...

Bij mij werd ook gezegd dat het niet zoveel zin heeft om naar de hartjes te luisteren, omdat je inderdaad niet precies weet welke hartje van welk kindje is. Maar bij mijn vorige twee controles hebben ze het wel gewoon gedaan (lekker tegenstrijdig...) en dat vond ik toch wel erg leuk hoor. En verder ben ik wel erg blij met de echo elke 4 weken. Heb straks al een heel plakboek met foto's als de kleintjes geboren zijn :D ! Kan echt niet wachten tot de volgende echo (19 maart), want wil ze wel weer zien!

@ Olove: heb jou weinig meer hier gezien. Gaat alles goed? Lekker rustig aan aan het doen?

3. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Nou meiden het is zover..de strijd is ( nu nog stilletjes ) losgebroken tussen mij en mijn werkgever.
    Afgelopen donderdag werd ik aangesproken op mijn internet gedrag..mijn werkgever zou mij gezien hebben dat ik ruim 2,5 uur aan het Hyven was. Ik was aan het Hyven..ff aanklikken kijken..en met 5 min weer weg..maar dan heb ik het scherm klein gemaakt en staat het onderaan. Ik ben dus van mening dat ze me aan het monitoren zijn..alleen mogen ze dat niet omdat ze dat dan eerst moeten zeggen tegen mij.
    Vrijdag had ik me ziekgemeld..en vandaag ff op het werk geweest om werk over te dragen..
    Nou krijg ik een brief onder mn snufferd met een officieele waarschuwing voor het internet gebruik..en nog een aantal punten waar ze me het afgelopen jaar op hebben aangesproken..wat dus niet waar is; zoals humeurig tegen klanten en collega's, niet betrokken bij de organisatie..etc etc. In tegendeel ik heb juist een heel positief beoordelingsgesprek gehad waarin die punten niet naar voren zijn gekomen. Helaas heb ik dit gesprek nooit op papier gehad..maar dit ga ik alsnog vragen.
    Ten tweede gaf hij vandaag nog eens aan dat ik niet parttime kan terugkomen na mn verlof...hij vroeg of 5 dagen..en dan halve dagen werken een optie is..maar dit is geen optie voor mij..heb wel aangegeven dat ik 3 volle dagen kan werken, maar dit was geen optie voor hun.
    Ben dus van mening dat ze van me af willen..!
    13maart heb ik gesprek met de bedrijfsarts..en ik hoop dat zij zal zeggen dat ik in de ziektewet moet blijven want teruggaan is voor mij geen optie..Wil in de ziektewet blijven tot mn verlof en na mn verlof ook zietewet tot ik iets anders heb...of sterker nog..als ze me willen ontslaan dan aanvechten.
    Wat een gezeik..ik wist dat dit zou gebeuren!

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    @olove; heb je een vast contract of bepaalde tijd?

Wel shit he! Het komt me zo herkenbaar voor. Het lijkt inderdaad alsof ze je kwijt willen en redenen zoeken om je te laten gaan. Probeer je iig niet gek te laten maken. Een officiele waarschuwing moet iig door jou ondertekend worden, en als je er dus niet mee eens wordt, NIET tekenen... Kun je niet ergens opvragen wat de regels zijn omtrent internet gebruik?

Jammer dat je je beoordelingsgesprek niet op papier hebt..heb je niets anders wat je kunt gebruiken? Had je je partime functie na de bevalling al besproken dan? Of kwam hij daar zelf mee aanzetten... Volgens mij moet dit altijd nog in goed overleg gaan, en kunnen ze je niets opleggen.

Nou succes! Ik kan me indenken dat je nu niet zit te wachten op werkissues :(

5. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Nieuwe zwangere dames welkom! Leuk zeg dat het er steeds meer worden.

Een van mijn moppies heeft honger! Ga hem gauw halen voor hij het andere moppie wakker blert.

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    WOW, haha wat een geschrijf allemaal!
    En dit hoofd hier wil niet erg mee werken met het onthouden en reageren!
    Sorry dus! Volgende keer hoop ik dat het weer beter lukt meiden ;)!

