Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Zo, weer even tijd om te reageren.
    Ik ga vast meiden vergeten; sorry alvast...

@Linda; Meis, dat was even schrikken. Vervelend dat je je nu nog niet goed voelt. Probeer een beetje vertrouwen te putten uit het onderzoek dat je gisteren hebt gehad. Ze zouden je niet hebben laten gaan als ze dachten dat het niet kon lijkt mij. En als je het nog steeds niet vertrouwt, gewoon weer bellen. Beter een keer teveel dan te weinig. Hou je taai hoor!

@Karel; Eigenlijk zijn ze nog te jong voor rijstebloem. Je kunt daar (officieel) mee beginnen als ze 4 maanden zijn. Toch zou je misschien best eens een schepje door de laatse fles kunnen doen. Tegen het spugen kun je ook Nutriton (Johannesbroodboompitmeel) kunnen gebruiken. Hielp hier heel goed.

@Okki; Wat fijn dat het nu weer zo goed gaat met je kleintjes daarbinnen. Dat meisje van jullie is echt een kanjer!
    Mag ik vragen welke gyneacoloog je hebt gehad? Bij mijn bevalling (nou ja, het begin ervan) was namelijk ook een fantastische vrouwelijke gyneacoloog. Zij heeft zo kordaat gehandeld. En later, toen ik behandeld moest worden aan het absces, trof ik haar weer. Echt een geweldig mens!

@Margit; Wow!! Je gaat toch werken?! En volgende week al?! Heftig hoor. Hou jezelf in acht hè? Gaat het nog niet, dan gaat het nog niet. Zeker als het toch niet lukt om een oppas te regelen, dan zou ik inderdaad je baas nog maar even laten wachten. Misschien niet eens vakantie opnemen, maar nog even in de ziektewet blijven. Want anders is het zonde van je vakantiedagen.
    Maar ik vind het heel stoer! Hoop dat je ervan kunt genieten. Ik merk dat ik thuis weer een leuker mens ben sinds ik weer werk. Sommige vrouwen zijn er gewoon niet voor gemaakt om thuis te zitten en voor de kinderen te zorgen... :D

@Marye; Zag jouw naam ook weer even langskomen. Hoe gaat het met jou?

@Hanneke; Jammer dat je niet meer mee schrijft. We zullen je inbreng missen. Jij bent toch een van de meiden met de meeste ervaring. Hoop dat je nog eens aan komt waaien...

Hier; Wij zitten weer met gebroken nachten. De jongens worden iedere nacht wakker (1 van de 2, om de beurt of allebei tegelijk) en willen dan vaak niet meer gaan slapen. Behalve tussen papa en mama in bed. De afgelopen nachen zijn we steeds gezwicht (een half uur boven zitten knikkebollen heb ik snel gezien) en heeft er in ieder geval 1 jongetje tussenin gelegen. Soms 2 en nee, we hebben geen extra breed bed, dus leuk is het niet... Hoop dat het een fase is, anders moeten er echt maatregelen worden getroffen. Iemand tips?

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Linda: Balen dat je je nog steeds niet goed voelt. Maar zoals Jipper ook al zegt, ze hadden je vast niet laten gaan als het niet goed zou zijn. Ik hoop dat je in de komende dagen je vertrouwen weer een beetje terug krijgt.

Margit: Spannend hoor om weer te gan werken. Ik hoop dat je een super oppas vindt!

Okki: fijn dat alles zo goed gaat met beide kindjes. Nog eventjes....

Jipper: Balen dat je weer zit met gebroken nachten. Helaas heb ik geen adviezen, ik moet het allemaal nog eens mee maken. Maar ik hoop voor je dat het een hele korte fase is.

