@kar: Meid ik heb echt met je te doen maar morgen wordt je dus zowieso ingeleidt? ik hoop het voor je want nu is het wel genoeg he, ik denk aan je en zal morgen voor je duimen!!! hier verder weinig te melden, ben alleen nog steeds erg opgeblazen, stomme darmen ook, moe en misselijk ook nog steeds maarja ook zo eentonig om steeds te melden vind het ook ontzettend leuk dat er zoveel maart-mama's zijn!!!!!!!!!
@ Kar...jeetje nog steeds niks....hoop echt dat je snel je twee kleine schatten in je armen mag houden. @ Linda...zeker leuk veel maart tweeling mama's...kunnen we elkaar straks helemaal gek maken met het aftellen @ Krista...lekker toch dat je kleintjes zo goed groeien...lijkt mij niks verkeerds aan...volgens mij doe je het dan juist goed. @ Hier... maagpijn/zuur is gelukkig een stuk minder dankzij de antagel. Helaas blijft het spugen...wel beperkt tot 1 x daags, maar toch...ik moet en zal boven die pot hangen is het niet met een nuchtere maag dan wel na een ontbijtje. En alles moet eruit tot er alleen wat slijm overblijft....volgens mij komt het daar ook door...maakt zo veel slijm aan echt niet normaal. Gelukkig voel ik mij s'avonds wel steeds een stuk beter....gisteren na m'n avonddienst wel ontzettende last van m'n banden...en m'n onderrug...volgens mij liep ik op ten duur echt te waggelen als een gans De patiënten zaten me al een beetje raar aan te kijken...tot een vroeg of ik soms zwanger was....heb het maar gelijk bevestigd (ben immers onwijs trots op m'n buikje) en heb ze laten gissen naar hoe ver ze dachten dat ik was....de meesten gokte toch op een maand of 5 ....toen maar verteld dat ik een tweeling kreeg en natuurlijk alleen maar leuke reacties. De stagaire die ik moest begeleiden vertelde toen dat ze zelf de helft is van een een-eiige tweeling....erg leuk om zoiets van de andere kant te horen. Ze heeft ook nog bij me gependeld en vertelde dat ik twee meiden krijg en later nog een jongen. Ben benieuwd....zelf heb ik ook al het idee dat het twee meiden zijn...dus nog even geduld tot we het op de echo hebben kunnen zien. Ga zo proberen toch weer even wat te eten.....en dan straks mag ik weer gaan werken. Hopenlijk is het niet zo druk vanavond....morgen lekker een dagje bijkomen thuis.
Even een berichtje om te laten weten dat ik nog steeds meelees. Vanaf vorige week woensdag (dus niet afgelopen, maar die week daarvoor) is het hier al een ziekenboeg. Eerst Djuna hoge koorts (39) en een paar dagen later de kleintjes ook. Vanaf afgelopen woensdag is ook mn man thuis. Zijn symptomen wijzen erg in de richting van de Mexicaanse griep. Mij is dit alles dus nog bespaard gebleven. Al is mn energie op t moment erg ver te zoeken. Mijn klas is nog steeds niet leuk. Afgelopen vrijdag hebben ze me een stunt gelevert waar ik echt heel boos om was. Gebeld met ouders en op dat telefoontje niet echt vriendelijke reacties gehad (niet allemaal hoor). Maar goed, thuis kwam dan alles eruit en kon ik getroost worden door mn zieke man. Heb op dat punt serieus overwogen of ik niet een helemaal andere baan moet gaan zoeken. Maar ja, wat dan? En welke baan verdient net zo goed als deze en waar kan ik terecht met mijn opleiding? Na ja we gaan eerst gewoon maar weer door en hopelijk komt er wat verbetering in de groep. Ik zie het nu wel weer zitten en ga dinsdag vol goede moed weer aan de slag. Kar ik leef ontzettend met je mee, ik weet wat het is om bijna 38 weken zwanger te zijn van een tweeling en ik was er toen ook al behoorlijk zat van, laat staan als je zo lang door moet lopen als jij. Sterkte met alles en ik duim dat het heel snel gaat beginnen nu.
ff snel hoor dames Wow wat leuk zoveel maart-tweelingmama's!! Hopen dat jullie allemaal sowieso de 37 weken gaan halen!! Sascha: wat enorm rot dat het nog steeds niet leuk is in je groep.. Sterkte, hoop dat het opknapt!! Veel beterschap daar!! Kar: meis, iedere keer kijk ik weer even om het hoekje om te kijken of er al nieuws is, maar nee, jullie kids denken er anders over. Hopen op een inleiding morgen!! Thinking of you!!!
