Lieve Boba, veel sterkte in het ziekenhuis. Ik heb er ook een aantal weken gelegen en het wordt best gezellig hoor Maar vooral heel veel sterkte voor je schatjes. Wat een moeilijke keuzes.. Ik zou ook voor optie 3 zijn gegaan. (wie niet natuurlijk).
Boba, ik schrik er gewoon van! Heeeeeel veel sterkte voor jou en je man. En voor Ukkie en Pukkie natuurlijk! Ik hoop dat je ze nog een aantal weken binnen kunt houden. Zorg goed voor jezelf. Dikke knuffel!
OOOh Boba, wat een herkenning van mijn kant. Heel veel sterkte in het ziekenhuis. Heb je een pb-tje gestuurd.
Hey Boba, Ik wil je heel veel sterkte wensen in het zkh. Wat een moeilijke en onzekere tijd voor jou en je man nu zeg! Ik hoop dat alles zo goed mogelijk voor jou, en ukkie en pukkie uitpakt. En dat je over een zo lang mogelijke periode zowel een zo gezond mogelijke pukkie als ukkie in je armen mag houden. Liefs, Luca
Boba, wat schrik ik van je bericht! Ik hoop net als alle anderen hier, dat je Ukkie en natuurlijk ook Pukkie heel lang bij je mag dragen en dat er strakjes twee gezonde kereltjes in je armen liggen. Heel veel sterkte meis! Dikke knuf! xx Nikkie
Hallo allemaal, Eindelijk weer een bericht door mijzelf. Wil beginnen Jodi81 te bedanken dat ze jullie op de hoogte heeft gehouden. Ik ben donderdagavond weer thuis gekomen. De weeen zetten niet door en alles is relatief rustig. Dus mocht ik thuis afwachten. Maar het rommelt nog steeds dus de tas staat ingepakt al klaar! Afwachten maar. Verder wil ik iedereen bedanken voor jullie lieve berichtjes. Aan de ene kant hoop ik dat ze nog even blijven zitten maar misschien zet Jodi81 binnenkort hier wel een berichtje dat ze geboren zijn.... we wachten af....!
Fijn dat je weer thuis bent...hoop dat je kleintjes nog even bij je blijven zitten...en ik blijf hier het nieuws volgen hoor......ook straks in het ziekenhuis.
Boba, zit je berichtje met kippenvel te lezen! Wat een moeilijke en onzekere periode is dit voor jullie. Ik heb je site opgezocht want ik wil je zeker blijven volgen. Heel veel sterkte voor de komende periode in het ziekenhuis en hopelijk kun je beide kindjes nog een tijd gezond en wel bij je houden. Knuffel!
Update Blubje: Blubje is vanochtend weer naar het ziekenhuis gegaan. Gisteravond heb ik haar gesproken en had ze weer pijn. Morgen heeft ze gesprek met gyn. Even afwachten weer.
Blubje...ondanks m'n eigen problemen momenteel ben jij ook bij mij in gedachten...hoop echt dat je kleintjes het nog even volhouden bij je....de duimen draaien hier vollop Heel veel succes en sterkte alvast.
@Blubje, jeetje nu heb ik je net even gemist, ik denk aan je en duim voor je kleintjes!!! @Boba: heb al bij de maart-mama's gereageerd maar als tweelingzwangere wil ik je hier graag ook nog even een hart onder de riem steken. Fijn om te lezen denk ik dat iedereen hier precies dezelfde keuze had gemaakt, je houdt gewoon van beide kindjes, vanaf het begin af aan en dan kan je geen keuze maken en ga je voor beide!!! Fijn dat Helena je met haar ervaringsverhaal goed moed heeft gegeven, dat is toch heel fijn om te weten. Jullie komen zo sterk over, en ik kan me ook wel voorstellen dat door al die spanning de alcohol totaal verkeerd is gevallen bij je vriend, ook niet niks, zijn vriendin de komende weken in het zkh en dan de zorgen om jullie kleintjes. Ik ga kei hard duimen dat ze in ieder geval pas in 2010 komen, ik zal je site volgen, heel veel sterkte!!!