Hier gaat het wel oké. Erg verkouden/grieperig. Maar vandaag bij de gyn geweest en met de kindjes is alles prima. Helaas konden ze het geslacht nog niet zien, ze had geen goede apparatuur.
    En hebben we ook geen nieuwe echo foto's meegekregen, best een beetje balen. Maar ja over 3 weekjes gaan we in de herkansing voor de 20 weken echo. Jeetje ben al bijna op de helft!!!~

3. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

8 mei 2007
    393
    0
    0
    @Karel
    Ik gebruik ook Johannesbroodpitmeel tegen het spugen voor Steijn..Eerst begon ik met 2 schepjes door de voeding nu 1tje..Ze zeggen dat het niet meer vult maar ik denk zelf van wel..Ik begon met Rijstebloem toen ze 3 maanden waren..iets te vroeg maar ze deden het er goed op..dit was puur zodat ze meer verzadigbaar waren in de nacht..en het helpt.

@Margit
    Fijn dat je een goed gesprek op je werk hebt gehad...ik ken dat..dat overrompelen en voor je het weet doe je iets tegen je zin in. Je doet er goed aan om nog even de gesprekjes mbt oppassen af te wachten...Misschien toch sowieso je vakantie erachteraan plakken....zodat je meer tijd hebt om aan het idee te wennen.

@Jipper
    Helaas geen tips...vind het sowieso apart dat ze 's nachts wakker worden..er staat mij ( ons ) nog wat wachten. Heb je zelf enig idee waardoor het komt? Hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie!

Hier: weinig nieuws..sollcitatiegesprek nog niet bekend, ga zelf morgen maar even bellen. En heb er nog een aantal lopen.
    Baal van het herfstweer..maar baalde ook van die te warme dagen, dus het is nooit goed.
    Kaarten besteld voor Peter vd Hurk..7 nov in Noordwijk..met mn oma als kado, ben benieuwd. Ik ga een foto van Britt en Steijn meenemen..en misschien word die wel uitgekozen voor een reading.
    Nou meiden hier even lekker bankhangen!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hoi meiden,

Ja ik probeer er gewoon vertrouwen in te hebben maar lekker is het niet. Ik hoop dat het in de loop van de week stopt en anders zorg ik dat ik vrijdag weer langs mag komen.

Ik heb ook erge last van obstipatie en ik hoop dat dát er mee te maken heeft. Dat mijn bm-mond misschien wat bloedt door het drukken :):):)

Ik heb metamucil gehaald en lactulose siroop. Mag het niet tegelijk gebruiken dus ik begin met de metamucil.

5. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    @linda: dat was zelker schrikken hopelijk kwam het idd door de obstipatie en gaat het nu weer gewoon goed.

@jipper: mijn advies niet aan toengeven snachts!Ze weten het snel genoeg.Even erheen gaan zachtjes praten mss?En dan toch echt weer weg gaan dan maar even huilen, want als ze in jullie bed dan wel slapen is het toch echt aandacht en die moet je niet geven snachts,tenminste niet meer als normaal dus als er echt wat is natuurlijk wel voor ik de kinderbescherming achter me aan krijg:p

@karel: nu al rijstebloem lijkt mij erg vroeg, de ene baby slaapt snel door de andere minder snel, al lijkt het soms heel normaal dat baby,s op de leeftijd van de jouwe al doorslapen het gebeurt net zo vaak dat ze dat nog niet doen.Mijn jongens(16weken) krijgen ook nog geen rijstebloem, wij deden gewoon een strakritme qua voedingstijden en snachts niet gelijk eruit met de 1ste kik, en we hebben ze snachts minder gegeven, we merktte gewoon dat de 1 wel zonder kon want die werd opeens heel boos als je hem wakker maaktte omdat z,n broer een flesje wou en dus gingen we de ander steeds weer even erheen aai over z,n buik zachtjes toespreken en evt. fopspeen(die die al weer eruit ahd voor we de duer dicht hadden maar dat terzijde) vaak ging hij toch weer wat huilen maar meestal viel ook hij weer na 15 min. in slaap, en als het niet echt hard huilen was maar meer jengelend dan lieten we hem gewoon na 2 nachten sliep ook hij door.

Bij mijn oudste die vanaf 10 weken doorsliep maar opeens met 4 maanden snachts weer kwam gaven we gewoon water, wou ze dat niet dan was het geen dorst gewoon aandacht en op advies van cb gewoon laten huilen dan, ook 2 nachten en ze sliep weer door.

