wat een mooie kindjes olove! @margrit: wat fijn om te horen dat het zo goed gaat met jouw kindjes.Snap je opmerking wel hoor, zwanger zijn is toch iets speciaals en bij jou is dat zo plotseling allemaal gegaan, toch hoef je niet jarloers te zijn hoor, is best pittig dit laatste weekjes, net zoals ik niet jarloers hoef te zijn op jou, jij hebt je kindjes al lekker bij je,maar ook dat is flink pittig omdat ze zo vroeg geboren zijn.Maar we snappen elkaar! @funny me kijk een andere keer je filmpjes als ik meer tijd heb.Lijkt me leuk te zien. @zuster suus: volhouden ook jij hoor, voel je je alweer iets beterder? Hier zo dadelijk naar de gyn,spannend!
@funny me: toch ff snel gekeken, wat zijn ze al groot zeg, Sophie vind de camera wel erg interresant haha:erg leuk!!!
Suus, succes bij de gyn! En gewoon gaan huilen als hij/zij niet wil inleiden, dat werkt wellicht het beste! Ik vind je heel stoer hoor, je houdt het toch maar mooi vol.. En begreep ik nou goed dat je ook nog een dochter hebt rondlopen? Hoe oud is ze? Pittig he?! Hanneke, haha, ik had niet eens gezien dat je een andere gebruikersnaam hebt! Jeetje joh, Benthe ook alweer 10 weken.. Funny, ja, grappig he! Ik geloof dat Alex op een gegeven moment wel gewoon bij de camping zelf reserveerde. Maar 't is al weer even geleden dat hij er was hoor. In zijn 'jeugd'. Ik heb wel zin in de vakantie ja, ik vind alleen de reis minder. En ik hoop dat 't bed en de stoelen me bevallen.. Ach, komt vast goed! Ik ga zo even je filmpjes bekijken!
Heb gekeken! Wat een schatjes zeg! Echt super! En ze worden idd al zo groot.. Maar goed, 't is ook 15 aug voor je het weet! Maar wat grappig dat ze zo tegelijk opgaan, ook met kruipen enzo.
Ja ze gaan heel erg gelijk op! Nou ja niet met alles. Sophie kreeg op 13 mei haar eerste tandje. Anna heeft nog niets. Maar goed ze hebben nog tijd genoeg om groot te worden! Ja ik zie ook wel op tegen de reis. Heb ook geen idee hoe de kleintjes het gaan doen. En dan die warmte, zouden ze daar wel tegen kunnen? Nou ja mn broertje zit er ook en die heeft airco, dus we kunnen altijd de campingbedjes nog daar neerzetten.
@ Funny Me Wat een ontzettende mooie meiden hebben jullie zeg! Leuk hoor, dat ze nu kunnen kruipen! @ Diana Hoe was het bij de gyn? Hoop zo voor je dat je een datum hebt dat je ingeleid gaat worden. Of nog beter, dat je vliezen gewoon spontaan breken, als de gyn zegt dat ze dat niet doen.
Dank je zuster Suus, we zijn ook erg trots op ze! Hoever ben je nu? (ik kijk altijd naar de banners omdat ik geen idee heb wie hoever is, kan het neit onthouden)
@funny me: wat een leuk filmpje! Echt zo schattig @alle vakantiegangers; veel plezier en hopelijk hebben jullie beter weer als hier in NL.. 8) @ Diana; hopelijk krijg je goed nieuws van de gyn Vraag voor alle ervaren tweelingmoeders: is het echt nodig om prematuurkleding in huis te halen? Of is maatje 50 ook prima? Omdat prematuurkleding moeilijk te krijgen is hier, wil ik daar wel op tijd naar op zoek namelijk. Ben net bij de gyn geweest voor voorlopig de laatste echo Alles is prima! Ze wegen al 800 gram!! En ze zijn zo aan het bewegen dat de echosensor helemaal op en neer ging op mijn buik, en als je dat dan ook ziet op het scherm is dat wel heel leuk. De dametjes hebben ook pruillipjes.. Die hebben ze dan echt van mij En mijn cervix was ook nog prima... En ik ben echt blij, want ik heb mijn onbepaalde tijds contract gekregen!!
Karel, wow wat een goed nieuws allemaal! Hier zijn ze met 36w4d geboren en toch wel een maand in maat 44 gezeten. Ze waren 2510 en 2790 gram. 25w5d 730 en 786 gram 27w5d 920 en 998 gram 30w0d 1250 en 1300 gram 31w5d 1693 en 1704 gram 34w1d 2187 en 2240 gram 36w4d 2510 en 2790 gram (geboren!)
Wat gek dat je nu geen echo's meer krijgt voorlopig! Zoals je aan mijn schemaatje wel kunt zien kreeg ik juist toen mn groeiecho's!
Ja nou dit waren de controle echo's omdat ze dachten dat ttts op de loer lag. Maar daar is (voorlopig) geen sprake meer van. Nu moet ik as dinsdag weer voor consult naar m'n gyn en dan gaan we verder bespreken wat we gaan doen. Misschien dan om de 2 weken ofzo.. Dus ik denk dat ik dan toch maar een klein maatje in huis haal voor de zekerheid als ik jou verhaal zo lees!
Ik had ook maar voor allebei 2 pakjes, maar heb er toch nog maar wat bij laten halen na de geboorte van de meiden.
ze hebben 1 maand in 44 gezeten, 1 maand in 50 en 1 maand in 56. In 62 4 maanden. 68 1 maand en nu zitten ze alweer een tijdje in 74.
