Tweeling

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Mima, Nov 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Het gewone zitgedeelte.. Dus waar ze in zitten straks... Je kunt de leuning dan helemaal neerklappen geloof ik en dan kunnen ze liggen...
    Toch? :(

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    wat een mooie cijfertjes Kar :D Geen wonder dat ze zijn goedgekeurd! Hebben ze ook de prikjes gehad?

3. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

Nov 8, 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, je hebt gelijk! Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. Ga ik eens even uitproberen dit weekend. Dat zou handig zijn!
    Idd, wat een gedoe :$:$:$:$:$!

4. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ja gaat heel goed!

Ik denk dat Karel het zitgedeelte van de Easywalker bedoelt. Die kun je ook vrij plat leggen toch? En de zitjes zijn ook op te klappen dus dat scheelt in de auto.
    Wel een goed idee; zeker voor kleine eindjes kan dat al best wel als ze 4 mnd zijn.

5. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Ja precies :D

6. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Haha, mosterd... :D :D

Prikjes komen pas de volgende keer. 2 december moeten we weer heen.

Ik moet zeggen dat ik er gisteravond echt helemaal doorheen zat hoor. Ze zijn allebei vanaf de vroege avondvoeding tot de laatste voeding nogal wakker, en/of kramperig en willen dan dus op schoot liggen. Waardoor je dus niets meer kunt. En zeker omdat Bjarne overdag ook nogal veel wakker is/was heb ik voor m'n gevoel dus de hele dag een baby op en bij me. En is er de hele dag wel iemand aan het huilen. Tuurlijk valt dat erg mee maar gisteren trok ik het opeens niet meer. Ik kon het niet eens meer opbrengen Mette te troosten tijdens haar krampen. Waardoor ik me dus meteen weer superschuldig voelde...

7. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh, en krijgen jullie kindjes het ook voor elkaar ALTIJD tijdens het avondeten te krijsen?! Maakt niet uit hoe laat we gaan eten, er is er altijd wel 1 of allebei wakker...

8. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Hm, ja. en weet je wat die van ons ook altijd doen? Huilen als papa en mama willen slapen!! ;) :D

9. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

Nov 8, 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar... Je hebt het als mama, hoe lief je je kinderen ook vindt, af en toe ook gewoon echt nodig om even iets voor jezelf te doen. Anders trek je het gewoon niet. Hier zijn ze de laatste dagen tegen het eind van de middag enorm ongezellig. Willen helemaal niets, alleen maar hangen en krijsen. Alle tactieken die ik ken (en die tot nu toe hielpen), hielpen niet... Pfff, dan heb je het echt gehad op een gegeven moment. Was zo blij dat Gijs thuis kwam...

Ja, en als papa en mama willen eten wakker zijn is ook favoriet.

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Even snel een reactie hierop; je kunt dat wel doen, maar dan moet je steeds de hele wagen 'verbouwen'. De stangen van de reiswiegen moeten eraf en dan moet je de hele constructie van de zitgedeeltes vastklikken. Het kan allemaal, maar het is naar mijn idee wel veel werk voor een klein stukje wandelen.
    Denk dat je ze inderdaad beter op de arm kunt nemen als je toch maar een klein stukje moet lopen.

Later meer, ga nu lekker de stad in (de jongens zijn naar de oppas, dus ik het het rijk alleen!! )...

11. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Ja dat klopt, maar ja als je de adaptors zou willen gebruiken moet je ook de wiegjes eraf halen en de stangen...
    Het blijft hoe dan ook gepuzzel. Behalve als de kids al een paar jaar oud zijn :)

12. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik dacht dat je de Easywalker met zitjes en al kunt opklappen?? Dat lieten ze tenminste in de winkel wel zien.

13. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh Margit, ik schreef net iets over 4 mnd oud maar jouw kindjes zijn natuurlijk al 6 mnd... Sorry!

14. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Zijn die stangen er dan makkelijk af te klikken of is dan het gevolg dat je nooit de maxi cosi adaptors gebruikt omdat het te veel gedoe is?

15. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht

nee, helemaal niet! Alleen het gaat erom dat de kindjes van margit al wat ouder zijn en als je dan nog adaptors "moet" kopen is dat misschien zonde van het geld. Dus zitten we even te brainstormen over andere oplossingen :)

De buggy kun je gewoon inklappen ja..Daar hoef je dus niets van af te koppelen ofzo... Lijkt me dus ideaal, want die schuif je zo de auto in!

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hoe zou het nu met Okki zijn???!!

Wij hebben de jongens tot iets meer dan 1 jaar in de MC gehad, dat kon prima! En ik baalde er indertijd van dat er geen adapters waren, want zo nu en dan is het wel heel handig!!!
    Zo'n maxi-taxi idd ook!! Zeker voor kleine eindjes!!

