Het mooie van een flexpool is juist dat je niet flexibel hoeft te zijn . Je geeft van te voren aan wanneer je kunt werken en wat je wilt, of juist niet wilt. De groepen hebben van te voren hun werkrooster en zien van te voren al waar de gaten gaan vallen en kijken dan bij de flexpool of daar iemand van beschikbaar is. Je rooster is dus van te voren al bekend, tenminste, zo gaat het bij ons. Het is dus niet zo dat je bijv. alleen bij ziekte opgeroepen wordt en dat je dat pas op de dag zelf hoort. Wel is het zo dat je geen garantie hebt op werk zoals Lindavnr ook al zei, maar als collega's enthousiast over je zijn is mijn ervaring dat je 24 uur per dag kunt werken als je dat zou willen.
Krista hier hetzelfde hoor! Loop ik de hele dag gekke bekken te trekken kan er misschien een glimlachje vanaf..komt de eerste de beste "vreemde"...hoppa, daar komt het lachfestijn..grrr.... vind ik niet altijd even leuk, maar goed komt nog wel... Diana: jij dus ook zo'n haaruitval! Nou "gelukkig" weet ik dan dat dat er ook enigzins bijhoort... maar het is niet leuk De proefmiddag bij het kdv ging goed! IEdereen is uitgelopen om de tweeling te zien haha... nou ik vond het ook wel even prettig om gewoon de stad in te kunnen en eens lekker rond te lopen enzo...
@ Karel, fijn hoor, dat het proefdraaien goed gegaan is . Ik vond het destijds zo raar om Bas gewoon achter te laten. Maar je hoort dan ook vaak dat het wennen meer voor de ouders is dan voor de kindjes. En even lekker zonder de kinderen de stad in met je verstand op nul is toch heerlijk..... @ Krista, vervelend hoor, zoveel stress en ruzie rondom de verhuizing. Het is natuurlijk ook wel heel begrijpelijk want het kost een energie, zeker met 2 kleintjes erbij....sterkte hoor (ik zal aan je denken met mijn benen omhoog, genietend van de voetmassage die ik vanavond krijg ) @ Kar, 3 ons in 1 week aankomen. Perfect hoor! Hier heb ik steeds meer het idee dat het aan het rommelen is, aan de buikpijntjes en de steekjes te voelen. Ik hoop ze nog wel een week of 2 binnen te houden maar aan de andere kant kan ik ook niet wachten .
Ik hoop dat ze nog even blijven zitten Jeetje!! Ik vond het ook wel even moeilijk hoor maar ja... wevinden het ook wel goed voor de meiden dat ze straks naar de opvang gaan. Even lekker spelen met andere kinderen Hoe is het trouwens met Okki? Ben je al bevallen?
Leuk om weer op t forum te zijn! Karel, ik heb ook zoooveel haaruitval! En het is stro, niet te weinig. Ik had niet de link gelegd met ontzwangeren, maar dat is t natuurlijk. Dapper dat je je kindjes op het kdv hebt 'achtergelaten'. De eerste keren bij opa en oma vond ik al zo eng! Hahaha Jeetje! Ach ja, t moet gebeuren he.. Vandaag heb ik zoveel mogelijk schoon gemaakt, ben er erg moe van. Maar t begint te komen. Nog een paar puntjes op de i zetten en dan ál onze spullen verhuizen. We hebben een kelder bijna zo groot als de helft van ons huis en daar staan de oude inboedel van Fred en van m'n oma, dus dat wordt sjouwen Wat grappig dat jullie hetzelfde hebben, dat de babies veel minder naar jullie lachen. Dat is wel een opluchting.
wat rustig hier ineens hihi. We hebben een nieuwe auto gekocht! joehoe, een echte gezinsbak! Met genoeg ruimte voor de kinderwagen en ook nog voor de hond als 't ooit moet, in de kofferbak Bekijk bijlage 23628 Verder, heb ik eigenlijk weinig nieuws hihi.
O Lindavnr, ik ben jaloers! Ik doe het nog altijd met m'n Nissan Micra, ik ben wel een beetje verknocht aan dat ding Maar vorige week liet ie me mooi staan, we hadden een droger gekocht in Rotterdam en vlak voor we de snelweg op moesten kon ik gasgeven wat ik wilde, hij kwam niet meer vooruit! Gelukkig is mijn vader vanuit Den Haag gekomen om ons te slepen. Eng is dat trouwens!! Wéér een reparatie van 500 euro, maar ja daar heb je geen nieuwe auto voor. Lucas heeft z'n dag al een paar dagen niet. Hij huilt en wil eten, maar als ie eet lijkt ie pijn te hebben en probeert ie onder de fles uit te kronkelen. Hij eet z'n fles wel leeg na verloop van tijd, maar het is raar.. Troosten gaat ook moeilijk, en slapen helemaal. Herkent iemand dit verhaal?
