@Boba: dank je Het lukte mij niet om het op internet te vinden, wie weet jou wel. Sowieso erg fijn als je wil kijken, en zo niet, ik ga het toch wel weer eens vragen. Vanavond koopavond... ik stuur mijn mannetje misschien wel even langs de Prenatal Klinkt goed zo'n zwangerschapskussen! Is er 1 soort of meerdere? Sorry, heb me hierover niet zo veel ingelezen...
Over dat ijzer: De gyn heeft mijn HB geprikt en alles was goed. Toch had ze mij voor de eerste keer bloedprikken al aan de staaltabletten gezet. Nu is vandaag voor de 2e keer deze zwangerschap bloedgeprikt. En daar hoor ik dinsdag de uitslag van. Is het raar dat ik niet weet wat mijn bloedgroep is? Ik zal het eens uitzoeken. Misschien dat ze het in het zh wel weten? Vanavond hebben we een gesprek op het stadskantoor, om alles te regelen voor een geregistreerd partnerschap. Ze gaan geloof ik even vertellen hoe dta werkt met in ondertrouw gaan, welke papieren je nodig hebt enz. Ik ben benieuwd. Verder zal ik proberen later vanavond op iedereen te reageren. Maar ben nu echt te moe, dus ga even een uurtje op bed liggen...
hihi wat wordt er druk gekletst hier dames! arme meiden die dadelijk van vandaag alles moeten nalezen!! @ Marye: Dat weten ze inderdaad in het ziekenhuis Staat, als je die hebt, ook wel in je informatiemap.. die heb ik even gehad van de vk en daar stond het ook al in genoteerd. Volgende keer gewoon ff vragen, weet jij ;t ook weer
@ luca...heb nog een 2 linken voor je http://www.nvog.nl/files/bloedgroep,_rhesusfactor_en_irregulaire_antistoffen.pdf Rhesus en zwangerschap
@Lindavr heb geen ervaring..maar ze geven wel aan op hun website dat ze ook deze mensen zoeken en dat er verschillende mensen bij hun nu een vast contract hebben die bv alleen maar achter de kassa hebben gewerkt. Tja en mbt solliciteren waar er zoveel man op afkomt..ik reageer op administratief medewerkster..een veelgevraagde functie vooral voor parttime moeders... @Jeetje Flexpool hebben ze volgens mij wel..echter kan ik natuurlijk niet al te flexibel zijn..de dagen dat ik oppas heb wil ik gaan werken..en ben ik dus niet oproepbaar.. Nou ja...komt wel goed ....ooit...
Kussen is idd erg fijn! Ik had hem gewoon van de hema hoor..dan maar geen mooi kleurtje, maar je gebruikt hem niet zo lang, dus dat boeit niet Zo'n bobbel had ik ook na het slapen! Ik dacht in het begin dat dat echt niet oke was! Ik was bang dat mijn kind was losgeschoten tja... Als ik me hand dan ergens anders op m'n buik legde voelde ik ze gewoon naar m'n hand gaan Ylaisa: jammer dat het niets geworden is! Toch vind ik het wel raar van je baas dat hij nu zegt dat ze je helemaal niet weg willen hebben. Waarom heeft hij dat dan tegen de arbo arts gezegd?
LIeve meiden Heel erg bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden, het is erg fijn om te lezen dat jullie zo meelezen. Ik voel me redelijk rustig, er is alleen zoveel te doen... vanmiddag alle enveloppen geschreven... dan worden de kaarten bezorgd... morgen wordt mijn moeder overgebracht van het woonzorgcentrum naar het uitvaartcentrum. Het weekend dan iets meer rust, al moeten we wel het hele draaiboek maken... Morgen moet ook de muziek aangeleverd worden... daar komen we wel uit... ben er vlug weer, lees wel steeds jullie berichtjes, maar kom er gewoon niet aan toe om te reageren, tussen alle telefoontjes, en regeldingen door... Liefs Noor
@Noor; Sterkte met alles. @all; Heb echt de puf niet om verder te reageren. Duidelijk toe aan vakantie... Morgen zal het er ook niet van komen, dus maandag zal ik eens kijken wat ik allemaal gemist heb. Heel fijn weekend allemaal en tot dan!!