Zwanger: Kar76 (Karlijn) - uitgerekend 25-09-2009 - jongen en meisje (?) (Ook moeder van Sverre, geboren op 11-07-07). Okki - uitgerekend 15-11-2009 - jongen en meisje. Jeetje (Judith) - uitgerekend 27-11-2009 - 2 jongens (ook moeder van Bas 1-7-2008 ) Nikkie80- uitgerekend 4-01-2010. Eleni - uitgerekend 26-01-2010 - 2 jongens. Luca79 - uitgerekend 11-02-2010. Marye - uitgerekend 16-03-2010 Minke - uitgerekend 16-03-2010 (al moeder van 2 zoons '07 en '03) Boba80 - uitgerekend 21-03-2010 Funnyme - uitgerekend 23-03-2010. Lindavnr - uitgerekend 23-03-2010. Linda - uitgerekend 25-03-2010. Joss - uitgerekend 18-04-2010 Bevallen: Sascha78 (Sascha) - Bevallen 14-08-2007 - 37+6 (geplande keizersnede) - Allana Wieke en Marlena Hennie - 2810 en 2590 gram. 1-eiig (Ook moeder van Djuna, geboren op 04-01-2005) Noor28 (Noor) - Bevallen 26-08-2007 - 35+1 (natuurlijke bevalling) - Chris Antonie en Tijn Pieter - 2125 en 2490 gram. (Ook moeder van Isa Erin Joanne, geboren op ...) Hanneke - Bevallen 28-09-2007 - 35+6 (natuurlijke bevalling, hoofd en stuit ligging) - Malou Indy Yannieck Naomi en Ruben Nigel Mignon Aiden - 35+6 - 2155 en 2045 gram - beide 47 cm. (Ook moeder van Benthe Daniek Mischa Esmee, geboren op 02-04-2009) MC lover (Maddy) - Bevallen 03-05-2008 - 33+6 (natuurlijke bevalling, hoofd en stuit ligging) - Julian en Thomas - 2100 en 2190 gram - Beide ca 42 cm. Daisy - Bevallen 16-07-2008 - aantal weken - Fenne en Linne - 2770 en 2860 gram. (Ook moeder van Merel*, geboren op 28-06-2007 en Maartje, geboren op 25-07-2009) FunnyMe (Fanny) - Bevallen 15-08-2008 - 36+4 (natuurlijke bevalllnig, hoofd en stuitligging) - Anna Luna en Sophie Emma - 2510 en 2790 gram. Jipper - Bevallen 31-08-2008 - 26+1 (spoedkeizersnede onder volledige narcose) - Daan en Luuk - 805 en 840 gram. Maaike - Bevallen 14-10-2008- 37+0 weken - Babette en Bodhi - 2240 en 2580 gram. Essie - Bevallen datum - aantal weken - Fay en Isis - gewicht & evt lengte. Sette - Bevallen datum - 36 weken - Sven en Stijn - gewicht & evt lengte Helena1977 (Ellen) - Bevallen 12-01-2009 - 33+3 (geplande keizersnede) - Lex Evert en Midas Klaas - 2110 en 1120 gram. Margit76 (Margit) - Bevallen 25-04-2009 - 29+4 (natuurlijke bevalling, onvolkomen en volkomen stuitligging) - Merle en Linde - 1161 en 1252 gram. Ylaisa - Bevallen 05-06-2009- 34+5 (keizersnede) - Britt en Steijn - 2100 en 1950 gram - beide 44 cm. Diana1980 - Bevallen 15-06-2009 - 38+1 (natuurlijke bevalling) - twee jongens - 2460 en 2945 gram. (ook moeder van een dochter) Karel1978 - Bevallen 24-07-2009 - 31+4 - Romy en Sofia - 1460 en 1650 gram. KristaB (Krista) - Bevallen 01-08-2009 - 36+1 (vaginaal met pijnbestrijding en hulpmiddelen, hoofd en stuitligging) - Marcus en Lucas - 2980 en 3055 gram. @Kar76, hopen dat het bij niet lang meer duurt. Liggen je kleintjes nu allebei goed voor een "normale" bevalling? Ik hoop dat je niet te lang meer hoeft te wachten en je lichaam voelt wel wanneer de kleintjes klaar zijn om het daglicht te zien. @Linda, goed om te horen dat het na lang wachten dan toch bij jullie gelukt is. Voor sommige gaat het inderdaad niet vanzelf al denken veel mensen dat wel. Geniet lekker van je zwangerschap! Dank je meiden voor jullie advies. Verder gaat het bij mij eigenlijk erg goed. Eet lekker regelmatig en voel me goed. Op 5 oktober mogen we weer naar de gyn en vind het weer spannend. Wij proberen het tot 12 weken nog een bijna niemand te vertellen dat we zwanger zijn, maar er zijn nu een paar vrienden die het door hebben...nog maar even ontkennen. Dit vind ik echt moeilijk! @Helena1977, wat heb jij een leuke tweeling. Dat ziet er erg gezellig uit. Ze kijken ook zo lief. Leuk hoor! @Karel1978, ook al zo'n leuke foto! Ze lijken ook echt op elkaar! Echt schattig! @Boba80, gefeliciteerd met je één eiige tweeling! Leuk hoor! @Minke1979, gefeliciteerd met je zwangerschap! En nog een tweeling ook! Echt super! @Nikki80, ik hoop dat je klachten gauw minder worden. Het is inderdaad moeilijk om dingen uit handen te geven. Ik ken dat een beetje, want ik wil ook alles doen, maar lukt niet meer. Ik lees bij jou ook dat de Babydump adviseerde om geen dekentje te gebruiken, maar weet jij ook waarom? @Ylaisa271982, ik hoop dat je morgen positief nieuws krijgt. Het is inderdaad altijd jammer als je op zulke uitslagen moet wachten.