Hoi Daar ben ik weer even.......... de tijd is idd gekomen.....a.s donderdag wordt ik ingeleid. Ik trek het niet meer, alles doet echt pijn. het lijkt wel met de dag zwaarder te worden. Ben wel blij, maar ook wel bang. wordt de hele tijd heen en weer geslingerd .Maar er is geen weg terug(maar goed ook!!) Ik ben erg teruggetrokken en ga nog een paar dagen bank hangen... tot dan........
okki wow wat spannend!!! Hopelijk heb je nog een paar rustige dagen.. en wie weet... begint het alsnog vanzelf...
krista: heeft ie kramp? poept ie goed?? Wat je ook altijd moet bedenken is dat kindjes van deze leeftijd een oorontsteking kunnen hebben, op deze leeftijd maken ze dan dikwijls nog geen koorts. Maar dan ook veel huilen, in pieken, en dan ook toenemend als ze liggen... Dus als je het niet vertrouwt altijd even langs de HA!!
Okki wat spannend!! Heel veel succes Pak nog even lekker je rust ! Krista: Vervelend he?! Die van ons doen dat soms als ze echt hele erge honger hebben. Dan liggen ze ook zo te kronkelen en moeilijk te doen, maar dat is denk ik niet wat Lucas heeft... Het kan idd aan de voeding liggen, das dan toch een kwestie van uitproberen denk ik Slaapt Lucas trouwens op z'n buik? Hier wilden de meiden vanmiddag ook niet slapen, leg ik ze op de buiken ja hoor..lekker slapen... Maar ja das niet CB-verantwoord Hier hebben de meiden steeds meer last van huiluurtjes Soms echt zo lastig en zwaar! Want ze blijven dan om en om huilen en schreeuwen en soms lijkt dan of alleen een fles voeding helpt, maar ja, we kunnen niet aan de gang blijven toch?! Ze willen dan helemaal niets..niet in de box, niet op de arm, niet in bed, maar ze willen wel heel veel zien en kijken en blijven dan wriemelen..grrr... soms echt frustererend!! Ik vlucht dan soms echt even het huis uit..even lekker wandelen met de hond in de frisse wind
oh okki wat spannend! heel veel sterkte en succes!!!! @karel: oei wat lijkt me dat zwaar, wat een gedoe he met dat slapen, zeker als ze op hun buik wel willen, doe je dat dan bijv. overdag gewoon wel? krijgen ze de fles of borstvoeding? sorry dat laatste kan ik niet van iedereen onthouden. @all: wie heeft er last gehad van zijn bekken tijdens de zw? ik kan bijna niet meer zitten, lopen is een ramp en vrees het ergste. Vrijdag gyn en ik denk dat ik dan daarna eens een fysio moet opzoeken helaas.
@Okki: Spannend! En fijn dat je weet waar je aan toe bent Heel veel succes en nog een paar daagjes en je houdt je kleintjes vast @Linda: Ja, ik heb last van bekken- en rugpijn. 's nachts is het het een kwestie van heel vaak omdraaien. En ik heb inmiddels zo'n zwangerschapskussen en dat lijkt te helpen. Even vaak omdraaien hoor (ik gok om de 20 minuten) maar minder pijn. Overdag is het een kwestie van goed zitten, en mijn rug recht houden. Oefeningen van 'je zo lang mogelijk maken en kont en buik in' (haha, alsof dat nog kan ) zodat je zo recht mogelijk loopt, helpen ook. Dat vind ik echt een aanrader. Zwangeren hebben heel sterk de neiging om met een holle rug te lopen en daar krijg ik iig pijn van. Lopen gaat goed, ben alleen zo snel kortademig.
Hoe jij het trouwens beschrijft, lijkt fysio me idd een goed plan. Sterkte! (oh, en als je dan nog een paar tips mee krijgt, ik hoor het graag )
Is goed luca en thnx voor de tips, ik kijk het deze week even aan, wordt waarschijnlijk toch wel volgende week fysio, zo'n kussen helpt goed, heb ik sinds vrijdag maar mijn stuitje is echt super pijnlijk. ook heb ik last van lage rugpijn wat doorstraalt naar billen/benen. straks ook even overleggen met mijn baas vanwege de uren die ik werk....
Oh Okki, wat spannend! Heeeeeel veel succes alvast, het komt allemaal goed. Ik had het overigens ook hoor, die zenuwen. Bij mij was het omdat ik wist wat bevallen inhield en wat er voor pijn zou komen.. Ikheb bij 5 cm ontsluiting zelfs een hele hysterische huilbui gehad omdat ik zo bang was voor de rest van de bevalling... Maar toen pijnbestrijding gehad en letterlijk de kiezen op elkaar, en 4 uur later waren ze er! SUCCES!