Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Zoooo alle babykleren en spullen zijn gestreken. Bedjes zijn opgemaakt. Vluchttas is grotendeels ingepakt.

En ik zit weer kapot op de bank. Maar, ze kunnen tenminste ergens slapen nu en hebben schone kleren! :D Het kamertje is nog wel wat saai. Sverre had veel meer knuffels enzo. We moeten dus komende week even iets voor aan de muur regelen.

Buikfoto komt echt hoor, heb er alleen nu even geen puf voor (buik is ook keihard).

Ik heb een beetje hetzelfde gevoel als bij mijn vorige zwangerschap de laatste 2-3 weken: dat mijn lichaam 't een beetje op begint te geven. Ik heb amper nog honger en eet dus weinig, begin vocht vast te houden, heb ontzettend veel buikpijn 's nachts, slaap weinig.. En ik kan voor m'n gevoel moeilijk nog rustiger aan doen zonder het huis in totale chaos te zien veranderen.

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb net ook de bedjes opgemaakt :D Even praktische vraag. Tot hoe ver moeten de dekentjes naar onder? Ik heb ze nu tot halverwege het bedje ongeveer...
    en er moet een hydrofiel luier bij he? In een punt toch? of maakt dat niet uit... pf, kinderbed opmaken is nog lastiger als mijn eigen bed!! :D

Vanmorgen is het oogje van Romy doorgeprikt..het traanbuisje dan..
    Poh mama had het er moeilijker mee als Romy :) Hopelijk blijft het nu goed...

@KAr: jij hebt het nu echt zwaar volgens mij :( De laatste loodjes he! Succes joh... Wel echt je rust pakken hoor!!

3. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Kar; Ga jij eens snel heel rustig aan doen!! Alles is gereed zo te lezen, dus nu ga jij even aan jezelf denken hè? Je moet straks ook nog een topprestatie leveren. 'Chillen' dus... :p
    Kun je niet heel rustig zelf iets leuks maken voor aan de muur in de babykamer? Ik heb zelf schilderijtjes gemaakt van onderzeebeesten. Gewoon een heel eenvoudig tekeningetje (bijna Dick Bruna-achtig) in leuke frisse kleuren. Dan kun je rustig erbij gaan zitten en een beetje schilderen. ;)

@Dagmar; Ook ik kreeg foliumzuur voorgeschreven door de gyn en staaltabletten. Misschien hoeft dat pas in de tweede periode. Zou het inderdaad even navragen.

@Linda; Wij hebben ook de Easy Walker. Superwagen!! Je hoort heel verschillende verhalen over die wagens, maar ons bevalt 'ie erg goed.

Zo, ik ga verder met kozijnen schilderen. Moet ook eens gebeuren... ;)

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Karel wat zielig voor de kleine, klinkt ook zo naar, gelukkig is het achter de rug

Thnx voor de tip van de ING maar we zitten bij ABN :(

Verder Dagmar, ik slikte al 5 mg foliumzuur omdat ik geboren ben met een schisis (hazelip) dat ik nu ook multi voor zwangeren van Etos slik, vond de Gyn helemaal goed.

Heb gister trouwens ook 'Het Tweelingenboek' gekocht, super leuk!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nu lees ik het verhaaltje van Jipper, Dagmar ik heb ook ijzertabletten al direct gekregen...

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Volgens mij haal ik Kar en Karel door elkaar hihi, even opletten, ben ook een beetje warrig en vergeetachtig hihi

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Bedje: ik heb 't ook tot halverwege. En onder het hoeslaken een anti-lek molton - geen rubber zeiltje, dat mag niet meer. En de hydrofielluier is wel handig ja, maar ik had hem altijd gewoon dubbel. Hij is handig omdat je dan niet elke keer het hele bedje maar alleen die luier hoeft te vervangen als ze eens wat spugen of een mondje teruggeven ofzo. Niet noodzakelijk dus maar het scheelt wasgoed!

Arme Romy... :( Of, arme mama! Ik hoop ook dat het goed blijft nu.

Het lijkt me zoooo moeilijk om die kleintjes te zien met slangetjes en overal geprikt enzo. Echt petje af voor alle moeders van prematuurtjes of zieke kindjes hoor! Ik krijg er echt tranen in mijn ogen van als ik het zie op televisie.

8. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Nee volgens mij haal je ons niet door elkaar. Maar mocht 't wel zo zijn, het is je vergeven: je bent zwanger, en nog dubbelop ook! ;)

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jipper, ja, ik mag rustig aan doen.. objectief gezien lijkt alles er klaar voor maar ik vind natuurlijk dat er nog een hele berg werk moet gebeuren..! Die nestdrang is zooooo irritant. ;)

10. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    Wat gaat het hier af en toe hard met blz. zeg :) Ik wil wel op iedereen reageren maar ben denk de helft al weer vergeten ;).

@ Dagmar en Linda, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en gezellig dat jullie mee komen kletsen!

@ Karel: wat goed dat Sofia al flink aan de borst heeft gedronken, bijzonder gevoel is dat he?

@ Kar: is makkelijker gezegd dan gedaan om rustig aan te doen he;). Zeker als Sverre er is. Hoe doe jij dat eigenlijk met zijn verzorging? Ben je veel met hem alleen of kan je vriend hem ook veel verzorgen?

@ Sascha en FunnyMe: nog gefeliciteerd met de jarigen!

Oei, moet racen naar mijn werk nu, morgen meer reactie. Wilde even vertellen dat Bas vrijdag zijn eerste losse stapjes heeft gezet! Supertrotse ouders hier:D

11. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    @Jeetje: JOEPIE voor Bas! Grote jongen! :) :)
    Werk je in de horeca, dat je nu nog weg moet?

Sverre gaat naar het KDV - ook al heb ik verlof en is mijn vriend dus werkloos. Hij gaat altijd 3 dagen maar nu met de laatste loodjes tijdelijk even 4 dagen per week. De dagen dat hij thuis is neemt Alex echt veel voor zijn rekening. Maar Sverre wil wel heel graag mij overal bij betrekken. 'Mama kom eens kijken' dat soort dingen. :)

12. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Poe, wat is er veel geschreven!
    @ Dagmar: wij hebben ook de Easywalker en vinden het een prima wagen. Wij hebben alleen een VW Polo en daar past ie niet in. Moeten dus binnenkort op zoek naar een nieuwe auto (geen enkele tweelingwagen past in een Polo, dus het maakte niet uit welke wagen we kochten). Wij hebben hem ook met rentepunten van de Postbank gekocht. Superdeal! Ken je niet iemand die rentepunten heeft, maar er niets mee doet? Ik had een lieve collega waar ik ze van heb gekregen.

@ Karel: over het bedje opmaken. De kindjes moeten met hun voetjes bijna tegen de onderkant van het bedje aan liggen. Dat is beetje lastig opmaken als ze er nog niet zelf in liggen, lijkt me... Ik zou gewoon even afwachten tot ze thuis zijn. Hydrofielluier heb ik ook gewoon dubbel liggen. Is wel superhandig, ander blijf je het hoeslaken verschonen...

Hoe is het nu met Romy en Sofia? Al van de monitor af (bij één van beiden mocht het toch al bijna?)?

@ Jeetje: wat goed van Bas!!!

@ Jipper: lekker weertje om de kozijnen te schilderen! En wat goed van de fysiotherapie! Vanaf welke leeftijd hebben ze dat gekregen eigenlijk?

@ Allen: lees net dat vanaf dinsdag bij het Kruidvat Pampers in de aanbieding zijn: 3 pakken halen, 2 betalen. Ik denk, ik meld het maar even. Een tweeling hebben is al duur zat (bij ons gaan er zo'n 100 luiers per week doorheen :().

Ik ga nog even genieten van de zon!

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    De kozijnen zijn zo mooi geworden!! Echt super...!! :D

De jongens zijn door de kinderfysio van het ziekenhuis in Breda al aangemeld voor fysio thuis. Dus ze krijgen het al vanaf 2 of 3 weken na thuiskomst. Is fijn hoor, zo weet je toch een beetje of ze zich goed ontwikkelen. En ze geeft hele goede tips hoe we ze nog meer kunnen stimuleren.
    Het is wel grappig, ze zitten nog niet, maar volgens de fysio is dat helemaal niet erg. 'Ze hebben er gewoon geen tijd voor', zei ze. Ze zijn zó actief en het lijkt alleen maar meer te worden. Tijgeren als een gek, optrekken, over elkaar heen klauteren, je kunt het zo gek niet bedenken. Daan heeft ook al geprobeerd de trap op te klimmen... :$;) Het wordt dus de hoogste tijd voor traphekjes...

