Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Lieve allemaal, bedankt voor de felicitaties en gelukwensen. Ik begin maar even ego... Het was gisteren een geweldige dag!! De jongens zijn vreselijk verwend (zoals het hoort) en hebben genoten van alle aandacht en natuurlijk de taart (ik zal zo even proberen wat foto's in mijn album te zetten).

Verder nog niet echt tijd gehad om alles bij te lezen, maar ik ga proberen of ik vandaag een gaatje vind. Als ik klaar ben met opruimen en hopelijk nog een dutje heb kunnen doen, want het werd gisteren onverwacht laat... (nog onverwacht het staartje van een concert van Kane meegemaakt... :D).

@Karel; Een hele fijne dag vandaag! Wat zal het gek zijn om ze straks thuis te hebben, maar zó geweldig! Geniet van je meiden (en elkaar) en laat je, als je er puf voor hebt, even weten hoe het gaat?

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Jipper: GEFELICITEERD MET JULLIE MANNETJES!!!! Wát een mijlpaal he die eerste verjaardag!!!

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Kar: ik hoop voor jullie dat de bavalling zich snel aandient!! Veel sterkte met de allerlaatste loodjes!!

Karel: een bijzondere dag voor jullie!! Geniet ervan!!

Helena: wat vervelend dat jij en de jongens verkouden zijn! Hopelijk vlug weer beter!! Beterschap!!

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Linda; veel succes en plezier bij de echo vandaag!

5. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    ff snel:

@ Jipper: gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Luuk en Daan!! Goed om te horen dat ze (en jullie!) er zo van genoten hebben. Nu maar duimen voor mooi weer, zodat ze in de zandbak kunnen spelen.

@ Karel: geniet van de thuiskomst van de meiden vandaag!! Veel foto's maken!

@ Kar: sterkte weer vandaag! Hoop echt dat je moppies zich snel gaan aandienen. Zullen we gewoon allemaal wat weeën jouw kant op sturen :)?

@ Linda: succes met de echo!

@ Helena & Noor: beterschap!

Hier: de bruiloft was erg leuk. Ondanks alle weersvoorspelling heeft de hele dag de zon geschenen! Ik ben zelf alleen 's-avonds naar het feest geweest en ik moet zeggen dat het wel erg leuk was om er weer even 'uit' te zijn, wetende dat Merle en Linde in goede en vertrouwde handen waren. Had wel het idee dat Merle en Linde ons gemist hadden (dat denk ik tenminste...). Ze werden 's-nachts opeens weer om 4:30 uur wakker (i.p.v. de 6:00 uur van de afgelopen weken) en waren gisteren ook wat huilerig. Heb ze dus maar lekker even extra veel geknuffeld (had ze zelf stiekem ook wel gemist natuurlijk :)). Ook vannacht was het weer 4:30 uur ipv 6:00 uur. Hoop dat ze het doorslapen binnenkort wel weer oppakken...

Verder moeten we vanmiddag naar het CB voor de DKTP/HiB-vaccinaties en gesprek met de arts (we hebben besloten om ze toch nog maar een kans te geven :)). Helemaal geen zin in...:(. Morgen krijgen ze ook de enting voor het RS-virus, dus dat is een lekker begin van de week. Donderdag krijgen ze voor het eerst fysiotherapie. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn!

6. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Margit, wat fijn dat jullie uitje zo geslaagd was! :) Tuurlijk hadden de meiden jullie gemist! Sterkte met de prikjes vandaag.. Hopelijk reageren ze er niet te sterk op. En ook succes met gesprek met de CB-arts. (Ene oor in, andere oor uit als 't je niet bevalt! ;))

Jipper, het klinkt als een mooie leuke dag! :) Fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben.

Linda, succes en plezier bij de echo! Laat je nog even weten hoe het was?

Beterschap voor alle zieken hier, mama's en baby's! Kan ook bijna niet anders met dit wisselvallige weer, daar word je wel verkouden van..

Karel en man zijn nu in het ziekenhuis denk ik.. :) Vind het gewoon plaatsvervangend spannend en leuk!

Ik mocht vanochtend iets langer blijven liggen gelukkig.. Maar voel me nog niet echt lekker. Mja, ik zal jullie er niet mee lastig vallen.. hoort erbij, laatste loodjes enzo. ;) Nog maar een paar weken!