Maar bedenk op de leeftijd van jouw kids is het eigenlijk heel normaal nog dat ze snachts komen.Al wil iedereen natuurlijk van niet logischerwijs

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Dank je wel voor je reactie:) Vannacht is het eigenlijk heel goed gegaan. Wij hebben logisch gedacht dat ze moesten leren dat je overdag eet en 'snachts slaapt. Dat hebben e vannacht geprobeert met de gedachte dat het wel zwaar kon worden. Nou, 00:30 uur laatste fles... om 4:30 werden ze wakker. We zijn er heen gegaan...niet uit bed gehaald maar inderdaad even rustig praten, lekker weer onder de warme dekens..speentje in..na 2 keer dit te moeten doen hebben we doorgeslapen tot 8:00 uur!!!!

Ze spugen wel steeds meer en vaker, dus we gaan wel dat nutriton proberen. Want Romy drinkt de fles ook extreem snel. Grote of kleine speen..dat makat haar niet uit ;)

Jipper: ik denk dat dat bij jou ook zal helpen. Ik zal toch even doorbijten, maar niet toegeven aan het uit bed halen...
    (ik kijk ook altijd naar de "nanny" op tv en die zegt dat ook hahaha)

7. okki

okki Lid

15 nov 2008
    72
    0
    0
    ""@Okki; Wat fijn dat het nu weer zo goed gaat met je kleintjes daarbinnen. Dat meisje van jullie is echt een kanjer!
    Mag ik vragen welke gyneacoloog je hebt gehad? Bij mijn bevalling (nou ja, het begin ervan) was namelijk ook een fantastische vrouwelijke gyneacoloog. Zij heeft zo kordaat gehandeld. En later, toen ik behandeld moest worden aan het absces, trof ik haar weer. Echt een geweldig mens!""

Hoi Jipper, dat was dr Dijkman....zegt het jouw iets? Ik had idd een fijn gevoel bij haar.

vervelend van die gbroken nachten...denk je dat je daar vanaf bent:x.
    Vaak is het een fase, maar idd niet aan toegeven

succes

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wilde nog even degene met een lief berichtje voor/aan mij/ons bedanken! Ik ben overigens niet weg van het forum hoor! Ik zal ook zeker af en toe komen spieken hier ;), maar reageren zal er niet/weinig van komen!

Jipper,
    Stertke met de nachten! Ik zou zeggen gewoon lekker bij je nemen! Je geeft ze dan niks meer dan dat ze nodig hebben, een heerlijk veilig warm en geborgen gevoel! Laten huilen zou ik echt nooit doen, doen wij nu nog niet eens bij Malou en Ruben! Het gaat echt vanzelf wel over en dan slapen ze weer lekker in hun eigen bedje! Heb je al geprobeert wat ze doen als je ze een flesje melk geeft? Misschien is het niet eens zozeer mamahonger, maar gewoon echt buikjeshonger!

Liefs Hanneke!

9. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Hoi meiden,

Bedankt voor de tips en het meedenken. Helaas was het vannacht weer 'bal'. Om 4.10 uur werd Daan wakker en wat voorheen nooit gebeurde, hij huilde Luuk ook wakker. Zaten we dus met 2 huilende jongetjes. Kennelijk slapen ze heel licht.
    Na 3 kwartier ploeteren (laten huilen, toch maar weer even kijken, jongens op den duur compleet over de zeik) heb ik ze mee naar beneden genomen. Dan maar een 'slechte' moeder... Zodra ze bij ons liggen slapen ze.
    Misschien is het aandacht vragen (honger hebben we nog niet geprobeerd, zeker de moeite van het proberen waard denk ik), maar ik denk eerder dat het een fase is. Heb gelezen dat ze in deze periode heel veel gaan dromen en dan wakker worden met die droom nog in hun gedachten. Ze kunnen nog niet het verschil maken tussen fantasie (dromen) en werkelijkheid. Dat kan dus heel beangstigend zijn. Ze huilen ook heel anders. Als ze overdag 'zeuren' (om aandacht bijvoorbeeld) klinkt het heel anders. Daan gilt zelfs een beetje en huilt met grote halen, dat doet hij normaal nooit. En om dan toch zelf nog een beetje nachtrust te pakken slapen we maar weer met z'n viertjes in het grote bed... (stiekem ook best knus natuurlijk... ;)).
    We zullen wel zien...

@Marye; Nog 3 weken en dan de 20-weken echo. Spannend hoor!! Jullie willen dus graag weten wat het worden?! Dat hadden wij ook heel sterk. Zéker toen we te horen kregen dat het er 2 waren.
    Misschien is het je al heel vaak gevraagd, maar weten jullie of het een 1- of 2-eiige tweeling wordt?

@Ylaisa; Is er al iets meer bekend over je sollicitatie? Heb je nog gebeld? Ik duim voor je dat je snel iets anders zult vinden.

@Linda; Hoe gaat het vandaag met je? Hou je taai meis, het komt vast allemaal goed!

@diana; Hoe is het met jou verder?

@Karel; Jullie hebben dus ook nog steeds gebroken nachten? Hoop ook voor jullie dat het snel overgaat. Maar je laatste berichtje klonk al hoopvol... ;)
    Wij gaven ook nooit toe (zoals 'the Nanny' altijd roept), maar zoals ik hierboven al schreef; het is nu anders. Het zal wel overgaan... (wishfull thinking)

@okki; Dr.Dijkman ken ik niet. Ik werd toen geholpen door dr.Wensveen (mooie naam ook hè?). Bij de bevalling was ook dr.Berks (hij was ook heel aardig) en de eerste keer dat er naar het absces werd gekeken was dat door dr.Duvekot (van herkomst een Zeeuw, dus we hadden herkenbare dingen om over te praten), ook een hele aardige man. Er lopen er zoveel rond in het Erasmus. Je moet het maar net treffen hè? Hopelijk heb je de volgende keer weer dr.Dijkman, zodat je met een gerust gevoel weggaat.

@Hanneke; Je kon het toch niet laten? :D Bedankt voor je reactie. Jij schrijft precies wat mijn gevoel me ook zegt, maar door reacties van anderen (en wat je op tv ziet) ga ik dan toch twijfelen of we er wel goed aan doen. Onzin natuurlijk...maarja...

@Margit; Hoe is het afgelopen met de oppas? Heb je al iets kunnen regelen?

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Jipper: een "slechte" moeder ben je echt niet hoor!
    Is het niet gewoon even een fase waar je jongens inzitten? Ik vind je verhaal over het dromen helemaal niet zo gek! En wat ze ook op de tv zeggen of wat anderen zeggen; jij kent je kinderen het beste en jij weet wat goed voelt, dus gewoon je gevoel volgen!

Margit: hoe is je sollicitatie gegaan? is ze aangenomen? :)

Hier weer om half 5 eruit om de speen erin te stoppen, lekker onder de dekentjes en weer weg... Romy trapte erin, Sofia niet ;) Maar na 2 keer eruit, gewoon laten huilen en na 10 minuten was ze weer in deep sleep, en hebben we geslapen tot half 9 :D

De nutrtion helpt goed! Romy spuugt helemaal niet mee. Wle hebben ze een beetje last van kramepn, maar dat wordt al minder. Ik denk dat de darmpjes er gewoon even aan moeten wennen.

Straks weer de RSV vaccinatie! Brr, vind het niet zo leuk dat geprik bij m'n meiden, maar oke...

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier gaat het goed meiden, geen bruin/bloed meer ben ik wel heel blij mee :) alleen nog die rotdarmen maar ik ben al zo opgelucht dat dát ook vast wel beter gaat worden. Heeft ook tijd nodig, ik doe er nu alles aan.

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Jipper: Het is 2 eiig. Dit omdat we via ICSI zwanger zijn geraakt en er dus 2 embryo's terug zijn geplaatst. Dus er zijn 3 mogelijkheden, ben zo benieuwd!
    Wel balen zeg dat de jongens weer wakker waren. Zolang ze er maar niet aan wennen bij jou in de bed te slapen, zal het wel weer goed komen toch?

