Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben ook zoooo benieuwd!!! Ik hoop ook dat ze er al zijn en ben ook zo benieuwd naar de namen en of het nou echt een jongetje en een meisje zijn...

@ Karel: hoe gaat het met de voedingen van de dames? Ben je 6 voedingen aan het proberen?

Ik was net aan het wandelen, duikt er één of andere vrouw gewoon de kinderwagen in en gaat aan Merle zitten. Nou ja zeg, dat doe je toch niet :x!!! En dan nog een beetje verongelijkt kijken als ik zeg dat ik dat liever niet heb! Mijn kinderen zijn geen gemeenschappelijk eigendom ofzo! Was de eerste keer dat me dat gebeurde en hopelijk ook de laatste keer!

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    ja ze zullen er nu wel zo'n beetje zijn idd denk ik. spannend he?! hihi

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Mrgit: ja dat heb ik ook weleens gehad, brrrrr allergisch werd ik daarvan. Af met die fikkies!

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Ik zag dat er kinderwagens zijn met zo'n dun wit netje dat ervoor kan. Hebben jullie dat wel eens gedaan in drukkere gelegenheden als een winkel? Om te voorkomen dat mensen aan je kinderen gaan zitten?

Of is dat vervelend voor de kleintjes?

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Nou datis idd een oplossing! Wij hebben van die muggennetjes erbij..die zijn idd erg dun. Die kun je er dan voorspannen! :D
    Want Margit: wij hebben dat ook gehad en boos dat mensen dan worden als je er iets van zegt... Moet niet gekker worden :x ;)

Wij zijn nog niet begonnen met de 6 voedingen. HEt doorslapen was van korte duur. We doen nu echt overdag goed voeden, laatste "geplande" fles om 24:00 en dan nttrilon en dan gewoon afwachten wanneer ze komen. Vanmorgen was het 4:30 uur en toen weer geslapen tot 9:00. We merken nu ook dat ze niet altijd wakker worden door honger maar ook door de kou, dus dan sleep ik Sofia weer wat meer on der de dekens en dan kunnen we het weer een uurtje rekken :) Het is toch gewoon afwachten totdat dat moment van doorslpane eris..je kunt het toch niet afdwingen :)

Ik ben zo benieuwd naar hoe de ukkies van Kar zullen heten!!

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    of op de kinderwagen een bordje maken: pas op ze bijten! :D

7. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Laatste nieuws over Karlijn, berichtje van Alex om 16.45 uur

Hee Tanya, alles gaat goeg. Helaas gaat het wel erg langzaam. Om 14.15 uur had ze plm 7 cm. Ze zouden om 16 uur even langsgekomen zijn, maar door omstandigheden op de andere verloskamer is dat uitgelopen. Hoorde net dat ze nu toch echt langskomen. Karlijn heeft inmiddels al een tijd persdrang, dus dat mag ook wel.

SPANNEND!!!

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ik hoop dat ze in haar armen liggen!!!!!!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    :)oeps te snel gepost

10. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Spannend hoor! Hoop dat ze die kleintjes snel in haar armen heeft!

11. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    JAAAAAA Ze zijn er!

Karlijn is bevallen van een jochie en een meisje. Het meisje heet Mette en is om 16.55 uur (let op het tijdstip van de vorige sms van Alex ;)) en het jochie heet Bjarne en is om 17.24 uur geboren. Karlijn, Mette en Bjarne maken het alledrie goed. Gewicht wist Alex nog niet, dat moesten ze nog meten.

12. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Ohw, wat geweldig!!! En wat een supergave namen zeg!! Ben ik mooi op het goede moment komen spieken!!

Kar, van harte gefeliciteerd met je prachtige duo. Geniet ervan!!

@Tantan; Als je de mogelijkheid hebt, feliciteer haar dan natuurlijk van ons allemaal hier!! (Dat mag ik toch wel zeggen dames?)
    En heel erg bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden.
    Overigens ook nog gefeliciteerd met de geboorte van jouw kindje!

13. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    gefeliciteerd Kar!!!!!!!!!!

Wat een leuke namen zeg, ben wel benieuwd hoe zwaar ze zijn. Wel echt grappig hoe je mee kan leven met iemand die je nog nooit gezien hebt:D

14. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    #6874 Pippie1976, 24 sep 2009
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
    Kar: gefeliciteerd met Mette en Bjarne! Dus toch een meisje en een jongen, leuk hoor! En superleuke namen, erg origineel. Geniet ervan met z'n 5-en! Ben ook heel benieuwd naar de gewichten!

Tantan, feliciteer ze zeker maar van ons allemaal!

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Kar,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mette en Bjarne! Super meid! Leuke namen ook! Nu lekker genieten van jullie gezinnetje! Ook hier iemand die erg nieuwsgierig is naar de gewichten van de kleintjes!

Tantan,
    Dankje meid! En idd feliciteren is natuurlijk prima :D!

16. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Proficiat met jullie dochter en zoon!!
    Wat een schitterende namen!
    Ik vind het zo leuk! Zit hier helemaal blij te wezen :)

TAntan: inderdaad even de gelukwensen overbrengen aub :D

17. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    Oh Kar...je hebt je twee wondertjes dus inmiddels in je armen.
    Gefeliciteerd met Mette en Bjarne.... geniet ervan.

Hoop dat je bevalling een beetje goed is verlopen.

18. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kar gefeliciteerd met Mette en Bjarne!!!

19. sascha78

sascha78 Actief lid

3 mrt 2007
    256
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    HARTELIJK GEFELICITEERD MET METTE EN BJARNE!

Waarschijnlijk ben je nu heerlijk aan t genieten van ze. En wat vind de grote broer ervan? Ook helemaal trots?

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Whaha...inderdaad erg gek dat je zo mee kunt leven met iemand die je helemaal niet kent. Ik zit hier gewoon met een grote smile op m'n gezicht. Vind het zo gaaf!! :D

Nog even reageren op de rest...

@ Margit; Wij hebben ook zo'n speelkleed, maar het duurde wel even voordat ze het leuk vonden. En ze waren er ook snel weer op uitgekeken. Dus misschien kun je beter voor een lekker dik kleed en een babygym gaan. Overigens stond onder die link van jou ook nog het Developlay Activity Center; dat vinden ze hier dus nu wel helemaal geweldig!
    Hoe ging het trouwens vanmiddag met de fysio?
    En wat een vreselijke mevrouw die in je wagen dook. Sja, een tweeling spreekt kennelijk erg tot de verbeelding...

@Krista; Aan opmerkingen (vooral domme) zul je echt moeten wennen denk ik. Wel stoer dat je alleen met de bus bent gegaan hoor!!

@Linda; Gefeliciteerd met de 14 weken. Alweer een mijlpaal!! ;)

@Nikkie; Kindjes zijn levensvatbaar vanaf 26 weken. Daarvoor zouden ze misschien wel kunnen overleven, maar wordt er niet cardiologisch ingegrepen. Dat wil zeggen dat ze de kinderen wel zullen beademen, maar niet reanimeren als ze geboren worden. Bij mij brak een van de vliezen met 25 weken. Gelukkig zijn ze nog een week blijven zitten waar ze zaten. We hebben de 26 weken groots gevierd in het ziekenhuis en toen vonden ze het blijkbaar tijd, want 's nachts kwam de bevalling op gang...
    Maar jij moet hier helemaal niet over nadenken!!!! Laat die kleintjes van jou nog maar mooi zitten waar ze horen hoor! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina