Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Noor: gecondoleerd met je moeder. Veel sterkte gewenst en een dikke knuffel voor jou, je man en kids *knuffel*. Lijkt me idd fijn dat je erbij was toen ze overleed.

Wat is er verder weer veel geschreven. Even een poging om in grote lijnen wat te antwoorden.

Verlof na bevalling: ik denk dat dat voor iedereen anders is en ook afhangt van hoe je zwangerschap, bevalling en de periode erna verloopt. Hoeveel verlof je erna nodig hebt is, net als de keuze voor fv/bv, ook afhankelijk van de situatie. Ik was van plan om een maand vakantie achter mijn zwangerschapsverlof aan te plakken (toen ik nog niet wist dat ik te vroeg zou bevallen), maar dat is dus ziektewet geworden. Ik ben inmiddels bijna 6 maanden thuis (16 weken verlof na mijn bevalling, net als Karel, en daarna ziektewet). Ziektewet is idd voor als je mentaal of lichamelijk nog niet kunt werken. Als je 'ziekte' zwangerschapsgerelateerd is, dan krijgt je werkgever je salaris vergoed door het UWV. Je moet je dan wel direct na de verlof ziekmelden.

Ik ga trouwens straks 3 dagen werken en mijn vriend 4, dus we hebben voor 2 dagen oppas nodig. Ik moet zeggen dat ik er langzaam maar zeker wel weer zin in ga krijgen om aan het werk te gaan. Wat hier al eerder geschreven werd: op een gegeven moment word je wereldje wel heel klein als je met 2 baby's thuis zit. Dat vond ik helemaal niet erg toen ze net thuis waren, maar nu begint er wel een beetje verveling te ontstaan.

@ Kar: ik heb ook echt tot 6 weken na mijn bevalling gevloeid, de dag voordat ik voor nacontrole moest hield het op. Heb ook last gehad van buikpijn, maar dat was bij mij bekkenpijn denk ik, omdat ik te weinig rust nam en mijn kraamtijd niet in bed heb doorgebracht, maar op en neer naar het zkh. Toen ik wat meer rust nam, ging dat over. Volgens mij is 6 wk vloeien helemaal niet vreemd na een tweelingzwangerschap, tenminste dat zeiden ze tegen mij, je hebt immers een twee keer zo grote wond in je baarmoeder.

Fijn dat het verder zo goed gaat met Mette en Bjarne!

Hier: morgen komen mijn ouders een avondje oppassen en gaan Gijs en ik iets leuks doen. Denk uit eten en dan naar de bioscoop. Nu al zin in! Dat is echt eeuwen geleden dat we dat gedaan hebben.

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Kar fijn dat het zo goed gaat! Ik denk dat het ook niet zo ernstig is hoor dat je nog vloeit... Ik heb het andere probleem..ik ben nog steeds niet ongi geworden! pfff

trouwens jij bent ook gepromoveerd he? Mijn man gaat eindelijk in december promoveren, maar ik weet echt niet wat voor een cadeau leuk is :( Misschien jij/ jullie ideeen? ik wil echt wel iets speciaals doen, want hij heeft er zo hard voor gewerkt!

Mijn man werkt dus fulltime en ik 20 uur. Ik werk 's avonds en mijn man overdag en is vrij flexibel. Hij kan dus makkelijk vrij pakken of eerder naar huis komen...

Margit: als ik het zo lees ben jij ook er weer langzaamaan aan toe om te gaan werken! Heb je al een idee wanneer je begint?

Onze meiden zijn aan het doorlapen! We hebben nu al 2 nachten van 12 tot 8 geslapen :) JIPPY

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ja helaas ken ik die vruchtbaarheidbehandelingen. Dat gaat je ook niet in je koude kleren zitten. Zeker niet als je net als jullie meerdere pogingen moet ondergaan. Ik heb inderdaad het idee dat dat misschien wel zwaarder is. Dat is voornamelijk angst, verdriet, teleurstellingen hoop. En heeft erg lang geduurd voordat je er wat moois voor terugkreeg. Ik denk dat 2 kindjes ook heel zwaar is. Maar dat die ook een hoop goed maken!En je dus net die extra energie kunnen geven die je nodig hebt.

4. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Nou, het gaat hier weer behoorlijk snel zeg. Gezellig hoor. Ga weer een poging doen op iedereen te reageren...

@EH; Welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Je bent al een heel eind op weg. Gaat het allemaal goed? Gezellig als je hier mee komt kletsen. Er zijn hier heel wat ervaringsdeskundigen... ;)

@Karel; Wat geweldig dat ze doorslapen!! Ik ben er gewoon een beetje jaloers op. Geniet ervan! Het gaat goed met jouw meiden hè? Wat zijn het kanjers!

@Margit; Wat goed dat jullie er samen lekker uitgaan. Dat heb je echt nodig, maar dat weet je zelf wel... ;) Ga er lekker van genieten. Is met de meiden ook alles goed?

@Linda; Na alles wat jullie hebben moeten doorstaan is een tweeling vast een peulenschil...! Hanneke (dacht ik) heeft hier eens geschreven dat alleen mensen die het aankunnen een tweeling krijgen. Daar denk ik nog vaak aan terug. Dus het komt vast allemaal goed met jullie en jullie twee wondertjes!!

@Kar; Super om weer wat van je te horen. Geweldig dat het zo goed gaat. Maareh...blijf je ook wel een beetje op jezelf letten? Hartkloppingen, dat klinkt niet echt goed... :(
    Wat het slapen betreft; ik hoor graag tips!! Hoe meer hoe beter... ;)

@lindavnr; Ik ben me ervan bewust dat ik onwijs bevoorrecht was, maar ik ben een jaar thuisgebleven met betaald ouderschapsverlof (lang leve het onderwijs). Dat had ik al zo gepland voordat de jongens überhaupt veel te vroeg geboren werden. Nu kwam het dus geweldig goed uit. Maar, zoals ik al een aantal keren voorbij heb zien komen, zorg ervoor dat je zoveel mogelijk tijd met je kleintjes kunt doorbrengen na de bevalling. Ook als ze, waar we natuurlijk vanuit gaan, niet te vroeg komen staat je wereldje op z'n kop met 2 nieuwe gezinsleden. Het is fijn als je dan op het gemak alles op de rails kunt krijgen.

@Jeetje; Hoe gaat het nu met jou? Ben je weer een beetje opgeknapt? Sterkte hoor.
    Wat het slapen betreft; het zou inderdaad best kunnen komen doordat ik aan het werk ben. We merken dat ze veel eenkenniger worden en door hebben dat als we weggaan, we ook echt een poos(je) weg zijn. Zelfs als we visite hebben en die staan op het punt om weg te gaan, kijken de jongens heel kritisch naar wie er dan de deur uit stapt en ze kruipen het liefst meteen tegen ons aan. Misschien zijn ze 's nachts ook wel bang dat we er niet meer zijn...

@Helena; Wat goed dat jij je langzaamaan ook weer beter gaat voelen. Gaat het met de boys (alledrie ;)) ook weer helemaal goed?
    Inderdaad gek dat je alleen met Midas op stap bent geweest. Tenminste, niet dat je met hem bent weggeweest, maar dat je er toen maar 1 bij je had. Je voelt je dan toch niet helemaal compleet hè?
    Ook jij veel succes met de slaapdrama's trouwens. Hopelijk is het bij jullie (ook) een fase.

@Marye; Hoe is het nu met de pijn? Blijf je goed op jezelf letten? Beter een keer teveel naar de dokter dan te weinig, toch?

@boba; Fijn dat alles goed was bij de echo. Lekker genieten hè?