Karel: Succes met de prikjes, lijkt mij ook neit fijn. hopelijk hebben ze er niet teveel last van.

Linda: Krijg je je vertrouwen weer een beetje terug nu? IIk hoop het. Nu die ellendige darmen nog, ik ken het probleem...

13. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    @karel: goed dat ze minder spugen nu, dat deden mijn jongens ook, wordt vanzelf weer minder gelukkig, de cb zei dat ze dan teveel voeding binnengekregen hadden, maar dat geloofde ik niet ik denk gewoon dat de slokdarm/maag zich nog niet goed afsluit.Fijn dat het nu beter gaat.

@jipper: slechte moeder ben je absoluut niet, je wilt het beste voor je kind dus je bent juist een hele goede moeder,jij kent je kindje het beste, wat bij de een werkt hoeft bij de ander niet te werken doe wat jij denkt wat je moet doen dan ben je een uitstekende moeder!!!

@all hier gaat het goed, de jongens groeien goed maar slapen nog steeds veel, thuis gaat dat goed, 9.30 uit bed 11.30/12.00 weer in bed 14.00/15.00 uit bed 17.30fles en gelijk weer naar bed tot 9.30 volg. dag. Dus echt relax opzich, maar ze slapen dus bijna niet in wandelwagen/maxicosi dus ergens naar toe gaan voor langere tijd is bijna onmogelijk niet leuk voor ons niet leuk voor hun, en tijdens het eten zijn de jongens ook vrij jengelig omdat ze moe zijn, wat dan wel eens wil helpen is ze zonder luier laten "spelen" dan kunnen ze opeens zoveel meer, ze draaien dan ook al heel snel van buik naar rug en sinds kort nu ook MET kleren aan,maar zonder kleren ging het leren makkelijker en kregen ze de smaak te pakken.

Ik heb nu trouwens een slaapzak met lange mouwen in hun bedjes gedaan en dan slapen ze daarin alleen met romper en sindsdien slaapt degen die anders overdag onrustig slaapt nu ook heerlijk aan 1 stuk door, ze gingen er om 11.45 in en ik ga ze zo maar weer eens wakker maken haha het is nu al bijna 3 uur geleden.

@hanneke:jammer dat je weg gaat op dit topic!

14. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    #7054 Pippie1976, 7 okt 2009
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
    Meiden, even een hele snelle en ego reactie. Zit echt niet lekker in mijn vel de laatste dagen. Het was te snel en te veel om nu al toe te zeggen om weer te gaan werken, ondanks dat het voor halve dagen zou zijn. Het voelt helemaal niet goed, heb het de hele tijd heel benauwd. Heb vanochtend mijn huisarts gebeld en die gaf aan dat ik er gewoon nog niet klaar voor ben om te gaan werken. Sterker nog, ze zei: ik verbied het je om alweer te gaan werken :). Dat luchtte me wel op, maar ik zie er zo tegenop om tegen mijn baas te gaan zeggen dat ik volgende week toch nog niet terugkom... Dat gaat ze me namelijk niet in dank afnemen. Aan de andere kant: ze willen toch ook niet dat er een werknemer terug komt die nog niet helemaal in orde is?

De oppaskandidaat van afgelopen maandag: aardige jonge vrouw, maar ik voelde niet de klik om haar voor mijn kinderen te laten zorgen als ik er niet ben. Ik ga nu proberen om via via iemand te vinden, want het idee om een wildvreemde voor mijn kinderen te laten zorgen, daar moet ik gewoon niet aan denken!

@ Krista: hoe ga jij het straks doen als je weer gaat werken? Wie vangt dan Marcus en Lucas op? Heb jij een goed adresje in Den Haag :)?

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @diana hebben ze dan ook nog een dekentje en laken? ben me aan het verdiepen haha

16. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Hey allemaal,

Ik zit even een poosje op de ziektewet. Trok het allemaal even niet meer met het werk. Ik vind het echt heel erg fijn om thuis te zijn, kom er aardig van tot rust.