Hoi! We hebben thuis geen internet meer en in het nieuwe huis geen computers, dus ik ben nu weer op m'n mobiel. Ik ben nu pas bij pagina 718 om te reageren, dus ik ga lekker irritant allemaal korte reacties plaatsen jeetje, ik heb geen fluconazol gekregen, maar amoxicilline. (antibiotica dus) Hij dacht dat als ie de cyclus van borstontstekingen zou doorbreken, de spruw ook wel wegging. Ik heb wel een stuk minder last, maar m'n tepels zijn nog steeds wit uitgeslagen. Als ik weer tijd heb na de verhuizing ga ik wel weer langs..
Karel, wat een vreetzakken jouw meisjes Hier eten ze ook 150+5 als ik de voeding maak, 180+6 als Fred weer eigenwijs is. Jeetje, ik hield ook zoooveel vocht vast, maar heb er niks aan proberen te doen, ik dacht dat het niet erg was, maar nu heb ik gewoon overal striae, zelfs op m'n kuiten. Dus lekker naar boven met die benen en veel massages vragen!
Helena, lief dat je aan me denkt! Het gaat goed, wel veel stress en daardoor ook ruzie De jongens zijn helemaal weg van opa en oma, ze lachen al zodra ze ze zien. Naar mij helemaal niet zo maar ja, ze zien opa en oma meer dan ons.. Ik heb kolven heel erg afgebouwd, nu al 48 uur niet gekolfd, maar nu staan ze op springen. Lindavnr, ik ga weer lekker werken na 16 weken verlof. Ik werk 24 uur per week, dus maar 3 dagen. Van tevoren dacht ik ook dat dat weinig zou zijn, maar nu heb ik écht zin om er weer uit te zijn, een doel te hebben om jezelf te verzorgen enzo. (ja ik ben een slons geworden).
Kar, wat heerlijk dat t zo goed gaat met jouw kindjes! Al vier weken joh! En al zo lang slapen en zoveel eten! Wat gaaf dat ze al op Sverre reageren. Ze zijn echt veel verder ontwikkeld dan die apies van mij toen met 4 weken. Over dat vloeien, dat heb ik 7 weken gedaan. Echt supervervelend, maar alles ging goed, dus ik denk dat je gewoon pech hebt, net als ik.
Krista, sterkte! Lijkt me stressvol en dan ook nog ruzie.. Even snel een update vanaf hier, we zijn gisteren wezen wegen! Mette is in één week tijd 3 ons gegroeid! En weegt nu 3360 gram. Bjarne was 2 ons gegroeid en weegt al 3575! Bijna een kilo erbij sinds zijn geboorte dus! Ben zo opgelucht dat Mette gegroeid is. Natuurlijk is het maar een ons per week sinds haar geboorte en daar zal het CB woensdag wel een opmerking over maken, maar het is wel 3 ons in 1 week! Er wordt er hier eentje wakker; Bjarne heeft nu ook spruw en krijgt veel krampjes vn de medicijnen. Zo zielig. Vandaag maar even ander spul proberen te halen.
3 ons in 1 week is toch netjes!!?? Dat groeide Romy en Sofia geloof ik ook hoor! Trouwens, hebben de meiden die al bevllen zijn ook zo'n last gehad van haaruitval na de bevalling? Het is bij mij nu echt heel erg! Zou bijna denken dat ik kaal wordt als het zo door gaat Nou de meiden gaan proefdraaien op het KDV, dus ik ga!
@noor gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor jullie allemaal daar. @karel Hier ook nog steeds haaruitval, erg he?Ik had altijd kort haar en wil nu op kaaklengte maar als dat zo doorgaat haal ik dat de komende jaren niet hahaha @kar: mijn jongens groeide in het begin ook zoveel, vooral de kleinste die wog met de geboorte 500 gram minder hij mocht dan ook minder drinken maar dronk altijd net zoveel als z,n broer, ze krijgen nu 5 keer 180+6 en z,n broer drinkt de fles smorgens en savonds niet altijd leeg met als resultaat dat de kleinste nu 300 gram meer weegt dan z,n broer, in het begin was hij gewoon veel hongeriger, had gewoon dat nodig denk ik, ze zijn nu allebij gewicht en lengte plus 1 in de groeicurve maar niet te zwaar hoor gewoon goed. @kristab: dat lachen naar jou komt heus wel hoor, jij bent hun mamma dat voelen ze aan dat voelt vertrouwd daar kunnen ze hunzelf zijn, zie het ook maar als een complimentje, in het begin hier kreeg ik ze soms ook niet aan het lachen en kwam me zus en hup schateren deden ze, maar haar stem en gezichtsuitdrukking kenden ze gewoon nog niet goed was steeds weer even nieuw. Ik heb de puf niet om verder te lezen en op anderen te reageren sorry mss morgen!!!