Wat een hoop zwangere meiden nu zeg! Leuk hoor :D!

Hartje luisteren,
    Wij hadden de eerste controle bij de verloskundige, die maakte een echo en zag er twee. Toen meteen door naar de gynaecoloog, daar echte uitgebreide echo, omdat wij ook niet precies wisten hoe lang we zwanger waren :oops:! Maar dus verder nooit hartjes geluisterd, alleen elke 2 weken een echo, en tjonge, vonden wij dat eens erg :) :) :) whaha, echt super elke keer weer die kleintjes zien :D!

Essie,
    Hoe gaat het daar meid? En met je meiden?
    Hier idd al bijna 37 weken ;) nog 1 dagje, dan mag de kleine officieel komen! Haha! Gaat goed hoor hier! Gaat super!

McLover,
    Idd ik vind het echt zo hoor! Klinkt tegenover andere misschien alsof dit kleine meisje niet welkom is ofzo, maar dat is het echt niet. Het interesseert me gewoon helemaal niet :oops:! Die kleine heeft haar bedje, haar kleertjes, haar papa/mama/broer/zus, alle liefde die ze nodig heeft, melk en meer heeft ze mi helemaal niet nodig! Dat kamertje komt wel! Verschoningstafel -> Commode :) :)! Haha, dat heb ik soms echt met de makkelijkste woorden, kom er dan gewoon echt niet op ;)! Maar idd maffe baby zeg! Gelukkig had ie zich niet zeer gedaan! Tjonge wel een dilemma vind ik hoor met die verjaardag, niet zo netjes van je vriend om dit niet te overleggen vind ik :oops:! Die dag is voor mij toch een heel speciale dag, tuurlijk kan je het een andere dag vieren, maar toch, de dag zelf wil je wel samen zijn. Tenminste zo voelt het voor mij hoor ;) maar dat heb ik altijd gehad, ook met mijn eigen verjaardag, of op de dag zelf anders hoeft er voor mij niks gevierd te worden ;)!

Zo sorry meiden, verder kom ik echt niet!
    Liefs, Hanneke!

7. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Karel1978

Ik heb een vast contract, dus zo makkelijk komen ze niet van me af.
    Was van plan om sowieso in mn verlof naar iets anders uit te kijken maar als ze zulke spelletjes gaan spelen..zal ik het ze nog wel moeilijk maken.
    Het grappige is is dat ze nergens een regelement hebben..dus ook niet omtrent het internet gebruik..in de veronderstelling dat iedereen weet wat schappelijk gebruik is...en ook ik weet dat..maar ik zou 2,5 achter elkaar op Hyves gezeten hebben..heel knap..aangezien ik niet eens een half uur stil kan zitten zonder een pijntje of een plasje te doen.
    Ik heb ook nog niks getekend en dat ben ik ook zeker niet van plan.
    Ik heb zojuist een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven dat ik nog altijd recht heb op een schriftelijk kopie van mijn beoordelingsgesprek..dus daar wacht ik nog even op.
    Tja, wat een gedoe allemaal...je hoort dit zo vaak om je heen.

8. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker, zo'n werkgever, Olove! Daar heb je wat aan :evil:! Sterkte ermee.

Hoe bevalt het ziekteverlof? Voel je je lichamelijk al wel wat beter?

9. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @margit
    Ja ik ben ook erg blij met mn werkgever..ik had wel al zo'n vermoeden dat het zo zou lopen..het is een klein bedrijf wat net 2 jaar bestaat..en het zijn allemaal kerels..en het werk is echt hun leven!
    Tja dan kunnen ze zo'n zwangere muts er niet bij gebruiken..laat staan parttime terug te laten komen..Wat mijn functie is zogenaamd niet parttime invulbaar..nou dat is het natuurlijk heus wel..ze hadden zelfs een tijd terug aangegeven toen ik nog niet zwanger was dat ze er iemand bij wilde om mij te ondersteunen..

Ik voel me lichamelijk redelijk..merk dat ik die extreme vermoeidheid weer heb..waarschijnlijk door mn ijzer tekort..weet namelijk NOG STEEDS NIET of die pillen wel aanslaan die ik al vanaf maand 1 slik! Dus dat ga ik bij mn volgende controle even aankaarten..En voor de rest waggel ik enorm..constant opgezette en volle buik..en aan het einde van de dag ook last van harde buiken..en doe het toch naar mijn mening behoorlijk rustig aan..voor mijn doen dan.
    En de nachten zijn nog steeds waardeloos..behalve het feit dat ik moeilijk mn draai kan vinden door mn rug en buik..blijf ik naar de wc gaan wat natuurlijk ook niet echt meewerkt aan een goede nachtrust.
    KWam toevallig een kennisje tegen vandaag die van de zomer is bevallen van een tweeling en die moest erg lachen toen ze mij zo zag waggelen..erg herkenbaar vond ze het. Zij is op medisch advies vanaf 20 weken halve dagen gaan werken.
    Ik wacht het rustig af wat ze bij mij zeggen..maar je kan je voorstellen dat ik er geen haast bij heb om weer aan het werk te gaan...na dit hele voorval wat behoorlijk rauw op mn dak is komen te vallen..heb ik weinig zin om met een gespannen houding tussen die koppen te zitten.

Hoe gaat het met jou Margit...voel je de kleintjes al regelmatig? Ik voel nog steeds af en toe maar een plopje...volgens mij hebben ze bij mij helemaal geen ruimte om te trappen ofzo....
    Hopelijk ga ik dat straks wel voelen!

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jeetje Olove! Wat een gezeur op je werk! Laat je niet opnaaien he? Blijf vriendelijk in gesprekken of mails.briefwisseling! Je mag natuurlijk wel zeggen waar het op staat, maar probeer dit zo netjes mogelijk te doen. En bewaar alles goed wat je vanaf nu op papier van ze krijgt. Maak ook even bezwaar tegen dat wat ze vandaag op papier hebben gezet. Gewoon even punt voor punt je nette weerwoord geven en mailen met leesbevestigings-vraag en/of versturen per aangetelende post en/of persoonlijk afgeven!

11. sascha78

sascha78 Actief lid

3 mrt 2007
    256
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Tjonge t is hier niet meer bij te houden zeg! Leuk dat er zoveel nieuwe zwangeren bijgekomen zijn, welkom hier! Is toch altijd weer spannend zo'n dubbele zwangerschap (of driedubbel). Wat een verschil ook in bazen als ik dat zo lees, de een is heel meegaand en de ander zoekt gelijk een reden voor ontslag. Niet echt een lekker begin van de zwangerschap.

Hebben jullie trouwens gelezen over de meerlingendag in Hellendoorn? Lijkt me echt heel leuk. Als er meer van jullie heen gaan kunnen we misschien wat afspreken in het park, kunnen we elkaar live spreken!

Hier gaat alles verder goed, de dames leren elke dag nieuwe woordjes en halen ook elke dag weer nieuwe streken uit ( :( ).
    Kastjes leeghalen, met de handen in de waterbak van de hond, stiekem koekjes pakken uit de la, enz. Ook is er vaak strijd tussen de oudste en de jongsten, vaak omdat de kleintjes iets hebben wat de oudste ook graag wil (jaloezie) wat vervolgens afgepakt wordt met als resultaat een brullend kind. Ze bijten overigens wel van zich af (ook letterlijk helaas). En omdat het verbaal nog niet altijd goed lukt is het vaak lichamelijk wat dus weer een brulconcert van de oudste tot gevolg heeft. Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik me hier verveel. Gelukkig leren ze ook steeds beter samen spelen en hebben ze af en toe ook de grootste lol met zn allen. Vanmiddag ga ik er voor het eerst alleen met de fietskar op uit. De oudste met een van de kleintjes achterin en de andere bij mij voor op de fiets. Ben benieuwd hoe dat gaat, ze zullen het wel leuk vinden.