Hoe is het met jouw meiden? En heb je nog een beetje kunnen genieten van de zon?

@Karel; Hoe was het met het oogje van Romy vandaag? Vergat er helemaal naar te vragen. En is er verder nog nieuws? Kun jij ondertussen ook nog wel een beetje genieten van het mooie weer of zit je veel in het ziekenhuis. Af en toe even een terrasje pakken moet je gewoon doen hoor. Nu kan het nog... ;)

@Jeetje; Wat knap van Bas!!! Heel begrijpelijk dat je supertrots bent!!

@Kar; Kun je een beetje relaxen vanavond? Er komt een mooie film op RTL4. Lekker even met je benen op de bank?! ;) Hou je taai hoor!

@all; Fijne avond verder!!

14. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Jeetje, wat superknap van Bas! Ik vind het altijd zo'n leuk gezicht, die kromme beentjes als ze net beginnen te lopen.

Linda, leuk dat je het tweelingenboek hebt gekocht. Ik heb hem zelf niet, maar er wel veel goed over gehoord. Volgens mij is de easywalker een prima wagen. Wij hebben zelf een Urban Jungle Duo. Ik denk dat het elkaar, behalve de maxi cosi adapters, niet zo veel scheelt. Wij namen altijd gewoon de hele wagen mee, lieten de cosi's in de wagen staan waardoor de kindjes lekker konden slapen. Schijnt niet goed voor ze te zijn als ze te lang in een maxi cosi zitten. Maar verder vind ik de easywalker superstoer, vooral de zwarte en de legergroene.

Jipper, Ik werd met 28 weken zwangerschap opgenomen in het ziekenhuis. Bij de 20 weken echo zag de gyn al dat het hoofdje van Midas iets kleiner was, maar dat kon ook nog aan zijn stuitligging liggen. In de echo's daarna bleek hij telkens iets meer achter te blijven in groei ( in eerste instantie alleen zijn hoofdje, maar daarna ook zijn beenbot) en met 28 weken (toen ook zijn buikje in groei achter begon te lopen) was zijn groeiachterstand zo zorgwekkend dat ik dezelfde dag nog ben opgenomen op de OHC. Uit allerlei onderzoeken bleek dat mijn placenta ongelijk verdeeld was. Midas had een heel klein stukje, Lex een heel groot stuk. De artsen wilden zien hoe lang het verantwoord zou zijn om Midas te laten zitten in de baarmoeder en waren nog steeds bedacht op de eventuele vorming van TTTS wat in mijn situatie heel snel fataal voor Midas zou kunnen zijn. Hierom kreeg ik drie keer per dag een CTG van 45 minuten tot een uur. Ik mocht wel eens in het weekend op dagverlof, maar ik mocht niet thuis slapen omdat ze minstens 2 CTG's wilde doen op een dag. Met 33 weken en 3 dagen zijn de jongens gehaald dmv een keizersnede. Midas woog toen 1120 gram, Lex 2110. Lex heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen, Midas 5.
    Midas heeft onder controle gestaan bij een fysiotherapeut omdat hij een vrij lang, smal hoofd had en onderontwikkelde nek en borstspieren. Ze hebben hem goed in de gaten gehouden. Thuis hebben we hem een tijdje op een samengebonden voedingskussen gelegd in de box, zodat hij ook goed op zijn achterhoofd kon liggen. In juni zijn we voor het laatst bij de fysio geweest. Zij heeft geconcludeerd dat alles zo goed gaat met Midas, dat we niet meer terug hoeven te komen, tenzij we het idee hebben dat hij straks bij het kruipen/lopen motorische problemen ondervindt. Heel fijn dus!
    Ik begrijp dat jouw jongens veel vroeger zijn geboren, ik dacht met 26 weken toch? Waarvoor zijn zij onder behandeling bij een fysio?
    Kan me trouwens helemaal voorstellen dat je blij was. Het is nietg alleen fijn dat het goed gaat met je jongens, maar ook een bevestiging dat je er zelf goed mee bezig bent geweest.