Jeetje Boba, zit hier ook nog een beetje in shock van je verhaal en de keuzes waar jullie voor hebben gestaan. Maar het klinkt inderdaad als de beste waar jullie voor gekozen hebben. Heel veel sterkte in het ziekenhuis! Hopelijk blijven Ukkie en Pukkie nog een hele tijd zitten en komen ze (wanneer dan ook) gezond ter wereld! Zoals je al gelezen hebt, denken we allemaal aan jou, je man en je jongetjes!
Zo fijn te lezen dat je weer thuis was Blubje, maar helaas maar voor even. Veel succes en iedere dag is er eentje he?!! Zet 'm op meid!
Hallo Dames, Na maanden weer een berichtje van mij. Voor degene die mij niet kennen ik heb een eeneiige tweeling van 19 maanden oud: Julian en Thomas, ze zijn met 33/6 geboren en het was een supersnelle natuurlijke bevalling. Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar ik ben nu toch wel weer erg nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat, want: ik ben zelf weer zwanger! Ik vermoed zo'n zes weken (maar heb eigenlijk geen idee maandag krijg ik mijn eerste echo, spannend!) @ Boba en Blubje: ik hoop dat de kleintjes nog lekker een tijdje gezond en wel in juliie buikjes mogen vertoeven, sterkte! @Helena: Sjee, wat zijn jou jongens al groot zeg! Hoe gaat het met ze, en met de mamma? Ik zag net nog jou berichtje, dank je wel! @alle (aanstaande) tweelingmama's: Geniet van de kleintjes en denk aan jezelf! Liefs MClover
Hoi MClover leuk om weer wat van je te horen. En ik mag je dus feliciteren! Wat leuk zeg! Hoe gaat het met Julian en Thomas? Hoe oud zijn ze nu? Wij zijn trouwens een nieuw topic gestart voor tweelingmama's t was hier anders niet bij te houden. http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/176378-tweeling-mamas-18.html#post6106677 Kom je daar ook gezellig meekletsen?
@Sascha, bedankt voor de link! Julian en Thomas zijn nu 19 maanden al hele jongens! Wat een knappe meiden heb jij, hoe gaat het met ze, en met jou natuurlijk!
Boba en Blubje: hoe gaat het vandaag met jullie? Hoe gaat het met de rest? Ik heb de laatste week veel last van krampen, meestal onderin en soms over mijn hele buik. Ook is de druk van onderen erg groot. Gisteren waren we even naar een tuincentrum gegaan voor kerstversieringen, maar dat was al te veel. Ik krijg er nu toch echt wel de balen van. Ik kan helemaal niks meer en ben het beu. Van mij mogen ze vanaf volgende week komen! xx
Nikkie, je bent nu al weer 36 weken morgen, gaat echt snel zeg. Kun je het een beetje bevatten dat je kleintjes binnenkort echt geboren gaan worden? Voor jou nu echt de laatste loodjes. Heb je enig idee hoeveel ze ongeveer wegen? Succes met de laatste loodjes!
Ha Jeetje, Nee ik kan het totaal niet bevatten! Soms raak ik ook in paniek en ben ik bang heel k nog niet alle spullen in huis heb...heel raar! Ik zie wel op tegen de bevalling hoor. Ik ben best wel bang voor de pijn. Tuurlijk krijgen we dar iets heel moois voor terug, maar tot die tijd........ Morgen krijgen we weer een groeiecho. Dan weten we iets meer wat ze nu wegen en of het vocht in het niertje nog aanwezig is. Ben benieuwd! Hoe gaat het met jouw jongens? Heb je al een beetje en ritme gekregen? Voedt jij ze tegelijk? Hoe doe je dat? xx Nikkie