Tweeling

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Mima, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

Nov 4, 2008
    12,674
    2
    38
    okee :) Dankjewel

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    LInda: tijdens het typen van mijn laatste berichtje had jij ondertussen ook een bericht getypt, dat staat precies een blz ervoor en had het dus gemist. Sorry.
    Maar welkom hier!
    Bij ons was er ook aanvankelijk iets meetverschil, maar dat was 3-4 dagen geloof ik. Kan er niets over zeggen verder.
    Even afwachten dus, over twee weekjes zul je wrs wel meer duidelijkheid hebben.
    Sterkte in de tussentijd en klets lekker mee hier!!

Margit: ja wellicht op wipstoel fiher price/ wippertje fisher price oid.
    Je hebt ze idd met een junglethema, maar ook andere thema's. T is dat ik de mijne al aan iemand heb weggegeven, anders had je m zo mogen hebben...

3. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Luca, wat fijn dat alles nog goed gaat! Met jouzelf ook? Je was toch zo misselijk, is dat al een beetje weggetrokken?

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    HoiLinda!

Welkom hier:) Schrikken he als je 2 hartjes ziet?! Hadden wij ook hoor, en wij hebben er lang over gedaan om er aan te wennen, maar het is geweldig :)

Wat betreft die achterstand..daar kan ik je niet mee helpen. Maar kan het ook niet aan de meetkunsten van de gyn liggen? Soms ligt een kindje net iets verkeerd ofzo. Ik zou me er nu nog niet al teveel zorgen over maken hoor!

@Funny me: voel je je al wat beter? hoe was het bij de gyn?

@KAr :) kun je in bed dan beter geen bikini aantrekken? :p

@Margit en Noor: stomme vraag, maar wat is het nu van een trilwipstoel?? ;)

5. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Hey Kar,

Weg is het niet, maar het is wel duidelijk dat ik mijn tweede trimester ben binnen gegaan net, want het gaat wel beter! ben daar heel blij mee! En vandaag is een goede dag :), al zal morgen wel tegenvallen na de drukte van vandaag.
    Maar blij dus met ee afname van de misselijkheid, zeker nadat ik afgelopen week er ook nog een buikgriep bovenop kreeg. Ik heb toen echt niks binnen kunnen houden, water was al teveel :(

Ik heb van de gyn. een drankje voorgeschreven gekregen tegen maagzuur, wat zijn de smaakjes en welke vinden de dames met ervaring het lekkerste? (ik heb het recept wel, maar kan het niet lezen. Doktershandschrift ;) )

Hoe is het met jou? Ben jij naar verwachting nu de eerste die gaat bevallen? Spannend!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Luca, bedoel je Gaviscon? Ik heb de smaak anijs geprobeerd. Het werkte, maar ik werd zo misselijk van de smaak en de structuur van het drankje (dik en korrelig, brrrr) dat ik er nog misselijker van werd bij het innemen. Echt neus dicht en drinken en meteen naspoelen met VEEL water! :D Ze hebben ook pepermunt, wellicht is dat iets beter te doen. Succes... ;)
    En fijn dat je je beter voelt! Hopelijk een stijgende lijn!
    (En dan net als ik aan 't eind weer kotsmisselijk door twee baby's die je maag wegdrukken.. :( ;) )

Ja, als Krista al bevallen is -waar het wel op lijkt- dan ben ik de eerstvolgende...! :$ Best een raar idee.

Karel, misschien moet ik gewoon een bh aandoen.. Ik heb echter alleen maar van die bh's waar mijn borsten uitzakken als ik op mijn zij lig. En dan heeft 't dus nog weinig effect. :)

Zo'n trilwippertje is -denk ik- vooral als afleiding prettig. Er zitten ook muziekjes in en volgens mij zelfs bewegende speeltjes. Dus kan de baby kijken en voelen en luisteren. En even vergeten waarom hij/zij moest huilen..! :D

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
  8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    3,314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik hoop dat je het nog een beetje uithoudt Kar, met die twee die tegen je maag drukken! Daar is zeker niet zo heel veel tegen te doen? Nou ja, behalve bevallen ;)

Veel sterkte iig!

9. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

Nov 8, 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Thanks voor de link Kar: wat een supersonisch geval, zo'n trilwippertje! Wel duur, dus ik zal idd eens op MP kijken. Jammer dat jij die van jou al weg hebt gedaan, Noor!