Foliumzuur: Ik heb het gedurende mijn hele zwangerschap geslikt. Gewoon de zwangerschapsvitamines van dagravit.

Bedje: Wij maakten altijd een matrozenbedje in het begin. Matrozenbedje, voor baby's die omhoogkruipen in bed. TinyNanny.
    Zoiets als dit, alleen dan deden wij het gewoon met een ledikantlaken. Hadden we in het ziekenhuis geleerd. En wij hebben nooit een waterdichte molton gebruikt. Ik vond dat zelf altijd een beetje eng en daarnaast zijn de luiers nu zo goed, eigenlijk is het ook een beetje ouderwets. Hier ook altijd een hydrofiel aan het hoofdeinde. Onze jongens waren echte spugertjes. Gewoon dubbel gevouwen en de korte kanten onder de matras. Dat kon bij ons, wij hebben wiegjes.

Fanny, gefeliciteerd met je dametjes en veel sterkte voor je vader. Ik hoop dat hij snel weer opknapt en Anna en Sophie niet aan heeft gestoken.

Karel, bij ons was het een vereiste van het ziekenhuis dat een kindje op 8 voedingen zat voordat het naar huis ging. En ik kan je vertellen, dat is best veel werk als je twee kindjes thuis hebt! Ik had daar echt geen idee van toen ze nog in het ziekenhuis lagen.

Kar, heel veel succes de laatste loodjes. Ik vond het einde van mijn zwangerschap al pittig. Toen was mijn lichaam er al echt klaar mee.
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt en dat is echt geen pretje, maar `en daar komt de eeuwige dooddoener´ het is voor een geweldig doel!
    De jongens vinden het trouwens geweldig in de zitjes! Ze kijken de hele tijd heel nieuwsgierig om zich heen. Ik denk dat zij het, net als Sverre, toen ook echt zat waren. Ik heb trouwens toen ik zwanger was van Lex en Midas de betekenis eens opgezocht van de naam Sverre. Wist je dat het `wervelwind´ betekent? Vond ik zo´n leuke betekenis.

Hier alles oké. Midas heeft dit weekend voor het eerst met Berry gitaar gespeeld. Echt grappig, hebben we een leuk filmpje van.
    Zijn er bij jullie ook zoveel wespen? Bah ik heb zo´n hekel aan die beesten. Laatst liep ik met de jongens in de wagen naar de bibliotheek en probeerde er zo´n kreng bij de wagen in te kruipen, tussen de wagen en het horretje door!! Nou, met gevaar voor eigen leven het beest weggejaagd en boos dat hij was! Hij kwam telkens weer achter me aan, totdat hij het toch maar voor gezien hield. Gadver. Doe mij maar weer herfst of winter....

15. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Oh en Sascha, had ik jou al gefeliciteerd? Bij deze gefeliciteerd met je grote dochters!

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Helena, ja, ik weet dat 't wervelwind betekent, of druktemaker. En het past precies bij hem! Zit geen moment stil, altijd druk aan het praten, rennen, spelen etc. :D :D Zelfs als pasgeborene bewoog er altijd wel iets aan hem. :)

En wat een verhaal joh, van jouw zwangerschap.. dat is vast erg stressvol geweest, wat een zorgen over Midas zul je gehad hebben. Maar dat hij 'maar' 5 wk in het ziekenhuis heeft moeten liggen is wel knap hoor! En super dat hij geen fysio meer nodig heeft! 't Is een echte vechter volgens mij.

Krista, hoe is het met jou?? Gaat het allemaal goed, thuis met je mannen? Kun je er een beetje aan wennen? Hoe is het met het armpje van Lucas?

Ik heb eigenlijk best een slechte dag vandaag. Veel harde buiken en krampen. En de baby's zijn volgens mij nog geen moment niet druk geweest. Wie weet komen daar die harde buiken wel van. Ik zie een beetje op tegen vannacht. Maar aan de andere kant, ik red me ook nog wel een paar weken zo.. Ik vind het belangrijker dat ze nog even kunnen groeien dan dat ik nu van die ongemakken af ben.

17. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    Nou hier was het huiselijk geluk van korte duur, want woensdag was Marcus ontroostbaar en na een paar uur van naar bed en uit bed, namen we zijn temperatuur maar eens op, en had ie 38.3. Ik belde de verloskundige, die zei dat we paracetamol moesten halen, maar Fred kreeg het niet mee van de apotheek! Toen maakte ze voor ons een afspraak bij de kinderarts en konden we meteen terecht. Marcus werd lekgeprikt: 3 buisjes bloed en een ruggenprik :( En urine. Marcus werd meteen opgenomen op de Neonatologieafdeling. Gelukkig geen hersenvliesontsteking konden ze na een paar uur zeggen, maar wat het wel was kregen we pas vrijdag te horen: Streptokokkeninfectie. De arts zei dat het supergoed was dat we er zo snel bij waren, want nu was Marcus er niet echt ziek van geworden en was het gevaar geweken. Hij moet er in ieder geval nog tot vrijdag blijven.

Ondertussen is Lucas van de meest schattige baby veranderd in een rotzak die niet in z'n bedje wil slapen. Overal wel, in de kinderwagen, maxicosi en draagzak, op de bank en bij papa en mama in bed, maar zodra z'n hoofdje het matrasje raakt zet ie het op een schreeuwen! Hebben jullie ervaring daarmee? En wat was jullie oplossing?

Ik ben ook aan het kolven, en ik vind het best vermoeiend. Het ene moment springen m'n borsten uit elkaar en als je dan denkt 'ik kolf consequent 70 ml per borst per keer' en ze niet leegkolft, krijg je borstontsteking, waarna je borst nog maar 40 ml per keer geeft.. Pfff.. Gaat het ooit beter?

Bij ons op de Neonatologie Highcare in het Juliana Kinderziekenhuis is de verzorging echt supergoed geregeld; iedere verpleegkundige heeft 3 kindjes, voordat ze beginnen lezen ze de mappen, als ze huilen nemen ze ze op schoot. De enige 2 dingen die ik niet waardeer is dat ze bij Lucas niet de moeite namen geduld te hebben tot ie zelf z'n fles opdronk maar het snel door z'n sonde spoten, en bij Marcus ondanks Freds verhaal over diens koemelkallergie en buikkrampjes bij Marcus ze gewone flesvoeding geven als ze geen borstvoeding meer hebben. En dat tekort ook niet even melden.

O ja even heuglijk nieuws! Ik ben al 23 kilo afgevallen :) Ik pas m'n oude spijkerbroek alweer :)

@Kar,
    Mijn jongens waren ook 3 kilo per stuk, het was wel zwaar maar toch niet ondoenlijk!
    Spannend als je al veel harde buiken hebt. Toch zei het bij mij niet zoveel, het heeft nog weken geduurd :)

@Karel,
    Wat leuk dat je dochter zo goed dronk! Had ze wel genoeg gedronken toen ze in bed verder moest zuigen op een speentje? Bij mij vallen ze Altijd in slaap bij borstvoeding. Ik geef ze dan gewoon nog een beetje in fles. Zelfs in het ziekenhuis raden ze dat aan.

Sorry voor de rest die ik ben vergeten, ik hoop deze week wat meer tijd te hebben!

18. KristaB

KristaB Actief lid

27 jan 2009
    475
    0
    0
    Den Haag
    O ja! Lucas' armpje! Het is precies in het midden van de humerus gebroken. Vrijdag kon ik het eindelijk op de foto zien. Er heeft zich nu een soort wolk van botmassa om de breuk gevormd, waardoor er zich verbindingen tussen de 2 helften vormen en dan wordt het overtollige weer afgebroken zodat ie weer een perfecte arm heeft, zeggen ze. Hij beweegt er in ieder geval al mee, en je mag er nu best aanzitten, dus het gaat zeker wel goed.