Hier; De jongens liggen nu lekker te slapen. Vannacht wel weer samen tussen ons in gelegen. Ach ja, dat went ook. Heel gek, maar bij de gastouder slapen ze geweldig. Daar moeten ze steeds wakker gemaakt worden, omdat ze dan andere kindjes van school moet halen. Ze gaan dan ook wel vroeger uit bed 's morgens dan normaal, maar ze slapen daar echt superveel. Ik snap er niets van...
    Ikzelf heb vandaag barstende koppijn. Zelfs een paracetamolletje helpt niet echt. Hoop dat het overgaat, want ik moet vanmiddag gaan vergaderen op school (ook dat nog op mijn vrije dag... ;)). Gelukkig nog maar 2 dagen en dan gaan we er lekker even uit met z'n viertjes!

5. boba80

boba80 Actief lid

18 mei 2009
    314
    0
    0
    @ noor...gecondoleerd en heel veel sterkte *knuffel* wel fijn dat je erbij was toen ze overleed.

@ de rest...ik ga vanavond nog wel op m'n gemak reageren.
    heb net een halve dag gewerkt en ga nu lekker een paar uurtjes m'n bedje induiken.
    merk dat een halve dag net te doen is momenteel...morgen mag ik thuis blijven en vrijdag kom ik dan weer een halve dag werken.

6. jeetje

jeetje Actief lid

4 apr 2007
    251
    0
    0
    Noor, gecondoleerd. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Noor, gecondoleerd..en veel sterkte...

@ werk: Ik ga 20 uur werken na mijn verlof. Vandaag aangegeven bij mijn baas en dat was gelijk prima :) Fijn dus!
    Mn vriend werkt 36 uur, en is dus 1 keer in de 2 weken vrij op donderdag. Na mijn verlof gaat hij de andere donderdag ouderschapsverlof opnemen (is ook al geregeld :)) dus hij gaat 4 dagen werken per week.

Verder aangegeven dat ik nog twijfel over het onbetaald verlof. Was ook allemaal geen probleem; als ik het hem maar zo gauw mogelijk laat weten. En dan kan ik er ook nog mijn 2 weken vakantie aan plakken, wat zou betekenen dat ik half juli ongeveer zou moeten gaan werken.
    Klinkt wel heel erg fijn, moet ik zeggen!
    Dus misschien dat ik daar gewoon maar voor ga...!
    En nja, mocht ik in de ziektewet komen, waar ntuurlijk helemaal niets over te zeggen is, dan is dat dan maar jammer voor die ene maand..

Denk ik. (hihi..)

8. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden, even snel: heb vanmiddag ontdekt dat je je foto's ook kunt plaatsen in een privé-album en zelf kunt bepalen wie ze mogen bekijken, dus dat heb ik gedaan. Heb degenen die hier veel meeschrijven toegang gegeven. Ben zo trots op mijn meiden dat ik het toch wel heel leuk vind dat jullie kunnen zien hoe ze eruit zien :). Inmiddels kennen we elkaar hier al best wel goed, dus dan is het wel leuk om te zien over wie ik schrijf :).

Zo, en nu ga ik koken. Vanavond of morgen kom ik weer meer schrijven.

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Margit, wat een heerlijke meiden!! :) :) Echt super om ze te zien! En volgens mij zijn ze twee-eiig, ik zie echt wel verschillen. Ander mondje onder andere. Jullie twijfelden toch nog?

Hier vanmiddag een Aerosleep protect mini gekocht - zo'n matrasdekje voor het hoofdeinde, voor Mette's bedje. Vind ik toch een iets veiliger idee. Ze ligt overigens nu te gymnastieken op haar buik in de box, dus ik ben niet zo bang dat ze face down komt te liggen maar toch.. Ze is vandaag heel lief en tevreden maar ERG wakker, al uren!
    Bjarne heeft vandaag een slaapdag, maar die had gisteren een krampdag met veel wakker, dus die moet blijkbaar wat inhalen.

Mijn schoonmoeder is nu hier voor een paar dagen; Sverre is helemaal door het dolle en liep zich enorm uit te sloven net. Hij is nu onder de douche in de hoop dat hij daar wat van ontspant.. Hij wilde dat oma mee ging en vroeg heel lief 'Heb jij ook een piemel?' :D :D

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    MArgit wat een schatjes! Die bekkies als ze lachen :) heerlijk!
    Ik ga eens kijken hoe dat moet, want dat is idd heel erg leuk!

