Tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mima, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi effe updatetje van mijn kan
    ik word maandag ingeleid
    had namelijk ook al 1 cm ontsluiting gisteren
    dus dat is mooi ik kan niet wachten
    want mijn armen doen giga pijn nu
    en heb vannacht weer elk uur voorbij zien komen

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Meid, wat spannend! Nou, ik wens je een heel goed laatste tweelingloos weekend toe, een heel goede bevalling en straks spoedig de mooiste beloning die je je bedenken kunt!
    Zet m op maandag!
    Liefs Noor

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    SPANNEND!

Ik zal aan je denken maandag!
    Heel veel succes!
    Zet hem op! :thumup:

Marian

4. Mima

Mima Actief lid

10 okt 2006
    227
    0
    0
    gummetjeee eindelijk! Rust lekker uit, en slaap vroeg deze nacht, want voor je het weet heb je je hummeltjes in je armen....

ik zal aan je denken morgen, en duim duim duim

en wees blij dat je niet tot 40 weken moet wachten:p

5. dat ben ik ook mima tnx

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ben benieuwd of gummetje gisteren al bevallen is! Ik ben bevallen de dag nadat ze zijn begonnen met inleiden, dus misschien ook wel vandaag!

Nee, ik ben helemaaaaal niet nieuwsgierig hoor :)

Ach staat het topic ook weer bovenaan zodat ze niet ver hoeft te zoeken ;)

Marian

7. Mars

Mars Actief lid

11 feb 2007
    160
    0
    0
    Oh gummetje wat heerlijk dat je niet hoefde te wachten tot de 40 weken. Dat lijkt mij echt een crime namelijk :oops:. Ik hoop dat je nu lekker aan het genieten bent van je 2 wondertjes.

Met mij gaat alles goed, ik ben een tijdje niet echt actief geweest aangezien mijn lieve vriendin die ook zwanger was van een tweeling met 25,6 weken bevallen is van haar kids. Ik ben hier ontzettend van geschrokken. Gelukkig zijn de kids allebei stabiel op dit moment, maar het is zo'n schock en ze hebben echt dalen en toppen.
    Verder heb ik nu te veel last van mijn bekken en loop ik nu volledig in de ziektewet. Balen, maar het is niet anders. En wat een buik :confused: het lijkt wel of ik een skippybal heb ingeslikt haha

8. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gummetje veel succes meid. misschien ben je al bevallen. spannend.. ben benieuwd hoe het is gegaan.

meiden heb zaterdag een pret echo gehad.. wij krijgen 2 meiden..

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    @MJ wat leuk zeg, twee meiden! En wat snel dat je het al weet zeg! Wij moesten wachten tot 21 weken!

@Mars Dat is wel schrikken zeg! Bevallen met 25,6 weken is wel erg vroeg! Hoe oud zijn die kids nu? Ik hoop dat het allemaal helemaal goed mag komen met die twee kleine druppies!

Marian

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hallo dames, ik kom even inbreken :-$ !

Gummetje is gisteren bevallen van twee zonen :whistle: . Over een paar daagjes komt ze vast alles zelf vertellen.

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    SUPER!

GEFELICITEERD Gummetje \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

Marian

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik heb even ingebroken bj de augustus mama's en ben zo brutaal geweest om een door gummetje gestuurde sms te kopieren:

Dat is niet niks zeg! De eerste natuurlijk geboren en de tweede met KS.....

Ik zal even kijken of ik nog meer kan vinden, en vervolgens daar ff vragen of ze ons op de hoogte willen houden zolang gummetje er zelf nog niet is om te vertellen ;)

Marian

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen

14. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wat super 2 jongens voor gummetje GEFELICITEERD!
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Fijn dat het ook allemaal toch goed gaat met 2 kleintjes lijkt me wel een aparte ervaring de 1ste natuurlijk en de 2e via een keizersnede maar goed als het allemaal maar gezond en goed is.

15. Mars

Mars Actief lid

11 feb 2007
    160
    0
    0
    Wow gummetje 2 zoontjes, van harte gefeliciteerd! En wat heftig dat je zowel een gewone bevalling als een keizersnede mee moest maken, dat is nu echt een van mijn grootste angsten geloof ik :oops:

@Marian, de ukkies van mijn vriendin zijn inmiddels 5 weekjes oud, het zijn echt zulke lieve mooie kindjes, maar zooooo klein, en het doet mijn vriendin en haar man natuurlijk ontzettend verdriet dat ze zo vroeg gekomen zijn en dat ze in de couveuse liggen etc. echt moeilijk hoor!

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    JEEEEEEEEE! Weer twee toekomstige hunks op de aarde gezet ;)
    GEFELICITEERD!
    Rustig bijkomen van de keizersnee en lekker genieten van al je mannen!

17. sascha78

sascha78 Actief lid

3 mrt 2007
    256
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Gummetje gefeliciteerd! Twee jongens helemaal super.

Ik zit sinds vandaag enorm te piekeren. Twee weken terug zei de gyn (die ik toen had) dat het zeer waarschijnlijk een keizersnede zal gaan worden omdat beide kindjes in stuit liggen. Ik heb daar best over ingezeten, maar het uiteindelijk geacepteerd en me er bij neergelegd. Nu vandaag horen we (andere gyn) dat we gewoon zelf mogen beslissen wat we willen, want een gewone bevalling kan wel! Ik vind het nu zo moeilijk om te beslissen. Ik heb al heel veel gelezen over stuitbevallingen en lees zowel heel positieve als heel negatieve verhalen. En een keizersnede is natuurlijk ook niet zonder risico's. Wat zouden jullie doen?

18. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    gummetje gefeliciteerd. leuk 2 jongens.
    gelukkig gaat alles goed. wel heftig lijkt me. de 1 natuurlijk en de andere een keizersnee

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Het is en blijft jouw keuze, hoe moeilijk dat ook is! Ik zou je daarin geen advies durven geven, het heeft zoals jij al beschrijft allebei zijn voors en tegens! Heel veel sterkte met het maken van je keuze.....

Marian

20. Niet meer actief

Ik ben nu 25 weken en 1 dag, en ik kan als de kindjes liggen zoals ze nu liggen normaal bevallen. Iets wat ik zelf ook graag wil.

Deel Deze Pagina