Zo al weer een heel verhaal dus brei er maar weer een eind aan. :)

12. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb wat nieuwe buikfoto's geplaatst! Buik lijkt niet superveel gegroeid vergeleken met 3 weken geleden, maar dat is ie (naar mijn gevoel) wel. Daarnaast was de vorige foto (van 19 weken) 's-avonds genomen en deze 's-ochtends (en dat scheelt bij mij altijd heel veel). Hoe vinden jullie 'm?

@ Olove: ik voel af en toe wel wat kriebeltjes, gerommel en heel kleine schopjes, dus ik denk dat dat ze wel zijn. Ik hoorde gisteren dat je ze pas rond 26-28 weken dagelijks moet voelen en dat alles wat je voor die tijd voelt alleen maar extra is. Daarnaast: ik voel vooral het bovenste ukkie (waarvan de placenta achter ligt) en de onderste veel minder (daar ligt de placenta voor), dus dat zou bij jou ook kunnen verklaren waarom je nog niet zo heel veel voelt.

13. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Maddy, nog even over die borstvoeding. Het ziekenhuis was erg pro-borstvoeding, maar de echt handige tips bleven uit. Zeker wat betreft de productie op gang krijgen en het voeden van een premature tweeling. Ik denk ook dat Lex en vooral Midas er nog te klein voor waren om de tepel goed te kunnen pakken. Ik zie het nu nog als ik Midas de fles geef. Hij heeft dan nog de neiging een puntje te pakken. Uiteindelijk bracht een gesprek met de lactatiekundige meer duidelijkheid maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er toen al zo zat van was en Lex al thuis had, dat ik niet de puf had om de boel weer op gang te helpen. En dat kolven...ik vind het knap dat je het zo lang vol hebt gehouden. Ik heb met veel plezier mijn kolf weer teruggebracht naar de borstvoedingswinkel, haha!

Hanneke, ik heb een vriendin die nu zwanger is van de 4e in 4 jaar. Zij wonen in een appartement met 1 slaapkamer en hebben dezelfde theorie dat kinderen een plekje om te slapen en veel liefde nodig hebben...en het klopt helemaal hoor! Haar kindjes doen het hardstikke goed.

Olove, wat balen zeg! Jammer dat je werkgever het je zo moeilijk maakt.
    Je kunt trouwens altijd je ijzer even laten controleren bij de assistente van de huisarts. Daar kun je gewoon om vragen, hoorde ik van een vriendin.

Hartjes luisteren: deden ze bij mij altijd tijdens de echo bij de gyneacoloog. Tijdens de flowmetingen hoor je de hartslag ook, maar ik weet niet of je die bij een tweeeiige tweeling ook krijgt. Ik vond de kindjes zien ook altijd een stuk leuker en ik heb ze vaak gezien want ik denk dat ik echt belachelijk veel echo's heb gehad :D

Sascha, wat fijn dat het zo goed gaat met je meiden!

Adi, ik kan me voorstellen dat het bij jou met 10 weken al behoorlijk zwaar is. Pas goed op jezelf hoor!

Hier gaat het goed.
    Morgen ga ik voor het eerst naar de kinderarts met de jongens. Ben heel benieuwd hoe hij vindt dat het gaat. Ga ook aan hem vragen of Lex aan de Friso Comfort zou mogen. Hij geeft best veel op en heeft veel last van zijn darmen. Daarna ga ik op kraamvisite met een van mijn vriendinnen bij een andere goede vriendin. Zij woont in de plaats waar ik ook naar het ziekenhuis moet en is bevallen op de dag dat ik vorig jaar opgenomen ben. Ben heel benieuwd naar haar zoontje.

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Ladies: wat is er veel geschreven!

Olove: wat een naaiers, pardon my French! Idd: houd alles goed bij, liefst op schrift en probeer zelf beheerst te blijven, deste sterker sta je! Sterkte!

Sascha: oooo wat herkenbaar! Moet wel zeggen dat ik denk dat als Isa straks écht naar school gaat, dat dat deels ook wel wat rust geeft (op het halen en brenden na hahaha da's ook een hele toer!)

HJ: veel plezier en succces bij de KA! en veel plezier op kraamvisite!

15. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Olove: wat een asociaal gedoe daar op jouw werk! Ongelooflijk. Het klinkt inderdaad heel erg alsof ze een excuus zoeken om je eruit te werken. Bah. Goed vasthouden aan je eigen principes hoor!

Margit: wat een mooi klein buikje nog! Mijne is nu al bijna even groot.. :confused: (Nou zit daar ook wel aardig wat spek bij hoor :))

Sasha: haha, ik zie nu helemaal voor me wat ons nog te wachten staat.. Arme Sverre. ;) Veel plezier met fietsen!

Ik geloof dat ik even een tandje terug moet nemen op m'n werk. Ik werk fulltime (40 uur), maar merk dat ik nu 's nachts weer wakker begin te liggen en te piekeren. Over mijn werk. Niet goed.
    Verder merk ik toch dat het lichamelijk best zwaar is, zwaarder dan bij Sverre en ook zwaarder dan ik had verwacht eigenlijk.

Over borstvoeding: ik ga er denk ik niet aan beginnen. Bij Sverre was 't één groot drama, ook dankzij mijn postpartum depressie. Ik wil niet het risico lopen nu weer depressief te worden, ik haal dus al vantevoren antidepressiva in huis zodat ik kan gaan slikken zodra ik voel dat het verkeerd gaat. Dat was bij Sverre op de 3e dag al, achteraf gezien.
    De baby's hebben denk ik meer aan een (redelijk ;)) gelukkige moeder dan aan borstvoeding tegen heug en meug.. Plus, ik heb Sverre nog rondlopen.

16. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Meiden,ik kan het allemaal niet meer bijhouden,wat kletsen jullie veel zeg,wat btw wel errug geselli is :D

@Kar,doe maar rustig aan idd anders krijg je er later spijt van.

@Noor,ow wat is je meissie al groot heh,naar de grote school,lijkt me wel weer een grote stap,wat vindt Isa ervan?
    Hoe ist met de jongens?

@Hj,veel succes bij de ka morgen!

Margit,mooie foto hoor,bescheiden buikje.
    Pff die van mij ws veel groter sterker nog,ik dnek zelfs dat mn buik nu nog groter is :oops:

@Sascha,nee niiks over gelezen,vertel eens wanneer is dat dan?
    Lekker druk zo te lezen bij jullie,maar wel gezellig!

@Marian,hoe gaat het met je?
    Al last van kwaaltjes?

@Olove,jee wat een gedoe op je werk.
    Denk aan jezelf en aan je kindjes in je buik.

@MC Lover,heh wat naar nou,wat doe je nu met de jongens zn 1e verjaardag?
    Ik zou het cht niet leuk vinden hoor en als het niet anders is dan zou ik het wel gewoon vieren met veel familie,vrienden en veeeeeeel cadeutjes,niet leuk voor papa tuurlijk maar wel voor de boys!

@Bolbuikje,hoe issie?
    Jeeminiee zeg wat ga je ineens hard!
    Hoe voel je je?

@Essie,hoe is het daaro?

@Alle nieuwe zwangere,welkom en van harte gefeliciteerd!

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant

Mijn lieve schatjes.....

18. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    :(
    Nou boven alle ellende van gisteren mbt mijn werk..en mijn mannetje die zich kapot werkt..5min de tijd heeft om zn eten naar binnen te werken en dan weer verder moet aan de klus..is gisteravond mijn lieve kat Bono in onze voortuin gepakt door een hond hier uit de straat..Een vechtersbaasje die hond..een stafford als ik me niet vergis..
    Ik hoorde mn kat schreeuwen en dacht dat hij weer aan het knokken was met 1 van de andere katten..vervolgens hoor ik een knal en vlucht ik naar buiten en daar zie ik de eigenaar van de hond naast mijn auto staan..en hij probeerde zn hond te bedaren.
    Ik vroeg of hij mn kat had gepakt en ik kreeg geen gehoor..de beste man liep zo weg..waarop ik hem schreeuwend achterna liep..de buurman kwam gelukkig uiteindelijk ook naar buiten..Uiteindelijk kreeg ik van de man een volmondige JA te horen..Ik keek onder mn auto en zag daar Bono liggen..helemaal in schock...en niet reagerend op mijn stem wat hij normaal wel doet..
    Met man en macht geprobeerd hem in een mandje te krijgen en toen met spoed naar de dierenarts. Ondertussen was de eigenaar van de hond teruggekomen..maar daar had ik op dat moment even geen boodschap aan..tenslotte liep zijn hond LOS..en geef ik hem alle schuld!
    Bij de dierenarts was de sfeer erg omgeslagen..er kwam bloed uit Bono zn oortje.zn lip was gepierst..gat in zn pootje..en ga zo maar door. De beste hond heeft het koppie van Bono volledig in zn bek gehad!
    De dierenarts was bang voor een schedelbasisfractuur..door het bloed wat uit zn oortje stroomde...en omdat hij geen wondje kon zien in zn oor.
    Bono is een nacht gebleven..en ik heb samen met mn mannetje geen oog dicht gedaan..wat voelde ik me machteloos..continue dat verschrikkelijke beeld voor mn ogen...een weerloze Bono..die normaal altijd zo stoer is..Waarom was ik er niet voor hem..en kon ik hem niet behoeden...Dat gevoel was zo sterk dat ik er bang van werd...want dit gevoel zal nog sterker zijn als mn kindjes er straks zijn....pfff...dat kan toch geen mens aan!
    Vanmorgen 5 min voor openingstijd de arts gebeld..Bono liep rond! Meer strompelend..maar er zat beweging in..zijn oog stond redelijk..die draaide namelijk steeds weg..en het andere oog zit nog wel dicht door verdikking.
    Maar hij mauwde..en de arts zei dat hij beter lekker thuis kon zijn waar ik hem kon vertroetelen...de aankomende dagen zal moeten uitwijzen of hij een hersenbeschadiging heeft opgelopen.
    Nu ligt hij al de hele middag lekker op mn bed te slapen..hij heeft wat gegeten..en spint meteen als ik hem aanhaal..
    Ik hoop dat hij het red...
    Ik heb een foto van hem in mn album gezet.
    En de schade..253 euro! Die ik uiteraard ga verhalen op de eigenaar..En aangifte wou ik ook doen..niet dat ik wil dat die hond wordt afgemaakt..in tegendeel..ik vind dat het de verantwoording is van de eigenaar..Desnoods moet de hond gemuilkorft over straat.
    Maar ik kan geen aangifte doen..had net gebeld..het schijnt een zogenaamde civiele zaak zijn..wat inhoudt dat het nog een paar keer moet gebeuren en dan kunnen we eisen dat de hond gemuilkorft word..Zo werd het LETTERLIJK gezegd, de vrouw die het zei vond het ook heel krom..maar het kwam er op neer dat de beste hond eerst nog 2x moest toeslaan..hetzij een kat of een kind.
    Belachelijk rechtsysteem!
    Zo dat moest me even van het hart..ik ga weer even naar mn zieke vriendje toe.
    Liefs

19. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Olove, wat verschrikkelijk! Wat een asociale vent/hond! :evil: Ik hoop ook voor je dat hij het gaat redden, vertroetel hem maar lekker. Het is zo zielig als ze pijn hebben he? Arm ventje..

Daisy, wat een leuke meiden heb jij! :D Wat een vrolijke koppies! (Eeneiig?)

Pff ik mag zo gelukkig weer naar huis..
    Wat me brengt op 't volgende: Karel, werk jij ook aan een universiteit? Ik dus wel (Groningen). Ook met studenten dus.

20. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klote zeg, Olove! Sterkte ermee!

Thanks voor de reacties op mijn buik. Wordt er wel een beetje onzeker van dat jullie 'm klein en bescheiden vinden :cry: . 't Is ook nooit goed he :rolleyes: . Nou ja, de ukkies groeien goed, dus het zal wel goed zijn allemaal!

Deel Deze Pagina