Ik vind wel dat de baby's extreem druk zijn, echt - ik voel ze de hele dag. Zou dat wel goed zijn, moeten ze niet meer rusten? Ik denk dan ook dat 't jochie (of wie weet, misschien deze keer 't meisje) weer omgekeerd is en dat ze weer tegen elkaars hoofd aantrappen. Is ook wel irritant natuurlijk voor hen.. Maar voor mama ook. ;) :D

7. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Vanavond gaan we trouwens uit eten met mijn ouders en zus & familie. Naar de wok-chinees. Was het niet zo dat chinees eten de bevalling op gang brengt?! ;)

8. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hihi...ik hoop het voor je! 31 augustus is zo'n mooie dag om te bevallen! ;);) Zijn superleuke en lieve kindjes! :D
    Heb je al ananas gegeten en tonic gedronken? ;)

9. okki

okki Lid

15 nov 2008
    72
    0
    0
    @Kar76

A.s vrijdag is het volle maan.....zou het die dag worden??8)
    hou je taai

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Wij zijn terug en alles was goed!!! het was zo gaaf, we zagen al echt de beentjes en armen bewegen, 1tje was echt super druk hihi. Nu zijn er afspraken gepland met in week 14 & 18 en de 20-weken echo staat ook ingepland. Bloeddruk, uitslagen bloed en urine waren ook goed en ik mocht toch weer tijdelijk stoppen met de ijzertabletten omdat mijn eigen HB de vorige keer al super was.

We zijn echt super blij!!!

Jipper van harte!!!

11. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Bruin biertje helpt ook!:D

De meiden zijn thuis...echt zo leuk....maxi cosi natuurlijk veel te groot, hebben het moeten opvullen met handoekken.. :)

Linda fijn dat de echo goed was!!

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Zo, ik ga een poging wagen. Voor iedereen die ik toch vergeet; sorry... :)

@Linda; Wat fijn dat de echo goed was. Dat is toch weer een geruststelling hè?

@Karel; Ik moet veel aan je denken vandaag hoor! Echt spannend allemaal. Ben zo benieuwd!

@jeetje; Huil maar lekker, dat hoort erbij. Zelfs als het niet door de hormonen zou komen moet je gewoon lekker huilen als je daar behoefte aan hebt. Dat lucht zo enorm op! Het is ook allemaal hardstikke spannend. Gelukkig kun je nu van je rust gaan genieten.
    Hoe ging het gesprek met de arts nog?

@Helena; Beterschap voor jou en de jongens. Echt vervelend al dat snot... :(

@Noor; Wat een supergave taarten!! Knap dat je dat kunt!

@Margit; Lekker dat jullie er even uit zijn geweest. En natuurlijk hebben de meiden jullie gemist (en jij hen.. ;)). Zo hoort het ook!
    Hoe gingen de prikjes vandaag? En het gesprek met de CBarts?
    En dan morgen nog de Synagis. Naar is dat hè? Maar onze jongens hebben daar verder nooit op gereageerd hoor. Even huilen bij de prik en dan is het klaar. Sterkte!

@okki; Hoe is het nu met jou?

@de rest; Voor iedereen die ik vergeten ben, met jullie ook alles goed?

O ja, de foto's van de verjaardag staan in mijn album.

13. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dat is ook nog eens goed voor het 'zocht' zoals ze dat hier zeggen (de borstvoeding dus...)

Karel!!! Wat goed dat ze thuis zijn. Heb je al foto's? ;)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Wat een super nieuws meid!! Fijn!!! Geniet ervan, Eindelijk jullie meiden thuis!!!

@ Linda: Net ook al gezegd maar nogmaals: heel erg proficiat met de goede echo!! :D Fijn!! nu dus 6 weekjes wachten tot de volgende?

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @Linda, nee vandaag over vier weken ;)

16. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Wat geweldig dat ze thuis zijn Karel! Zo geweldig lijkt me dat, met twee maxi-cosi's het ziekenhuis uitlopen.. :) :) Nu kan jullie kraamtijd beginnen! Wel echt gaan vieren hoor!

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Jipper, wat een leuke foto's! Daan en Luuk hebben echt genoten zo te zien! :)

Linda, wat fijn dat de echo zo goed was..! Wordt het al een beetje 'echter', het idee dat er twee baby's gaan komen?!

Hier weinig te melden; heb vanochtend een poging gedaan wat schoon te maken maar dat lukte niet echt door mijn harde buik. En Sverre die on-ge-loof-lijk in de weg liep en liep te jengelen - ik denk dat hij zelf ook blij is als hij morgen weer naar het kdv mag. ;) Gelukkig kunnen opa en oma hem straks afleiden.. :D

18. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Romy en Sofia "Schumacher" :)

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hoi meiden,

Ik heb zelf geen tweeling maar me schoonzusje wel. Nu ben ik zelf zwanger en heb ik van haar de box gekregen maar dat is een tweeling box. Nu vroeg in me af of dat iemand een leuk adresje heeft voor een leuk boxkleed bij de babydump hebben ze maar 1 soort in 2 kleuren. En die zijn een beetje saai vind ik. Heeft iemand een tip voor mij?
    Alvast bedankt

20. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi!

Kijk anders eens op marktplaats... of anders zelf wat maken??
    Wat voor een maat heeft de box trouwens?

groetjes,

Deel Deze Pagina