Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Die verspringt altijd wat later

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Nu staat hij wel op 12 weken

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    #6403 jedalin, 8 sep 2009
    Laatst bewerkt: 8 sep 2009
    hihi ik zie nog steeds 11 wkn 6 dgn?! apart!

Edit: Nu is ie 12 weken :)

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik zie 2 keer 12 weken. Gefeliciteerd :)

(Kloppen de tijdsinstellingen? Die moet iedereen sinds de veranderingen op de site zelf invullen geloof ik)

Hier bijna de 18 weken. Zit in mijn hoofd af te tellen naar de helft (voor tweelingen dan)

En Sasha, wat een schatje, jouw/jullie konijntje. Ik ben ook zo dol op knuffelige en pluizige beestjes :)
    Maar ja, mijn (kleine) avatar is ook van zo'n knuffelbeestje (wat ze ook op straat werd genoemd als pup :)

5. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @lindavr.....spontaan...vandaar dat ik ook pas met 12 weken m'n eerste echo had.

en funnyme en lindavr....gefeliciteerd met jullie 12 wkn mijlpaal

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    dat is inderdaad ook echt een ontzettend scheetje, op jouw foto :)

De tijdsinstellingen bij mij kloppen in ieder geval :)

18 weken alweer, willen jullie weten wat het wordt (heb je vast al eens verteld hihi maar ik heb geen idee meer!)

@ Boba: Ohja, inderdaad. Leuk zeg! Komt het wel in de familie voor?

7. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Willen we zeker weten! En nieuwsgierig dat ik ben! Heb op google al allemaal filmpjes afgelopen van geslachtsbepalingen zodat ik het zelf ook kan herkennen :)

Maandag weer een echo. Maar de vorige keer bij de vk in het zkh hadden we echt een prehistorisch echoapparaat. Heb ook niet gevraagd om een foto toen. Als we die kamer weer hebben vrees ik dat we moeten wachten tot de 20-weken echo. En die heb ik met bijna 21 weken, vandaag over drie lange weken....

Maar ik heb geen extra echo ingepland. Met zoveel echo's leek me dat wat overdreven... We gaan wel een 3D doen over een tijdje :)

Lekker gevoel he, de mijlpaal van 12 weken. Ook een opluchting voor velen omdat misselijkheid dan vaak afneemt. (Was voor mij een verademing, voor jou?)

8. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    @Boba: mooie echofoto die je daar hebt! Was het een grote verrassing, een tweeling?

Heb ik jou niet een blauwe maandag zijn meeschrijven op het 'lid geworden in 2009 club'-topic? Ben daar zelf ook nog actief geweest :)

9. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    zou inderdaad kunnen kloppen....heb daar inderdaad even meegeschreven.

nee het was voor mij niet zo'n grote verrassing....want had eigenlijk al heel snel het voorgevoel dat het er wel eens 2 konden zijn.
    Heb de nacht voor m'n positieve zwangerschapstest gedroomd dat ik een positieve test in m'n handen had...en het niet kon geloven en daarna nog een andere test deed waar op stond zwanger.
    De volgende ochtend dus test gedaan...en het ging precies zo als in de droom.

Een week ofzo later droomde ik dat ik 2 meisjes kreeg....dus moest toen gelijk denken....oh jee...straks komt die uit en worden het er twee.
    Had het ook al tegen diverse mensen in onze omgeving gezegd...en bijna iedereen verklaarde me voor gek.
    maar heb dus toch gelijk gekregen.

Nu nog afwachten of het inderdaad 2 meiden zijn.

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Luca, purmerend is niet heel ver bij jullie vandaan toch? Daar zit een ontzettend goed echo-bureau!

11. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    ja...m'n oudste zus is de helft van een tweeling...alleen is het andere kindje al vroeg in de zwangerschap gestopt met groeien en kwamen ze er pas bij de bevalling achter dat het eigenlijk een tweeling was (zagen het vruchtje aan de placenta zitten).

M'n oudste zus heeft zelf een miskraam gehad van een twee eiige tweeling (missed abortion en ze hebben het onderzocht en konden zo zien dat het twee eiig was).

Ik ga dus voor 3x scheepsrecht en 2 gezonde kindjes:)

12. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ja, dat is dichtbij. Hoe heet dat bureau? En bedankt voor de tip :)

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nog twee nachtjes en dan ben ik ook 12 wkn :)

hier is de misselijkheid volgens mij iets minder extreem, ben het nog wel maar niet constant, alleen onwijs moe dus maar daar heb ik gister al genoeg over geklaagd ;) gisteravond deed ik om tien over negen het licht uit enw as ik vertrokken :)

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Luca ze heten twinkelster. www.babyinsight.nl Ze zijn niet duur. En wij mochten een keer of 5 terugkomen omdat telkens 1 van de kindjes niet goed lag. Daardoor hebben wij een heleboel 3d fotos van de meiden van verschillende weken.

15. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ben meteen aan het kijken Funny :)

Enne, vervelend dat je lang moest wachten voordat de sekse van dat kindje bekend was, maar toch ook niet gek, al die fotootjes :)
    Begrijp ik gratis terugkomen goed?

16. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Zij had met 16w5d gezien dat het 2 meiden waren wist ze1000% zeker!
    Ja we mochten steeds gratis terugkomen!

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    we mochten steeds gratis terugkomen omdat 1 van de hoofdjes dan niet goed lag, waardoor we steeds maar 1 kindje goed op de foto kregen.

18. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Als ik met 18,5 weken (maandagochtend) inderdaad niets wijzer ben, ga ik daar een afspraak maken! En ze zijn inderdaad minder duur.

Wat spannend allemaal :)

19. Troetelbeertjes

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    @Linda: fijn dat die misselijkheid iets minder lijkt te worden!

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jaa ben blij dat ik de 12 weken bereikt hebt! Is toch fftjes een opluchting, al blijft alles heel spannend natuurlijk. Kijk dan ook wel heel erg uit naar mijn echo overmorgen! :)

Misselijkheid heb ik helemaal geen last van gehad, zolang ik sochtends geen jus d'orange of drinkyoghurt o.i.d. pak.
    Dus daar mag ik wel blij mee zijn volgens mij :)

@ Spannend dus, misschien dat jullie binnenkort al weten wat het worden!!
    Wij willen het ook zeker weten, even afwachten wanneer we weer de volgende echo krijgen.
    Komende tijd zal wel heel snel gaan aangezien we vanaf dit weekend 2 weken op vakantie gaan. De tijd vliegt altijd op vakantie dus dan ben ik zo alweer bijna 15 weken!

Deel Deze Pagina