Olove en man: gefeliciteerd met Britt en Steijn! Wat een leuke namen! Toch een keizersnee dus? Met hoeveel weken zijn ze nu uiteindelijk geboren? En wat fijn dat ze het zo goed doen en dat ze nu al uit de couveuse zijn. 't Is inderdaad helemaal niet leuk om je kleintjes achter te moeten laten in het ziekenhuis. Ik duim voor je dat je ze snel mee naar huis mag nemen, maar als ik dat zo lees zal dat wel niet heel lang duren. Geniet van je twee moppies (en dat verliefde gevoel herken ik helemaal!)! Kleine update vanuit hier: mijn meiden liggen sinds vrijdag ook in de wieg (of had ik dat al geschreven, weet het even niet meer...)! Hebben dus ook kleertjes aan sinds die dag, ziet er echt zo leuk uit, het worden echt echte baby's zo! En Merle heeft gisteren 5 ml. uit mijn borst gedronken en toen nog 10 ml. uit de fles: weer een mijlpaal! Net op de momenten dat ik denk dat er weinig vooruitgang in zit, maken ze vaak weer een sprongetje en kunnen ze weer wat meer, heel fijn! Ik ga nu weer naar het ziekenhuis en van ze genieten. Tot snel. Alle zwangere dames: veel sterkte! Ik zou gisteren 36 weken zwanger zijn geweest en vind het wel 'leuk' om te lezen hoe zwaar ik het had kunnen hebben lichamelijk als de meiden nu nog in mijn buik hadden gezeten. Ik denk aan jullie.
Olove en man! Proficiat! Wat een geweldig nieuws en wat een schitterende namen! Geniet ervan en hopelijk mogen ze snel met jullie mee naar huis! Zo...wie is nu de volgende?
Nu ik mijn berichtje nog even teruglees: ik vind het natuurlijk voor jullie zwangere dames niet leuk dat jullie het lichamelijk zo zwaar hebben! Maar het is raar voor mij om te lezen hoe het voor mij had kunnen zijn op dit moment als ik nog zwanger was geweest. Nou ja, ik hoop dat ik niemand heb gekwetst met mijn 'leuk om te lezen hoe zwaar jullie hebben...'. Zo bedoelde ik het natuurlijk niet! Zal wel door de hormonen komen dat ik het wat raar heb geformuleerd...
Goedemorgen! Heb toch wel veel aan Olove en haar kleintjes moeten denken vanncht.. En over dat het dus bij mij over een week of 10 ook zover kan zijn..! Pfoe. Aan de ene kant denk ik 'hoe eerder hoe beter', aan de andere kant, 4 pond is zoooo klein! Kan ik dat wel?! Niet dat Sverre nou zo'n reus was (3655 gram, 48 cm) maar is het niet eng, van die hele kleine babietjes?? Margit, ik snap precies wat je bedoelt hoor, het is voor jou natuurlijk raar om te beseffen. Tuurlijk weet ik wel dat je ons die kwaaltjes niet 'gunt' of dat je het leuk voor ons vindt! Don't worry. Wat heerlijk dat Merle bij jou heeft gedronken! Het gaat echt heel goed met ze zo te lezen. Je zult zien, voor je het weet heb je ze thuis. Diana, hoe is het met jou? Nog zwanger?? Ik ben wel benieuwd hoe het met Sweepy is. Laatste dag werken hier! We moeten nog halsoverkop iets te trakteren voor Sverre maken, want waar we eerst dachten dat hij pas ná onze vakantie over zou gaan naar de 'grote kindjes' op het KDV, blijkt nu dat hij morgen al voor het laatst op de babygroep is! Slik. Mijn kleine vent wordt groot.. En dan moet hij straks weer trakteren omdat hij 2 wordt, en in september weer omdat hij grote broer wordt! Kind krijgt het er druk mee. Fijne dag allemaal!
Olove+man: GEFELICITEERD MET STEIJN EN BRITT!! wat heerlijk dat ze er zijn! Hopelijk mogen ze vlug mee naar huis! Dan kan het genieten echt beginnen! Ben reuzebenieuwd naar de foto's Erg leuke namen ook trouwens!!!
Kar, en nog een leuke traktatie kunnen maken?? Ja natuurlijk zijn babies van 4 pond klein en wat kwetsbaar, maar oha wel goed in verhouding, gewoon echt helemaal baby, alleen wat compacter verpakt Margit: top hoor dat die dametjes het zo goed doen! Heerlijk!! Ja ik ben ook erg benieuwd hoe het met Sweepy is. Diana; jij al aan het bevallen??
Hoi, Even een praktische vraag over zwangerschapsverlof... Ik heb aangegeven 6 weken voor en 10 weken na de bevalling.. Maar wat nou als je bijv. met 30 weken bevalt.... Krijg je dan na de bevalling nog steeds 16 weken? Of langer... want je zit dan met de opvang als je die geregeld hebt... Of krijg je calamiteitenverlof oid? Weet iemand dit van jullie?