19. sascha78

sascha78 Actief lid

3 mrt 2007
    256
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Had een heel verhaal geschreven maar door een stomme fout van mij (ondertussen update firefox gedaan) alles weer weg. Na ja even kort dan maar weer.
    Bedankt allemaal voor de felicitaties ook namens de meiden. Ze hebben een hele leuke maar vooral ook drukke verjaardag gehad. Vrijdag familie en zaterdag vrienden, dus wij waren zaterdagavond ook bekaf. Vandaag zijn we nog even wezen zwemmen en dan begint morgen een gewone ritme weer. Djuna moet weer naar school, papa moet meer werken en dinsdag moet ook mama weer werken. Ben benieuwd hoe het bevalt op de nieuwe school en of het een beetje een leuke groep is.

Wat ik nog onthouden heb:
    Jeetje gefeliciteerd met de eerste stapjes van Bas, weer een mijlpaal. Lijkt me straks wel druk worden met zo'n handenbindertje en dan nog twee kleintjes erbij. Onze oudste was 2,5 toen de kleintjes kwamen en dat vond ik al lastig af en toe.

Krista wat rottig dat Marcus nu weer in het ziekenhuis ligt, gelukkig maar dat jullie er op tijd bij waren. En met het armpje van Lucas gaat het gelukkig ook goed. Alleen het slapen dus wat minder. Staat het bedje op een aparte kamer of bij jullie? Misschien dat hij graag bij jullie in de buurt is en daarom gaat huilen op het bed?? Ik zou er gewoon niet veel aandacht aan besteden en steeds na een kwartiertje huilen even heengaan, aai over de bol, zeggen dat hij slapen moet en weer weggaan. Ik heb in de winkel ook al eens van die schommelwiegjes gezien (soort hangmatjes) die zagen er ook heel comfortabel uit, misschien is dat wat. Maar ja ik kan me ook voorstellen dat je zoiets hebt van ik heb al een wieg, koop niet een (of twee) nieuwe.

Jipper klinkt lekker druk twee van die rondtijgerende kleintjes, hoe herkenbaar, maak je borst maar nat het wordt nog erger, hihi.

Funnyme nog van harte met de meiden. Wel heel bijzonder he zo'n eerste verjaardag. Hebben ze genoten van alle aandacht, cadeaus en taart? En hoe gaat het met je vader is al bekend of hij de Mexicaanse griep heeft of niet? En jullie, nog geen griepverschijnselen?

Zo hier laten we het bij, vanavond maar weer eens vroeg op bed. (toch langer geworden dan ik dacht, hihi)

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ladies
    niet zo druk aanwezig hier de laatste dagen, wel meegelezen, niet de rust gevonden om rustig te reageren. Sorry.
    Wél heerlijk van mijn vrije weekend genoten!
    Morgen ook nog vrij! :)

Kar: pittig he die laatste loodjes..... Leuk de bedjes klaar, de kleertjes in de kast, wordt wel echt nu he?!
    Hoop dat je wat slaap kunt pakken vannacht. de laatste weken, maar vooral de laatste dagen van mijn zwangerschap sliep ik nauwelijks meer... Ben benieuwd hoe het verder zal lopen allemaal.
    Klinkt wel alsof het echt de laatste loodjes zijn, maarja... we wachten in spanning af ;)

Krista: oei dat is wel schrikken zeg!! Hopelijk knapt Marcus snel op!!
    En oei humerusbreuk, is vast enorm pijnlijk!! Weet het iig wel bij volwassenen dat dat echt een nasty breuk is....

Karel: hoe is het nu met de meiden?
    Nog veel last gehad van haar oogje, of lucht het Romy wel op nu de pijnlijke druk eraf is?

Funny: hoe was de verjaardag?? Wat een mijlpaal he??

Sascha: drukke dagen gehad dus, maar wel leuk die feestjes!! Bij ons is het ook bijna zover!
    Hier Isa ook morgen weer naar school, ze heeft er wel zin in!

Jeetje: oooh wat leuk de eerste losse stapjes!! Wat lijkt dat ergens toch alweer lang geleden, terwijl het hier nog geen jaar terug ook zo was...

Jipper: dat tijgeren is ook zooo cute!! Wat goed dat je mannen het zo goed doen verder!!

Helena: wat super ook dat Midas het zo goed doet dat hij geen FT meer nodig heeft!!!

Deel Deze Pagina