Kar: sterk die opmerking :D

11. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Noor, gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Fijn dat het goed was voor jullie en jullie gaat rustig hebben zien gaan. Dikke knuffel voor jou en je gezin. Heel veel sterkte met alle regelzaken.

Margit, ik ben heel benieuwd naar je meiden, maar blijkbaar schrijf ik niet vaak genoeg mee ;). Gezellig dat jullie lekker met z'n tweeën een avondje weggaan. Bioscoop is altijd leuk. Veel plezier!

Jipper, gezellig hè met twee kindjes in bed!!;):p
    Hier vannacht twee nachtvoedingen gegeven....
    Nog een beetje door de vergaderingen heen gekomen met je hoofdpijn?

Kar, wat fijn dat alles goed gaat. Mette is nu al een eigenwijsje zo te lezen, lekker op haar buikje slapen.
    En die Sverre!! Wat was oma's reactie? :D
    Vloeien heb ik ook best lang gedaan, ook wel 6 weken, maar is waarschijnlijk niet representatief vanwege mijn keizersnede.

EH, gefeliciteerd met je zwangerschap! Welkom!

Karel, super hoor dat doorslapen! Fingers crossed en hopen dat het lekker zo blijft.

Hier vandaag bij de bedrijfsarts geweest. We hebben een plan gemaakt wat volgende week begint en 6 weken duurt. De eerste twee weken ga ik twee keer koffie drinken op mijn werk. De tweede twee weken werk ik in overleg dagen van twee uurtjes op AT-basis, de twee weken erna in overleg dagen van 4 uur. Daarna wordt het langzaam opgebouwd. Ik merk dat ik er wel weer aan toe ben om te gaan opbouwen.

Lex is nu nog op. Wilde niet gaan slapen. We houden hem nu lekker zo lang mogelijk op, geven hem een fles en dan lekker naar bed. Kijken hoe het dan vannacht gaat, want afgelopen nacht was pet met hem.

Gisteren op kraamvisite geweest bij onze buren. Ze hebben een dochter gekregen. Wat vond ik haar klein! En ze weegt wel 3500 gram! Berry en ik waren heel verbaasd over hoe snel je vergeet hoe klein onze eigen jongens wel niet waren.

12. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    #7232 Pippie1976, 21 okt 2009
    Laatst bewerkt: 21 okt 2009
    @ Helena: ff snel: ik had ook jou (uiteraard :)) toegevoegd aan mijn lijst met contacten. Dacht dat dat voldoende was. Maar ik denk dat we dan vrienden moeten worden voordat je mijn foto's kunt zien (tjonge, zo makkelijk is forummen niet...;)). Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, dus volgens mij moet het dan lukken!

Fijn dat je een goed reintegratieplan op hebt kunnen stellen, maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat je zelf het gevoel hebt dat je weer aan de slag wilt.

Hoop dat je een goede nacht hebt!

Hier lopen ze 's-avonds nog steeds te spoken, willen na de voeding van 19:30 uur niet naar bed, ondanks dat ze moe zijn (gapen, jengelen, handjes in oogjes wrijven, overdag gaan ze netjes slapen als ze dat doen). Jij enig idee wat er aan de hand kan zijn? Honger is het niet.

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Noor, gecondoleerd met je moeder, sterkte!

Na een hele lange tijd kom ik me hier ook maar weer eens melden.... Wilde jullie het nieuws niet onthouden dat ik ondertussen bevallen ben van ons derde kindje. Bas is op 10 oktober geboren nadat ik weer ben ingeleid ivm zwangerschapsvergiftiging. Bij Martijn en Lotte was dat ook het geval op precies dezelfde termijn in de zwangerschap. Bas is uiteindelijk geboren met 36 weken en 4 dagen, dus heeft 2 dagen langer 'gezeten' dan Martijn en Lotte. Hij was wel de grootste van de drie, maar heeft wel het langst op de kinderafdeling gelegen. Op de 8e dag mocht hij mee naar huis en we hebben hem dus nu vanaf zaterdag bij ons. Hij doet het supergoed en Martijn en Lotte zijn trots (maar af en toe ook erg jaloers).

