Tweeling

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Mima, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiekebolletje

Oct 31, 2006
    57
    0
    0
    Bediende
    hallo
    Wij zijn gisteren terug op controle geweest.
    Waarschijnlijk zal de arts de kindjes vrijdag met keizersnede uithalen. Ze zijn in een week tijd weinig gegroeid en hij denkt dat het met de moederkoek te maken heeft. Hij zou ze dan liever nog een beetje buiten de baarmoeder laten groeien. Als ze donderdag op de controle niet voldoende gegroeid zijn, dan zullen ze vrijdag geboren worden. Ofwel maken ze nu een spurt en zijn ze voldoende gegroeid, dan mogen ze nog een weekje blijven zitten. Pff het was wel even schrikken hoor.
    Hopelijk heeft mima alles goed meegemaakt en kan ze nu genieten van haar twee hummeltjes.

2. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Nou nou, dat is inderdaad wel ff schrikken lijkt me! Gelukkig heb je nu nog een week de tijd om aan het idee te wennen... Liggen ze in stuit dat je een keizersnee krijgt?

Ik hoop voor je dat je kindjes nog ff een mooie groeispurt maken!

:whistle: :whistle: :whistle: Go baby's go baby's :whistle: :whistle: :whistle:

Marian

3. @fiekebolletje:ik kan me voorstellen dat je schrikt idd maar in principe kan het wel gewoon toch misschien is de ruimte wel gewoon op en idd die moederkoek veel succes meis hoop op goed nieuws voor je

4. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    fiekebolletje. word en spannende week. hoop dat ze nog een groei spurt maken.. succes

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Zooooo even buurten tussen het inpakken van de verhuisdozen in (dinsdag verhuizen) ](*,) Bleh wat een kloteklus is dat toch! Overal blijven kleine dingetjes liggen. Misschien moet ik maar gewoon met met ogen dicht alles in een doos schuiven...

Mima ligt waarschijnlijk ondertussen ontzettend te genieten van haar twee kleine wondertjes! Ben zo benieuwd!

Fieke meid, spannend hoor! Houd ons op de hoogte!

Alles goed verder met iedereen?

Liefs Noor

6. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Succes met verhuizen Noor! En dat zou ik inderdaad doen, de laatste dingen gewoon in een doos schuiven, doe ik ook elke keer als ik ga verhuizen. Die pak ik dan ook weer als eerste uit. Ben de afgelopen jren heel wat keren verhuisd, maar het blijft geen fijne klus en je bent vaak van alles kwijt na zo'n verhuizing. (Of je vind ineens alles weer, dat kan ook). Sterkte ermee, het zal wel geen pretje zijn met je dikke buik!

Ik ben ook zo benieuwd naar de kids van Mima! En natuurlijk naar Mima zelf, hoe ze de inleiding en bevalling heeft doorstaan ;) Ik hoop dat het goed met je gaat Mima en dat je snel wat laat horen (en zien) :)

Hier is alles prima, de kids drinken veel extra water met het warme weer. Ook geef ik ze soms een beetje dixap ipv water en dat vinden ze helemaal geweldig!

Marian

Edit; Kon niet eens mijn eigen naam correct typen, dus ff angepast!

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Haihai allemaal,
    nog even snel een berichtje.
    Zal de komende dagen / periode wat minder of niet meer online zijn ivm onze verhuizing. Zal wel even duren voor de modem weer is aangesloten. Daarna probeer ik weer bij te lezen en gezellig mee te praten.
    (En natuurlijk Mima's foto's te zien! ;))
    Groetjes!

8. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hey lady`s
    ik kom weer even vlug om het hoekje bij jullie gluren....
    er is weer een drukte van belang bij jullie.

mima, meid ik hoop dat het goed met je is en met je kleintjes!

fiekebolletje, ik denk aan je en vrijdag en hoop dat je kleintjes een mega spurt maken...

voor alle nieuwe mama`s too bee, welkom hier en je zal hier veel plezier beleven en het heerlijk vinden om met mede tweeling mama`s te kleppen.

voor alle zwangere dames, jullie gaan ook al hard zeg, ik heb het idee of ik hier al weeeeeeken niet geweest ben :)

hier gaat alles super met mijn jongens.
    ze hebben het in het begin wat moeite gehad om zichzelf op temperatuur te houden,vooral brandon, want die ging zelfs wat te veel afvallen.
    maar op het moment gaat het wel goed met ze.
    de temperatuur blijft nu stabiel.
    ik mag alleen helaas nog niet met ze naar buiten, de consultatiebureau komt zelfs naar me toe ( wel een luxe)
    ik ben helaas nog niet veel hier aanwezig maar ik beloof jullie als alles hier wat meer op rolletjes loopt dat ik jullie weer heerlijk komt lastig vallen met allerlei praatjes prut ;)
    ik heb er op het moment nog niet echt de puf voor, hahahaha strakjes als mijn mannen hun dag en nacht ritme hebben om gegooid zoals het hoort dan ben ik er weer

