hey noor, tja het begint echt op te schieten ja, moet je ook eerlijk bekennen dat het hier wel begint te kriebelen.... laten we het maar houden op een gezonde nerveusiteit nou ik ben dus niet zo heel erg crea maar ik wou inderdaad iets maken wat je dus van te voren klaar kan maken. heb geen zin als ik net bevallen bent om dan nog creatief te gaan zijn ik heb van die blauwe ronde spekjes gekocht en witte snoepmuizen, aan elkaar vast prikken met een cocktail prikkertje, leuk folietje eromheen en met een lichtblauw raffia touwtje dicht gemaakt, nog een wit kaartje met de namen van onze jongens er op en klaar! voordeel is dat je het van te voren allemaal klaar kan maken.....anders zou ik het aan mijn man moeten vragen, nou dan weet ik het wel, die koop een paar dozen chips om te trakteren whoehahahahah en jij noor, ben jij al bezig met kaartjes, bedankjes of wat dan ook?
hahah jah die olifantenpootjes klinken mij bekend in de oren! ik ben niet met kaartjes bezig...ik wil dit weekend de babykamer helemaal af hebben...we moeten alleen de matrassen en lamellen nog hebben. Daarna beetje ordenen en een doekje eroverheen. Mijn moeder heeft al alle kleertjes voor mij gewassen...(ja ik ben een verwend nest)...en ik wil na de bevalling wel bedankjes geven, maar daar wacht ik nog mee... wij geven altijd een feestje, ongeveer een maand na de bevalling, dus dan heb ik nog tijd...of misschien krijg ik die kado van een lieve vriendin verder moet ik nog een paar opdrachten voor school afmaken...er komt nooit een eind aan! Maar dan heb ik wel mn Bachelor die wil ik vrijdag afhebben.... en dan is het wachten en wachten....ze groeien goed, en alles zit nog goed dicht dus ik hoop dat ze er nog een week of 5 in blijven...daarna mag t van mij wel komen.......mn rug en benen gaan het bijna uitschreeuwen!
Haihai, Ja jeetje Mima, jij alweer bijna 33 weken! nesteldrang zet lekker door lees ik hahaha. Succes hoor met de laatste loodjes! Nee hier nog helemaal niet bezig met kaartjes laat staan bedankjes oid, heb ik nog zeeen van tijd voor! Eerst verhuizen en dan zien we dat wel weer. Zijn wel zo goed als zeker over de (eerste) namen, das wel fijn. En hoop a.s. vrijdag misschien al duidelijkheid te hebben over of het 2j/2m zijn, anders bij de 20weken echo... Liefs Noor
jahaaa gaat heeel snel hoor! over nesteldrang gesproken....mn handen kriebelen om ieder hoekje af te stoffen waar ik normaal niet overheen ga en boven de kasten enzo.. en ik wil dolgraag de ramen zemen.... alleen kan ik t niet alleen en bovendien heb ik die tijd niet...eerst dat vak! jij hebt nog lekker de tijd om alles te overdenken! Wanneer ga je dan verhuizen? ik hoop zo snel mogeljik voor je! Ik hoor dat t voor 18 weken te vroeg is om het geslacht te kunnen zien, maar wie weet Ik was toevallig ook heel vroeg met de namen...ik had al een paar jaar een meisjesnaam in gedachten, van als het een meisje wordt noem ik haar zeeeeker dat! en ik had ook 1 jongensnaam. Mijn man had ook al lang een meisjesnaam die hij mooi vond, dus mocht hij nog een jongensnaam kiezen...maar dat bleek overbodig.....
We krijgen 2 mei de sleutel, dus dat schiet lekker op. verder geen zware klussen voor mij, beetje behangen, beetje schoonmaken etc. Verhuizen laten we doen (op het inpakken na dan) dus dat scheelt natuurlijk al enorm! 12 juni verhuizen we officieel.
ik zou zeker geen zware dingen doen..maar je merkt vanzelf wel dat je steeds minder kan! Wel een mooie tijd, dan kun je meteen alles behangen en verfen hoe jij t wil, en als de babykamer tegen die tijd besteld is dan komt t helemaal op zn pootjes terecht!
Zo is dat, heb er erg veel zin in. Ander nieuwtje: had vandaag weer een echo, en al is het nog erg pril, de echoscopiste was er toch behoorlijk zeker van dat het twee knulletjes zijn! Over twee weken weer een echo en als het dan inderdaad zo goed als zeker is ga ik me uitleven op het vinden van leuk behang! Alles zag er verder onwijs goed uit. De arts-echoscopiste en de erbij aanwezige twee andere echoscopistes waren helemaal enthousiast over het feit dat ze al bepaalde dingen konden zien die je normaal pas een stuk later kunt zien. (uitstroom van allerlei bloedvaten en dergelijke) Kleintjes groeien goed, schoppen lekker en hebben alles keurig verdeeld. Over twee weken weer een echo! (elke twee weken ivm het feit dat ze een placenta delen) Ben helemaal blij! Liefs Noor
Top noor! Hopelijk blijft alles in orde tot het eind! Jongetjes kunnen ze misschien wel zien omdat er iets hangt hihi...maar t kan vast geen kwaad om nog eventjes te wachten voor de zekerheid. Vanaf nu al om de twee weken een echo....woow...toen het bij mij om de 4 weken was toen verheugde ik me er echt op...en nu is het gewoon routine geworden...maar ik vind het nog steeds prachtig om ze te zien! Het is leuk als je die orgaantjes herkent...dat weet ik nog...en later, dan kun je de gezichtjes zien, als de kindjes meewerken...dat is zó leuk echt waar!
Vraagje. Als je al heel vroeg een hartje kan horen met een doptone (10 weken) is de kans dan groter dat je een tweeling hebt? Ik had net mn schoonzus aan de lijn en die zei doodleuk...Ow 10 weken pas? Dikke kans dat je een tweeling hebt dan. Of zit ze me gewoon te stangen?
goedeavond meiden ik was het hele topic kwijt joh hihi dus maar effe naar boven knallen weer met mij gaat het goed heb mijn buik een beetje verbrand maar heel lichtjes hoor heb toch iets te lang in de zon gezeten afgelopen week dat word nog wat van de zomer verder had ik eigenlijk afgelopen vrijdag een echo die ik heb gemist kwam iets tussen alleen was deze echo best wel belangrijk was een groeiecho en toen ik afbelde deden ze nogal moeilijk dus ik voel me gelijk weer schuldig maar goed ben die zelfde middag nog wel naar mijn gyn gegaan en haar uitgelegd dat het echt niet anders kon maar goed nu moet ik 1 mei trug maar dan in een ander ziekenhuis voor een echo en dan vrijdag weer naar mijn gyn pfff wel een gedoe hoor merk wel dat het evrdomde moeilijk is om een echo voor een tweeling te regelen blijkbaar
Hallo Dames Lang geleden dat ik hier nog eens goeiedag komen zeggen ben. Ik ben nu thuis van mijn werk en kan niet vaak meer naar de site komen want ik heb pas internet thuis vanaf 3 mei. Morgen moeten we terug naar de gyneacoloog, ben alweer benieuwd om onze kleintjes te zien, en of ze nog op dezelfde plaats liggen. Amai het zijn precies twee artiesten in mijn buik Vorige keer waren ze boven hun gemiddelde, eens benieuwd of dit morgen ook weer zo is. Wel tot later
boven het gemiddelde fiekebolletje dat is toch mooi om te horen want dat hoor je niet zo vaak toch? en het is zo 3 mei joh
Hoi meiden daar ben ik weer, Heb het de laatste week erg druk gehad. Maar zoals beloofd zou ik nog iets laten weten als ik bij de VK was geweest. Ze heeft niet meer kunnen doen dan mijn bloeddruk kunnen controleren en deze was uitstekend 100/60. Op dinsdag 8 mei mag ik terug dan zou ze het hartje kunnen horen. En op 10 mei krijg ik mijn eerste echo. Ik ben echt super nieuwsgierig. Vrijdag zet ik mijn 2e maand (buikfoto) erop. Groetjes Jenny
meis heb je wel aangegeven dat je zelf aan een tweeling denkt alhoewel 10 mei duurt ook zo lang niet meer eigenlijk he
hoorde trouwens net van een 2ling moeder hier uit het dorp dat kwa aankomen van gewicht je van 2 kinderen midner schijnt aan te komen als van 1 kind omdat er niet tegenop te eten is die kleintjes schijnen zoveel te gebruiken ik ben nu ook nog maar 6 kilo aangekomen en ben toch al bijna 25 weken
he woepie, Ik heb aan het aangegeven. En ik ben nu nog maar acht weken. Ik kan nog wel 2 weken wachten al duurt wachten wel lang hihi Groetjes Jenny
@ noor, tof meid, je krijg ook 2 nieuwe mannen in je leven,proficiat! @ jenny, goh zo blijf het wel spannend hoor voor je, je geduld word aardig op de proef gesteld zo @ woepie, ik ben nu vandaag weer op controle geweest en ben nu totaal 13 kilo aangekomen, dus valt ook nog wel mee he? voor de rest heb ik vandaag te horen gekregen dat ik gewoon vaginaal mag bevallen, ook al ligt baby 2 in de stuit en zal hij niet meer draaien maar baby 1 ligt al netjes met zijn hoofdje ingedaald en maak met de bevalling de weg een beetje vrij voor zijn broertje dus ik krijg dan een knip en mag baby 2 met zijn kontje als eerste komen........spannend hoor! en hoe voelen jullie je eigen allemaal?