Dag dames, Even snel een berichtje van mij. Zit niet zo lekker in mijn vel vandaag (beetje te weinig geslapen vannacht denk ik ), dus even geen lange reacties. De bruiloft was in ieder geval erg leuk en het was fijn om er even uit te zijn. Het oppassen door oma was ook goed gegaan en de dames hadden zich voorbeeldig gedragen . @ Kar: heel veel sterkte en succes morgen. Ik hoop dat je aan het eind van de dag je moppies in je armen mag houden! Liefs, Margit
Ook ik kwam even snel kijken of er al nieuws was... @Kar; Weinig teken van leven van jou vandaag. Hopelijk heb je kunnen genieten van een laatste dagje zonder tweeling en mag je ze morgen, gezond en wel, in je armen houden. Ook ik denk aan je!! Heeeel veel sterkte meis!
Lieve Kar, heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat je dat nog mee krijgt, want ben speciaal mobiel aan t internetten maar waarschijnlijk slaap je allang. Ik bedoel, lig je in bed..
Hey Kar, Ook nog heel veel sterkte van mij! En dat je dit ook nog mag lezen KristaB: wat een leuke namen hebben jouw mannetjes trouwens!
Ik heb het allemaal gelezen! Vind jullie lief. Ik had vandaag niet zo'n goede dag.. Erg veel last van mijn lijf dat in de weg zit en gewoon genoeg van alles.. Maar heb vanaf 11 uur tot een half uurtje geleden redelijk geslapen. Af en toe een flinke kramp er tussendoor maar het feit dat ik weer in slaap viel zegt me genoeg. Hoop dat ik morgen meer weet. Inleiden zal wel niet morgen gebeuren maar dinsdag op z'n vroegst maar wie weet.. Ik probeer jullie op de hoogte te (laten) houden!
Morguh! @Kar heel veel succes vandaag..tis de 21ste..een mooie eerste herfstdag! @Boba..hopelijk is dat misselijke snel over..je zou het wel zeggen met 14 weken maar daarentegen je draagt er 2! @Sascha Mex.Griep? Bah! Uitzieken thuis zeker en voor de rest niks? Hopelijk knapt je man gauw op en blijven jullie gespaard..en wat jammer van je werk zeg! Hoort erbij denk..maar toch niet leuk! Hier: Wat een luxe..alweer een paar dagen half 8 de fles! Scheelt ook voor mij want ben dan eerder wakker..normaal duik ik er nog "even" in. We hebben de laatste fles nu opgehoogd naar 180+6 dus dat help qua doorslapen enorm. Wel moeten we ze voor de laatste altijd wakker maken en soms zelfs voor de eerste dus je zou zowat denken dat we naar 4 flessen kunnen, maar dat vind ik nog iets te vroeg. Zometeen maar even bellen voor de bloeduitslag..had gedroomd dat ze 4 dingen hadden gevonden hahah. Mijn oma was er gister en die herkende de verschijnselen..dat weeen achtige gevoel af en toe en die had toen eierstokontsteking..dus wie weet. Zit er toch over na te denken om de zietewet in te gaan, moest vandaag officieel weer werken maar heb al mn vakantiedagen opgenomen en dan moet ik 19okt beginnen. Dit geeft me weer wat meer tijd om iets anders te vinden. Maar begin toch nerveus te worden of het wel lukt..heb nog 1 sollicitatie uitstaan..en heb me gister ingeschreven bij een uitzendbureau en tevens een brief gestuurd naar een instelling voor gehandicapten. Het lijkt mij namelijk onwijs leuk om daar als (activiteiten) begeleidster aan de slag te gaan maar je moet daar papieren voor hebben maar nu bieden ze wel een werken-leer traject aan..dus hopelijk is dat voor mij ook weggelegd aangezien ik maar 2 dagen wil werken..Lets hope!