heb ik gelijk een vraagje voor marian, hoelang heb het bij jou geduurd voor ze de dag en nacht ritme om gooiden?
    de mijne hebben oms te beurt hun huil uurtje tussen 1 uur en 4 uur s`nachts :confused: en dat met een wekker die weer om half 6 gaat, hak die nachten er wel in ;)

liefs chaya

9. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Ze hebben hier eigenlijk vanaf het begin een goed dag en nacht ritme gehad. Ze sliepen tussen alle voedingen en hadden 's avonds een huiluurtje. In de nacht zijn ze nog wel heel erg lang om de 3 uur gekomen....

Sterkte ermee, ik weet hoe het huiluurtje voelt, vooral als ze tegelijk beginnen is het niet leuk! Maar 's nachts lijkt het me helemaal erg!

Marian

10. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hey Mima, ik ben benieuwd hoe het met jou en de tweeling gaat. Hopelijk horen we snel iets van je!

Liefs,
    Marla

11. hoi dames
    hier op zich alles goed morgen moet ik weer voor een echo
    heb alleen afentoe wel het idee dat mijn buik slinkt ofzo heel vreemd
    het ene moment denk ik shit hey wat een pens en het andere moment denk ik huh is het nou kleiner echt heel gek herkennen jullie dat of zie ik waanbeelden

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    is er al nieuws van mima?

ben eingelijk wel nieuwschierig :oops:

13. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Ik zit hier ook te wachten op nieuws!
    Ben ook zo benieuwd!

Marian

14. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    hallo,
    ik wil me graag aansluiten op deze site.Aan het begin van de week hebben we vernomen dat we een tweeling krijgen.
    begin aan het idee te wennen.Hoop hier een antwoord te vinden op mijn vragen.
    groetjes jo

15. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Kampen
    Hoi Jo!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

En natuurlijk welkom hier! Leuk dat je je op dit topic aanmeld!

Groetjes,

Marian

16. van harte welkom jo

17. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Mima, waar ben je?

Marla

18. Mima

Mima Actief lid

Oct 10, 2006
    227
    0
    0
    hieeeerrrrrrrrrrrrrrrr ben ikkkk!

he he eindelijk....

nou, ik ben dus op 6 juni bevallen van twee meiden, ze heten Tasnim en Amani.
    Tasnim was er om 16:39 en woog 3315 gr en Amani was er om 16:59 en woog 2620 gr....ze hebben het heeeeerlijk gehad daar.

De bevalling verliep gelukkig heel goed. Toen de gyn toucheerde bleek dat ik bijna 3 cm ontsluiting had, dus ik mocht meteen aan het infuus...om 12 uur waren de ween krachtig, en om 13:30 had ik 5 cm ontsluiting, wat in twee uurtjes naar volledig is gegaan! Daarna wachten op persween, die waren er pas om 16:15, dat wachten daarop was het zwaarst. Na 24 min was Tasnim er, Amani moest nog gedraaid worden en kwam er met de voetjes als eerst uit. De jongste had een wat moeilijke start omdat ik een pijnstiller had gehad, ze werd dus de hele avond en nacht op de kinderafdeling gehouden, maar de volgende ochtend mocht ik haar gelukkig in mn armen houden. Ik heb verder een hele hoge bloeddruk tijdens de bevalling gehad, waardoor ik nog 48 uur aan een (ander) infuus heb gezeten, waar ik heel suf van was...
    Zaterdag 9 juni mochten we uit het ziekenhuis en we zijn toen naar het kraamhotel gegaan, daar heb ik tot vrijdag gezeten. Ik ben daar goed opgeknapt, totdat ik donderdag hoge koorts kreeg (40 gr!) wat tot gister aanhield...daar ben ik gelukkig helemaal van geheeld en ik heb nu pas een gaatje gevonden om het web weer op te gaan...

ik had mn ritme even gevonden maar door de koorts is alles weg, omdat mn borstvoeding ook ontregeld is...dus ik ben weer de draad aan het oppakken...maar het is me eerder gelukt, dus nu ook weer!

ik zal als ik weer s tijd heb wat foto's uploaden om kids te laten zien:D:D:D

En sorry dat jullie er zo lang op moesten wachten.....maar jullie vergeven me vast wel;)

en marla: echt superrrrrrrrrrrrrr van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan en ik hoop dat het je makkelijk verloopt!

19. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hey die mima, meid wat goed om wat van je te horen...

GEFELICITEERD MET JE PRACHTIGE MEIDEN....

IK BEN HEEL BLIJ OM TE HOREN DAT HET NU GOED MET JE GAAT!

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    mima gefeliciteerd.

Share This Page