@Jipper: Lex en Midas zijn de laatste week ook ontzettend onrustig 's nachts. Bij ons helpt een flesje vaak wel, maar soms laten wij ook 1 van de twee tussen ons in slapen hoor! Dat CB zegt wel eens vaker wat, maar naar mijn idee is dit gewoon een fase (ik denk tandjes en ze zijn strontverkouden). Ik vind het zo vervelend om ze te laten huilen. Ik ben er heel erg voor om ze een veilig gevoel te geven. Begrijp me niet verkeerd, als ze even jengelen voor het slapen gaan laat ik ze rustig liggen, maar als ze 's nachts heel erg moeten huilen leg ik ze bij ons.

@ Margit, lekker weer thuis gaan zitten hoor! Je ziet waar ik nu zit :)

@ karel, fijn dat de nutriton werkt. Eventueel kun je ook Friso Comfort gaan geven. Beviel ons ook altijd heel goed.

@ Hanneke, tot ziens als je komt aanwaaien. Dikke knuffel voor je kindjes!

17. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Helena: sterkte meis, goed om te horen dat je thuis tot rust komt! *knuffel*

18. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo, ik heb net mijn baas gesproken en ze was heel begripvol. Ik ga dus volgende week nog niet aan het werk. Ga wel maandag met de bedrijfsarts een plan opstellen wanneer ik wel weer aan het werk ga en hoe. Voel me echt een stuk opgeluchter!

Hoe is het met iedereen hier? Heb alle verhalen de afgelopen dagen een beetje gemist.

Hier trouwens ook een wakker meisje vannacht. Linde werd om 4:45 uur huilend wakker. Dat was echt al weken niet meer gebeurd! 't Zal wel in de lucht zitten als Jipper en Helena's jongens het ook hadden :). Linde had gelukkig genoeg aan mamma en pappa (mamma- en pappahonger, zoals Hanneke dat dan zo mooi noemt :)) en viel om 5:30 uur weer in slaap. Gelukkig, want het ging net zo lekker met de 5 voedingen!

Ik krijg zo de kinderfysio langs. Eens kijken of ze tevreden is. En vanmiddag komen mijn collega's op (verlaat) kraambezoek. Het is ook heerlijk weer hier, dus ik hoop dat we tussen de fysio en mijn collega's nog even kunnen wandelen.

@ Karel: herinner met net dat jouw meiden gisteren weer de RS-injectie zouden krijgen. Alles goed gegaan?

@ Kar: hoe is het met jou inmiddels? Nog steeds aan het genieten met z'n 5-jes? Is Alex nog thuis eigenlijk?

19. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Margit: Ik vind het heel knap van je dat je zo voor jezelf kunt kiezen! Ik zou me denk ik hebben laten overhalen om toch te komen :) Maar als het niet gaat zoals je beschrijft moet je je niet laten pushen! Fijn dat je daarom nog lekker thuis kunt blijven!

De prikjes waren idd gisteren. Toen de spuit erin ging hebben ze heel hard gekrijst.. dan breekt je hart bijna! :( Maar toen het over was waren ze meteen stil. Ik heb ze toen ook lekker de fles gegeven en toen hebben ze nog heerlijk geslapen!

Diana: ik vraag me ook af of ze dan alleen in de slaapzak slapen of ook nog met een lakentje.. Wij hebben ze nu wel in een lekker oudderwets boxpakje gestopt. Is ook heerlijk warm en het ziet toch wel heel schatiig uit :)

20. diana1980

diana1980 Actief lid

12 jan 2007
    232
    0
    0
    ze slapen in hun rompertje in de slaapzak en dan een laken en een dunne deken erover, maar hun doen altijd de armen weer over de deken heen dus vanaf borsthoogte liggen ze dus eigenlijk alleen in de slaapzak.En of het is toeval maar nu dus weer geen onrustige slaapmiddag die 1 had het dus blijkbaar toch wat frisjes die ligt ook aan de kant van het raam

Deel Deze Pagina