Weer ff spieken hoor kar. We doen doordeweeks ze altijd om 6.30 wakker maken voor de 1e fles zodat we die samen kunnen doen, daarna blijven ze gewoon in bed tot ze wakker worden.Zogauw ze smorgens langer wakker kunnen zijn dus bv. de hele ochtend ipv 1,5-2hr dan voed ik ze zelf en kunnen ze er ook uit blijven en meegaan zuslief wegbrengen naar school.Maar nu dus nog even die tijd. In het weekend echter laten we zich uitzichzelf komen en dat is toch ruim een uur later en dat incombinatie met het fiet dat ze om 6.30 de hele fles niet leeg drinken hebben we besloten dat ze de laatste fles van 21.30 nu ipv 180+6 maar 150+5 krijgen.Ze sliepen er net zo lekker op en s had zelfs vanmorgen weer zijn fles niet leeg, nog 60cc in.Ze slapen ook nog zo vast om 21.30 ben weleens benieuwd wat ze zouden doen als we ze niet wakker maaktte maar vind het dan te lang duren voor ze van 18.00 tot 6.30.Om 18.00 krijgen ze ook maar 150cc omdat ze anders om 22.00 uur bijna niks drinken.Qua gewicht mogen ze op 4 voedingen dus donderdag cb ff overleggen.
Kar: vandaag naar de gyn? Spannend! Succes! Straks naar het CB! Ben best benieuwd hoeveel ze wegen en hoe het met de vacc. gaat... Vannacht al wel m'n eerste cadeautje gehad van de meiden! 1 uur laatste fles gegeven en toen ging ineens de wekker om 7 uur!! Jippy, we hebben wat kunnen slapen!! Ik heb toen nog op m'n gemak kunnen aankleden en alles kunnen klaarzetten voor het CB en toen de fles en nu liggen ze alweer heerlijk te slapen! Zouden ze ziek zijn?
@Diana zo te lezen zijn die van jou wel toe aan een flesje minder..lekker hoor! Ik ben ook altijd erg benieuwd hoe ze het doen als wij de laatste van half 11 weglaten..maar inderdaad er zit dan een gat van 12 uur tussen! Dus denk dat ik gewoon wat schuif met de tijden zodat we de laatste ook om half 10 kunnen geven. @Karel Heerlijk zeg! Even een lekker nachtje kunnen doortrekken.. VEel succes bij het CB!
Ylaisa, heb je al gebeld over de uitslag? Hoop dat er wat uitkomt wat niet serieus is en wat te verhelpen is. Fijn dat Britt en Steijn het zo goed doen! Wij hebben Sverre ook heel lang een late fles gegeven en moesten hem ook altijd wakker maken. Karel, wauw wat een supermeiden heb je! Veel succes op het CB vandaag. Diana, jouw jongens doen het dus ook al zo goed! Fijn om te lezen, stelt me wel een beetje gerust.. Over een half uurtje maar eens naar het ziekenhuis. Alex moet nu eerst nog even stofzuigen en het aanrecht schoonmaken van mij. Wil niet in een vies huis thuiskomen. En zeker niet met 2 baby's.
Ik heb me ook gewogen, het getal is schokkend maar ik weeg nu op het eind maar 5 kilo meer dan bij de zwangerschap van Sverre! Toen hield ik wel veel vocht vast maar toch.. blijkbaar ben ik toch wat afgevallen in het begin.
Nou Kar, ik ben gewoon zenuwachtig voor je! Misschien heb je al centimeters ontsluiting dan laten ze je vast niet meer gaan! Op de rest reageer ik straks op de pc, dit gaat zo lastig.