Kar: ohja zo herkenbaar, ik kan me die huilmomenten nog zo goed voor de geest halen....
    Bij ons heeft een behandeling bij de osteopaat indertijd heel goed geholpen bij voorkeurshouding!!
    Ben benieuwd of het inbakeren helpt! Hier scheelde het indertijd echt! Hoop dat je op een of andere manier even kunt opladen, voor mij scheelt het af en toe al om er maar eventjes uit te zijn. Weet nog wel dat ik toen de kids een paar weken oud waren even met mijn nicht naar de koopavond ging hier in het dorp: heerlijk gewoon hahah. Kop op, er komen betere tijden! x

Jipper: geniet even van je vrijheid, heerlijk!

Karel: Wat kan het dan soms heerlijk zijn als je vent eindelijk thuiskomt he?!

jeetje:hoe is het met jou?

17. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

Nov 8, 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Karel: Je moet dus ook nog de stangen van de reiswiegen er afhalen als je de MC's erop wilt zetten? Kan idd niet wachten totdat ze in de buggy kunnen, want die schuif je idd gewoon zo de auto in en kun je kant en klaar inklappen. Nog even geduld :).

@ Jipper: geniet van je Jipperdag (ipv mamadag) :). Even lekker ontspannen!

@ Kar: idd echt af en toe iets voor jezelf doen hoor, en buitenshuis! Dat moet ik ook echt regelmatig doen, anders word je gillend gek :).

En mijn meiden zijn idd 6 mnd, maar gecorrigeerd ongeveer 4, dus het is helemaal geen gekke opmerking van jou hoor!

18. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,273
    0
    0
    Maastricht
    Ja je moet alles eraf halen... :(

Hier merk ik ook dat ik wel een beetje gek aan het worden ben :( Gisteren hele erge ruzie gehad thuis, omdat m'n man niet zo'n prater is en de laatste tijd alleen maar met zichzelf bezig is. Ben echt niet happy op deze manier en voel me enigzins nutteloos...
    M'n man is een piekeraar en loopt over alles te piekeren! Dus echt vrolijk is ht hier niet. Als ik de verwarming bijv. al wat hoger zet, omdat de meiden beneden zijn en ik het koud heb, krijg ik meteen commentaar! Komt hij thuis..hup achter de pc en de meiden maar huilen..kan ik er weer achteraan...dus hulp..nou niet echt hoor! Heb er zo de balen van...

Straks komt hij eerder thuis en dan moeten we het maar eens bespreken want dit kan echt niet zo. :(

Zo, even van me af geschreven :) Daar hoor je bijna niemand over he..wat het krijgen van kinderen kan doen met je relatie..pfff Ik dacht altijd dat we dan een vrolijk gezellig gezinnetje zouden zijn, maar dat is hier ver te zoeken helaas :(

19. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Nou, reken maar dat je niet de enige bent hoor! Heb je even...?? ;) Echt balen meid! Ik hoop dat jullie straks even goed kunnen praten. Gooi alles er maar uit. Dat lucht op. En misschien lijkt het dan even erger te worden, maar probeer je man duidelijk te maken dat praten echt heel belangrijk is. Dat begint mijn vriend gelukkig ook in te zien, na bijna 6 jaar samen. En dan nog vindt hij het heel moeilijk.

En als je even stoom wilt afblazen weet je ons te vinden hier! ;) Hou je taai meid!

20. Jipper

Jipper Fanatiek lid

Jan 22, 2008
    2,394
    1
    0
    Vinden jullie het ook zo spannend hoe het gaat met Okki vandaag? Hoop dat ze op een of andere manier nog iets laat horen...

@Kar; Echt super dat het zo goed gaat me jullie kleintjes. Genieten hè? Neem wel de tijd voor jezelf af en toe hoor. Met 3 ukkies heb je dat zeker wel nodig!

@ehm...ik ben het even kwijt, sorry...

Ben net zelf even de stad in geweest. Wilde kleertjes kopen voor de jongens, maar vond het aanbod een beetje tegenvallen. Toch wel het een en ander kunnen vinden gelukkig. Ze hebben al maat 80 nodig. Niet normaal!! Wel heerlijk om lekker door de stad te slenteren en wat me vooral opviel; niemand kijkt naar me! :$:D Dat is wel anders als ik met de jongens door de stad loop.

Heb vanmorgen ook een brief opgesteld voor mijn collega's. Ik heb zo de balen van de manier waarop er nu in ons team gewerkt wordt. Er moet nog het een en ander bijgeschaafd worden en dan zal ik het nog aan wat mensen laten lezen, maar ik denk dat het toch tijd is voor actie. Normaal ben ik daar helemaal niet de persoon naar, maar ik realiseer me deze week thuis dat ik er echt klaar mee ben. Het opschrijven lucht al een beetje op.

Share This Page