Wat leuk allemaal nieuwe tweeling moeders in spe Met mij gaat alles goed. Morgen weer naar de gyn voor een echo..best zenuwachtig. Misselijk is minder aan het worden..fijn! Verder dacht ik een buikje te krijgen maar in de ochtend is ie iedere keer een stuk minder? hebben jullie daar ook last van? Ben benieuwd wanneeer ik echt wat kan gaan zien.... Groetjes Karin
Succes morgen Karin! Mijn buik is btw 's ochtends ook altijd kleiner dan 's avonds. En toen ik zover was als jij was er nog helemaal geen buik te zien, dat kwam bij mij pas een paar weekjes later.
Thanks Caithlin! Mijn banner klopt niet helemaal ik ben nu 11 weken en 4 dagen maar goed dat is maar een week fijn om te horen dat jij ook nog geen buikje had... Laat morgen wel weten hoe het was! Met jou alles goed verder?
Ik ben ook de eerste in de familie die er mee begint! Nog geen een tweeling te vinden, behalve in de aangetrouwde kant dan, maar die telt natuurlijk niet mee! Ik voelde voor het eerst leven in de 21e week. En 10 dagen geleden (dus met 23,5 weken) voelde ik ze voor het eerst beiden tegelijk. Bij mij ligt de ene placenta aan de voorzijde en de andere aan de achterzijde. Daarom duurde het iets langer voordat ik aan de ene kant wat voelde. Maar vanaf vorige week voel ik dus regelmatig geschop en gedraai in mijn buik. Ze weten nu van geen ophouden meer! Marian
hallo allemaal, ik mag morgen ook gelukkig weer een echo maken, helaas had ik agelopen vrijdag bloed verloren en we zijn toen in het ziekenhuis een echo wezen maken.....gelukkig is alles oke met de kleintjes, je kon duidelijk armpjes en beentjes zien bewegen, was wel heel speciaal maar ik durfde ook niet echt blij te zijn... tja waar komt dat bloed opeens vandaan,ik had ook totaal geen buikpijn ofzo. niet bij de baby`s zei de gyn, die maken het goed en mijn baarmoedermond is dicht dus ze hebt wel een uitstrijkje gemaakt en mijn urine word onderzocht dus misschien dat het daar aan ligt. de gyn vertlede dat je soms inderdaad een bloeding kan krijgen zonder dat daar een echte oorzaaak voor gevonden word. dus ik word nu nog wat beter in de gaten gehouden... ben wel heel opgelucht als ik morgen weer 2 mooie hartjes mag zien kloppen, misschien dat dan de vertrouwen in mijn lichaam weer wat terug komt! @ karin, leuk meid dat je morgen ook je echo krijg, laat je vlug weten hoe het was?
Heyyyyy dames! Wat leuk dat het hier leeft! Karin en chaya ik wens jullie succes morgen, en ik hoop dat alles in orde is, wat een opluchting! Ik mag volgende week maandag weer naar de echo bij de gyn, ben ook een beetje onzeker.... Wat wel vreemd was bij mij is dat ik vorige week heel erg last had van misselijkheid en vermoeidheid, terwijl ik voorheen vrolijk door iedere week heen fietste, nu gaat t beter, en hoop dat t zo blijft! btw: ik ben ook de eerste in de familie met een tweeling, die van ons zijn ook 2-eiig... Laters, en hoor van jullie dames!
trouwens chaya: ik had eind week 9 ook een bloeding, en elders in het forum een 2-ling mama ook....wel heel toevallig allemaal! Morgen geeft de echo je weer de rust.. ik kan niet meer wachten op 4 dec!
hoi mima, ik denk ook wel dat het allemaal oke is hoor, maar morgen krijgen we toch wat meer zekerheid... maar ik vind het ook super om te zien dat er een aantal mama`s zijn die een tweeling verwachten, geef toch een band!
Hee Chaya, Spannend morgen beide een echo! Ik kan niet wachten... Ik vind het zo spannend. Jij zal dat ook wel hebben .... Ook ik heb vaker gehoord dat je een bloeding uit het niets kunt krijgen...snap dat je je doodschrok maar het feit dat je nu nergens last van hebt moet je toch wat geruststellen. Succes!
@chaya Ook ik had een bloeding, maar dan bij 12 weken. En ook ik was natuurlijk in paniek! Meteen het ziekenhuis gebeld en meteen een echo laten maken. Gelukkig was bij mij ook alles goed en ook bij mij weten ze niet waar het vandaan kwam. Daarna nergens meer last van gehad, dus maak je niet al te veel zorgen Marian
Hallo dames, Ik ben net terug van de echo en het ziet er allemaal super uit! Ze groeien goed, hartjes kloppen goed en ze waren erg bewegelijk. Ik ben helemaal happy Nu ga ik dan ook echt genieten! Groetjes..Karin
Wat fijn Karin! Leuk he? Die echo's als ze nog zo klein zijn, dan kun je ze helemaal langs zien zwemmen, als ze wat groter worden is het minder leuk, dan krijg je ze niet meer helemaal in beeld..... Marian
Heyy karin, Wat leuk! Ik kan niet meer wachten tot dat ik aan de beurt ben! Nog 6 nachtjes slapen....
Ja, het is erg leuk en onwerkelijk allemaal. Een tweeling, dat is niet niets...geld voor ons allemaal. Is toch wel een heel bezit! De gyn vroeg ook al of we er aan gewend waren want dat heeft bij de meeste wat tijd nodig. Nou dat geloof ik zeker! Maar nu wil ik ze niet meer missen!
hey toppie karin , ben zo blij voor je, wat een opluchting he? bij mij was ook alles oke, dus een bloeding schijnt vaker voor te komen bij een tweelingzwangerschap, ik mocht van de gyn gewoon heerlijk gaan genieten, dus dat gaan we ook zeker doen nu
Heyy dames Top dat alles in orde is! @karin: je hebt gelijk, wij moesten er heel erg aan wennen, maar nu kan ik me niet meer bedenken dat er 'maar' eentje inzit. @ chaya: das wel een geruststelling dat een bloeding bij tweelingen vaker voorkomt! we zijn trouwens bijna allemaal even ver, nog leuker! ik ben maandag aan de beurt voor de echo, en dan ben ik ook jarig! Een leuker kado kan ik me niet voorstellen ik mag mn kleintjes zien!
Hier weer eventjes een berichtje van mij. Leuk een echo op je verjaardag, dat maakt gelijk je dag goed. Het blijft allemaal leuk en spannend zo'n tweelingzwangerschap. Ik ben zo benieuwd naar het geslacht van deze twee minimensjes hebben jullie dat ook? Willen jullie het weten voordat je gaat bevallen of blijft het een verrassing? En ik ben benieuwd hoe jullie controle's in het ziekenhuis verlopen, gaat dat allemaal goed. Groetjes