Bedankt voor jullie reacties! @ Diana Hoe gaat het nu met je?..je had toch een afspraak bij de gyn. Hopelijk kan je worden ingeleid Hier net terug van de kleintjes..Britt heeft uit de borst gedronken..ongeveer 10min, zuster schat 15cc. Echt een super gevoel zeg. Ze doet het zo goed, is nu 15 aangekomen > 1970gr. Steijn moest weer de helft via de sonde, krijgt nu 30cc (Britt 35cc ) En de ontlasting is ook heel goed..we blijven verschonen als we daar zitten. Mn zusje is nu bezig, vandaag precies 39weken. Kreeg vannacht weeen...en net gingen we dr even opzoeken op verlos en had nu 3cm en om 4 min heftige weeen. Dat puffen wil nog niet echt bij dr...Heb snel foto's van dr gemaakt net zoals ze bij mij deed afgelopen vrijdag..hahah! Wat ik me nog afvraag...en tja veel te snel mee bezig ben is; of het nog goedkomt met mn buik. Natuurlijk is deze nog wat opgezet maar onderaan heb ik zo'n los velletje..ik weet nou niet of dit nog verdwijnt of dat dit overtollig vel is wat ik gewoon altijd blijf houden. Heb net wat verhalen gelezen en daar wordt ik echt niet vrolijk van..een buik als een 80-jarige.
Nou volgens mij moet het goed komen, maar ik heb ook nog steeds een stuk vel hangen. Maar wel minder als toen ik net bevallen was. Spannend trouwens van je zus!
even in het kort wat de gyn zei en dan maar hopen dat er niemand meeleest Omdat ik bij me dochter een keizersnede heb gehad kunnen ze minder doen qua inleiden.Maandag gaan ze kijken of mijn baarmoedermond rijp is en of er mss al wat ontsluiting is, als dat zo is breken ze mijn vliezen en zal ik maandag bevallen(JOEPIE) maar als mijn baarmoedermond niet rijp is kunnen ze helaas niks doen en moeten we gewoon afwachten,want kunnen ze normaal gesproken een vetertje met hormonen naar binnen doen dat kan nu dus niet.Als het niet kan dan evt. een keizersnee,maar ik wil zo graag gewoon bevallen dat ik dat terplaatste evt. ga beslissen. Dus nu moet ik zorgen dat me baarmoedermond rijp is maandag haha, iemand tips? Of toch van te voren spontaan bevallen natuurlijk.
heb je bekenden dan hier op het forum waarvan je niet wilt dat ze het weten? Spannend hoor! Ben je de volgende die gaat bevallen Ik hoop dat je maandag goed nieuws krijgt! Ik ben zo groen als gras wat betreft ontsluitingen en bm rijpingen dus ik kan je niet aan tips helpen Streng toespreken helpt in dit geval denk ik niet
@ Diana Wat ontzettend spannend meid. Ik hoop echt voor je dat je voor maandag al gewoon bevallen bent. Ik vind het zo ontzettend knap dat je al 37 4/7 weken zwanger bent. Ik kan me niet voorstellen dat ik nu nog gewoon ruim 9 weken zwanger zal zijn. Als ik nu al naar mijn buik kijk... Heel veel succes nog meid! Het lukt me niet om mijn banner weer te plaatsen. Ik heb het geprobeerd bij handtekening plaatsen... Kan iemand me helpen?
Tjonge ben het hier even helemaal kwijt geweest, moest ook een ander wachtwoord anders kwam ik er niet op. Inmiddels ben jij dus moeder geworden Olove? Gefeliciteerd met jullie zoon en dochter, schattige foto's ook! Aan alle nieuwe zwangere tweelingmama's van harte welkom hier. Hier komt gelukkig de zomervakantie in het zicht. Nog 3 weekjes werken en dan is het zover (voordeel van juf zijn). Ben er eerlijk gezegd ook al wel aan toe hoor. De kleintjes zijn nu op een leeftijd dat ze enorm uitproberen en ook de oudste (4) is de laatste tijd erg dwars en brutaal. Denk dat ze ook toe is aan vakantie, merk ik in de klas ook altijd die laatste weken. Nog 2 maandjes en dan worden onze meiden alweer 2 jaar! Ik heb vandaag nog even de foto's bekeken van de dag van hun geboorte. Het lijkt nog zo kort geleden dat ze zeiden hier is nummer 1 en een minuut later en daar hebben we nummer twee! Ik vind het wel erg jammer dat ik door de keizersnee niet gelijk een moeder-kind band met ze had. Dat kwam pas veel later. Ik heb wel van ze genoten en met ze geknuffeld, maar het was toch anders als met mijn dochter die ik gelijk na de bevalling op mijn buik kreeg. Dat voelde gewoon gelijk goed. Zijn er meer die dat ook hadden na een keizersnede? Verder is hier alles goed de twee-woords zinnen komen voorzichtig om het hoekje kijken. Elke dag worden er nieuwe ondeugden uitgevonden, en wordt er gekeken hoever we kunnen gaan bij mama en papa. Moet zeggen dat ik ook altijd weer blij ben als ze alledrie op bed liggen. Morgen moet ik weer met de kleintjes naar het cb. Ben benieuwd hoe ze zijn gegroeid.