Ik heb niets gelezen van wat jullie allemaal verteld hebben de laatste tijd, sorry daarvoor, maar zag wel dat er allemaal nieuwe tweelingmama's en nieuwe tweelingmama's in spe zich hier hebben aangesloten. Ik zal proberen om binnenkort weer wat vaker langs te komen hier, maar het is allemaal zo druk!

Martijn en Lotte slapen wel eindelijk door sinds een week of twee. Een beloningssysteem met stickertjes heeft uiteindelijk uitkomst geboden. Ik had het al eens eerder geprobeerd, maar toen werkte het nog niet. Nu hebben ze het allemaal een beetje beter door en gaat het eindelijk goed! Ben ik erg blij mee nu we Bas hebben die ons 's nachts wakker maakt voor melk. Drie kids die 's nacht wakker zijn zou ik denk ik niet getrokken hebben..!

Ze gaan ook sinds een paar maanden naar de peuterspeelzaal en vermaken zich daar erg goed. Wel moet ik zeggen dat ze soms met taal thuiskomen waar ik wel eens van schrik! Laatst zei Martijn zomaar uit het niets tegen de kraamhulp 'ik haat je'. Had niet gedacht dat dat al op de psz zou beginnen, maar goed, dat zal wel te maken hebben met kinderen die al oudere broers en/of zussen hebben.

14. eh1978

eh1978 Lid

17 sep 2009
    91
    0
    0
    leerkracht
    hengelo
    @ Noor: gecondoleerd met je moeder. Veel sterkte gewenst voor jou, je man en kids. Lijkt me idd fijn dat je erbij was toen ze overleed.

Ik heb een aantal vragen?
    *Zijn er ook moeders van tweeling die borstvoeding hebben gegeven? Of hebben jullie allemaal meteen de fles gedaan? Ik ben enorm aan het twijfelen of ik borstvoeding moet gaan geven (omdat ik weet dat het beter is voor de kinderen) maar ik zie het helemaal niet zitten omdat het allemaal erg tijd rovend is en als je klaar bent moeten ze bijna weer.

*Hadden jullie ook altijd zo'n vol gevoel tijdens de eerste weken van de zwangerschap? Ik heb namelijk de hele dag het gevoel dat ik aardig vol zit terwijl ik eigenlijk bijna niets gegeten heb.

*Moesten jullie ook ijzertabletten slikken (preventief, want ijzer gehalte was de op 2 sept 8,9)?

Het zijn veel vragen. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor de controlle van 16 weken en dan zal ik die vragen ook nog eens stellen aan de gyn.

EH

15. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Marian, leuk om weer eens wat van je te horen! Gefeliciteerd met de geboorte van Bas! Ik kan me voorstellen dat jullie het behoorlijk druk hebben thuis, maar kom gewoon gezellig even langswaaien als je tijd hebt.

Margit, wat een mooie meiden heb je! Wat een heerlijke vrolijke dames. Heeft Merle lichtere ogen als Linde of zie ik dat verkeerd? Het blijft grappig, maar als je zelf een heel klein prematuurtje hebt gekregen, blijven andere prematuurtjes herkenbaar door de vorm van hun hoofd. Merle en Linde hebben dezelfde vorm hoofd als Midas had. Nu trekt het al behoorlijk bij. Ik was gisteren op kraamvisite bij mijn nicht en haar oudere zoontje van 5 had 's avonds aan zijn vader vertelde dat de tweeling helemaal niet op elkaar leek omdat Lex zo'n hoofd (breed) had en Midas zo'n hoofd (smal). Grappig hè?
    Ik vind dat album van jou een goed idee. Ga ik ook doen.

16. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb een aantal vragen?
    *Zijn er ook moeders van tweeling die borstvoeding hebben gegeven? Of hebben jullie allemaal meteen de fles gedaan? Ik ben enorm aan het twijfelen of ik borstvoeding moet gaan geven (omdat ik weet dat het beter is voor de kinderen) maar ik zie het helemaal niet zitten omdat het allemaal erg tijd rovend is en als je klaar bent moeten ze bijna weer. ( Zie antwoord helena :) )

*Hadden jullie ook altijd zo'n vol gevoel tijdens de eerste weken van de zwangerschap? Ik heb namelijk de hele dag het gevoel dat ik aardig vol zit terwijl ik eigenlijk bijna niets gegeten heb. Hm, kan ik me niets van herrinneren..volgens mij had ik juist enorme honger en ging alles er prima in !

*Moesten jullie ook ijzertabletten slikken (preventief, want ijzer gehalte was de op 2 sept 8,9)? Nee, ik heb geen extra ijzer gehad, maar volgens mij hoefte dat ook niet omdat ik mama en baby slikte

Het zijn veel vragen. Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor de controlle van 16 weken en dan zal ik die vragen ook nog eens stellen aan de gyn. Succes! en geoon alle vragen blijven stellen hoor :)

Margit: ik heb nu ook een album gemaakt maar is het dan zo dat alleen je vrienden van het forum ze kunnen zien?

17. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Noor: gecondoleerd, heel veel sterkte!

Bodhi blijkt toch geen heupdysplasie te hebben.. maar wat dan wel? De kinderarts deelt mijn bezorgdheid en wil hem weer zien. Want hij is niet gewoon een beetje laat. Behalve dat hij dus niet wil zitten gooit hij enkele keren per week zijn hele maaginhoud eruit, komt zelfs door zijn neusje. Heel erg zielig. En hij wil nog erg weinig vaste voeding, haalt op een paar hapjes na nog bijna alles uit de fles. Maak me gewoon zorgen, voel me ook machteloos. Wil hem gewoon helpen maar dan moeten we eerst weten wat er is..

18. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Karel: ja, als je er een privé-album van maakt kunnen volgens mij alleen je vrienden het zien. Vind ik zelf wel een fijn idee, want het is nu eenmaal een openbaar forum en er lezen ook mensen mee die niet meeschrijven en die hoeven van mij niet allemaal mijn meiden te zien. Dus dit leek me wel een goede oplossing.

@ all: Dank voor de complimenten over mijn meiden! Ben ook heel trots op ze :)!

19. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Marian: gefeliciteerd met de geboorte van Bas! En welkom terug. Als je echt weer mee wilt gaan schrijven is het leuk als je je naam en bevallingsgegevens van je kinderen in de lijst erbij wilt zetten. Ik zal de lijst zo eens even naar boven proberen te halen.

@ EH1978: welkom! Volgens mij heb je inmiddels antwoord op je vragen. Kom gezellig meekletsen als je zin hebt.

@ Maaike: een opluchting dat het geen heupdysplasie is. Maar wat is het dan idd wel :(:(:(. Fijn dat de KA mee gaat denken over een mogelijke reden en oplossing.

@ Jipper: is je hoofdpijn weer weg? En hoe hebben de jongens (en jullie dus :)) geslapen vannacht? Nog een paar dagen en dan gaan jullie een weekje op vakantie: lekker hoor! Hoop op wat beter weer dan vandaag...

@ All: mijn ouders komen zometeen langs, dus ik ga hier eens een beetje opruimen :). Vanavond lekker met Gijs uit eten (we gaan toch maar uit eten en niet naar de bios. In de bios spreek je elkaar natuurlijk ook niet echt en bovendien zouden we nog wel eens in slaap kunnen vallen in het donker :)). Heb er zin in! Morgen heeft Gijs zijn eerste papadag (ouderschapsverlof), dus dan ga ik lekker shoppen met mijn moeder. Ook zin in :)! Kijken of ik samen met haar wel een winterjas kan vinden (als die er nog zijn :(). En ook nog even shoppen voor een winterjas voor de meiden.

20. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Eh: Ik moet wel preventief staaltabletten slikken. 3x per dag zo'n tablet. terwijl mijn Hb eerst gewoon goed was. Ik moet het zometeen opnieuw laten prikken. Ik ben benieuwd...

Deel Deze Pagina