Gezellig druk hier vandaag, trouwens! Ik was eigenlijk van plan om vanmiddag even met de dames te gaan wandelen, maar ze vielen na de voeding van 15:00 uur als een blok in slaap, dus heb ik ze toch maar in bed gelegd. Mooi even de tijd om wat in huis te doen en even te forummen :).

Ik heb net voor het eerst geprobeerd tegelijk te voeden. Merle op schoot (op mijn benen, recht voor me) en Linde tegen een kussen naast me op de bank. Ze dronken op zich goed, maar blijf het lastig vinden. Want als ze allebei ongeveer tegelijk klaar zijn: je kan er maar een tegelijk een boertje laten doen en de ander moet dan wachten. Kan dat geen kwaad? Of als de een eerder klaar is: dan kan zij al een boertje doen, maar je moet ook nog doorgaan met de fles van de ander... Nou, ik zal er wel handiger mee worden op een gegeven moment, maar ik vond het nu nog een beetje stuntelen :(.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Ben weer terug! Bloed was goed. Niet uitgedroogd. Dus andere medicijnen en weer lekker naar huis! Ik kneep hem wel even dat ik zou moeten blijven maar dat was gelukkig niet nodig.

11. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh gelukkig Funny. Dat scheelt weer. Nu hopen dat die nieuwe medicijnen goed werken.

Margit, je krijgt er vast handigheid in.. ik zie ook nog niet goed voor me hoe ik twee kindjes straks in mijn eentje moet voeden.. tegelijk.

Luca, nee tegen zo'n volle buik is niet veel te doen behalve bevallen. :) Maar daar wou ik toch even mee wachten eigenlijk.

12. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    o dat is fijn FunnyMe!!!

mag ik ff spammen? hihi

mijn kleine grote meid Isa

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
  14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
  15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    o wel zo handig om de foto vast te plakken ;)

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    mijn grote kleine mannetjes

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    vanmorgen genomen bij de recreatieplas bij ons in de buurt trouwens. Ze hebben zich zooooooooooo goed vermaakt en ik heb enorm zitten genieten!!

18. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Oh wat lief Noor! WAt lijken de jongens op elkaar!! :)

@funnyMe: hopelijk slaan de nieuwe medicijnen snel aan en voel je je snel beter!

Wij gaan morgen in gesprek met het zkh of de meiden weer terug mogen naar de HC. We hebben vandaag zo lang moeten wachten op de zusters voordat ze sofia uit de couveuse konden halen. Ze hebben het daar zo druk dat ze geen tijd hebben (naar ons idee) om de meiden goed te verzorgen. Ze vergeten vaak dingen en omdat wij zelf niet aan de couveuse mogen komen om bijv. Sofia eruit te halen blijft ze daar maar zielig liggen en niemand die moeite neemt om een ander bedje te halen.. :( En zo zijn er nog veel meer dingen waar we ons niet prettig bij voelen. Het is natuurlijk erg fijn datze naar de MC mogen, maar ze hebben nog wel de zorg van de HC nodig en die krijgen ze niet...

19. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ach Karel, dat is inderdaad wel heel sneu zeg. Dat kan toch ook niet.. Ik hoop voor jullie dat ze weer even terug mogen naar de HC.

Noor, wat een leuke kids heb jij! Fijn is dat he, als ze zichzelf zo lekker vermaken. Isa is trouwens echt al een grote meid!

Grappig: Jouw jongens hebben hetzelfde kapsel als Sverre! :D Ik zal eens een foto van Sverre neerzetten, kun je 't ook zien.

20. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

Jul 8, 2006
    7,561
    0
    0
    Hier een heerlijke nacht gehad. Nou ja de avond begon niet zo fijn. Sophie heeft last van haar 3e tandje dus was heel hard aan het huilen. Daarna begon Anna over te geven. Dus bedje verschoond... even gedoucht met mama. En omdat wij voor allebei maar 1 slaapzak hebben in een pyama met sokjes aan weer naar bed. Toen was het goed.
    Om 7 uur werden de meiden wakker. heb ze een fles in bed gegeven (ja heel slecht ik weet t maar ik was nog zo moe) en daarna hebben ze verder geslapen tot 9.37!!! Heerlijk! Nu zijn ze beneden de boel aan het slopen lijkt het wel.

Ik voel me beter als gisteren gelukkig! Heb zelfs al 2 rijstewafels op!

Share This Page