He dames, Ik heb twee clubs aangemaakt. Eentje voor dames die zwanger zijn van een tweeling en eentje voor dames die moeder zijn van een tweeling. Zo kun je ook met elkaar praten over onderwerpen waar je als zwangere of juist als moeder interesse in hebt. Dit heb ik gedaan omdat ik merk dat niet iedereen meer de tijd heeft om veel op elkaar te reageren. Ik heb bij de zwangere-club een topic aangemaakt waarin jullie vragen kunnen stellen aan de ervaren tweeling-moeders. Het zou leuk zijn als de tweelingmoeders dit topic regelmatig zouden lezen. Groetjes, Ellen
Ylaisa: bedankt voor de tip. Weet je ook hoe dat spul heet? Moet je dat op recept krijgen? Ik ben al aan de vanillieval geslagen, maar helaas dat mag niet baten. Wie weet dat spul wel. Ik vind het het proberen waard! Ellen, goed idee van die clubs. Ik kan ze alleen niet vinden. Waar moet ik precies zoeken? xx Nikkie
Bij mij op Hyves ook blog en foto's en filmpjes! Dus wie vriendjes wil worden: karlijnensverre.hyves.nl Zou 't wel leuk vinden...
@ Margit, ik zal van het weekend even kijken of ik nog een buikfoto kan plaatsen want ik moet 'm eerst laten maken. Alles wat nu op het fototoestel staat is alleen in ondergoed en dat wil ik jullie niet aandoen . Maar ik moet zeggen, mijn buik is niet heel veel meer gegroeid de laatste tijd, alleen wel erg vol geworden en helaas veel striae. @ Nikkie, hier weinig last gehad gelukkig deze zwangerschap van brandend maagzuur. Vorige zwangerschap wel maar ik heb er toen eigenlijk niets mee gedaan dus ik heb helaas geen tips voor je. Over de nieuwe clubs en de scheiding: ik snap wel dat er meiden zijn die juist behoefte hebben aan die scheiding en misschien ga ik dat ook nog wel krijgen maar op dit moment vind ik het juist heel gezellig hier en voel ik me met de scheiding juist een beetje tussen wal en schip vallen helemaal aan het einde van mijn zwangerschap en ook al moeder. Ik voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter dan gisteren en zie het weer zitten. Vannacht gelukkig weer eens een keer goed geslapen, dat scheelt zoveel . Ik besef me ook wel heel goed dat het geweldig is dat de jongens zolang kunnen blijven zitten en dat wij echt het geluk hebben dat we na de bevalling waarschijnlijk heel snel naar huis mogen en een normale kraamperiode hebben, dus nog even een knuffel voor de moeders die dat niet hebben gehad!
Jeetje: Het is niet de bedoeling hoor dat je je tussen wal en schip voelt Maar heel soms kan het wel moeilijk zijn om al die verhalen te horen van de zwangeren... Maar we blijven hier echt allemaal nog meeschrijven..toch?! Ik krijg straks nog kraamvisite... We hebben tot nu toe elke week nog wel visite gehad en vind het nu eigenlijk wel goed hoor... Was ik net trots dat bijna alle extra kilo's er af waren, komen ze er nu net zo hard weer aan. Want ja, volgens goed limburgs gebruik moet er toch altijd een vlaaitje bij komen..Nou eh, ik heb gezegt dat we het nu maar gewoon bij een lekker bokkepootje houden Linda: je kunt naar de club gaan en dan wat schrijven. HEt ziet er wel wat anders uit als hier. Zo krijg je geen notificatie en je banner doet het niet...
Scorpion: hoe is het nu met je meis?? Ik kan me je dubbele gevoelens heel goed voorstellen... Dit heeft tijd nodig, en veel lieve armen om je heen. Sterkte!!!
Ja! ik dacht jou el gevonden te hebben, maar wist het niet zeker... Met dei potretfoto in kleurtjes??? Ik sta ook bij kar en Ylaissa
@ Noor, hoe gaat het nu met je? Ben je een beetje aan het bijkomen van de emoties van de laatste tijd?
@Jeetje: ja het gaat hier wel, thanks 4 asking. Vorige week vrijdag had ik het nog helemaal gehad, werd ook echt een beetje overvallen door onrust toen er toen ik uit mijn werk maar een politiehelicopter rondcirkelde (bleek later om een overval te gaan) kreeg helemaal angst dat mij nu wat zou overkomen, lekker irreeel natuurlijk, en ik ben zo down to earth normaal... maarja dat waren gewoon spanningen en zo.. Deze week gaat het echt al beter, ben nog wel meer vermoeid, maar ja, what's new Komt ook wel weer goed. Heb een leuk weekend voor de boeg, dus dat verzet de zinnen ook lekker! Blij te lezen dat jij je vandaag ook weer wat beter voelt! Weetje, je kunt je zorgen maken over de toekomst, maar het komt zoals het komt en het gaat zoals het gaat. en soms zijn er perioden dat het ff niet gaat, maar je komt altijd wel weer boven water... luctor et emergo Het gaat vast goedkomen!!!! (Kan me overigens die zorgen om morgen nog goed herinneren hoor!)
leuk die club Wel jammer dat er geen notificaties komen.. is typisch zoiets om te vergeten om er naar te kijken daar... Maargoed, wie weet is het wel heel handig
Hé dames, Je kunt wel een email-notificatie aanzetten bij de club en je kunt ook gewoon typen in de topics. Groetjes!
Zou het hier nu wat rustiger worden nu we staks allemaal Hyves vriendinnetjes zijn geworden hahaha. @Nikki heb even gezocht maar het staat niet meer in mn kast..het is een wit spulletje..als je ernaar vraagt zullen ze wel weten wat je bedoeld, succes!