Als je te vroeg bevalt krijg je je volledige zwangerschapsverlof na de bevalling. Maar pas op, want dit gaat in principe direct in. Je kunt ziekteverlof aanvragen (heb ik niet gedaan, maar mijn werkgever was zo goed om dat zelf te regelen). Dan heb je je zwangerschapsverlof (en eventueel ouderschapsverlof) nog tegoed.
nee nog niet aan het bevallen helaas Gister voor de 2e avond diaree gehad(sorry hihi) en vannacht weer zon pijnlijke buik, net of je kramp hebt maar dan in je buik.En nu vanaf vanmorgen constant een heel licht zeurend gevoel in onderbuik en rug, meer constant en als je er niet aan denkt ook niet te voelen denk ik,maar ja ik zit hier maar thuis,ben moe en zeeeer chagie dat ik niet echt leuk gezelschap ben.Heb het gewoon helemaal gehad en loop veel te huilen, gelukkig gaat me dochter gelijk vanuit school bij vriendje spelen dus hoef niet op tijden te letten even,dat scheelt. Morgen weer naar de gyn duimen jullie mee dat ze me willen inleiden volgende week, ben zondag 38 weken,vind het dan wel mooi geweest voor een tweeling, iemand tips hoe ik de gyn zover krijg?Ga volgens mij echt janken als hij nee zegt!
Haai! De eerste nacht thuis zonder kindjes..zo raar..en was erg emo! Kamertje in geweest gisteravond voor het slapen gaan en de gordijntjes dicht gedaan en de mobieltjes boven de nestjes aangedraaid. Continue wakker geworden want was zo bang dat ik me zou verslapen..Olaf droomde continue over het kolven..dus een onrustige nacht gehad. Vanmorgen waren we er weer om half negen en voor het eerst heb ik Britt kunnen verzorgen. Olaf moest me alles uitleggen..echt super! Kindjes zijn ietsie afgevallen door het infuus wat er af is..maar het is zo gering dat ze volgens mij zijn aangekomen maar door het infuus wat lichter wegen. Britt 1955, Steijn 1800 Ze zijn goed op temp..dus tja gaat eigenlijk heerlijk!
Ylaisa, gefeliciteerd meid, met jullie zoon en dochter. Wat super dat het zo goed met ze gaat. Met hoeveel weken ben je nu eindelijk bevallen? Hoop dat jullie ze snel mee naar huis mogen nemen en je thuis verder kunt gaan genieten!! Wat een prachtige foto's van jullie kids zeg. Wat zullen jullie ontzettend trots zijn zeg! @ Diana Jeetje meid, jij zal het echt wel zwaar hebben inderdaad. Hoop echt voor je dat je heel snel zult bevallen hoor! @ Margrit Fijn dat jullie meiden het zo goed doen. Nog even en dan lekker thuis verder genieten! Hier gelukkig alles prima. Gister weer een groei echo gehad en op controle geweest bij de gyn. Ze zitten allebei nog prima op de groeicurve. De één weeg 1050 gram en de ander 1115 gram! Ben heel blij dat ze zo goed groeien en dat de gyn ook tevreden was. Voel me momenteel ook echt goed. Het slapen gaat eigenlijk prima. Wordt natuurlijk wel regelmatig waker en moet ook regelmatig plassen, maar lig niet uren wakker of zo. Moet nog 5 keer gaan werken en dan zit het er al weer op. Vind het nog prima om te werken, maar kijk er nu ook wel naar uit om dadelijk lekker thuis te zijn. Vandaag samen met mijn moeder boodschappen gedaan. Vind het wel erg zwaar om al die zware kratten en tassen te dragen, dus dat doe ik nu samen. Mijn vriend kan het natuurlijk ook wel doen, maar die is 's avonds nooit zo vroeg thuis van zijn werk en in het weekend is hij nog veel aan het klussen in ons huis. Nou meiden, ik ga er weer vandoor. Tot later weer!
Olove/Ylaisa, wat een mooie kindjes! En ze zijn toch al echt verschillend vind ik. Grappig om te zien. Ik kan me voorstellen dat het heel raar is om zonder kindjes thuis te zijn, het lijkt me zo naar. Ik vind Margit dan ook heel sterk dat ze het al zo lang doet.. Ik denk dat Steijn en Britt vast snel naar huis mogen! Nog maar een klein beetje groeien en ze zitten al op 2000 gram! Suus, wat fijn dat je je zo goed voelt! Ik zie ook wel uit naar mijn verlof maar dat is ook omdat het zo ontzettend druk en hectisch is geweest de laatste tijd. Eerst maar eens vakantie, en dan zien we wel weer verder. Kan altijd nog de ziektewet in gaan.
Ik zit nu dus ook nog op mijn werk.. Moest echt een aantal dingen afmaken en ik 'mag' morgen niet gaan werken van Alex. Ik ga wel zo naar huis hoor, kan niet meer zitten van de pijn. Ik kom morgen nog afscheid nemen voor mijn vakantie!
Olove, gefeliciteerd! Wat een mooie kindjes! Ik hoop dat ze snel mee naar huis mogen! Kar, grappig he dat we zo dicht bij elkaar zitten? En Alex kwam daar vroeger vaker? Hihi wel erg leuk hoor! Boekte hij dan via een reisorganisatie of net zoals wij gewoon bij de camping zelf? Heb je er al zin in. je vakantie? Sinds het weekend kruipen de meiden. Opa en Oma zijn op vakantie dus ik heb het gefilmd voor ze. Ik wilde het filmpje even met jullie delen: Sophie 005-6.flv video by fvstaveren - Photobucket Anna: 006-5.flv video by fvstaveren - Photobucket
Funnyme, Super hoor! Knappe meiden ! Olove, Wat een prachtige kindjes meid! Ben er maar trots op! Kar, Hele fijne vakantie gewenst alvast! (Even aanvulling voor degene die me niet herkennen Bolbuikje is Hanneke geworden)